andreiganea Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Salut, am si eu o intrebare despre bocanci :-), Vine luna cadourilor si vad ca si ceva reduceri pe Louis. 20264145 si 20265045 sint doua perechi care nu au..banuiesc ca - "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane" 20264444 - inseamna o captuseala de iarna. Stie cineva care e diferenta intre unii si altii, in care transpiri mai mult, si in care esti mai bine pe frig? Multam p.s. bocancii sint pt TDM, desigur 20264145- eu am cizme din astea- ff comode si bune dar pt vara. la prima ploaie tin. la a doua esti ud leoarca pt ca au partea din fata din textil 20265045- sunt la fel ca cele de mai sus, adica de vara "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane"- inseamna ca nu intra apa, piciorul poate transpira intr-o anumita masura- nu inseamna ca sunt de iarna Eu am incercat o varianta "tipic romaneasca": am luat o pereche de cizme "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane" cu un nr mai mare si am bagat, pe langa cele 2 perechi de shosete Default si o pereche de shosete de lana. Iarna ingheti, pana la urma, dar e important ca piciorul sa fie bine protejat si sa nu fie prea strans sa circule sangele. E un grafic pe undeva pe net cu temperatura pe care o simti in functie de temp de afara si viteza cu care mergi. ex: afara 6 grd-> vit 100km/h-> simti cam -10 grd Editat Noiembrie 26, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Fotok, cateva obiectii: 1. sunt ofticat pentru noul computer pe care tocmai ti l-ai cumparat(pentru ca eu nu am reusit inca) si sa-l stapanesti iubit si sanatos. 2. ai uitat sa dai spaga baiatului ce ti-a livrat marfa. 3. mai bine te faceai actor, decat fotograf. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring. Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro. Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring.Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro. Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. am fost lovit din lateral si piciorul mi-a fost prins intre mobra si bara masinii. daca nu aveam cizma sa atenueze din soc as fi avut oasele rupte in mai multe locuri. plus ca au tinut piciorul fix pana am ajuns la camera de garda. Smurdul a zis ca nu are rost sa dea ghetele jos si ca la spital o sa faca asta. cizmele sunt niste alpinestars tech 3, culmea e ca fix la prima iesire cu ele in picioare s-a intamplat nenorocirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring.Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro. Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. sunt de minune pentru ture lungi, unde se comporta excelent, mai ales daca sunt si waterproof, dar, pentru ca sunt cizme moto, te incingi in ele cand le folosesti la mers pe jos... si alea sunt cizme, nu ghete Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) asa ca sa mai zambiti in zilele acestea de iarna:) Meserie, Floriane. Atat clipul cat si noul calculator. Cum zicea si barboge mai sus, ai stofa de actor, atat tu cat si Levi. Misto realizat. Numai bine Editat Noiembrie 27, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 http://www.autoevolution.com/moto/mz-kobra-850-1996.htmlhttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/mz/mz_cobra_850.htm MZ cu motor de TDM 850 3VD. Habar nu am avut de asa ceva. Interesant, zici ca de-aici s-au inspirat baietii de la BMW cand au gandit asta: http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f800s_2007.php Foarte frumos, lucrat si jucat foarte ok... mi-au placut mult tranzitiile si cum pica muzica. La capitolul minusuri: unele cadrele mi s-au parut prea intunecate, iar efortul depus parca ar fi meritat sa fie pus in slujba un subiect mai "artistic" Bafta! Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof andbreathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. Da, merge. Problema e ca e daca "vrei si pe mama si pe tata", vorba reclamei, de cele mai multe ori trebuie sa si platesti pentru treaba asta. Raportul calitate / pret maxim in cazul unor cizme de touring consider ca se invarte undeva intre 100 si 200 de euro si coboara sun 100 doar in cazul unor oferte speciale. Prin raport maxim pret / calitate evident nu ar trebui sa intelegem calitate maxima. Iar daca vrei o cizma si impermeabila, respirabila si eventual sa nici nu faci frigul in ea te cam apropii de o cizma touring perfecta. Protectiile (serioase) ar fi deja cireasa de pe tort, pentru ca acesta nu este un capitol la care aceasta categorie de cizme sa exceleze. Daca esti dispus sa dai peste 250 de euro, atunci poti spera sa le gasesti pe toate, 3 in 1. Chiar si asa, nu uita sa si probezi cizma respectiva, pentru ca poti avea surprize. Mie de ex. cizmele Daytona mi se pare insuportabile, nu-mi vin bine de nici un fel, desi sunt cizme foarte bune. Drygate este membrana care apare in general la cizmele si imbracamintea mai de buget, asa ca as fi mai cu bagare de seama. Sympatex deja suna bine, Goretex suna cel mai bine. Vezi ca Sympatex-ul este de mai multe feluri, la fel si Goretex-ul (vezii detalii pe site-urile lor). Cand iti faci socoteala, mai ia in calcul si ca o pereche de cizme nu te tine o viata, dar si ca daca dai niste bani si nu sunt ce ti-ai dorit, e pacat de banii dati. plus ca au tinut piciorul fix pana am ajuns la camera de gardacizmele sunt niste alpinestars tech 3 Ok, dar ce concluzii tragem de-aici? Evident va fi o cizma mai sigura, dar si mult mai inconfortabila. Un amic si-a luat aceleasi cizme si are probleme mari de adaptare (a avut inainte niste cizme de touring normale). Schimba greu vitezele, arcuieste greu laba piciorului, iar pe vreme asta se plangea ca face frigul in ele. Siguranta ar trebui sa vina prima intotdeauna, dar e o chestie de confort / protectie si fiecare alege incotro si cat sa incline balanta. Pe de alta parte, daca as fi avut nesansa ta, mai mult ca sigur as fi gandit la fel... ... dar, pentru ca sunt cizme moto, te incingi in ele cand le folosesti la mers pe jos... Ok, cateva cuvinte si despre cizmele mele: Alpinestars Web (FC moto), le am de doi ani si am mers intre 0 si 40 de grade (constant), ploaie si soare, pe apa, noroi, gheata etc. Fara probleme. De fapt una singura, le-am raschetat de vreo doua ori pe asfalt cand am cazut asa ca mi se desprinsese o cusatura, dar de, nu sunt gandite pentru asa ceva. Nu numai ca am mers mult pe jos cu ele, dar am urcat si pe munte asta vara, vreo doua ore. Chiar si in astfel de conditii, transpir foarte putin sau aproape deloc in ele, spre deosebire de multe perechi de adidasi pe care le-am avut de ex. Stiu ca exista chestii similiare si mai spre segmentul sport, si spre cel adventure, cauta si vei gasi. Btw, confortul care ti-l ofera o echipare waterproof este extraordinar, sa stii ca poti sa mergi fara sa-ti pese de vreme si sa ajungi si uscat acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Ok, dar ce concluzii tragem de-aici? Evident va fi o cizma mai sigura, dar si mult mai inconfortabila. Un amic si-a luat aceleasi cizme si are probleme mari de adaptare (a avut inainte niste cizme de touring normale). Schimba greu vitezele, arcuieste greu laba piciorului, iar pe vreme asta se plangea ca face frigul in ele.Siguranta ar trebui sa vina prima intotdeauna, dar e o chestie de confort / protectie si fiecare alege incotro si cat sa incline balanta. Pe de alta parte, daca as fi avut nesansa ta, mai mult ca sigur as fi gandit la fel... avand in vedere ca nu am mers decat 300km nu pot sa zic mare lucru despre ele. pe ploaie au tinut bine, sunt incomode la mersul pe jos. dar acum depinde, intradevar nu sunt cele mai comode cizme dar garantat sunt mai confortabile decat alea sport. le-am pus acum in picioare pt ca chiar eram curios cum se simt. intradevar, mare dezavantaj este ca talpa e extrem de rigida, dar poti merge cu ele, un pic mari a roocop dar cred ca te poti