andrei belcic Postat Martie 22, 2010 Share Postat Martie 22, 2010 Cu motorina lantul se va degresa. De praf si nisip scapa daca e spalat cu apa. Eventual cu jet de apa. Am experimentat dand lantul jos (are siguranta) si bagandu-l intr-o cratita cu motorina. Praful si nisipul au ramas. Asa ca am reluat operatia cu apa si o perie. Deci: intai sters cu motorina; apoi spalat cu apa. PS Benzina ataca majoritatea cauciucurilor. De aceea nu este recomandata pt spalarea lanturilor cu O-ringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 (editat) o alternativa mult mai ieftina a spreiului de lant, este uleiul de cutie de viteze cat mai vascos 90W..... 10 lei litru. cu spreiul de lant dublezi valoarea kitului si nu te tine dublu pt ca lantul se intinde inainte sa se strice efectiv. Editat Martie 23, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Cam putin activitate aici. Am devenit posesor de Suzuki DRZ-400E si avand in vedere ca nu este o diferenta mare intre S si E sper ca ma primiti aici. Inca nu am prea multe de povestit despre el, arata bine, intretinut, fabricatie 2005 si este inmatriculat. Are kitul de lumini instalat, pornire buton, toba de S. Ieri am gasit niste roti de SM si ca sa le pun pe motor mai trebuie sa fac rost de un distantier pentru roata fata. Daca ma poate ajuta cineva cu niste masuri as fi recunoscator, chiar bun de cinste. Apropo.. mai iese lumea la coclau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 (editat) sa-l stapanesti sanatos ce carburator ai pe el? Editat Martie 24, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Cam putin activitate aici. Am devenit posesor de Suzuki DRZ-400E si avand in vedere ca nu este o diferenta mare intre S si E sper ca ma primiti aici. Inca nu am prea multe de povestit despre el, arata bine, intretinut, fabricatie 2005 si este inmatriculat. Are kitul de lumini instalat, pornire buton, toba de S. Ieri am gasit niste roti de SM si ca sa le pun pe motor mai trebuie sa fac rost de un distantier pentru roata fata. Daca ma poate ajuta cineva cu niste masuri as fi recunoscator, chiar bun de cinste. Apropo.. mai iese lumea la coclau? Sa-l stapanesti sanatos ! Nu pui niste poze cu el? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 sa-l stapanesti sanatosce carburator ai pe el? Nu ma lua tare ca nu stiu. Daca aflu te anunt, luni il bag in service sa verific lantul, , intinzatorul, patinele si sa vad daca trebuie facut vreun reglaj. Sa-l stapanesti sanatos !Nu pui niste poze cu el? Mersi! Inca nu am facut dar astazi il trag in poze ca e frumos afara. M-as duce la tura prin vitan, pe coclau sa vad cum se simte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Bune informatii va multumesc tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Cateva poze cu motorul asa cum am promis: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Cateva poze cu motorul asa cum am promis: baga un surub la esapament (acolo unde trebuiau sa fie scaritele pasagerului) ca toate vibratiile se vor transmite in prinderea evacuarii de motor si nu-i prea fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bb915 Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Ce jenti de SM ai luat? Ai rezolvat cu distantierele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 baga un surub la esapament (acolo unde trebuiau sa fie scaritele pasagerului) ca toate vibratiile se vor transmite in prinderea evacuarii de motor si nu-i prea fain. Evacuarea este de pe un DRZ400S, nu este cea originala dupa modelul E. Din aceasta cauza nu se potriveste la gauri in zona respectiva. Modelul DRZ400E nu are scarite si nici pe subframe nu se gasesc gaurile pentru acestea. Ce jenti de SM ai luat? Ai rezolvat cu distantierele? Jantele sunt excel, se pare ca nu sunt decat 3 distantieri nu 4 asa cum am presupus eu. Poza cu ele: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 Evacuarea este de pe un DRZ400S, nu este cea originala dupa modelul E. stim ca toba mai e prinsa de cadru mai in capat - spre evacuare, nu vorbim de faptul ca atarna si e prinsa de motocicleta doar prin prinderea de motor. discutam de vibratii. rezolva problema, chiar si cu sarma daca nu se poate altfel... fain motorul. o sa te slujeasca cu loialitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dok Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 O sa studiez putin prinderea si poate fac un nou sistem de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 E-ul nu avea pedala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Dexter Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 E-ul nu avea pedala? din fabrica, nu. se poate comanda si monta optional. doar la e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 unde gasesc si eu un set de roti de "e" sau "s"? cele standard pentru enduro, 21' fata si 18" spate. thx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Am nevoie de un radiator dreapta -cum stai pe moto -daca stiti careva vreo firma care aduce second ca nou scump al naibii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Am nevoie de un radiator dreapta -cum stai pe moto -daca stiti careva vreo firma care aduce second ca nou scump al naibii /index.php?...p;#entry2387209 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 cum se procedeaza cu lichidul de racire cand este schimbat? trebuie aerisita instalatia si daca da cum se face. cat