Sari la conținut

Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004


Postări Recomandate

Eu as avea o ipoteza pentru benzina in ulei... In carburi aveti un plutitor care in partea de sus are un ac conic. Plutitorul ala sta in camera de nivel constant. Cand nivelul la gaz scade in camera de nivel constant, plutitorul coboara o data cu nivelul si implicit o data cu el si acul ala conic. Acuma, cand coboara, mai vine gaz din rezevor. Cand nivelul creste, acul ala obtureaa orificiul pe unde vine gazul si novelul ramane iar la o valoare maxima in camera de nivel constant.

 

In timp, acul ala se uzeaza si nu mai inchide perfect, si banuiesc eu ca incepe sa curga gaz. Ala curge si apoi umpre carbu, si se scurge in motor. Trece pe dupa segmenti in baia de ulei.

 

Ca sa verifici daca ai gaz in baia de ulei, scoti putin ulei si pui pe o sugativa. Daca ai benzina o sa iti dai seama. Treaba cu mirosul e relativa si tine mai mult de bunul simt al unora :) Daca intelegi ce vreau sa zic :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 14,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acul respectiv se numeste cui pontou.

Si arata cam asa :

9874511.jpg?w=500&h=290

 

 

Pt a nu inchide, e suficient sa prinda mizerie...si DA, se duce benzenul in capul pistonului, apoi se scurge pe langa segmenti in carter.

O solutie , pt defectul asta, e sa opresti benzina de fiecare data cand opresti motorul, de la robinetul de la rezervor ( daca exista asa ceva, evident ).

Dar daca sunteti dibaci, explicati'mi cum dispare benzina din ulei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TARE-S CURIOS CUM DISPARE BENZINA DIN ULEI. AM CONCLUZIONAT CA DACA INCHID ROBINETUL DE LA REZERVOR TREABA E OK SAU ???

 

DACA I FRUMOS SAMBATA O SCOT LA DRUM C-AM CUMPARAT-O DE-O LUNA SI AM MERS CU EA 500m

Robinetul de benzina e bine sa-l inchizi doar daca stii sigur ca nu inchide sau pe o perioada mai lunga de stationare.

Ai mirosit uleiul si are urme de benzina?Daca da,du-te pur si simplu cu ea!Verifica inainte sa pornesti la tura,uleiul pe joja si verifica-l inca odata dupa ce motorul s-a racit,eventual a doua zi.asa iti vei da seama.Cel putin eu asa faceam intotdeauna.

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TARE-S CURIOS CUM DISPARE BENZINA DIN ULEI. AM CONCLUZIONAT CA DACA INCHID ROBINETUL DE LA REZERVOR TREABA E OK SAU ???

 

DACA I FRUMOS SAMBATA O SCOT LA DRUM C-AM CUMPARAT-O DE-O LUNA SI AM MERS CU EA 500m

@guse iulian observ ca nu citesti ce s-a scris in urma cu 2-3 pagini , ca sa nu mai zic ca nu te documentezi despre intretinerea acestei motociclete . Intrebi despre lucruri discutate nu numai aici dar si pe forumuri straine .

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Concluzia mea ajutata si de parerea unui mester local,este aceasta:

Benzina ajunge in baia de ulei pe linga segmenti.Pana segmentii se incalzesc sa se dilate complet(ca doar discutam de motoare cu o mai mica/mare uzura,nu noi!)si sa se inchida,intra ceva benzina in baia de ulei.Uleiul incalzit,evapora benzina patrunsa in baia de ulei si vaporii ies pe furtunul gazelor de carter,in airbox.Daca se desface capacul airbox-ului,se vor vedea urme "unse"de benzina evaporata,pe partea de dupa filtrul de aer,inainte de gurile de admisie ale carburatoarelor!

 

CULMEA,CHESTIA ASTA NU TINE DE BRANDUL APRILIA!

 

 

Yzule,cred ca qvod erat demonstratum!Adica,inchide,ca te sun io! :crack:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca imi aduc bine aminte, citisem pe undeva (cred ca pe F650 FAQ) ca acel cui pontou se aseaza pe un o-ring care ar trebui schimbat din cand in cand, tocmai pentru a se evita situatia cu benzina in ulei.

 

Edit:

 

"The f650 is fitted with mikuni carbs. These carbs are well built,
however the rubber o-rings that seal the float hangers and neddle seats
only last so long. I would recomend replacing then every 6000 miles. The
reason your carbs leaked after a total cleaning is due to un-seating
the o-rings. The rubber gets hard and remain flat so when the parts are
put back together, they stay flat and do not provide the seal thus
allowing small amount of gas to seep. You do not have to get mikuni or
BMW o-rings. Take the float hangers and float needle seats to an
automotive shop and buy o-rings for pennies. Use some oil on the o-rings
when placing to avoid cutting the rubber. I would not recomend
adjusting floats level as they do not change position under normal
operating conditions and they are tricky to adjust."

