Cavaleru Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai decuplat firul maro din calculator? la mine da e facuta modificarea asta la Latomeru i-am recomandat sa o faca dar nu stiu daca a facut sau nu asta. (insista pe sincronizare, aspect de care eu nu eram atat de convins ca e necesar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Daca nu oscileaza turometrul la relanti si se tureaza normal fara sa dea zmucituri,e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Iti faci prea multe griji:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Turometrul zic ca nu oscileaza si se tureaza fara smucituri. Se mai balbaia pana i-am mai ridicat un pic acul la relanti, cred ca e pe la 1400. Am insistat cu sincronizarea pe baza de paranoia, deja ma uitam cat costa un injector )) Mersi fain pt sprijin si pt pontul cu reglat ceasul. Cablul nu l-am scos, am inteles ca a fost chemata pt tps. La service mi s-a zis ca balbaiala are legatura cu transmisia si repet, dupa intinderea lantului a fost mult mai ok. Se mai simte foarte putin si sper ca dupa schimbare kit sa dispara. cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Uite aici manevra: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Sa il stapanesti sanatos, Lato! Ai trecut in sfarsit la 'clasa mare'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting TDM_transf.JPG Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ? Da, FJRul l-am vandut toamna trecuta si din primavara am TDMul din poza. Planul e ca la momentul la care vand TDMul actual sa trec din noul la FJR, dar pe varianta din 2013. O sa vedem cand se va intampla si treaba asta (sper ca nu peste prea mult timp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iulie 17, 2017 Share Postat Iulie 17, 2017 (editat) Salut baieti. Postez si aici, poate e cineva interesat. Mi-a ramas toba de la TDM-ul de 850 si o am la vanzare. Este o toba LeoVince cu omologare pentru modelele 3vd si 4tx si cu tot cu db-killer si teava de legatura. O sa atasez link-ul de pe OLX. Daca este cineva interesat, as prefera sa fiu contactat telefonic, pentru ca nu prea am timp sa stau pe net. Pretul este 175 de euro pe OLX, iar pentru membrii topicului este destul de usor discutabil, doar sa mentionati asta cand ma sunati 0753286474 https://www.olx.ro/oferta/toba-sport-omologata-leovince-sbk-yamaha-tdm-850-3vd-4tx-ID8WHVZ.html Editat Iulie 17, 2017 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 (editat) motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat. » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! Editat Iulie 18, 2017 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 salut. are cineva de vanzare un rezervor de 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Da, o combinatie intre cele 2 ar fi grozava. Din pacate inca e destul de scump un BMW S1000XR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 De-a lungul vremii am vazut mai multe variante si recomandari prin tara, dar cel mai recent am vazut multa lume multumita de https://www.facebook.com/dantapiterul/ . S-ar putea sa iti fie totusi peste mana din punct de vedere al locatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat. » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji Nu nu ! pus pe stander ok ! se pare ca mai ramane pe ici pe colo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 pai nu-l pune pe stander, tre sa fie cu rotile pe teren drept si tinut in echilibru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 pai nu-l pune pe stander, tre sa fie cu rotile pe teren drept si tinut in echilibru Am incercat si asa, 2 schimburi inainte si tot asa , de data asta am pus standeru . Am turnat peste nivel si iesea inca un pic negru cu ulei nou adica undeva mai ramasese dar nu stiu unde , chiar daca am dat drumu la motor . M-am gandit ca poate e mai mult in sticle dar de cand pun ulei la mine nu merge mai mult de 3,6 l . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Am 6500 de km facuti cu uleiul anul acesta (Motul 7100, 10w40). Motorul e TDM 900 din 2002. Sa ma gandesc la schimb sau sa-l las pana la 10.000 cum zice manualul? Ce parere aveti? Kilometri facuti sunt majoritatea in regim de touring, putini prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Niciodata,schimbal repede,cred ca e apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Poti argumenta, te rog. Specificatiile din carte asta spun. 10.000 sau un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Ake Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salut, sunt proaspăt viitor posesor de TDM 900 ( maine merg sa o iau de la om din curte). M-ar interesa niste recomandări de crash bar si eventual un parbriz ( al ei e putin plecat, de la o piatra). Nu tin sa fie noi, dar sa fie ok. Alte sfaturi mai aveti pentru mine, având in vedere ca vin de la un Suzuki GS500 ? Mulțumesc si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.