Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

salut. am verificat cablul de soc dar nu este de acolo. in pozitie inchis, cablul face o usoara sageata la capat, semn ca are cativa mm toleranta. cred ca e undeva limitata mecanic(clapete, parghii). trebuie demontat mai in profunzime, adica bucatele :) . bine ca este pe carburator si se repara usor si fara costuri mari.mai are cineva TDM in zona Bacau?Eu mai stiu un doar un tip, Claudiu, cu un 3vd,care mi-a transmis virusul TDM. :laugh:

O zi buna tuturor motociclistilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut. am gresit, yamahaia e cel de la care am cumparat-o, nu yamamoto. intradevar, nu am verificat cursa la clapetele de soc, 1mm este suficient sa ai o diferenta de 200-300 rotatii. am sa desfac la primavara carburatoarele,bine ca merge rotund si raspunde rapid la accelerare.azi am pornit-o si cand impingeam mai mult de bratul actionat de soc, scadea turatia la val. nominala.am dat cu spray de carburi dar degeaba.

pt o iarna scurta, la revedere

 

 

...ai grija de motor sa mearga bine. :)

Editat de yamahaia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut TDM isti!

Sunt sunt incepator si nou pe aici.

Daca tot aveti dezertori m am gandit sa vin sa va ajut.

Caut touring, iar TDM ul mi a cam facut cu ochiul mai frumos decat clasiul TA...

Am o singura intrebare (deocamdata!) : am 1,75 / 80 kg (craci normali) - ajung cu talpa jos?

Multam!

Nu stiu daca ai primit pm-ul meu, am un TDM la 1500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan dupa o tura scurta si cu o alta inclinatie nu pot da un verdict 100%,dar din cate mi-am dat eu seama cred ca e mai bine,am mai coborit partea de fata a geamului ca sa mai castig ceva unghi,dupa o tura mai lunga si in viteza pot sa dau un raspuns...dar sunt sigur ca e mai bine decit cu cel mic.Merci de apreciere. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o intrebare despre bocanci :-), Vine luna cadourilor si vad ca si ceva reduceri pe Louis. 20264145 si 20265045 sint doua perechi care nu au..banuiesc ca - "Waterproof and breathable Drygate® climate membrane" 20264444 - inseamna o captuseala de iarna. Stie cineva care e diferenta intre unii si altii, in care transpiri mai mult, si in care esti mai bine pe frig? Multam

 

p.s. bocancii sint pt TDM, desigur :)

Editat de Lucian CT
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. dupa patania din primavara shingurele incaltari pe care le voi purta pe motor or sa fie cizmele de enduro.

 

daca aveam bocanci in picioare aveam picioru zob si probabil ca inca nu puteam sa merg...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu o intrebare despre bocanci :-), Vine luna cadourilor si vad ca si ceva reduceri pe Louis. 20264145 si 20265045 sint doua perechi care nu au..banuiesc ca - "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane" 20264444 - inseamna o captuseala de iarna. Stie cineva care e diferenta intre unii si altii, in care transpiri mai mult, si in care esti mai bine pe frig? Multam

 

p.s. bocancii sint pt TDM, desigur :)

 

20264145- eu am cizme din astea- ff comode si bune dar pt vara. la prima ploaie tin. la a doua esti ud leoarca pt ca au partea din fata din textil

 

20265045- sunt la fel ca cele de mai sus, adica de vara

 

"Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane"- inseamna ca nu intra apa, piciorul poate transpira intr-o anumita masura- nu inseamna ca sunt de iarna

 

Eu am incercat o varianta "tipic romaneasca": am luat o pereche de cizme "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane" cu un nr mai mare si am bagat, pe langa cele 2 perechi de shosete Default si o pereche de shosete de lana.

 

Iarna ingheti, pana la urma, dar e important ca piciorul sa fie bine protejat si sa nu fie prea strans sa circule sangele.

 

E un grafic pe undeva pe net cu temperatura pe care o simti in functie de temp de afara si viteza cu care mergi. ex: afara 6 grd-> vit 100km/h-> simti cam -10 grd

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fotok, cateva obiectii:

1. sunt ofticat pentru noul computer pe care tocmai ti l-ai cumparat(pentru ca eu nu am reusit inca) si sa-l stapanesti iubit si sanatos.