 

http://www.f650.co.uk/forums/archive/index.php/t-9126.html

Editat de V a L y O
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in club!

Nu iti consuma benzina mai mult decat normalul?Nu miroase a benzina nearsa dupa tine?Scoate fum negru cand il turezi in gol?Iti este reglat nivelul la benzina in carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru consumul dat de producator consulta manualul.Oricum e estimativ consumul dat in carte!Ea consuma,dupa cum o tragi!

Eu scoteam un consum intre 4,2 si 4,5 in afara la un rulaj constant intre 90-100 km/h(regim de croaziera).In oras consumul scos de mine era de 5,5 si 6,0.Daca o tragi in reprize,consuma si mai mult.E nervoasa,dar ii este foarte sete!

La carburatoare nu are rost sa umbli inca,pana nu circuli si faci un litrometraj.Stabileste consumul ei si apoi fa,eventual un reglaj la aer si benzina.Asta e parerea mea.



UN PRIETEN DE AL MEU CAUTA DE CUMPARAT UN CDI SI BENDIX(FREEWHEEL)PENTRU UN APRILIA PEGASO 1995.CONTACTATI-L LA 0755168208.VA MULTUMESC.

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru consumul dat de producator consulta manualul.Oricum e estimativ consumul dat in carte!Ea consuma,dupa cum o tragi!

Eu scoteam un consum intre 4,2 si 4,5 in afara la un rulaj constant intre 90-100 km/h(regim de croaziera).In oras consumul scos de mine era de 5,5 si 6,0.Daca o tragi in reprize,consuma si mai mult.E nervoasa,dar ii este foarte sete!

La carburatoare nu are rost sa umbli inca,pana nu circuli si faci un litrometraj.Stabileste consumul ei si apoi fa,eventual un reglaj la aer si benzina.Asta e parerea mea.

 

 

UN PRIETEN DE AL MEU CAUTA DE CUMPARAT UN CDI SI BENDIX(FREEWHEEL)PENTRU UN APRILIA PEGASO 1995.CONTACTATI-L LA 0755168208.VA MULTUMESC.

daca merge de la 94,am eu CDI. Marti il pot duce la cluj.probat etc..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca merge de la 94,am eu CDI. Marti il pot duce la cluj.probat etc..

Da,merge in mod sigur.Suna-l pe amicul meu sa stabiliti,daca esti amabil.Cu stima,Cristi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Ieri m-am apucat sa umblu pe ici pe colo pe la motor, impreuna cu un prieten (ma rog, mai mult el, dar m-am invartit si eu pe langa).

Am montat semnalizatorul spate dreapta, cel original fiind spart (lipsa).

Bineinteles ca am cumparat un set din targ (Vitan) la 20 lei.

Dupa ce am montat semnalizatorul, am observat ca, la actionarea semnalului dreapta, luminile de la semnalizare (atat fata cat si spatele) stateau aprinse, fara a se aprinde cu intermitenta.

Dupa mai multe cercetari, am descoperit ca becurile de pe chinezariile din targ aveau alta putere, motiv pentru care releul care actioneaza semnalizatoarele nu producea intermitenta.

Rezolvarea - un set de becuri de la Petrom (7 lei). Atentie ca au mai multe puteri, la acelasi model. Eu am de 10 W.

Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta, insa am postat pentru a ii ajuta pe cai care vor intampina problema asta.

 

In alta ordine de idei, am observat ca din stopul de frana iese un cablu care are o mufa cu doi pini mai lati care nu este mufata nicaieri (sta sub sa) (este posibil nici sa nu intre in stop, doar ca este legata impreuna cu cablurile care duc la stop). Aveti idee de la ce poate sa fie? Mentionez ca functioneaza stopul la ambele frane.

 

Alte probleme: nu functioneaza indicatorul de la benzina si turometrul.

Ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde motor aproape complet de Aprilia Tuareg Wind 600.Se cumpara bendix(free-wheel)de Aprilia Pegaso 650.Pentru ambele relatii la telefon 0740146596,ALIN.



Salut.

 

Ieri m-am apucat sa umblu pe ici pe colo pe la motor, impreuna cu un prieten (ma rog, mai mult el, dar m-am invartit si eu pe langa).

Am montat semnalizatorul spate dreapta, cel original fiind spart (lipsa).

Bineinteles ca am cumparat un set din targ (Vitan) la 20 lei.

Dupa ce am montat semnalizatorul, am observat ca, la actionarea semnalului dreapta, luminile de la semnalizare (atat fata cat si spatele) stateau aprinse, fara a se aprinde cu intermitenta.