obisnui. pana nu o sa fac o tura de cateva zile nu o sa imi dau seama daca am facut o alegere foarte buna. siguranta e foarte importanta, cel putin, dupa accidentul asta ma gadesc de 2 ori inainte cu ce ma incalt. Mesaj completat PS poti sa nu ai nevoie niciodata de protectie extrema, dar poti avea un ghinion ca al meu, care cu perechea obisnuita de bocanci de munte m-ar fi lasat marcat pe viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 mersi frumos pentru cuvintele frumoase si pentru critica constructiva! Actori nu suntem, dar cine ma cunoaste stie ca sunt dispus sa vorbesc mult (si fara rost uneori )))), am uitat sa precizez unele chestii , filmuletul l-am facut din 2 sedinte, una de 15 minute si una de 1 ora (a trebuit sa iesim cu masina din oras), cadrele le-am luat din prima (o sa mai lucram pe asta), trei cadre au fost facute de 2 ori , iesirea din masina, deschiderea usii la mina acasa si deschiderea portbagajului. filmuletul l-am facut sa am pe ce sa testez noul PC si ideea ne0-a venit la o cafea cand asteptam curierul cu piesele ))) oricum, avem mai multe projecte cu Levi si speram sa va placa noile filmulete. Acum este in pregatire un filmulet cu niste motani foarte simpatici care se lupta pentru inima unei pisicute. Daca e ok pt voi am sa postez linkul cand va fi gata iarna e lunga....motorul nu imi mai porneste...bateria e gata...ne apucam de filmari interioare )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 asteptam noi filmulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Salutare! Tocmai mi-am schimbat motorul: am trecut de pe Transalp pe TDM din 1995. Si ca sa nu caut prea mult am rugamintea sa ma indrume cineva spre topicuri legate de cum se comporta, fiabilitate, plusuri si minusuri, comportament in sa la distante lungi, etc... Ideea este ca nu am experienta pe TDM insa cred ca o sa fiu foarte incantat de ea. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 sa o stapanesti sanatos. e motoclicleta superba care se descurca in toate situatiile. fa-ti timp si citeste topicul asta cap coada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Decembrie 1, 2010 Share Postat Decembrie 1, 2010 Bai omule cat a mers omu asta cu motocicleta.Extraordinar...am sa cheltui si eu un ban sa iau cartea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Decembrie 2, 2010 Share Postat Decembrie 2, 2010 cand mi-am luat motor tdm am avut si eu ideea asta... e mult de citit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut, cine stie cum se numea firma care produce kituri de reparatie pentru carburatoare ? In afara de saito de pe louis, mai era ceva firma dar nu ii retin numele... Mersi. Mesaj completat Corect ishnael, alea vreau sa le schimb si eu, impreuna cu kitul de reparat de pe louis unde ai toate garnitorule si cuiul pontou (cod 10042434). Deci deocamdata 2x17 euro, si sa vad de unde iau tuburile emulsoare cu cuiele (jet needle si needle jet). Eventual cuiele de la clapeta de soc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Salut, cine stie cum se numea firma care produce kituri de reparatie pentru carburatoare ?In afara de saito de pe louis, mai era ceva firma dar nu ii retin numele... Kedo http://www.kedo.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jack21 Postat Decembrie 6, 2010 Share Postat Decembrie 6, 2010 (editat) Topcase impreuna cu suport gasesc undeva convenabil? Vinde careva second...sunt interesat...eventual si sidecase-uri cu suporti. Editat Decembrie 6, 2010 de jack21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Salutare baieti, cum a venit iarna, vine si vremea mentenantei la motocicleta... Asa ca va cer parerea, credeti ca ar fi mai bine sa iau de la Kedo "rebuild kit" carburator cu cod 94021 (49,50 euro) prima poza atasata, sau... sa iau doar tuburile cu cuiele cu codul 28768 (12,90 euro) respectiv 28094 (12,90 euro), si "repair kit" cu codul 94013 (24,50 euro), dar atunci nu am diuzele de