alexutzza Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Da,in cazul in care poti sa-l reglezi cum este corect,pe loc,te lasa in pace.Eu nu aveam cum sa fac asta,oricum.Legat de alte lucruri,m-au atentionat si de semnale. De mers,si eu am mers doi ani cu el asa,nu am avut probleme pana acum.Dar acum probabil mi-am intalnit nasul. Multumesc,baieti,pentru raspunsuri.Inca nu am o rezolvare,voi cauta suport de numar,sa vad cum fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Edited :acum am vazut c ai undertail after...wrong post » Post actualizat in 26 Jun 2014 07:27Ce poti face e sa confectionezi tu o prindere ceva si so prinzi cumva de toba ....eu asa fac cand ma duc la ITP ,altfel si eu am numarul sub tobe Editat Iunie 26, 2014 de Fatal Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Intr-un sezon, am umblat prin Bucuresti cu motocicleta echipata 100% de pista, nu semnale, far, oglinzi. Carene de curse. De 2 ori m-a oprit politia, mi-au puricat toate actele si au controlat numarul instalat regulamentar, sa vada daca se poate rabata, indoi. Cind au vazut ca numarul e bine montat, si-au schimbat instant atitudinea, le-a revenit zimbetul pe fatza. M-a mai oprit si a treia oara, dar era un politist de la circulatie insa omu lucre si la cea moto si era familiarizat cu motoretele, initial m-a speriat ca-mi ia talonul deoarece motocicleta e echipata race, ulterior a zimbit si mi-a urat sanatate, spunind ca m-a oprit doar sa se uite la mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 cred ca cel mai simplu ar fi sa faci un suport de numar folosind un colier prins direct de toba, gen: http://www.600rr.net/vb/picture.php?albumid=2546&pictureid=14569 si ca sistem de iluminare, poti sa "imprumuti" si sa adaptezi acolo sistemul dintr-o bricheta cu led, prins cumva pe partea superioara a numarului, pe care evident poti sa-l dai jos dupa ce iti iei talonul. sau scoti undertail-ul si iti pui un suport de numar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Iulie 1, 2014 Share Postat Iulie 1, 2014 http://olx.ro/oferta/protectie-carbon-stator-honda-600rr-ID20fN3.html DOAR 100 LEI BAIETI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMeCBR Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Ma alatur si eu in grupul posesorilor de RR ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 caut si eu sa cumpar ARIPA FATA si AIR RAM INTAKE-urile pt o honda 600rr 2003 .... cat depre colegul de mai sus sa ii fie invatatura de minte sa le mai dea actele sau sa opreasca !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoz1978 Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Ma alatur si eu in grupul posesorilor de RR ) Foarte frumoasa sa o stapanesti sanatos si fara incidente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 (editat) Caut o toba finala originala de 900RR din 1995 sa trec de RAR. Platesc pentru imprumutul si transportul ei in ambele sensuri sau o cumpar daca e la un pret ok. Editat Iulie 20, 2014 de mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micleadragoscostin Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Vand 600RR 2006 detalii aici /index.php?/topic/715416-vand-honda-cbr600rr-2006/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borosz1978 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Buna. Va deranjez cu o problema stupida. Stie cineva un link unde sa gasesc informatii despre toate replicile MOVISTAR de fabrica de la HONDA? Adica din cate stiu replica asta sa fabricat numai in versiunea de 600rr dupa 2004, si niciodata in versiunea 1000rr. Pe strada exista 1000rr Movistar, dar sunt customizate de proprietari. 600rr si 1000rr exista ca REPSOL replica din fabrica. Daca stie cineva informatii oficiale, va rog sa-mi aratati un link cu ele. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhn05 Postat Iulie 31, 2014 Share Postat Iulie 31, 2014 ce vezi pe strada sunt motociclete cu carene replica ''xxx'' sunt china !