Dupa mai multe cercetari, am descoperit ca becurile de pe chinezariile din targ aveau alta putere, motiv pentru care releul care actioneaza semnalizatoarele nu producea intermitenta.

Rezolvarea - un set de becuri de la Petrom (7 lei). Atentie ca au mai multe puteri, la acelasi model. Eu am de 10 W.

Nu stiu daca s-a mai discutat despre asta, insa am postat pentru a ii ajuta pe cai care vor intampina problema asta.

 

In alta ordine de idei, am observat ca din stopul de frana iese un cablu care are o mufa cu doi pini mai lati care nu este mufata nicaieri (sta sub sa) (este posibil nici sa nu intre in stop, doar ca este legata impreuna cu cablurile care duc la stop). Aveti idee de la ce poate sa fie? Mentionez ca functioneaza stopul la ambele frane.

 

Alte probleme: nu functioneaza indicatorul de la benzina si turometrul.

Ceva idei?

Becurile de semnalizare pe original sunt de 10w.Daca se pun de 5w sau 21w,releul de semnalizare nu mai "clipeste",asta am patit si eu.

Pentru indicatorul de benzina,ai urmatoarele posibilitati:becul din bord ars,contact imperfect la becul din bord sau jos langa robinetul de benzina si cea mai naspa poate fi,faptul ca sonda de nivel din rezervor s-a defectat!Verifica-le pe rand.

Turometrul e actionat prin cablu.Desfa camasa cablului din spatele ceasului(dai carena cu farul jos si ai acces la el,cat si la becul de benzina) si vezi daca,dupa ce pornesti motorul cablul se invarte in camasa sau nu.Daca nu se invarte,ori nu e bagat in motor cat trebuie ca sa-l actioneze(impinge-l usor cu degetul inauntru si vezi daca nu incepe sa se invarta),ori e rupt in camasa(asa am patit eu!).Daca cablul se invarte,e dus ceva in ceasul turometrului.Schimba ceasul turometrului.

Cat priveste cele doua fire"in plus",e posibil sa isi fi pus lampa de iluminat nr de inmatriculare,cineva dinaintea ta.Sau poate e de la lampa de mers inapoi!!! :crack: :crack: :crack:

Editat de cristianstrt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca acel cablu cu doi pini sa fie pt Topcase. Banuiesc, nu stiu exact.

 

 

In alta ordine de idei , caut amortizor spate, pana in 200 lei sa fie.

Editat de motan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde motor aproape complet de Aprilia Tuareg Wind 600.Se cumpara bendix(free-wheel)de Aprilia Pegaso 650.Pentru ambele relatii la telefon 0740146596,ALIN.

 

Becurile de semnalizare pe original sunt de 10w.Daca se pun de 5w sau 21w,releul de semnalizare nu mai "clipeste",asta am patit si eu.

Pentru indicatorul de benzina,ai urmatoarele posibilitati:becul din bord ars,contact imperfect la becul din bord sau jos langa robinetul de benzina si cea mai naspa poate fi,faptul ca sonda de nivel din rezervor s-a defectat!Verifica-le pe rand.

Turometrul e actionat prin cablu.Desfa camasa cablului din spatele ceasului(dai carena cu farul jos si ai acces la el,cat si la becul de benzina) si vezi daca,dupa ce pornesti motorul cablul se invarte in camasa sau nu.Daca nu se invarte,ori nu e bagat in motor cat trebuie ca sa-l actioneze(impinge-l usor cu degetul inauntru si vezi daca nu incepe sa se invarta),ori e rupt in camasa(asa am patit eu!).Daca cablul se invarte,e dus ceva in ceasul turometrului.Schimba ceasul turometrului.

Cat priveste cele doua fire"in plus",e posibil sa isi fi pus lampa de iluminat nr de inmatriculare,cineva dinaintea ta.Sau poate e de la lampa de mers inapoi!!! :crack: :crack: :crack:

 

Merci mult.

Asa o sa fac.

 

Si va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAMBATA SI DUMINICA A FOST SOARE LA BUZAU SI AM SCOS MOTO LA O PLIMBARE [ prima mea plimbare de cand am luat permis] ASTA DA VIATA :peace: A FOST :10:



Cand am parcat o am vazut un cablu [ASEMANATOR CU UN CABLU DE ACCELERATIE]ce atarna pe partea stanga cam deasupra pedalei de schimbator care avea in capat o rotita zimtata CE O FI ALA??? DIN NOU AM NEVOIE DE VOI.



SPER SA VA FIU SI EU CU CEVA DE FOLOS VREODATA.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Grupul posesorilor de Aprilia Pegaso 650 pana in 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...