jerry_mcrie Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 salut. are cineva de vanzare un rezervor de 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Da, o combinatie intre cele 2 ar fi grozava. Din pacate inca e destul de scump un BMW S1000XR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 De-a lungul vremii am vazut mai multe variante si recomandari prin tara, dar cel mai recent am vazut multa lume multumita de https://www.facebook.com/dantapiterul/ . S-ar putea sa iti fie totusi peste mana din punct de vedere al locatiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 8, 2017 Share Postat August 8, 2017 Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat. » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat August 9, 2017 Share Postat August 9, 2017 ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji Nu nu ! pus pe stander ok ! se pare ca mai ramane pe ici pe colo . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 pai nu-l pune pe stander, tre sa fie cu rotile pe teren drept si tinut in echilibru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat August 14, 2017 Share Postat August 14, 2017 pai nu-l pune pe stander, tre sa fie cu rotile pe teren drept si tinut in echilibru Am incercat si asa, 2 schimburi inainte si tot asa , de data asta am pus standeru . Am turnat peste nivel si iesea inca un pic negru cu ulei nou adica undeva mai ramasese dar nu stiu unde , chiar daca am dat drumu la motor . M-am gandit ca poate e mai mult in sticle dar de cand pun ulei la mine nu merge mai mult de 3,6 l . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 Am 6500 de km facuti cu uleiul anul acesta (Motul 7100, 10w40). Motorul e TDM 900 din 2002. Sa ma gandesc la schimb sau sa-l las pana la 10.000 cum zice manualul? Ce parere aveti? Kilometri facuti sunt majoritatea in regim de touring, putini prin oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 25, 2017 Share Postat August 25, 2017 10.000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Niciodata,schimbal repede,cred ca e apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat August 26, 2017 Share Postat August 26, 2017 Poti argumenta, te rog. Specificatiile din carte asta spun. 10.000 sau un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Ake Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Salut, sunt proaspăt viitor posesor de TDM 900 ( maine merg sa o iau de la om din curte). M-ar interesa niste recomandări de crash bar si eventual un parbriz ( al ei e putin plecat, de la o piatra). Nu tin sa fie noi, dar sa fie ok. Alte sfaturi mai aveti pentru mine, având in vedere ca vin de la un Suzuki GS500 ? Mulțumesc si asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Poti argumenta, te rog. Specificatiile din carte asta spun. 10.000 sau un an. da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas. in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou... eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou. oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha. nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas. in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou... eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou. oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha. nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000... TDMul de 900 nu are probleme cu uleiul, are cilindri bucsati cu nicasil, un material ceramic foarte dur, mai dur ca otelul, extrem de greu apare consumul de ulei la el. poti schimba la 10.000km uleiul datorita faptului ca tehnologia uleiurilor avanseaza in fiecare an iar de cand s-a lansat modelul 900 (2002) nu s-a obosit nimeni sa retesteze comportamentul motocicletelor cu uleiurile noi » Post actualizat in 04 Sep 2017 17:02 Salut, sunt proaspăt viitor posesor de TDM 900 ( maine merg sa o iau de la om din curte). M-ar interesa niste recomandări de crash bar si eventual un parbriz ( al ei e putin plecat, de la o piatra). Nu tin sa fie noi, dar sa fie ok. Alte sfaturi mai aveti pentru mine, având in vedere ca vin de la un Suzuki GS500 ? Mulțumesc si asfalt uscat ! nu exista crash bar aftermarket (fabricat de firmele consacrate) care sa protejeze mai mult decat blocul motor. parbriz cauti pe OLX sau aici la vanzari poate ai noroc. Sfatul meu, investeste intr-un parbriz touring MRA vario touring uite aici link, merita fiecare banut, crede-ma: https://www.louis.de/artikel/mra-vario-tourenscheibe-klar-mit-abe/60130001?filter_article_number=60130020&list=296404376 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Ake Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 (editat) Am găsit un crash bar de la heavy duties si pare sa iasă destul de mult in exterior, astfel,in cazul in care o culci, pica pe crash bar si pe capătul ghidonului . Ma înșel oare si doar mi se pare ca ar fi mai iesit in exterior ?http://www.heavyduties.ro/yamaha/ Editat Septembrie 4, 2017 de Alex Ake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas. in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou... eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou. oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha. nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000... TDMul de 900 nu are probleme cu uleiul, are cilindri bucsati cu nicasil, un material ceramic foarte dur, mai dur ca otelul, extrem de greu apare consumul de ulei la el. poti schimba la 10.000km uleiul datorita faptului ca tehnologia uleiurilor avanseaza in fiecare an iar de cand s-a lansat modelul 900 (2002) nu s-a obosit nimeni sa retesteze comportamentul motocicletelor cu uleiurile noi Mersi de ajutor domnilor colegi. M-am hotarat sa fac schimbul la anul, la inceput de sezon. Nu cred ca o sa trec de 10.000 anul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Am găsit un crash bar de la heavy duties si pare sa iasă destul de mult in exterior, astfel,in cazul in care o culci, pica pe crash bar si pe capătul ghidonului . Ma înșel oare si doar mi se pare ca ar fi mai iesit in exterior ?http://www.heavyduties.ro/yamaha/ de ei am uitat e foarte bun. nu stiu care e timpul de livrare, dar e o investitie care merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 de ei am uitat e foarte bun. nu stiu care e timpul de livrare, dar e o investitie care merita Eu am vorbit luna trecuta cu ei. Ziceau ceva de genul 2 luni. Poate s-au mai eliberat. Intre timp nu mi-am gasit asa ca probabil o sa apelez la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Ake Postat Septembrie 4, 2017 Share Postat Septembrie 4, 2017 Având in vedere ca motorul are 54.000 km , ce verificări ar trebui sa ii fac in perioada următoare si pe la câți km? (este fabricație 2007, injecție). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 5, 2017 Share Postat Septembrie 5, 2017 Având in vedere ca motorul are 54.000 km , ce verificări ar trebui sa ii fac in perioada următoare si pe la câți km? (este fabricație 2007, injecție). Intinjator distributie,joc supape,verificat filtre,lichide,reglat si curatat clapete aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Ake Postat Septembrie 8, 2017 Share Postat Septembrie 8, 2017 Mulțumesc pentru sfaturi. Am luat-o, ne-am împrietenit putin, dar mai avem de lucrat la capitolul manevrabilitate la viteze sub 5 km. Adica ma cam "împinge" daca nu o tin din ambreiaj sau frâna, fata de fostul meu gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagosh88 Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos. @Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul. Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme. Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua. @Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k. Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos. @Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul. Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme. Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua. @Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k. Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat. Mersi. Si eu tot in afara orasului fac cei mai multi kilometri. Cred ca peste 80%. PS: Stiu, username-ul l-am facut intr-un moment de lipsa de inspiratie. Macar aveam Honda atunci. Rog pe aceasta cale un admin sa ma ajute sa il schimb. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex Ake Postat Septembrie 18, 2017 Share Postat Septembrie 18, 2017 Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos. @Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul. Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme. Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua. @Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k. Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat. Nu ma " împinge" cand stau le loc, ci la viteze mici, sub 5km/ ora, dar o tin din ambreiaj si ne înțelegem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.