Sari la conținut

Detinatori de Honda CBR RR


Reverse
 Share

Postări Recomandate

La cel stand alone ma refeream, nu ma intereseaza sa fie Dynojet sau alta firma.

Am gasit unul plug&play (HM Super Lite) la 200 lire, merita banii?

am eu pe k5 ,este extraordinar ,nu a avut un rateu pana acum si merge si pe pull si pe down cum ai nevoie asa-l pui ...

totul este electronic no moving parts (fara parti in miscare) ,nu are ce sa se strice la senzor este cu garantie pe viata ,poti seta timpul de taiere in 3 feluri

post-33534-0-21432600-1427269267_thumb.jpgpost-33534-0-92715100-1427269270_thumb.jpgpost-33534-0-74968700-1427269274_thumb.jpgpost-33534-0-28984900-1427269278_thumb.jpgpost-33534-0-99297400-1427269281_thumb.jpgpost-33534-0-09762200-1427269286_thumb.jpgpost-33534-0-29928500-1427269290_thumb.jpgpost-33534-0-31948200-1427269294_thumb.jpg

 

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta ar fi antigelul recomandat?

post-57068-0-82595500-1427276350_thumb.jpg

 

Apropo, antigelul se schimba si ala total sau doar se completeaza dupa nevoie? Nu stiu ce antigel a fost folosit anterior, deaia intreb, daca se amesteca bine asta fiind poate diferit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal, motoretele de MotoGP, SBK, etc se racesc cu apa distilata, adica apa chioara. Nu va mai faceti atitea griji cu ce tip de antigel bagati in motor. Schimbarea la 2 ani e smecherie de marketing. Eu nu am mai schimbat antigelul si la masina, cu care merg zilnic, de 5-6 ani de zile, si la motor. Doar completez cu citeva sute de ml cind reumplu instalatia cu antigel, il folosesc pe cel vechi. Aaa, ca ingheata la -29 grd in loc de -40grd! Sa fim realisti.Pe cine intereseaza?

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt motoretele de competitie se schimba lichidul de racire (care o fi ala) dupa fiecare cursa/trackday + radiator suplimentar.

In timp antigelul isi pierde din proprietati, nu e vorba la ce temperatura ingheata/fierbe, ci randamentul transferului de caldura.

Editat de gabi_papi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt motoretele de competitie se schimba lichidul de racire (care o fi ala) dupa fiecare cursa/trackday + radiator suplimentar.

In timp antigelul isi pierde din proprietati, nu e vorba la ce temperatura ingheata/fierbe, ci randamentul transferului de caldura.

 

E interzis prin regulament sa ai antigel in instalatia de racire. E o masura de siguranta. Apa ramane apa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Antigelul imprastiat pe pista devine patinoar pt ceilalti participanti la curse, asta-i motivul pt care nici macar Rossi nu are voie pe circuit decit cu apa in motor. Normal ca se schimba apa dupa fiecare cursa. Am schimbat si eu pe vreumuri antigelul in timpul verii, crezind ca va merge mai rece motorul. Evident ca a fost doar o autosugestie. Rezolvarea a venit cu montarea unul intrerupator electric pt comanda manuala a ventilatorului de pe radiator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te ajuta cu ceva eu abia l-am schimbat si am pus bel-ray cap coada.Ulei,Antigel,Ulei Furca. momentan imi sta motorul sub 100 grade dar bine e frig afara.

Avand in vedere ca nu ma dau pe circuit sa pun apa in radiator.

Eu unul pe brandul asta merg :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor! As dori si eu un mic ajutor/sfat, detin un 600rr 2005 la care imi tot sta becul de la ulei aprins si FI, a mai dat cineva peste aceasta problema?

Mentionez ca nu se incinge motorul sau alte probleme!

Editat de puffy2zero10
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut !!

 

Daca stiti pe cineva interesat de o Honda CBR 600 RR, imi vand motocicleta din dotare.

 

Fabricatie : 2003, adusa din italia si inmatriculata anul trecut, 54.000 km, nu am apucat sa fac decat 2000 anul trecut.

 

Am cumparat ptr ea kit de lant nou placute de frana fata si spate, insa nu le-am montat din cauza timpului.

 

Pret: 2500 euro

post-76700-0-58270200-1429532666_thumb.png

post-76700-0-44623100-1429532675_thumb.png

post-76700-0-96791700-1429532685_thumb.png

post-76700-0-66359800-1429532698_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuia sa mai lasi filmuletul putin..sau sa intri in diagnoza si sa filmezi codurile.

» Post actualizat in 22 Apr 2015 12:44

Trebuia sa mai lasi filmuletul putin..sau sa intri in diagnoza si sa filmezi codurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta incerc sa zic: luati-va motorete pe care sa stati, sa va simtiti bine. CBR-urile RR de 600 sint pt rideri mai scunzi, lor li se potriveste.

tu ce motor ai acum? mie la 1,71 rr de 2003 nu mi se pare incomod. cum ti s-a parut f4 fata de rr la manevrabilitate prin oras?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...