sprit, etc... Repair se gaseste si la louis, cod 10042434 la 16,95 euro. Mare dilema mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Decembrie 7, 2010 Share Postat Decembrie 7, 2010 Topcase impreuna cu suport gasesc undeva convenabil? Vinde careva second...sunt interesat...eventual si sidecase-uri cu suporti. Eventual ce am avut eu pe tdm. http://bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanz...n++-117161.html Asfalt uscat! :> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Topcase impreuna cu suport gasesc undeva convenabil? Vinde careva second...sunt interesat...eventual si sidecase-uri cu suporti. Topcase cu suport e vreo 400ron pe louis. Dar te mai costa vreo 150 suportul. SAU: Trei topcaseuri de 400ron si vreo 100e suportul pt toate. Dar tre sa duci motocicleta la Cluj Alternativ, tot pe la vreo 400e, set complet adventure de lazi de aluminiu cu topcase cu tot. Tot cu drum la Cluj TDMistii purtatori permanenti de ghete enduro stiu de ce Mai ieftin doar la SH. Bafta Editat Decembrie 8, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) Asa ca va cer parerea, credeti ca ar fi mai bine sa iau de la Kedo "rebuild kit" carburator cu cod 94021 (49,50 euro) prima poza atasata, sau... sa iau doar tuburile cu cuiele cu codul 28768 (12,90 euro) respectiv 28094 (12,90 euro), si "repair kit" cu codul 94013 (24,50 euro), dar atunci nu am diuzele de sprit, etc... Repair se gaseste si la louis, cod 10042434 la 16,95 euro. vad ca preturile sunt mai omenesti decit stiam ... si pentru ca as proba carburatoarele cu noi emulsion tube/needle jet intreb si eu: cind trebuie facuta schimbarea cu tot repair kit-ul ? e suficient sa schimbi doar celebrul emulsion tube pentru economie, ma rog, pe linga curatare/sincronizare ? bine, un raspuns ar fi : suficient pentru ce !? @switch: mi-ar place si mie o cutie din aia, cu riscul de a semna cu pizza delivery insa cum naiba vine prinsa pe suport ? Editat Decembrie 8, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Decembrie 8, 2010 Share Postat Decembrie 8, 2010 (editat) gandeste-te putin ca intre 2 locasuri pt siguranta ce se pune la capatul acului de dozaj este un mm, iar acul are conicitatea foarte "in lung". Deci o foarte mica uzura are influenta asupra consumului. Cand acea uzura se afla pe ambele piese jet-needle si needle jet, suma lor se traduce in consum suplimentar chiar si de 2,5L/100km... Scuze cu postarea pozelor... am pozat 2 tuburi de emulsie comparativ, unul uzat si celalalt nou. iar in pliculet sunt seturile ce se afla pe motorul meu, in prezent la Tulcea... Asta ca sa-i si creasca inima noului proprietar! Editat Decembrie 8, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 @switch: mi-ar place si mie o cutie din aia, cu riscul de a semna cu pizza delivery insa cum naiba vine prinsa pe suport ? Topcase de pe louis? Are sistem monolock/monokey/monodracusalpieptene. Si nu seamana cu pizza delivery. Dar iti trebe si adaptor de suport (gen ce are Cavaleru'). Sistem complet de genti de aluminiu cu topcase cu tot... simplu: ai un suport metalic "made-to-fit" pe care se prind lazile si topcase-ul. Nu e quick-release; tre sa desfaci niste piulite fluture ca sa dai jos harnasamentu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Scuze cu postarea pozelor...am pozat 2 tuburi de emulsie comparativ, unul uzat si celalalt nou. O imagine face cât o mie de cuvinte Două imagini, tot o mie Cine vede imaginea needlejet-ului uzat nu ar trebui sa mai aiba dubii dacă să înlocuiască sau acest set P.S. tedemiÂşti, vi se pregăteÂşte ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Decembrie 9, 2010 Share Postat Decembrie 9, 2010 Si chiar daca nu se vede uzura ca in pozele de mai sus, ea tot exista... Acum marea intrebare este daca trebuie luat rebuild kit complet cu jigloare, sau doar repair kit si tuburile cu acele. Dar daca tot fac o treaba, macar sa o fac calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.