Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7100!

daca il lasi peste iarna in motor devine "acid" datorita faptului ca spala rezidurile din motor in timpul functionarii.

de regula peste iarna eu las ulei curat in motor.

 

Multumesc pentru sfat!

Ma gandesc ca la iarna sa o pornesc la 1-2 saptamani pentru ungere si din cate am inteles pelicula de 300v rezista mai mult pe suprafetele verticale astfel incat la pornire uzura e mai mica.

Motoreta o sa fie intr-un garaj subteran incalzit - asta pentru a elimina discutiile legate de condens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sfat!

Ma gandesc ca la iarna sa o pornesc la 1-2 saptamani pentru ungere si din cate am inteles pelicula de 300v rezista mai mult pe suprafetele verticale astfel incat la pornire uzura e mai mica.

Motoreta o sa fie intr-un garaj subteran incalzit - asta pentru a elimina discutiile legate de condens.

pornirile dese si scurte nu fac bine motorului.

cel mai bine pui redresorul pe baterie o data la 40-50 de zile si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai facut tu voblaj la 70, cu mers lin din acceleratie.

Eu am intrat in voblaj de 2 maxim 3 ori, si asta doar bruscand violent acceleratia in treptele 1 si a 2-a si cred ca merg destul de apasat... :scratch:

 

eu iti spun ce-am patit: 1 ciclu stanga dreapta mai "amplu" apoi revenire. nimic de speriat. ciudat, dar nu chiar de speriat, pana sa iti fie "frica" isi revine.

 

7100!

daca il lasi peste iarna in motor devine "acid" datorita faptului ca spala rezidurile din motor in timpul functionarii.

de regula peste iarna eu las ulei curat in motor.

 

 

si la vara il schimbi iar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca fac nr de km da.eu nu pornesc motorul doar de dragul de al auzi pornit.o fac atunci cand plec la drum. :cheers:

 

Eu personal folosesc motoreta aproape zilnic si s-a intamplat sa o pornesc si pentru 10-15 minute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu un nou posesor de Kawasaki zx6r din 2004. Este prima motocicleta. Are 14000 km aproximativ , dar am luato la 11000 km . Pana acuma nici un eveniment neplacut si sper sa o tin tot asa. Stil de mers pot spune ca temperat.

post-68561-0-61141800-1347574974_thumb.jpg

post-68561-0-75932600-1347574984_thumb.jpg

post-68561-0-42835000-1347574996_thumb.jpg

post-68561-0-76345900-1347575045_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu un nou posesor de Kawasaki zx6r din 2004. Este prima motocicleta. Are 14000 km aproximativ , dar am luato la 11000 km . Pana acuma nici un eveniment neplacut si sper sa o tin tot asa. Stil de mers pot spune ca temperat.

 

Sa folosesti cu placere mobra si fara evenimente.

Si eu tot pe un 636 am inceput si nu mi-a dat mari emotii pana acum. Este o motocicleta temperata pana in 6-7k.

 

Plimbari placute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu un nou posesor de Kawasaki zx6r din 2004. Este prima motocicleta. Are 14000 km aproximativ , dar am luato la 11000 km . Pana acuma nici un eveniment neplacut si sper sa o tin tot asa. Stil de mers pot spune ca temperat.

Foarte frumos pe portocaliu.Sa il stapanesti sanatos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa folosesti cu placere mobra si fara evenimente.

Si eu tot pe un 636 am inceput si nu mi-a dat mari emotii pana acum. Este o motocicleta temperata pana in 6-7k.

 

Plimbari placute!

 

Pai sa stii ca cam prin turele alea merg cel mai des ... cand e drum liber si bun trec si de turele alea :peace: , bine asta in afara orasului . Si stiu ca se ridica si repede intro roata ca e usoara tare :P am aflat de la fostul proprietar :P oricum nu mam panicat ca si asta urmaream sa vad pe unde se ridica ca sa stiu sa nu ii dau asa , ca daca vroiam cascadorii faceam filme cu Jackie Chan =)) . Mai mult imi palce sa ma uit decat sa fac :P fara nici o suparare practicantilor :D

Oricum ms si asfalt uscat

 

Foarte frumos pe portocaliu.Sa il stapanesti sanatos!

 

Mia luat ochii la prima vedere sincer sa iti spun :D

Ms si toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu un nou posesor de Kawasaki zx6r din 2004. Este prima motocicleta. Are 14000 km aproximativ , dar am luato la 11000 km . Pana acuma nici un eveniment neplacut si sper sa o tin tot asa. Stil de mers pot spune ca temperat.

Sa o stapanesti sanatos, e draguta foc motoreta.

Ca estetica o vad peste 05-06

 

P.S. Imi place geaca, dar cumpara-ti niste manusi... :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt si eu un nou posesor de Kawasaki zx6r din 2004. Este prima motocicleta. Are 14000 km aproximativ , dar am luato la 11000 km . Pana acuma nici un eveniment neplacut si sper sa o tin tot asa. Stil de mers pot spune ca temperat.

 

Salut!

Indoaie putin coatele si muta fundul pe sa, putin mai in spate. Momentan stai mult prea drept. Cu cat stai mai corect, cu atat va fi mai usor de pilotat.

Pune-i si cauciucuri noi si aderente, te vor ajuta mult.

Bafta!

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, e draguta foc motoreta.

