dansileva Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 salut. am verificat cablul de soc dar nu este de acolo. in pozitie inchis, cablul face o usoara sageata la capat, semn ca are cativa mm toleranta. cred ca e undeva limitata mecanic(clapete, parghii). trebuie demontat mai in profunzime, adica bucatele . bine ca este pe carburator si se repara usor si fara costuri mari.mai are cineva TDM in zona Bacau?Eu mai stiu un doar un tip, Claudiu, cu un 3vd,care mi-a transmis virusul TDM. O zi buna tuturor motociclistilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 salut. am verificat cablul de soc dar nu este de acolo. Cablul de acceleratie l-ai verificat? Acceleratia trebuie sa aiba un mic joc Inainte de a te apuca de desfacut carburatoarele, baga un ochi pe linkul acesta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dansileva Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 in primul rand, multumesc pentru ajutor si link. nu stiam de acest pistonas. am demontat doar camera de nivel ct. si membrana pt vacuum. mai am de invatat ..si in reparat carburatoare. o zi buna, Dan T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Proiectul geam a luat sfarsit si arata cam asa ......personal imi place.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 (editat) salut. am gresit, yamahaia e cel de la care am cumparat-o, nu yamamoto. intradevar, nu am verificat cursa la clapetele de soc, 1mm este suficient sa ai o diferenta de 200-300 rotatii. am sa desfac la primavara carburatoarele,bine ca merge rotund si raspunde rapid la accelerare.azi am pornit-o si cand impingeam mai mult de bratul actionat de soc, scadea turatia la val. nominala.am dat cu spray de carburi dar degeaba.pt o iarna scurta, la revedere ...ai grija de motor sa mearga bine. Editat Noiembrie 23, 2010 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Iti dai seama ca am iesit mult mai ieftin,altfel nici nu ma apucam sa mi-l fac...suruburile si chederul au fost ceva banuti in rest maruntis.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan alex Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Salut TDM isti!Sunt sunt incepator si nou pe aici. Daca tot aveti dezertori m am gandit sa vin sa va ajut. Caut touring, iar TDM ul mi a cam facut cu ochiul mai frumos decat clasiul TA... Am o singura intrebare (deocamdata!) : am 1,75 / 80 kg (craci normali) - ajung cu talpa jos? Multam! Nu stiu daca ai primit pm-ul meu, am un TDM la 1500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 bun, felicitari pentru intreprindere, dar nu ne-ai spus care-s senzatiile dupa montarea parbrizului ... vorba bancului, e mai bine, mai des ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Momentan dupa o tura scurta si cu o alta inclinatie nu pot da un verdict 100%,dar din cate mi-am dat eu seama cred ca e mai bine,am mai coborit partea de fata a geamului ca sa mai castig ceva unghi,dupa o tura mai lunga si in viteza pot sa dau un raspuns...dar sunt sigur ca e mai bine decit cu cel mic.Merci de apreciere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Pe asta o stiati? http://www.autoevolution.com/moto/mz-kobra-850-1996.html http://www.motorcyclespecs.co.za/model/mz/mz_cobra_850.htm MZ cu motor de TDM 850 3VD. Habar nu am avut de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Foarte interesant, intr-adevar Implica o legatura mai strinsa intre MZ1000S si TDM decat banuiam. Putine detalii suplimentare aici : http://www.mz1000.de/html/studie_kobra.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Si eu am mai vazut,dar nu stiam exact care e legatura dintre ele ....chiar interesant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 asa ca sa mai zambiti in zilele acestea de iarna:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Salut, am si eu o intrebare despre bocanci :-), Vine luna cadourilor si vad ca si ceva reduceri pe Louis. 20264145 si 20265045 sint doua perechi care nu au..banuiesc ca - "Waterproof and breathable Drygate® climate membrane" 20264444 - inseamna o captuseala de iarna. Stie cineva care e diferenta intre unii si altii, in care transpiri mai mult, si in care esti mai bine pe frig? Multam p.s. bocancii sint pt TDM, desigur Editat Noiembrie 26, 2010 de Lucian CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 salut. dupa patania din primavara shingurele incaltari pe care le voi purta pe motor or sa fie cizmele de enduro. daca aveam bocanci in picioare aveam picioru zob si probabil ca inca nu puteam sa merg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 (editat) Salut, am si eu o intrebare despre bocanci :-), Vine luna cadourilor si vad ca si ceva reduceri pe Louis. 