Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

sunt greu de sincronizat carburatoarele? si de verificat supapele? trebuie facuta la un service? ce ulei sa bag in motor??

sincronizat carburile - mai simplu decat la vitezane, nu-s decat 2 si ceva mai putin inghesuite.

verificat supapele - banuiesc ca te referi la joc. La 3VD in special e usor, intrucat e banal de adus al doilea piston in pozitia de masurat (rotesti exact o tura).

service - pai depinde daca le ai cu mecanica sau surubelnita te ataca ;) Obs: pt verificat jocul, trebuie sa lasi mobra peste noapte in service sau sa o aduci pe platforma, pt ca se masoara cu motorul complet rece.

Uleiul standard e 10W40. Pe vara in Bucuresti as zice un 10W50, 15W50 sau 20W50, in functie de uzura motorului. Oricum, orice ai baga, 3VD-ul tot o sa-l manance ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sincronizat carburile - mai simplu decat la vitezane, nu-s decat 2 si ceva mai putin inghesuite.

verificat supapele - banuiesc ca te referi la joc. La 3VD in special e usor, intrucat e banal de adus al doilea piston in pozitia de masurat (rotesti exact o tura).

service - pai depinde daca le ai cu mecanica sau surubelnita te ataca :D Obs: pt verificat jocul, trebuie sa lasi mobra peste noapte in service sau sa o aduci pe platforma, pt ca se masoara cu motorul complet rece.

Uleiul standard e 10W40. Pe vara in Bucuresti as zice un 10W50, 15W50 sau 20W50, in functie de uzura motorului. Oricum, orice ai baga, 3VD-ul tot o sa-l manance :P

 

daca as umbla la motoru asta ar fi primu pe care l-a desface sa umblu sa el. deci habar n-am cum sa le sincronizez, si nici habar n-am sa le masor jocu.

 

Ce marca de ulei imi recomandati? Motul e ok?

 

e vreun volunat dornic sa ma ajute? :(

 

asta e arcul spate.

 

cum fac sa micsorez arcul ca sa pot ajunge mai bine jos.

 

azi am reusit sa il trantesc intr-un gard stand pe loc :|

 

paguba e semnalizatorul dreapta din suportul pentru coburi caruia i-am spart geamul :rolleyes:(

post-21191-1211218572_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as umbla la motoru asta ar fi primu pe care l-a desface sa umblu sa el. deci habar n-am cum sa le sincronizez, si nici habar n-am sa le masor jocu.

 

Ce marca de ulei imi recomandati? Motul e ok?

 

e vreun volunat dornic sa ma ajute? :P

 

asta e arcul spate.

 

cum fac sa micsorez arcul ca sa pot ajunge mai bine jos.

 

azi am reusit sa il trantesc intr-un gard stand pe loc :|

 

paguba e semnalizatorul dreapta din suportul pentru coburi caruia i-am spart geamul :D(

:( :rolleyes: salve cavalere , ai un mesaj....as vrea sa vad si eu tdm-ul ,ti-am zis mai multe in mesaj....

Editat de jenifer
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt greu de sincronizat carburatoarele? si de verificat supapele?

trebuie facuta la un service ?

 

ce ulei sa bag in motor??

 

Uite un tutorial de carburi cu poze si tot ce vrei:

 

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/06-vergaser.pdf

 

La a mea bag 20W-50 din ala ieftinache Procycle de la Louis, mineral, cu JASO, e vreo 20 de euro bidonul de 4L parca.

Cu bateria o sa te distrezi daca nu poti s-o incarci pe motor si tre s-o dai afara :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite un tutorial de carburi cu poze si tot ce vrei:

 

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/06-vergaser.pdf

 

La a mea bag 20W-50 din ala ieftinache Procycle de la Louis, mineral, cu JASO, e vreo 20 de euro bidonul de 4L parca.

Cu bateria o sa te distrezi daca nu poti s-o incarci pe motor si tre s-o dai afara :lol:

 

 

unde e bateria? sub rezervor? acolo mi s-a parut ca am zarit-o.

 

merge s-o incarc cu incarcator de mashina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa nu demontezi bateria..daca crezi ca s-a descarcat din cauze naturale, o pornesti cu niste cabluri, cu curent de la masina, sau o alta baterie...si faci asa...pui un cablu( - ) pe cadru unde este metal curat. poate sa fie surub, suport motor, samd, si firul de + il pui pe una din bornele releului de ponire. nu mai stiu pe care. trebuie sa pui pe borna care este alimentata. adica cea pe unde intra curentul, caci daca pui pe cealalta, o sa dea la automat singura... :lol: . nu se strica nimic daca pui pe borna gresit..iti dai seama ca nu-i bine, si pui pe cealalta. releul de pornire este o chestie rotunda ce se afla sub sa, cam in dreptul coiului drept :lol: . pe langa gura rezervorului de ulei. ii dai la o parte protectiile de cauciuc de pe borne, si te cuplezi cu cablul...

spor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde e bateria? sub rezervor? acolo mi s-a parut ca am zarit-o.

 

merge s-o incarc cu incarcator de mashina?