Ca estetica o vad peste 05-06

 

P.S. Imi place geaca, dar cumpara-ti niste manusi... :banana:

 

Ms mult :D

Pai geaca si casca leam primit odata cu motorul+husa si inca o geaca de vara, dar planuiesc sa imi iau un costum intreg din 2 bucati + bocanci , manusi + inca o casca si aia care o am acuma sa o pastrez pt eventualii pasageri. Si planul asta maret care il am lam amanat pt sezonu viitor :P ca daca da frigu putin o bag la naftalina :D

Asfalt uscat !

 

Salut!

Indoaie putin coatele si muta fundul pe sa, putin mai in spate. Momentan stai mult prea drept. Cu cat stai mai corect, cu atat va fi mai usor de pilotat.

Pune-i si cauciucuri noi si aderente, te vor ajuta mult.

Bafta!

 

Ms pt sfat . Sa stii ca pozitia mi sa parut cam inconfortabila , parca stateam in maini, fata de alte motoare . Dar miam modificat pozitia ca mam mai obisnuit cu ea si imi este mult mai usor.

Si da cauciucurile trebuie sa le schimb ca sa cam dus carnea de pe ele :D

Salut si asfalt uscat !

 

************* P.S. : Si am si eu o intrebare , exista cumva posibilitatea sa pun faza lunga dar si scurta pe ambele faruri ? ca da mai bine si mam saturat de faza "vezi ca nu iti merge un far!"

Editat de Fr1tZ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

************* P.S. : Si am si eu o intrebare , exista cumva posibilitatea sa pun faza lunga dar si scurta pe ambele faruri ? ca da mai bine si mam saturat de faza "vezi ca nu iti merge un far!"

ahahah si mie mi se intmpla asta des :crack:

Sigur ca se poate, un electrician te-ar rezolva imediat, dar si un coleg mai priceput o poate face.

btw, am o pereche de pantaloni complet din piele masura 48, daca te intereseaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu un 636 din 2004 si am o problema cand incerc sa ii sincronizez corpurile clapeta in sensul ca la pistonul nr 1 am vacuum foarte mic si la nr 2 este foarte mare si pentru a le aduce cat de cat la acelasi nivel trebuie sa strang de tot surubul de aer de la nr 1 si sa desurubez aproape de tot surubul de aer de la nr 2.

Oricat m-as chinui sa le ajustez nu reusesc sa aduc valoarea vacuumurilor in limitele din manualul de service. In aceste conditii pana la urma totusi reusesc sa le aduc pe toate la acelasi nivel dar valoarea depresiunii este peste cea din manual. Vreo idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

 

hmmm .... chiar nu stiu ce sa spun , mie unu nu imi face asa . incearca la un prieten care se pricepe la mecanica sau mergi la un service , asta daca nu iti spun baietii de aicea ceva .

salut si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

 

 

Pana nu mergi la un mecanic sa vada despre ce e vorba nu putem decat sa ne dam cu parerea. Carburatoare, bujii, supape, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu un 636 din 2004 si am o problema cand incerc sa ii sincronizez corpurile clapeta in sensul ca la pistonul nr 1 am vacuum foarte mic si la nr 2 este foarte mare si pentru a le aduce cat de cat la acelasi nivel trebuie sa strang de tot surubul de aer Vreo idee?

 

Nu din suruburile de aier se sincronizeaza carburatia!!! Mergi la service sau citeste bine manualul si abia dupaia umbla la carburatie.

 

Oricum Carburatia nu se face doar invartind niste suruburi dupa niste ceasuri decat atunci cand carburatia a fost desfacuta si curatata 100%.

 

In primul rand se face un test de compresie apoi se schimba bujiile, se curata carburatia si abia in ultimul rand se fac reglajele de aier si apoi de clapete... :scratch: SERVICE sau Service.

 

Salutare , detin un Kawasaki ZX6R din 1999 , motorul merge ok , o singura problema am , si as dori sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema . La rece porneste foarte ok , dar in schimb la cald , dupa forja , o ia foarte greu ... in spre deloc timp de 10-15 minute pana se raceste putin .

 

Pe forum practic nu vei reusi sa gasesti raspunsuri mecanice de diacnoza reale ci doar aberatii sau pareri neautorizate. Sansele sunt de 90% sa o faci mai rau decat este si sa te coste mai mult reparatia punand mecanicul intai sa repare (daca se mai poate) dupa tine si abia apoi sa rezolve reala problema.

 

Un Service (un produs) ce costa putin n-ar trebui sa te bucure ci sa te puna pe ganduri si sa iti piarda incredera k iti va desface si rezolva problema.

 

Sunt 90% din intrebarile afisate pe net ale unora ascunsi k identitate (service fara cunostinte) ce scot pe piatza produse la preturi mici ce atrag clientii si distrug de tot atat motoarele cat si buzunarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana nu mergi la un mecanic sa vada despre ce e vorba nu putem decat sa ne dam cu parerea. Carburatoare, bujii, supape, etc.

101 LA SUTA PASTILELE LA SUPAPE.

 

SALUT.am un amortizor de ghidon in plus. este ul lsl cu prindere pe jamba stinga . cine are nevoie sa ma sune. 0723325611.victor.se vinde ieftin.

post-8227-0-65836600-1349808582_thumb.jpg

post-8227-0-67552000-1349808582_thumb.jpg

post-8227-0-51622600-1349808685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...