20264145 si 20265045 sint doua perechi care nu au..banuiesc ca - "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane" 20264444 - inseamna o captuseala de iarna. Stie cineva care e diferenta intre unii si altii, in care transpiri mai mult, si in care esti mai bine pe frig? Multam p.s. bocancii sint pt TDM, desigur 20264145- eu am cizme din astea- ff comode si bune dar pt vara. la prima ploaie tin. la a doua esti ud leoarca pt ca au partea din fata din textil 20265045- sunt la fel ca cele de mai sus, adica de vara "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane"- inseamna ca nu intra apa, piciorul poate transpira intr-o anumita masura- nu inseamna ca sunt de iarna Eu am incercat o varianta "tipic romaneasca": am luat o pereche de cizme "Waterproof and breathable DrygateŸ climate membrane" cu un nr mai mare si am bagat, pe langa cele 2 perechi de shosete Default si o pereche de shosete de lana. Iarna ingheti, pana la urma, dar e important ca piciorul sa fie bine protejat si sa nu fie prea strans sa circule sangele. E un grafic pe undeva pe net cu temperatura pe care o simti in functie de temp de afara si viteza cu care mergi. ex: afara 6 grd-> vit 100km/h-> simti cam -10 grd Editat Noiembrie 26, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Fotok, cateva obiectii: 1. sunt ofticat pentru noul computer pe care tocmai ti l-ai cumparat(pentru ca eu nu am reusit inca) si sa-l stapanesti iubit si sanatos. 2. ai uitat sa dai spaga baiatului ce ti-a livrat marfa. 3. mai bine te faceai actor, decat fotograf. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring. Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro. Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring.Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro. Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. am fost lovit din lateral si piciorul mi-a fost prins intre mobra si bara masinii. daca nu aveam cizma sa atenueze din soc as fi avut oasele rupte in mai multe locuri. plus ca au tinut piciorul fix pana am ajuns la camera de garda. Smurdul a zis ca nu are rost sa dea ghetele jos si ca la spital o sa faca asta. cizmele sunt niste alpinestars tech 3, culmea e ca fix la prima iesire cu ele in picioare s-a intamplat nenorocirea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 mersi de raspunsuri , am zis eu gresit bocanci. ghete touring.Nu prea am inteles/stiu care e diferenta dintre ghete touring si enduro, daca vrei Cavaleru zi-mi putin de patanie si de ce a facut diferenta gheata enduro. Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof and breathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. sunt de minune pentru ture lungi, unde se comporta excelent, mai ales daca sunt si waterproof, dar, pentru ca sunt cizme moto, te incingi in ele cand le folosesti la mers pe jos... si alea sunt cizme, nu ghete Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Noiembrie 27, 2010 Share Postat Noiembrie 27, 2010 (editat) asa ca sa mai zambiti in zilele acestea de iarna:) Meserie, Floriane. Atat clipul cat si noul calculator. Cum zicea si barboge mai sus, ai stofa de actor, atat tu cat si Levi. Misto realizat. Numai bine Editat Noiembrie 27, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 http://www.autoevolution.com/moto/mz-kobra-850-1996.htmlhttp://www.motorcyclespecs.co.za/model/mz/mz_cobra_850.htm MZ cu motor de TDM 850 3VD. Habar nu am avut de asa ceva. Interesant, zici ca de-aici s-au inspirat baietii de la BMW cand au gandit asta: http://www.bikez.com/motorcycles/bmw_f800s_2007.php Foarte frumos, lucrat si jucat foarte ok... mi-au placut mult tranzitiile si cum pica muzica. La capitolul minusuri: unele cadrele mi s-au parut prea intunecate, iar efortul depus parca ar fi meritat sa fie pus in slujba un subiect mai "artistic" Bafta! Deci ar merge sa faci primavara, vara, toamna cu o singura pereche de ghete, cele cu Waterproof andbreathable Drygate climate membrane, sau sint greu de suportat vara?? (Andrei, sau cine a purtat asa ceva si pe caldura). Multumesc. Da, merge. Problema e ca e daca "vrei si pe mama si pe tata", vorba reclamei, de cele mai multe ori trebuie sa si platesti pentru treaba asta. Raportul calitate / pret maxim in cazul unor cizme de touring consider ca se invarte undeva intre 100 si 200 de euro si coboara sun 100 doar in cazul unor oferte speciale. Prin raport maxim pret / calitate evident nu ar trebui sa intelegem calitate maxima. Iar daca vrei o cizma si impermeabila, respirabila si eventual sa nici nu faci frigul in ea te cam apropii de o cizma touring perfecta. Protectiile (serioase) ar fi deja cireasa de pe tort, pentru ca acesta nu este un capitol la care aceasta categorie de cizme sa exceleze. Daca esti dispus sa dai peste 250 de euro, atunci poti spera sa le gasesti pe toate, 3 in 1. Chiar si asa, nu uita sa si probezi cizma respectiva, pentru ca poti avea