Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

problema e in bucuresti din cate am auzit, si s-a cam extins in toata tara! Din cauza numerelor "ascunse" de unii, cum te prinde cu numarul pus neregulamentar, iti ia talonul!

 

Mi s-a intamplat si mie, doar ca eu am un suport rabatabil, si i-am zis ca nu stiu cum s-a intamplat, l-am tras la loc, si m-a lasat in pace... asta in Prahova... in bucuresti nu merg cu el ascuns... ca nu are rost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da,in cazul in care poti sa-l reglezi cum este corect,pe loc,te lasa in pace.Eu nu aveam cum sa fac asta,oricum.Legat de alte lucruri,m-au atentionat si de semnale.

De mers,si eu am mers doi ani cu el asa,nu am avut probleme pana acum.Dar acum probabil mi-am intalnit nasul.

 

Multumesc,baieti,pentru raspunsuri.Inca nu am o rezolvare,voi cauta suport de numar,sa vad cum fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Edited :acum am vazut c ai undertail after...wrong post


» Post actualizat in 26 Jun 2014 07:27

Ce poti face e sa confectionezi tu o prindere ceva si so prinzi cumva de toba ....eu asa fac cand ma duc la ITP ,altfel si eu am numarul sub tobe

Editat de Fatal Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un sezon, am umblat prin Bucuresti cu motocicleta echipata 100% de pista, nu semnale, far, oglinzi. Carene de curse. De 2 ori m-a oprit politia, mi-au puricat toate actele si au controlat numarul instalat regulamentar, sa vada daca se poate rabata, indoi. Cind au vazut ca numarul e bine montat, si-au schimbat instant atitudinea, le-a revenit zimbetul pe fatza. M-a mai oprit si a treia oara, dar era un politist de la circulatie insa omu lucre si la cea moto si era familiarizat cu motoretele, initial m-a speriat ca-mi ia talonul deoarece motocicleta e echipata race, ulterior a zimbit si mi-a urat sanatate, spunind ca m-a oprit doar sa se uite la mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca cel mai simplu ar fi sa faci un suport de numar folosind un colier prins direct de toba, gen: http://www.600rr.net/vb/picture.php?albumid=2546&pictureid=14569

 

 

si ca sistem de iluminare, poti sa "imprumuti" si sa adaptezi acolo sistemul dintr-o bricheta cu led, prins cumva pe partea superioara a numarului, pe care evident poti sa-l dai jos dupa ce iti iei talonul.

 

 

sau scoti undertail-ul si iti pui un suport de numar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

caut si eu sa cumpar ARIPA FATA si AIR RAM INTAKE-urile pt o honda 600rr 2003 ....

 

cat depre colegul de mai sus sa ii fie invatatura de minte sa le mai dea actele sau sa opreasca !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut o toba finala originala de 900RR din 1995 sa trec de RAR. Platesc pentru imprumutul si transportul ei in ambele sensuri sau o cumpar daca e la un pret ok.

Editat de mihai
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna.

Va deranjez cu o problema stupida.

Stie cineva un link unde sa gasesc informatii despre toate replicile MOVISTAR de fabrica de la HONDA?

 

Adica din cate stiu replica asta sa fabricat numai in versiunea de 600rr dupa 2004, si niciodata in versiunea 1000rr. Pe strada exista 1000rr Movistar, dar sunt customizate de proprietari.

600rr si 1000rr exista ca REPSOL replica din fabrica.

 

Daca stie cineva informatii oficiale, va rog sa-mi aratati un link cu ele.

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O mica problema. Am reusit sa dau dea dura mobra si din acel moment am probleme cu franele.

In momentul in care mobra este pe loc, franele tin foarte bine. Dar cand incep sa o las sa mearga putin maneta de frana fata se simte foarte moale ( nu opune nici o rezistenta la apasare) si se duce pana la capat fara nici un efect asupra franei. Dupa cateva apasari isi revine la normal in schimb.

Cand o opresc din nou merg fara nici o problema.

Am primit ca raspuns de la service cum ca discul de frana este ovalizat.

A mai patit cineva asa ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Movistarurile de fabrica au fost editie limitata si au fost facute cam 400 pe an cativa ani. La toate scrie pe busonul de benzina xxx/400 movistar limited plm. Da daca e recarenata care e problema? ;))

 

question: la 1.93m stau pe ea naspa? Ma bate gandul sa ma inscriu la un 600 model 2006 cel cu furca usd, n-am stat niciodata pe una, dar pe R6 2004 de ex cam dau cu genunchiul in coltul de la carene... stiu ca la 1.70 e cam mare mobra de tine.. dar la 1.93 cum o fi? 1000 nu vreau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RR-urile sunt pentru cei mai mici de inaltime (distanta mica intre sa si ghidon).

Incearca suzuki sau kawa dar nu te astepta la minuni privind pozitia avand in vedere statura ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este o regula cu inaltimea, depinde cum te simti tu...

Pozitia se poate modifica usor daca iti pui scarite reglabile, semighidoane aftermarket.

In principiu un supersport a fost creat pentru o inaltime de 1.70-1.75.

Dar cel mai bine este sa iti cumperi motocicleta pe care iti place sa mergi si sa te simti bine in sa, nu sa te chinui cu ea. (parerea mea ;) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@givemefive

Eu zic sa nu excluzi varianta cu discul care se poate descentra si in momentul in care se invarte roata poate sa impinga placutele cu tot cu pistonase inauntrul etrierului. Cand stai pe loc placutele sunt impinse la locul loc pe discuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 1.93, numai pe 1000 mai ai sanse. Multi au sustinut contrariul dar au pierdut 1-2 ani degeaba, cu genunchii in git nu e nici o placere, mai ales pe CBR600RR. Eu , la 1.79, nu am avut nici o sansa pe ea, imi amorteau gambele. Scarite mai jos? Ca sa nu te apleci nici 40grd?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 1.82 simt ca 600rr`ul 2007 mi`e mic, am avut si 2003 si ala era ceva mai maricel dar pozitia nu era la fel de comoda.

 

pe r6 2006 stau ceva mai bine, dar e cu totul alta motoreta, cel putin pt mine care sunt hondar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@givemefive

Eu zic sa nu excluzi varianta cu discul care se poate descentra si in momentul in care se invarte roata poate sa impinga placutele cu tot cu pistonase inauntrul etrierului. Cand stai pe loc placutele sunt impinse la locul loc pe discuri.

 

Duminica vin noul set de discuri si voi vedea atunci. Sa speram ca asta e singura problema care o are mobra dupa cazatura :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut CBRistilor,

 

Am si eu o problema am prins o razie a politiei acum vreo 2 saptamani prin care a rezultat amenda si pastrarea de talon.

Din cauza faptului ca am xenon faza scruta, becul care trebuie sa lumineze nr nu functioneaza sau este ars inca nu am aflat si din cauza faptului ca semnalele de pe fata nu functioneaza stand pe loc.

 

In fine am cumparat becuri halogen numai pun xenon doar ca am nevoie de un adaptor care este intre bec si mufa de alimentare stie cineva unde pot gasi si eu asa ceva ?

 

Si inca o intrebare daca imi pun lupe cu xenon ma primesc la itp si la rar cu ea daca stie cineva sigur (politistul din seara aia mi-a zis ca din cauza ca nu am lupe pe xenon)

 

Multumesc Anticipat


» Post actualizat in 02 Aug 2014 13:38

33130MAT611.jpg

Editat de Alx21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...