 

 

NU o incarca cu un redresor de masina,s-ar putea sa f@#$ releul de incarcare.

Da,e sub rezervor si destul de dificil de demontat pentru ca trebuie sa dai rezervorul jos,asta nu e foarte greu,dar e mai greu sa-l pui la loc,sa fixezi toate furtunele de benzina(mecanicii din service mi-au zis ca s-au chinuit putin la capitolul asta).

Uite cum am facut eu singur:

-am slabit suruburile de la semicarena;

-am dat saua jos si am demontat surubul de prindere al rezervorului de cadru;

-am ridicat 10cm rezervorul(mai mult nu merge ca e prins in fata) si am pus un lemn sa-l mentzina departat;

-s-a creat spatiu suficient sa pot sa pun cablurile de incarcare pe borne;

-am tras masina langa trotineta si i-am dat curent.

 

Mi se pare cel mai simplu asa,desi e o metoda primitiva, macar economisesti timpul si nervii care i-ai fi consumat pe o demontare ca la carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi s-a spus ca se mai intampla sa se arda releul de incarcare de pe modelul 91-95 mai des decat la urmatoarele modele. sa fie asta?

cum pot afla asta.

 

hai frate nici unu mai tare in mecanica prin bucuresti dispus sa vina sa arunce un ochi la motoreta mea? rasplatesc in bere non-alcoholic :lol:

 

o sa incerc metoda lu tryharder sper sa nu fie releul de incarcare :lol:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da,e sub rezervor si destul de dificil de demontat pentru ca trebuie sa dai rezervorul jos,asta nu e foarte greu,dar e mai greu sa-l pui la loc,sa fixezi toate furtunele de benzina(mecanicii din service mi-au zis ca s-au chinuit putin la capitolul asta).

Uite cum am facut eu singur:

-am slabit suruburile de la semicarena;

-am dat saua jos si am demontat surubul de prindere al rezervorului de cadru;

-am ridicat 10cm rezervorul(mai mult nu merge ca e prins in fata) si am pus un lemn sa-l mentzina departat;

-s-a creat spatiu suficient sa pot sa pun cablurile de incarcare pe borne;

-am tras masina langa trotineta si i-am dat curent.

Mi se pare cel mai simplu asa,desi e o metoda primitiva, macar economisesti timpul si nervii care i-ai fi consumat pe o demontare ca la carte.

 

Nu stiu cum e la 3VD, la 4TX pentru acces la filtrul de aer si ce mai e sub rezervor merge desfacut rezervorul din suruburi (semicarenele jos bineinteles) si sucit cu aproape 180 de grade fara sa scoti nici un furtun si scutesti o gramada de timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai model 4tx merge sa o incarci daca dai doar saua jos .bateria nu stiu nici acum cum naiba au bagat-o aia acolo , la mine s-a incarcat in 20 de ore cu un incarcator din ala din louis pe care-l bagi in priza ca la mobil .salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La TDM japonezii si-au dat rau cu shpitzu in renume cu plasarea bateriei. Pe linga asta are o capacitate infima si pe vreme rece se duce imediat. La 4TX fiecare o scoate dupa metoda proprie, incluzind unii hardcore de pe carpe-tdm care dau amortizorul jos sau care demonteaza pedala de frana si scarita pasagerului.

Metoda mea: saua jos, desfacut contacte, scos cilindrul pompei de frana, desfacut suruburile care tin aripa spate. Se desfac suruburile care tin cutia bateriei (si aici e foarte util un imbus de 5 mai lung, cu unul normal e chinuiala multa). Se scoate cutia pe partea cu pompa de frana bagind mana sub ea si saltand-o in toate felurile pina iese. Nu e nevoie sa dati aripa jos de tot, merge impinsa doar in spate pina atinge cauciucul.

La montare, procedura inversa, cu mentiunea ca atunci cind se fixeaza cutia in suruburi o pozitie mai practica din care sa vedeti ce stringeti e sa stati calare pe motor cu fatza spre spatele mobrei, si vedeti capul surubului de sus. Atentie si cind fixati la loc aripa spate, are o aripioara de plastic pe partea cu lantul care intra intr-o tablitza de pe bascula ca sa nu loveasca in lantz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mama frate ce metoda

 

ma doare capu. prefer sa o incarc direct pe moto prin metoda lu tryharder :lol:

 

tre sa dau comand ala louis pentru un incarcator de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai simplu este cum ti-am zis eu...

eu tot am dat jos semicarenele, si s-au dus dreacu piulitele in cadru cand le-am strans la loc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as umbla la motoru asta ar fi primu pe care l-a desface sa umblu sa el. deci habar n-am cum sa le sincronizez, si nici habar n-am sa le masor jocu.

 

Ce marca de ulei imi recomandati? Motul e ok?

 

e vreun volunat dornic sa ma ajute? :lol:

 

asta e arcul spate.

 

cum fac sa micsorez arcul ca sa pot ajunge mai bine jos.

 

azi am reusit sa il trantesc intr-un gard stand pe loc :|

 

paguba e semnalizatorul dreapta din suportul pentru coburi caruia i-am spart geamul :lol:(

 

imi baga si mie unu un replay la postul asta? de la pagina 16?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as umbla la motoru asta ar fi primu pe care l-a desface sa umblu sa el. deci habar n-am cum sa le sincronizez, si nici habar n-am sa le masor jocu.