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 O mica problema. Am reusit sa dau dea dura mobra si din acel moment am probleme cu franele. In momentul in care mobra este pe loc, franele tin foarte bine. Dar cand incep sa o las sa mearga putin maneta de frana fata se simte foarte moale ( nu opune nici o rezistenta la apasare) si se duce pana la capat fara nici un efect asupra franei. Dupa cateva apasari isi revine la normal in schimb. Cand o opresc din nou merg fara nici o problema. Am primit ca raspuns de la service cum ca discul de frana este ovalizat. A mai patit cineva asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Aer pe instalatie. Verifica pompa, conducte, etrieri si fa-i o aerisire la tot sistemul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Movistarurile de fabrica au fost editie limitata si au fost facute cam 400 pe an cativa ani. La toate scrie pe busonul de benzina xxx/400 movistar limited plm. Da daca e recarenata care e problema? ) question: la 1.93m stau pe ea naspa? Ma bate gandul sa ma inscriu la un 600 model 2006 cel cu furca usd, n-am stat niciodata pe una, dar pe R6 2004 de ex cam dau cu genunchiul in coltul de la carene... stiu ca la 1.70 e cam mare mobra de tine.. dar la 1.93 cum o fi? 1000 nu vreau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 RR-urile sunt pentru cei mai mici de inaltime (distanta mica intre sa si ghidon). Incearca suzuki sau kawa dar nu te astepta la minuni privind pozitia avand in vedere statura ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Eu am 1.85 si cred ca sunt la limita ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Nu este o regula cu inaltimea, depinde cum te simti tu... Pozitia se poate modifica usor daca iti pui scarite reglabile, semighidoane aftermarket. In principiu un supersport a fost creat pentru o inaltime de 1.70-1.75. Dar cel mai bine este sa iti cumperi motocicleta pe care iti place sa mergi si sa te simti bine in sa, nu sa te chinui cu ea. (parerea mea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 @givemefive Eu zic sa nu excluzi varianta cu discul care se poate descentra si in momentul in care se invarte roata poate sa impinga placutele cu tot cu pistonase inauntrul etrierului. Cand stai pe loc placutele sunt impinse la locul loc pe discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 La 1.93, numai pe 1000 mai ai sanse. Multi au sustinut contrariul dar au pierdut 1-2 ani degeaba, cu genunchii in git nu e nici o placere, mai ales pe CBR600RR. Eu , la 1.79, nu am avut nici o sansa pe ea, imi amorteau gambele. Scarite mai jos? Ca sa nu te apleci nici 40grd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 la 1.82 simt ca 600rr`ul 2007 mi`e mic, am avut si 2003 si ala era ceva mai maricel dar pozitia nu era la fel de comoda. pe r6 2006 stau ceva mai bine, dar e cu totul alta motoreta, cel putin pt mine care sunt hondar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 @givemefive Eu zic sa nu excluzi varianta cu discul care se poate descentra si in momentul in care se invarte roata poate sa impinga placutele cu tot cu pistonase inauntrul etrierului. Cand stai pe loc placutele sunt impinse la locul loc pe discuri. Duminica vin noul set de discuri si voi vedea atunci. Sa speram ca asta e singura problema care o are mobra dupa cazatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx21 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 (editat) Salut CBRistilor, Am si eu o problema am prins o razie a politiei acum vreo 2 saptamani prin care a rezultat amenda si pastrarea de talon. Din cauza faptului ca am xenon faza scruta, becul care trebuie sa lumineze nr nu functioneaza sau este ars inca nu am aflat si din cauza faptului ca semnalele de pe fata nu functioneaza stand pe loc. In fine am cumparat becuri halogen numai pun xenon doar ca am nevoie de un adaptor care este intre bec si mufa de alimentare stie cineva unde pot gasi si eu asa ceva ? Si inca o intrebare daca imi pun lupe cu xenon ma primesc la itp si la rar cu ea daca stie cineva sigur (politistul din seara aia mi-a zis ca din cauza ca nu am lupe pe xenon) Multumesc Anticipat » Post actualizat in 02 Aug 2014 13:38 Editat August 2, 2014 de Alx21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
givemefive Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Orice piesa neomologata (sistem de iluminat cu xenon, toba aftermarket, semnale cu led, etc ) duce o crestere a spagii la rar, atat tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Atunci mai raman pe SV o perioada. Nu suport gixxerele si ninjele, iar la miar n-am de ce sa trec.. prea multa bataie de cap cu consumabile care expira mai rapid, consum mare si incingatoare vara.. no thanx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.