Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Ai decuplat firul maro din calculator?

 

la mine da e facuta modificarea asta

 

la Latomeru i-am recomandat sa o faca dar nu stiu daca a facut sau nu asta. (insista pe sincronizare, aspect de care eu nu eram atat de convins ca e necesar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Turometrul zic ca nu oscileaza si se tureaza fara smucituri. Se mai balbaia pana i-am mai ridicat un pic acul la relanti, cred ca e pe la 1400.

Am insistat cu sincronizarea pe baza de paranoia, deja ma uitam cat costa un injector :)))

Mersi fain pt sprijin si pt pontul cu reglat ceasul.

Cablul nu l-am scos, am inteles ca a fost chemata pt tps. La service mi s-a zis ca balbaiala are legatura cu transmisia si repet, dupa intinderea lantului a fost mult mai ok. Se mai simte foarte putin si sper ca dupa schimbare kit sa dispara.

 

cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul :)

 

Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta.

 

Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic.

In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun...

 

5000km and counting

post-17935-0-13995700-1500099524_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta.

 

Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic.

In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun...

 

5000km and counting

attachicon.gifTDM_transf.JPG

Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ?

 

Da, FJRul l-am vandut toamna trecuta si din primavara am TDMul din poza.

 

Planul e ca la momentul la care vand TDMul actual sa trec din noul la FJR, dar pe varianta din 2013. O sa vedem cand se va intampla si treaba asta (sper ca nu peste prea mult timp).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Postez si aici, poate e cineva interesat. Mi-a ramas toba de la TDM-ul de 850 si o am la vanzare. Este o toba LeoVince cu omologare pentru modelele 3vd si 4tx si cu tot cu db-killer si teava de legatura. O sa atasez link-ul de pe OLX. Daca este cineva interesat, as prefera sa fiu contactat telefonic, pentru ca nu prea am timp sa stau pe net. Pretul este 175 de euro pe OLX, iar pentru membrii topicului este destul de usor discutabil, doar sa mentionati asta cand ma sunati :D

 

0753286474

 

https://www.olx.ro/oferta/toba-sport-omologata-leovince-sbk-yamaha-tdm-850-3vd-4tx-ID8WHVZ.html

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR :P

Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

 

ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea :) sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea :) sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji :)

Nu nu ! pus pe stander ok ! se pare ca mai ramane pe ici pe colo .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu-l pune pe stander, tre sa fie cu rotile pe teren drept si tinut in echilibru

Am incercat si asa, 2 schimburi inainte si tot asa , de data asta am pus standeru .

Am turnat peste nivel si iesea inca un pic negru cu ulei nou adica undeva mai ramasese dar nu stiu unde , chiar daca am dat drumu la motor .

M-am gandit ca poate e mai mult in sticle dar de cand pun ulei la mine nu merge mai mult de 3,6 l .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am 6500 de km facuti cu uleiul anul acesta (Motul 7100, 10w40). Motorul e TDM 900 din 2002. Sa ma gandesc la schimb sau sa-l las pana la 10.000 cum zice manualul? Ce parere aveti? Kilometri facuti sunt majoritatea in regim de touring, putini prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, sunt proaspăt viitor posesor de TDM 900 ( maine merg sa o iau de la om din curte). M-ar interesa niste recomandări de crash bar si eventual un parbriz ( al ei e putin plecat, de la o piatra). Nu tin sa fie noi, dar sa fie ok. Alte sfaturi mai aveti pentru mine, având in vedere ca vin de la un Suzuki GS500 ? Mulțumesc si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...