jenifer Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 (editat) daca as umbla la motoru asta ar fi primu pe care l-a desface sa umblu sa el. deci habar n-am cum sa le sincronizez, si nici habar n-am sa le masor jocu. Ce marca de ulei imi recomandati? Motul e ok? e vreun volunat dornic sa ma ajute? asta e arcul spate. cum fac sa micsorez arcul ca sa pot ajunge mai bine jos. azi am reusit sa il trantesc intr-un gard stand pe loc :| paguba e semnalizatorul dreapta din suportul pentru coburi caruia i-am spart geamul ( salve cavalere , ai un mesaj....as vrea sa vad si eu tdm-ul ,ti-am zis mai multe in mesaj.... Editat Mai 20, 2008 de jenifer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 mi-a murit bateria ( care ai un incarcator sa imi imprumuti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 sunt greu de sincronizat carburatoarele? si de verificat supapele? trebuie facuta la un service ? ce ulei sa bag in motor?? Uite un tutorial de carburi cu poze si tot ce vrei: http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/06-vergaser.pdf La a mea bag 20W-50 din ala ieftinache Procycle de la Louis, mineral, cu JASO, e vreo 20 de euro bidonul de 4L parca. Cu bateria o sa te distrezi daca nu poti s-o incarci pe motor si tre s-o dai afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Uite un tutorial de carburi cu poze si tot ce vrei: http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/06-vergaser.pdf La a mea bag 20W-50 din ala ieftinache Procycle de la Louis, mineral, cu JASO, e vreo 20 de euro bidonul de 4L parca. Cu bateria o sa te distrezi daca nu poti s-o incarci pe motor si tre s-o dai afara unde e bateria? sub rezervor? acolo mi s-a parut ca am zarit-o. merge s-o incarc cu incarcator de mashina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 ca sa nu demontezi bateria..daca crezi ca s-a descarcat din cauze naturale, o pornesti cu niste cabluri, cu curent de la masina, sau o alta baterie...si faci asa...pui un cablu( - ) pe cadru unde este metal curat. poate sa fie surub, suport motor, samd, si firul de + il pui pe una din bornele releului de ponire. nu mai stiu pe care. trebuie sa pui pe borna care este alimentata. adica cea pe unde intra curentul, caci daca pui pe cealalta, o sa dea la automat singura... . nu se strica nimic daca pui pe borna gresit..iti dai seama ca nu-i bine, si pui pe cealalta. releul de pornire este o chestie rotunda ce se afla sub sa, cam in dreptul coiului drept . pe langa gura rezervorului de ulei. ii dai la o parte protectiile de cauciuc de pe borne, si te cuplezi cu cablul... spor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 unde e bateria? sub rezervor? acolo mi s-a parut ca am zarit-o. merge s-o incarc cu incarcator de mashina? NU o incarca cu un redresor de masina,s-ar putea sa f@#$ releul de incarcare. Da,e sub rezervor si destul de dificil de demontat pentru ca trebuie sa dai rezervorul jos,asta nu e foarte greu,dar e mai greu sa-l pui la loc,sa fixezi toate furtunele de benzina(mecanicii din service mi-au zis ca s-au chinuit putin la capitolul asta). Uite cum am facut eu singur: -am slabit suruburile de la semicarena; -am dat saua jos si am demontat surubul de prindere al rezervorului de cadru; -am ridicat 10cm rezervorul(mai mult nu merge ca e prins in fata) si am pus un lemn sa-l mentzina departat; -s-a creat spatiu suficient sa pot sa pun cablurile de incarcare pe borne; -am tras masina langa trotineta si i-am dat curent. Mi se pare cel mai simplu asa,desi e o metoda primitiva, macar economisesti timpul si nervii care i-ai fi consumat pe o demontare ca la carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 (editat) mi s-a spus ca se mai intampla sa se arda releul de incarcare de pe modelul 91-95 mai des decat la urmatoarele modele. sa fie asta? cum pot afla asta. hai frate nici unu mai tare in mecanica prin bucuresti dispus sa vina sa arunce un ochi la motoreta mea? rasplatesc in bere non-alcoholic o sa incerc metoda lu tryharder sper sa nu fie releul de incarcare Editat Mai 22, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 Da,e sub rezervor si destul de dificil de demontat pentru ca trebuie sa dai rezervorul jos,asta nu e foarte greu,dar e mai greu sa-l pui la loc,sa fixezi toate furtunele de benzina(mecanicii din service mi-au zis ca s-au chinuit putin la capitolul asta).Uite cum am facut eu singur: -am slabit suruburile de la semicarena; -am dat saua jos si am demontat surubul de prindere al rezervorului de cadru; -am ridicat 10cm rezervorul(mai mult nu merge ca e prins in fata) si am pus un lemn sa-l mentzina departat; -s-a creat spatiu suficient sa pot