surprize. Mie de ex. cizmele Daytona mi se pare insuportabile, nu-mi vin bine de nici un fel, desi sunt cizme foarte bune. Drygate este membrana care apare in general la cizmele si imbracamintea mai de buget, asa ca as fi mai cu bagare de seama. Sympatex deja suna bine, Goretex suna cel mai bine. Vezi ca Sympatex-ul este de mai multe feluri, la fel si Goretex-ul (vezii detalii pe site-urile lor). Cand iti faci socoteala, mai ia in calcul si ca o pereche de cizme nu te tine o viata, dar si ca daca dai niste bani si nu sunt ce ti-ai dorit, e pacat de banii dati. plus ca au tinut piciorul fix pana am ajuns la camera de gardacizmele sunt niste alpinestars tech 3 Ok, dar ce concluzii tragem de-aici? Evident va fi o cizma mai sigura, dar si mult mai inconfortabila. Un amic si-a luat aceleasi cizme si are probleme mari de adaptare (a avut inainte niste cizme de touring normale). Schimba greu vitezele, arcuieste greu laba piciorului, iar pe vreme asta se plangea ca face frigul in ele. Siguranta ar trebui sa vina prima intotdeauna, dar e o chestie de confort / protectie si fiecare alege incotro si cat sa incline balanta. Pe de alta parte, daca as fi avut nesansa ta, mai mult ca sigur as fi gandit la fel... ... dar, pentru ca sunt cizme moto, te incingi in ele cand le folosesti la mers pe jos... Ok, cateva cuvinte si despre cizmele mele: Alpinestars Web (FC moto), le am de doi ani si am mers intre 0 si 40 de grade (constant), ploaie si soare, pe apa, noroi, gheata etc. Fara probleme. De fapt una singura, le-am raschetat de vreo doua ori pe asfalt cand am cazut asa ca mi se desprinsese o cusatura, dar de, nu sunt gandite pentru asa ceva. Nu numai ca am mers mult pe jos cu ele, dar am urcat si pe munte asta vara, vreo doua ore. Chiar si in astfel de conditii, transpir foarte putin sau aproape deloc in ele, spre deosebire de multe perechi de adidasi pe care le-am avut de ex. Stiu ca exista chestii similiare si mai spre segmentul sport, si spre cel adventure, cauta si vei gasi. Btw, confortul care ti-l ofera o echipare waterproof este extraordinar, sa stii ca poti sa mergi fara sa-ti pese de vreme si sa ajungi si uscat acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 Ok, dar ce concluzii tragem de-aici? Evident va fi o cizma mai sigura, dar si mult mai inconfortabila. Un amic si-a luat aceleasi cizme si are probleme mari de adaptare (a avut inainte niste cizme de touring normale). Schimba greu vitezele, arcuieste greu laba piciorului, iar pe vreme asta se plangea ca face frigul in ele.Siguranta ar trebui sa vina prima intotdeauna, dar e o chestie de confort / protectie si fiecare alege incotro si cat sa incline balanta. Pe de alta parte, daca as fi avut nesansa ta, mai mult ca sigur as fi gandit la fel... avand in vedere ca nu am mers decat 300km nu pot sa zic mare lucru despre ele. pe ploaie au tinut bine, sunt incomode la mersul pe jos. dar acum depinde, intradevar nu sunt cele mai comode cizme dar garantat sunt mai confortabile decat alea sport. le-am pus acum in picioare pt ca chiar eram curios cum se simt. intradevar, mare dezavantaj este ca talpa e extrem de rigida, dar poti merge cu ele, un pic mari a roocop dar cred ca te poti obisnui. pana nu o sa fac o tura de cateva zile nu o sa imi dau seama daca am facut o alegere foarte buna. siguranta e foarte importanta, cel putin, dupa accidentul asta ma gadesc de 2 ori inainte cu ce ma incalt. Mesaj completat PS poti sa nu ai nevoie niciodata de protectie extrema, dar poti avea un ghinion ca al meu, care cu perechea obisnuita de bocanci de munte m-ar fi lasat marcat pe viata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 mersi frumos pentru cuvintele frumoase si pentru critica constructiva! Actori nu suntem, dar cine ma cunoaste stie ca sunt dispus sa vorbesc mult (si fara rost uneori )))), am uitat sa precizez unele chestii , filmuletul l-am facut din 2 sedinte, una de 15 minute si una de 1 ora (a trebuit sa iesim cu masina din oras), cadrele le-am luat din prima (o sa mai lucram pe asta), trei cadre au fost facute de 2 ori , iesirea din masina, deschiderea usii la mina acasa si deschiderea portbagajului. filmuletul l-am facut sa am pe ce sa testez noul PC si ideea ne0-a venit la o cafea cand asteptam curierul cu piesele ))) oricum, avem mai multe projecte cu Levi si speram sa va placa noile filmulete. Acum este in pregatire un filmulet cu niste motani foarte simpatici care se lupta pentru inima unei pisicute. Daca e ok pt voi am sa postez linkul cand va fi gata iarna e lunga....motorul nu imi mai porneste...bateria e gata...ne apucam de filmari interioare )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 29, 2010 Share Postat Noiembrie 29, 2010 asteptam noi filmulete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.