 

Ce marca de ulei imi recomandati? Motul e ok?

 

e vreun volunat dornic sa ma ajute? :lol:

 

asta e arcul spate.

 

cum fac sa micsorez arcul ca sa pot ajunge mai bine jos.

 

azi am reusit sa il trantesc intr-un gard stand pe loc :|

 

paguba e semnalizatorul dreapta din suportul pentru coburi caruia i-am spart geamul :lol:(

 

pentru ce?

Editat de madcox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Ma ajuta cineva cu un sfat pentru tipul de suporti de coburi (din louis) de care are nevoie un TDM 900 A, 2007? Vreau sa ii fac cadou unui posesor de TDM . MUltumesc! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

 

Ma ajuta cineva cu un sfat pentru tipul de suporti de coburi (din louis) de care are nevoie un TDM 900 A, 2007? Vreau sa ii fac cadou unui posesor de TDM . MUltumesc! :lol:

 

Cica GIVI V35 ar merge:

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...mp;hl=sidecases

 

coduri louis:

 

cutiile: 10024291 si 10024292

 

placa pentru topcase:

10023558

MONORACK ARME O. PLATTE

YAMAHA TDM 900 BJ 02-06

YAMAHA TDM 900 (RN08)

YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)

YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)

64,95

 

cadrul pentru cutiile laterale:

10023557

SEITENKOFFERTRAEGER

YAMAHA TDM 900 BJ 02-06

YAMAHA TDM 900 (RN08)

YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)

YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)

 

129,95

 

vad ca sint bune pentru tdm900A, daca din 07 sau nu n-am idee dar nu cred sa fie schimbari majore...

vezi daca are toba din fabrica sau nu, cu unele tobe aftermarket nu mai au loc cutiile laterale.

mai sint unele cica universale pe louis 10025873 pentru monolock givi, dar nu seamana deloc cu ce am eu (tot Givi monolock), ii lipsesc doua urechi de plastic care intra in niste scobituri din cutie.

bafta.

 

sau da un hepco tdm la cautare pe louis si vezi oferta hepco&becker

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cica GIVI V35 ar merge:

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...mp;hl=sidecases

 

coduri louis:

 

cutiile: 10024291 si 10024292

 

placa pentru topcase:

10023558

MONORACK ARME O. PLATTE

YAMAHA TDM 900 BJ 02-06

YAMAHA TDM 900 (RN08)

YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)

YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)

64,95

 

cadrul pentru cutiile laterale:

10023557

SEITENKOFFERTRAEGER

YAMAHA TDM 900 BJ 02-06

YAMAHA TDM 900 (RN08)

YAMAHA TDM 900 (TDM900/04)

YAMAHA TDM 900 A (TDM900A)

 

129,95

 

vad ca sint bune pentru tdm900A, daca din 07 sau nu n-am idee dar nu cred sa fie schimbari majore...

vezi daca are toba din fabrica sau nu, cu unele tobe aftermarket nu mai au loc cutiile laterale.

mai sint unele cica universale pe louis 10025873 pentru monolock givi, dar nu seamana deloc cu ce am eu (tot Givi monolock), ii lipsesc doua urechi de plastic care intra in niste scobituri din cutie.

bafta.

 

sau da un hepco tdm la cautare pe louis si vezi oferta hepco&becker

 

 

 

 

MUltumesc tare mult !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru'....indiferent ce rotesti la amortizorul spate, motocicleta n-o sa se lase mai jos, o sa se moaie arcul si o sa ai mari probleme de stabilitate (e adevarat ca la aceeasi greutate o sa se reduca garda la sol, dar nu e o solutie sanatoasa).

Problema e ca la TDM nu ai bielete la suspensie din care sa modifici garda la sol...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru'....indiferent ce rotesti la amortizorul spate, motocicleta n-o sa se lase mai jos, o sa se moaie arcul si o sa ai mari probleme de stabilitate (e adevarat ca la aceeasi greutate o sa se reduca garda la sol, dar nu e o solutie sanatoasa).

Problema e ca la TDM nu ai bielete la suspensie din care sa modifici garda la sol...

 

 

sa inteleg sa sunt cam fu.cked up . ca la greutatea ei nu stiu daca o voi putea tine cum trebuie. of of.

 

vedem noi dupa primele lectii de poligon :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu esti deloc fucked up, ca eu de exemplu la ST nu ating decit cu virfurile si ma descurc fara probleme, iar TDM mi se pare foarte manevrabila si suficient de joasa (am mers si pe 3VD si pe 4TX). Pe de alta parte, am un prieten inalt de vreo 1,85 si greu la 95kg cu TDM care o tot scapa pe jos (stind pe loc)....asa ca e o chestiune de meserie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata!

 

Mi-am tras si eu un TDM din 96, deci e momentul sa-mi urati bun venit in grupul fericitilor posesori. :cheers:

 

Am doar 2 poze:

 

 

Editat de Ratonyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...