2. ai uitat sa dai spaga baiatului ce ti-a livrat marfa.

3. mai bine te faceai actor, decat fotograf.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring.

Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro.

 

Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and

breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring.

Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro.

 

Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and

breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc.

 

am fost lovit din lateral si piciorul mi-a fost prins intre mobra si bara masinii. daca nu aveam cizma sa atenueze din soc as fi avut oasele rupte in mai multe locuri.

 

plus ca au tinut piciorul fix pana am ajuns la camera de garda. Smurdul a zis ca nu are rost sa dea ghetele jos si ca la spital o sa faca asta.

 

cizmele sunt niste alpinestars tech 3, culmea e ca fix la prima iesire cu ele in picioare s-a intamplat nenorocirea.

 

post-21191-1290804634_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring.

Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro.

 

Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and

breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc.

 

 

sunt de minune pentru ture lungi, unde se comporta excelent, mai ales daca sunt si waterproof, dar, pentru ca sunt cizme moto, te incingi in ele cand le folosesti la mers pe jos...

si alea sunt cizme, nu ghete

 

Cu placere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca sa mai zambiti in zilele acestea de iarna:)

 

Meserie, Floriane. Atat clipul cat si noul calculator. :)

Cum zicea si barboge mai sus, ai stofa de actor, atat tu cat si Levi.

 

Misto realizat. Numai bine

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant, zici ca de-aici s-au inspirat baietii de la BMW cand au gandit asta: http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f800s_2007.php

 

Foarte frumos, lucrat si jucat foarte ok... mi-au placut mult tranzitiile si cum pica muzica. La capitolul minusuri: unele cadrele mi s-au parut prea intunecate, iar efortul depus parca ar fi meritat sa fie pus in slujba un subiect mai "artistic" :laugh: Bafta!

 

Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and

breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc.

Da, merge. Problema e ca e daca "vrei si pe mama si pe tata", vorba reclamei, de cele mai multe ori trebuie sa si platesti pentru treaba asta. Raportul calitate / pret maxim in cazul unor cizme de touring consider ca se invarte undeva intre 100 si 200 de euro si coboara sun 100 doar in cazul unor oferte speciale. Prin raport maxim pret / calitate evident nu ar trebui sa intelegem calitate maxima. Iar daca vrei o cizma si impermeabila, respirabila si eventual sa nici nu faci frigul in ea te cam apropii de o cizma touring perfecta. Protectiile (serioase) ar fi deja cireasa de pe tort, pentru ca acesta nu este un capitol la care aceasta categorie de cizme sa exceleze. Daca esti dispus sa dai peste 250 de euro, atunci poti spera sa le gasesti pe toate, 3 in 1. Chiar si asa, nu uita sa si probezi cizma respectiva, pentru ca poti avea surprize. Mie de ex. cizmele Daytona mi se pare insuportabile, nu-mi vin bine de nici un fel, desi sunt cizme foarte bune.

 

Drygate este membrana care apare in general la cizmele si imbracamintea mai de buget, asa ca as fi mai cu bagare de seama. Sympatex deja suna bine, Goretex suna cel mai bine. Vezi ca Sympatex-ul este de mai multe feluri, la fel si Goretex-ul (vezii detalii pe site-urile lor). Cand iti faci socoteala, mai ia in calcul si ca o pereche de cizme nu te tine o viata, dar si ca daca dai niste bani si nu sunt ce ti-ai dorit, e pacat de banii dati.

 

plus ca au tinut piciorul fix pana am ajuns la camera de garda

cizmele sunt niste alpinestars tech 3

Ok, dar ce concluzii tragem de-aici? Evident va fi o cizma mai sigura, dar si mult mai inconfortabila. Un amic si-a luat aceleasi cizme si are probleme mari de adaptare (a avut inainte niste cizme de touring normale). Schimba greu vitezele, arcuieste greu laba piciorului, iar pe vreme asta se plangea ca face frigul in ele.