lichid tre sa fie in vasul de expansiune trebuie antigel special sau merge orice tip (cu glycol care se pune in supernova) moto drz 400 s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 (editat) ENGINE COOLANT At the time of manufacture, the cooling system is filled with a 50:50 mixture of distilled water and ethylene glycol antifreeze. This mixture will provide optimum corrosion and heat protection, and will protect the cooling system from freezing at above -31 "C (-24°F). If the motorcycle is to be exposed to temperatures below -31 "C (-2q0F), thc pcrccntagc of antifreeze should be increased to 55% or 60%, according to figure 2. The characteristics of different antifreeze vary; therefore, be sure lo use the speclfied antlfreeze. Engine coolant: Mix antifreeze designed for aluminum radiators with distilled water only. Waterlantifreeze mixture ratio: 50:50 - 40:60 A C A U T ~ O ~ - * Mix a high quality ethylene glycol based antifreeze with distilled water only. Do not mix an alcohol based antifreeze or different brands of antifreeze. * The percentage of antifreeze in the coolant should be between 50 to 60%. If the percentage of antifreeze is above or below this range the coolant's frost protection and rust-inhibiting capabilities will be reduced. Always keep the antifreeze content above 50% even if the atmospheric temperature does not go below the freezing point. Engine coolant capacity: 1 250 ml(1.3 US qt, 1.1 Imp qt) Editat Mai 13, 2010 de adiy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 ENGINE COOLANTAt the time of manufacture, the cooling system is filled with a 50:50 mixture of distilled water and ethylene glycol antifreeze. This mixture will provide optimum corrosion and heat protection, and will protect the cooling system from freezing at above -31 "C (-24°F). If the motorcycle is to be exposed to temperatures below -31 "C (-2q0F), thc pcrccntagc of antifreeze should be increased to 55% or 60%, according to figure 2. The characteristics of different antifreeze vary; therefore, be sure lo use the speclfied antlfreeze. Engine coolant: Mix antifreeze designed for aluminum radiators with distilled water only. Waterlantifreeze mixture ratio: 50:50 - 40:60 A C A U T ~ O ~ - * Mix a high quality ethylene glycol based antifreeze with distilled water only. Do not mix an alcohol based antifreeze or different brands of antifreeze. * The percentage of antifreeze in the coolant should be between 50 to 60%. If the percentage of antifreeze is above or below this range the coolant's frost protection and rust-inhibiting capabilities will be reduced. Always keep the antifreeze content above 50% even if the atmospheric temperature does not go below the freezing point. Engine coolant capacity: 1 250 ml(1.3 US qt, 1.1 Imp qt) ok asta am inteles o dar cu aeriseala trebuie sau doar bag amestecul? am vazut ca pe radiatorul din st are un surubel ma gandeam ca o fi avand si el un scop (poate de aerisire) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 ok asta am inteles o dar cu aeriseala trebuie sau doar bag amestecul? am vazut ca pe radiatorul din st are un surubel ma gandeam ca o fi avand si el un scop (poate de aerisire) ala e pt aerisire. bagi lichid pana se umple radiatoru din dreapta apoi pui capacu, dai drumu la motor putin, dupa aia opresti motoru, completezi pana se umple, cand se umple desfaci surubelul din stanga pana iese lichid. daca nu iese, cu surubelu slabit mai adaugi lichid pana o sa iasa pe langa surubel. strangi surubelu, pui capacu repornesti motoru si maii verifici odatta nivelul. daca e cazu mai comletezi si repeti operatia. poti sa dai drumu la motor si fara sa pui capacul la radiator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
co98 Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 ala e pt aerisire. bagi lichid pana se umple radiatoru din dreapta apoi pui capacu, dai drumu la motor putin, dupa aia opresti motoru, completezi pana se umple, cand se umple desfaci surubelul din stanga pana iese lichid. daca nu iese, cu surubelu slabit mai adaugi lichid pana o sa iasa pe langa surubel.strangi surubelu, pui capacu repornesti motoru si maii verifici odatta nivelul. daca e cazu mai comletezi si repeti operatia. poti sa dai drumu la motor si fara sa pui capacul la radiator. ultima intrebare-sper- cam ce nivel tre sa fie in vasul de expansiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 ultima intrebare-sper- cam ce nivel tre sa fie in vasul de expansiune? zero la schimb. daca ai lichid acolo goleste vasu....acolo ai lichid doar ccand incingi prea tare motoru. vasul de expansiune e facut sa nu pierzi lichidul daca fiebi motoru ....cu tipmul lcichidul se reintroduce in circuit. ( unul din motivele pt care dr-z-ul e asa greu) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Ce pinioane folositi la drz? Cela standard sunt 14/47. Eu vreau sa imi pun 13/50, cel din spate sper sa aiba loc de ghidajul pentru lant. Ati incercat sa puneti roata dintata mai mare de 47 pe spate? Mesaj completat Ce pinioane folositi la drz? Cela standard sunt 14/47. Eu vreau sa imi pun 13/50, cel din spate sper sa aiba loc de ghidajul pentru lant. Ati incercat sa puneti roata dintata mai mare de 47 pe spate? Mesaj complectat Le-am montat pe motor 13/50, super, mult mai ok pt hard enduro dect originalele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.