sa pun cablurile de incarcare pe borne; -am tras masina langa trotineta si i-am dat curent. Mi se pare cel mai simplu asa,desi e o metoda primitiva, macar economisesti timpul si nervii care i-ai fi consumat pe o demontare ca la carte. Nu stiu cum e la 3VD, la 4TX pentru acces la filtrul de aer si ce mai e sub rezervor merge desfacut rezervorul din suruburi (semicarenele jos bineinteles) si sucit cu aproape 180 de grade fara sa scoti nici un furtun si scutesti o gramada de timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leonardsen Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 daca ai model 4tx merge sa o incarci daca dai doar saua jos .bateria nu stiu nici acum cum naiba au bagat-o aia acolo , la mine s-a incarcat in 20 de ore cu un incarcator din ala din louis pe care-l bagi in priza ca la mobil .salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 La TDM japonezii si-au dat rau cu shpitzu in renume cu plasarea bateriei. Pe linga asta are o capacitate infima si pe vreme rece se duce imediat. La 4TX fiecare o scoate dupa metoda proprie, incluzind unii hardcore de pe carpe-tdm care dau amortizorul jos sau care demonteaza pedala de frana si scarita pasagerului. Metoda mea: saua jos, desfacut contacte, scos cilindrul pompei de frana, desfacut suruburile care tin aripa spate. Se desfac suruburile care tin cutia bateriei (si aici e foarte util un imbus de 5 mai lung, cu unul normal e chinuiala multa). Se scoate cutia pe partea cu pompa de frana bagind mana sub ea si saltand-o in toate felurile pina iese. Nu e nevoie sa dati aripa jos de tot, merge impinsa doar in spate pina atinge cauciucul. La montare, procedura inversa, cu mentiunea ca atunci cind se fixeaza cutia in suruburi o pozitie mai practica din care sa vedeti ce stringeti e sa stati calare pe motor cu fatza spre spatele mobrei, si vedeti capul surubului de sus. Atentie si cind fixati la loc aripa spate, are o aripioara de plastic pe partea cu lantul care intra intr-o tablitza de pe bascula ca sa nu loveasca in lantz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 mama frate ce metoda ma doare capu. prefer sa o incarc direct pe moto prin metoda lu tryharder tre sa dau comand ala louis pentru un incarcator de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 mai simplu este cum ti-am zis eu... eu tot am dat jos semicarenele, si s-au dus dreacu piulitele in cadru cand le-am strans la loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 daca as umbla la motoru asta ar fi primu pe care l-a desface sa umblu sa el. deci habar n-am cum sa le sincronizez, si nici habar n-am sa le masor jocu. Ce marca de ulei imi recomandati? Motul e ok? e vreun volunat dornic sa ma ajute? asta e arcul spate. cum fac sa micsorez arcul ca sa pot ajunge mai bine jos. azi am reusit sa il trantesc intr-un gard stand pe loc :| paguba e semnalizatorul dreapta din suportul pentru coburi caruia i-am spart geamul ( imi baga si mie unu un replay la postul asta? de la pagina 16? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 (editat) daca as umbla la motoru asta ar fi primu pe care l-a desface sa umblu sa el. deci habar n-am cum sa le sincronizez, si nici habar n-am sa le masor jocu. Ce marca de ulei imi recomandati? Motul e ok? e vreun volunat dornic sa ma ajute? asta e arcul spate. cum fac sa micsorez arcul ca sa pot ajunge mai bine jos. azi am reusit sa il trantesc intr-un gard stand pe loc :| paguba e semnalizatorul dreapta din suportul pentru coburi caruia i-am spart geamul ( pentru ce? Editat Mai 23, 2008 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 asta este arcul de la TDM de care piesa trebuie sa rotesc ca sa il cobor mai jos din amortizor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexandra Postat Mai 23, 2008 Share Postat Mai 23, 2008 Buna, Ma ajuta cineva cu un sfat pentru tipul de suporti de coburi (din louis) de care are nevoie un TDM 900 A, 2007? Vreau sa ii fac cadou unui posesor de TDM . MUltumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 (editat) Buna, Ma ajuta cineva cu un sfat pentru tipul de suporti de coburi (din louis) de care are nevoie un TDM 900 A, 2007? Vreau sa ii fac cadou unui posesor de TDM . MUltumesc! Cica GIVI V35 ar merge: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...mp;hl=sidecases coduri louis: cutiile: 10024291 si 10024292 placa pentru topcase: 10023558 MONORACK ARME O. PLATTE YAMAHA TDM 900 BJ 02-06 YAMAHA TDM 900 (RN08) YAMAHA TDM 900 (TDM900/04) YAMAHA TDM 900 A (TDM900A) 64,95 cadrul pentru cutiile laterale: 10023557 SEITENKOFFERTRAEGER YAMAHA TDM 900 BJ 02-06 YAMAHA TDM 900 (RN08) YAMAHA TDM 900 (TDM900/04) YAMAHA