Siguranta ar trebui sa vina prima intotdeauna, dar e o chestie de confort / protectie si fiecare alege incotro si cat sa incline balanta. Pe de alta parte, daca as fi avut nesansa ta, mai mult ca sigur as fi gandit la fel...

 

... dar, pentru ca sunt cizme moto, te incingi in ele cand le folosesti la mers pe jos...

Ok, cateva cuvinte si despre cizmele mele: Alpinestars Web (FC moto), le am de doi ani si am mers intre 0 si 40 de grade (constant), ploaie si soare, pe apa, noroi, gheata etc. Fara probleme. De fapt una singura, le-am raschetat de vreo doua ori pe asfalt cand am cazut asa ca mi se desprinsese o cusatura, dar de, nu sunt gandite pentru asa ceva. Nu numai ca am mers mult pe jos cu ele, dar am urcat si pe munte asta vara, vreo doua ore. Chiar si in astfel de conditii, transpir foarte putin sau aproape deloc in ele, spre deosebire de multe perechi de adidasi pe care le-am avut de ex. Stiu ca exista chestii similiare si mai spre segmentul sport, si spre cel adventure, cauta si vei gasi.

 

Btw, confortul care ti-l ofera o echipare waterproof este extraordinar, sa stii ca poti sa mergi fara sa-ti pese de vreme si sa ajungi si uscat acasa. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, dar ce concluzii tragem de-aici? Evident va fi o cizma mai sigura, dar si mult mai inconfortabila. Un amic si-a luat aceleasi cizme si are probleme mari de adaptare (a avut inainte niste cizme de touring normale). Schimba greu vitezele, arcuieste greu laba piciorului, iar pe vreme asta se plangea ca face frigul in ele.

Siguranta ar trebui sa vina prima intotdeauna, dar e o chestie de confort / protectie si fiecare alege incotro si cat sa incline balanta. Pe de alta parte, daca as fi avut nesansa ta, mai mult ca sigur as fi gandit la fel...

 

avand in vedere ca nu am mers decat 300km nu pot sa zic mare lucru despre ele. pe ploaie au tinut bine, sunt incomode la mersul pe jos. dar acum depinde, intradevar nu sunt cele mai comode cizme dar garantat sunt mai confortabile decat alea sport.

 

le-am pus acum in picioare pt ca chiar eram curios cum se simt. intradevar, mare dezavantaj este ca talpa e extrem de rigida, dar poti merge cu ele, un pic mari a roocop dar cred ca te poti obisnui. pana nu o sa fac o tura de cateva zile nu o sa imi dau seama daca am facut o alegere foarte buna.

 

siguranta e foarte importanta, cel putin, dupa accidentul asta ma gadesc de 2 ori inainte cu ce ma incalt.

Mesaj completat

PS poti sa nu ai nevoie niciodata de protectie extrema, dar poti avea un ghinion ca al meu, care cu perechea obisnuita de bocanci de munte m-ar fi lasat marcat pe viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi frumos pentru cuvintele frumoase si pentru critica constructiva! Actori nu suntem, dar cine ma cunoaste stie ca sunt dispus sa vorbesc mult (si fara rost uneori :alcy:)))), am uitat sa precizez unele chestii , filmuletul l-am facut din 2 sedinte, una de 15 minute si una de 1 ora (a trebuit sa iesim cu masina din oras), cadrele le-am luat din prima (o sa mai lucram pe asta), trei cadre au fost facute de 2 ori , iesirea din masina, deschiderea usii la mina acasa si deschiderea portbagajului. filmuletul l-am facut sa am pe ce sa testez noul PC si ideea ne0-a venit la o cafea cand asteptam curierul cu piesele :laugh:)))

 

oricum, avem mai multe projecte cu Levi si speram sa va placa noile filmulete.

 

Acum este in pregatire un filmulet cu niste motani foarte simpatici care se lupta pentru inima unei pisicute. Daca e ok pt voi am sa postez linkul cand va fi gata :blbl:

 

 

iarna e lunga....motorul nu imi mai porneste...bateria e gata...ne apucam de filmari interioare :P))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...