Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincer si mie mi se pare ca modelul 2003 a fost cel mai reusit, si in continuare imi place cel mai mult.. dar si asta e cool, are o "privire" mai badass din fata si parca aduce cu mustangul.

 

nu mai e 600rr ce a fost odata dar imi place mai mult decat orice 'nija' :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De faptul ca ai deschis topicul total aiurea la sectiunea dedicata echipamentelor si accesoriilor?

ai dreptate acum am vazut.. ar trebui mutat la alta categorie ! u ce zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uitandu-ma la cum arata, cred ca prostii aia de japonezi s-au alipit la italieni... parca ar fii ducati din fata. modelul 2003 e frumos, e mai simplu, la fel si modelul 2005, foarte frumos. dar, cum si cei de la mercedes au devenit excentrici si au inceput sa scoata extraterestrii pe piata, nu vad de ce honda nu ar intra si ea in trend. e doar opinia mea, nu dati cu pietre :D cheers at all

nu stiu ce ducati ai vazut tu care sa semene cu oribilitatea asta...faruri de dacia 1300:)))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am un cbr 600 rr modelul 2004 adus din Anglia si bordul e in mile/ h am vre-o posibilitate sa il schimb in Km/h ? Multumesc mult!!

 

vezi mai sunt baieti care au borduri de vanzare..poate faci un skimb pe skimb cu ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal domnilor!

Un prieten are o Honda 600rr din 2008,cazuta pe stanga si ii trebuie:

-Capac ,stator+rotor

-Aripa fata

-Roata fata

-Codita

-Far stanga

Daxca cunoasteti pe cineva care dezmembreaza asa ceva sau daca se potrivesc anumite piese de la alte CBR-uri,va raman dator.

Ma gandesc ca ,capacul si stator-rotor si roata fara ,pot sa fie interschimbabile si de la alte motoare.

Aveti idee daca se potrivesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten care are probleme cu 600rr 2005... pune contactul, porneste motocicleta si becul de la ulei si beculetul de la FI (fault indicator) raman pornite, iar dupa cateva secunde relantiul motocicletei creste si ramane constant la turatii mai mari. Ce poate sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la MAP senzor nu crese turatia.

Intra in diagnoza si spune ce coduri ai acolo.

Procedura si modul de interpretare al codurilor o gasesti in manualul de service.

Pe frigul asta este normal sa creasca turatia la pornire datorita shocului.

Intrebarea este daca atunci cand se incalzeste motorul scade sau ramane tot asa?

La ce turatie sta?

La ce ati "mesterit" inainte de asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Detin o Honda CBR 1000 RR si am urmatoarea problema la ea : cand conectez orice bec la far,fie el xenon sau unul normal,imi opreste instant motorul,fara sa arda vreo siguranta toate fiind masurate.Ca sa porneasca la loc,trebuie sa scot mufele de la becul montat,si eventual si borna de la bateria scoasa vreo 10 min.Am mers cu motorul decat cu pozitia fata-spate,si n-are nici o treaba,dar cum conectez un far fie el scurta sau lunga intrerupe functionarea motorului.am schimbat si drosere,si becuri,am pus si bec normal si face la fel.

Daca aveti vreo idee ar fi bine venita.

Salut !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un contact slab undeva pe traseul de alumentare principal.

Verifica borne baterie,masa,sig30A conectorul rosu care acopera sig 30a sa nu fie oxidat,mufa contact chei,contactul,panou sigurante etc.

Cum sa declansat problema?Ai modificari de instalatie electrica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un contact slab undeva pe traseul de alumentare principal.

Verifica borne baterie,masa,sig30A conectorul rosu care acopera sig 30a sa nu fie oxidat,mufa contact chei,contactul,panou sigurante etc.

Cum sa declansat problema?Ai modificari de instalatie electrica?

Problema s-a declansat dintr-o data,mergeam noaptea si s-a stins faza scurta,si bordul si a ramas decat pozitia.am tras pe dreapta,am oprit motorul,l-am pornit si apoi nu mergea decat faza lunga si bordul plus pozitii.am verificat toate sigurantele,bornele foarte bine stranse,fara oxid ...

Motorul merge fara lumini conectate decat cu pozitiile,cum am conectat un bec,in secunda doi se opreste motorul

Ramane sa ma uit la ce mi-ai spus tu...daca nu reusesc,sper sa-i dea un electrician de cap ..

Ms

Editat de al3xutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...