TDM 900 A (TDM900A) 129,95 vad ca sint bune pentru tdm900A, daca din 07 sau nu n-am idee dar nu cred sa fie schimbari majore... vezi daca are toba din fabrica sau nu, cu unele tobe aftermarket nu mai au loc cutiile laterale. mai sint unele cica universale pe louis 10025873 pentru monolock givi, dar nu seamana deloc cu ce am eu (tot Givi monolock), ii lipsesc doua urechi de plastic care intra in niste scobituri din cutie. bafta. sau da un hepco tdm la cautare pe louis si vezi oferta hepco&becker Editat Mai 24, 2008 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexandra Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Cica GIVI V35 ar merge:http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...mp;hl=sidecases coduri louis: cutiile: 10024291 si 10024292 placa pentru topcase: 10023558 MONORACK ARME O. PLATTE YAMAHA TDM 900 BJ 02-06 YAMAHA TDM 900 (RN08) YAMAHA TDM 900 (TDM900/04) YAMAHA TDM 900 A (TDM900A) 64,95 cadrul pentru cutiile laterale: 10023557 SEITENKOFFERTRAEGER YAMAHA TDM 900 BJ 02-06 YAMAHA TDM 900 (RN08) YAMAHA TDM 900 (TDM900/04) YAMAHA TDM 900 A (TDM900A) 129,95 vad ca sint bune pentru tdm900A, daca din 07 sau nu n-am idee dar nu cred sa fie schimbari majore... vezi daca are toba din fabrica sau nu, cu unele tobe aftermarket nu mai au loc cutiile laterale. mai sint unele cica universale pe louis 10025873 pentru monolock givi, dar nu seamana deloc cu ce am eu (tot Givi monolock), ii lipsesc doua urechi de plastic care intra in niste scobituri din cutie. bafta. sau da un hepco tdm la cautare pe louis si vezi oferta hepco&becker MUltumesc tare mult !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 24, 2008 Share Postat Mai 24, 2008 Cavaleru'....indiferent ce rotesti la amortizorul spate, motocicleta n-o sa se lase mai jos, o sa se moaie arcul si o sa ai mari probleme de stabilitate (e adevarat ca la aceeasi greutate o sa se reduca garda la sol, dar nu e o solutie sanatoasa). Problema e ca la TDM nu ai bielete la suspensie din care sa modifici garda la sol... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Cavaleru'....indiferent ce rotesti la amortizorul spate, motocicleta n-o sa se lase mai jos, o sa se moaie arcul si o sa ai mari probleme de stabilitate (e adevarat ca la aceeasi greutate o sa se reduca garda la sol, dar nu e o solutie sanatoasa). Problema e ca la TDM nu ai bielete la suspensie din care sa modifici garda la sol... sa inteleg sa sunt cam fu.cked up . ca la greutatea ei nu stiu daca o voi putea tine cum trebuie. of of. vedem noi dupa primele lectii de poligon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 Nu esti deloc fucked up, ca eu de exemplu la ST nu ating decit cu virfurile si ma descurc fara probleme, iar TDM mi se pare foarte manevrabila si suficient de joasa (am mers si pe 3VD si pe 4TX). Pe de alta parte, am un prieten inalt de vreo 1,85 si greu la 95kg cu TDM care o tot scapa pe jos (stind pe loc)....asa ca e o chestiune de meserie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 (editat) Neata! Mi-am tras si eu un TDM din 96, deci e momentul sa-mi urati bun venit in grupul fericitilor posesori. Am doar 2 poze: Editat Mai 25, 2008 de Ratonyx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 uelcam tu da clab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 bine ai venit in club Nu esti deloc fucked up, ca eu de exemplu la ST nu ating decit cu virfurile si ma descurc fara probleme, iar TDM mi se pare foarte manevrabila si suficient de joasa (am mers si pe 3VD si pe 4TX). Pe de alta parte, am un prieten inalt de vreo 1,85 si greu la 95kg cu TDM care o tot scapa pe jos (stind pe loc)....asa ca e o chestiune de meserie. atunci sa pun mana sa mai trag de fiare macar sa am forta sa o adun dp jos Ma gandeam sa modific prinderea dp bascula a amortizorului si sa il las cu 2 cm mai jos. cred ca ar fi la fix. stiti careva un atelier care sa faca asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Mai 26, 2008 Share Postat Mai 26, 2008 bine ai venit in club atunci sa pun mana sa mai trag de fiare macar sa am forta sa o adun dp jos Ma gandeam sa modific prinderea dp bascula a amortizorului si sa il las cu 2 cm mai jos. cred ca ar fi la fix. stiti careva un atelier care sa faca asa ceva? Aoleuuu...sensibila chestia asta care vrei s-o faci;zona bascula-amortizor-cadru este foarte solicitata din punct de vedere al tensiunilor preluate si orice improvizatie poate sa duca la o chestie nasoala....poate te alegi cu doua bucati TDM... Cred ca cel mai cuminte e sa incerci sa modifici saua dar nu stiu cine te-ar putea ajuta la chestia asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.