cmd Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) La cel stand alone ma refeream, nu ma intereseaza sa fie Dynojet sau alta firma. Am gasit unul plug&play (HM Super Lite) la 200 lire, merita banii? am eu pe k5 ,este extraordinar ,nu a avut un rateu pana acum si merge si pe pull si pe down cum ai nevoie asa-l pui ... totul este electronic no moving parts (fara parti in miscare) ,nu are ce sa se strice la senzor este cu garantie pe viata ,poti seta timpul de taiere in 3 feluri Editat Martie 25, 2015 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian90 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Asta ar fi antigelul recomandat? Apropo, antigelul se schimba si ala total sau doar se completeaza dupa nevoie? Nu stiu ce antigel a fost folosit anterior, deaia intreb, daca se amesteca bine asta fiind poate diferit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 In mod normal antigelul se schimba la fel ca lichidul de frana o data la 2 ani. Daca completezi cu mai mult de 100-200ml ai o problema cu sistemul de racire...curge pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) In mod normal, motoretele de MotoGP, SBK, etc se racesc cu apa distilata, adica apa chioara. Nu va mai faceti atitea griji cu ce tip de antigel bagati in motor. Schimbarea la 2 ani e smecherie de marketing. Eu nu am mai schimbat antigelul si la masina, cu care merg zilnic, de 5-6 ani de zile, si la motor. Doar completez cu citeva sute de ml cind reumplu instalatia cu antigel, il folosesc pe cel vechi. Aaa, ca ingheata la -29 grd in loc de -40grd! Sa fim realisti.Pe cine intereseaza? Editat Martie 25, 2015 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 (editat) Pt motoretele de competitie se schimba lichidul de racire (care o fi ala) dupa fiecare cursa/trackday + radiator suplimentar. In timp antigelul isi pierde din proprietati, nu e vorba la ce temperatura ingheata/fierbe, ci randamentul transferului de caldura. Editat Martie 25, 2015 de gabi_papi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Pt motoretele de competitie se schimba lichidul de racire (care o fi ala) dupa fiecare cursa/trackday + radiator suplimentar. In timp antigelul isi pierde din proprietati, nu e vorba la ce temperatura ingheata/fierbe, ci randamentul transferului de caldura. E interzis prin regulament sa ai antigel in instalatia de racire. E o masura de siguranta. Apa ramane apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 E interzis prin regulament sa ai antigel in instalatia de racire. E o masura de siguranta. Apa ramane apa Astia de la gp au apa sfintita cred eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Vrajeala...totul e apa de ploaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bal00 Postat Martie 25, 2015 Share Postat Martie 25, 2015 Mersi frumos baieti !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Antigelul imprastiat pe pista devine patinoar pt ceilalti participanti la curse, asta-i motivul pt care nici macar Rossi nu are voie pe circuit decit cu apa in motor. Normal ca se schimba apa dupa fiecare cursa. Am schimbat si eu pe vreumuri antigelul in timpul verii, crezind ca va merge mai rece motorul. Evident ca a fost doar o autosugestie. Rezolvarea a venit cu montarea unul intrerupator electric pt comanda manuala a ventilatorului de pe radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx21 Postat Martie 26, 2015 Share Postat Martie 26, 2015 Daca te ajuta cu ceva eu abia l-am schimbat si am pus bel-ray cap coada.Ulei,Antigel,Ulei Furca. momentan imi sta motorul sub 100 grade dar bine e frig afara. Avand in vedere ca nu ma dau pe circuit sa pun apa in radiator. Eu unul pe brandul asta merg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Amstaff Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 Mai nou, emag vinde si motociclete Honda!! CBR 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 7, 2015 Share Postat Aprilie 7, 2015 am "mostenit" un rapid bike 3 cu cblaj pt cbr 1000 rr sc57 . daca e interesat cineva de el lasati un pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hannspree Postat Aprilie 10, 2015 Share Postat Aprilie 10, 2015 300 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
snitzelCBR Postat Aprilie 15, 2015 Share Postat Aprilie 15, 2015 Dezmembreaza cineva 1000 rr si mai are furca sau pisese din furca??? » Post actualizat in 16 Apr 2015 20:07Furca de 1000 rr 2005 e ca cea de 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Salutare tuturor! As dori si eu un mic ajutor/sfat, detin un 600rr 2005 la care imi tot sta becul de la ulei aprins si FI, a mai dat cineva peste aceasta problema? Mentionez ca nu se incinge motorul sau alte probleme! Editat Aprilie 19, 2015 de puffy2zero10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Ai o problema de Injectie, si este nevoie de o diagnoza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Ai o problema de Injectie, si este nevoie de o diagnoza. Ma gandeam ca ar fi senzorul de presiune ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 (editat) Simbolul "FI" (fuel injection)de pe display nu se aprinde de la senzorul de ulei. Editat Aprilie 19, 2015 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 19, 2015 Share Postat Aprilie 19, 2015 Simbolul "FI" (fuel injection)de pe display nu se aprinde de la senzorul de ulei. OK TNG, Multumesc de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flaviu123 Postat Aprilie 20, 2015 Share Postat Aprilie 20, 2015 Va salut !! Daca stiti pe cineva interesat de o Honda CBR 600 RR, imi vand motocicleta din dotare. Fabricatie : 2003, adusa din italia si inmatriculata anul trecut, 54.000 km, nu am apucat sa fac decat 2000 anul trecut. Am cumparat ptr ea kit de lant nou placute de frana fata si spate, insa nu le-am montat din cauza timpului. Pret: 2500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Am facut si un clip cu problema mea TNG, am observat ca becul si FI'ul se aprind dupa ceva secunde de la pornire https://www.youtube.com/watch?v=pVgQClkejsg&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 22, 2015 Share Postat Aprilie 22, 2015 Trebuia sa mai lasi filmuletul putin..sau sa intri in diagnoza si sa filmezi codurile. » Post actualizat in 22 Apr 2015 12:44 Trebuia sa mai lasi filmuletul putin..sau sa intri in diagnoza si sa filmezi codurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ride.ride Postat Aprilie 24, 2015 Share Postat Aprilie 24, 2015 Asta incerc sa zic: luati-va motorete pe care sa stati, sa va simtiti bine. CBR-urile RR de 600 sint pt rideri mai scunzi, lor li se potriveste. tu ce motor ai acum? mie la 1,71 rr de 2003 nu mi se pare incomod. cum ti s-a parut f4 fata de rr la manevrabilitate prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.