Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Cu siguranță o sa fac treaba asta. Sper sa fie o alegere buna și să se împrietenească repede.
  3. Azi
  4. Desi nu va participa in acest weekend la GPul Germaniei, Martin va participa la teste in Misano
  5. Imi vine sa merg si eu, macar pentru umbra aia din parcare!
  6. 80) Furtun golire antigel: Etansat cu pasta Tura Thracian Tomb Of Sveshtari (BG) - 451 km Las costumul moto acasa, o sa fie prea cald astazi. Ma dau cu unsoare de protectie solara si la drum cu mine. Aglomeratia de la podul prieteniei e nelipsita in aceasta perioada, dar ma strecor si scap repede de ea. Bag viteza ca sa pot suporta mai usor valul de caldura, dar resimt cu adevarat racoarea doar in zonele cu padure sau vegetatie deasa, sa le dea Dzeu sanatate ca n-au taiat tot ce putea fi taiat. Drumul e liber si placut, doar ca aluneca mobra pe virajele mai stranse, pesemene ca asfaltul nu e tocmai curat. Modul in care am setat navigatia de acasa ma baga pe niste drumuri pustii de-a dreptul, dar cu asfalt. Nu intalnesc alti motociclisti pe traseu, or fi toti la birt savurand o bere rece. Ajung la obiectiv, trag mobra la umbra in cantecul cicadelor si caut intrarea. Ma intampina ghidul care, spre fericirea mea, stie bine engleza astfel incat comunicarea e foarte usoara. Imi spune ca sunt 3 movile care se pot vizita. Platesc 22 de leva pentru doua din ele, desi ulterior vizitei o recomand doar pe prima, cea principala. Sunt singurul client astfel incat voi avea parte de un tur "privat", sau cel putin asa credeam. Cand abia incepea ghidul sa prezinte istoria locului, mai sosesc doua masini cu numar de BG. Doamna ghid se duce sa ii intampine si sa ii alature turului. Ii aud de la distanta, sunt nemti. Incepe turul pe o alee cu lavanda de ambele parti, ioi ce mireasma. Movila principala: Temperatura interioara e controlata prin intermediul unui sistem de aer conditionat in timp ce usa principala de acces este groasa si are un sistem electric de deschidere/inchidere. Inauntru avem parte de o lectie de istorie mai detaliata: Nu este permis fotografierea obiectivului, dar cum sunt roman, m-am descurcat: Exista un automat de bauturi, dar functioneaza numai cu monede, ori eu aveam doar bancnote mari. Mi s-a recomandat sa beau apa de la robinetul baii, dar am zis pas. Aveam aproximativ 51 de km pana la restaurantul din Tutrakan, asa ca i-am dat bice. Odata ajuns aici, am comandat din start 3 sticle de pepsi cu gheata si lamaie ca sa alin setea. S-a uitat putin ciudat la mine chelnerul, dar mi-a adus. Kavarma de porc a urmat si ea, prea buna, prea ca la tara. De aici si pana la bacul din Silistra a mai fost doar o aruncatura de bat. De la Chiciu si pana acasa insa, mai ales ca am ocolit autostrada, mi s-a parut o vesnicie. Cald, mult prea cald, chiar si in tricou fiind. 81) Baterie: Yuasa YTZ10S 82) Lant: Gresat Tura Pasul Shipka + Pasul Troian (BG) - 750 km Damascena Ethnographic Complex Masa pranz restaurant White River Sat Tabashka Kravenik Pauza de hidratare Sevlievo
  7. Sunt flexibil la pret evident, daca motocicleta merita. Numai bine!
  8. Salut, Caut un Ural de 650 cu atas, inmatriculat (acte OK) fara suduri pe cadru sau modificari, perfect functional (motor, cutie, grup, roti drepte). Buget undeva in jurul a 3000 de E (plus / minus). Locatia Bucuresti Telefon 0784344999 Multumesc, Bogdan
  9. Las costumul moto acasa, o sa fie prea cald astazi. Ma dau cu unsoare de protectie solara si la drum cu mine. Aglomeratia de la podul prieteniei e nelipsita in aceasta perioada, dar ma strecor si scap repede de ea. Bag viteza ca sa pot suporta mai usor valul de caldura, dar resimt cu adevarat racoarea doar in zonele cu padure sau vegetatie deasa, sa le dea Dzeu sanatate ca n-au taiat tot ce putea fi taiat. Drumul e liber si placut, doar ca aluneca mobra pe virajele mai stranse, pesemene ca asfaltul nu e tocmai curat. Modul in care am setat navigatia de acasa ma baga pe niste drumuri pustii de-a dreptul, dar cu asfalt. Nu intalnesc alti motociclisti pe traseu, or fi toti la birt savurand o bere rece. Ajung la obiectiv, trag mobra la umbra in cantecul cicadelor si caut intrarea. Ma intampina ghidul care, spre fericirea mea, stie bine engleza astfel incat comunicarea e foarte usoara. Imi spune ca sunt 3 movile care se pot vizita. Platesc 22 de leva pentru doua din ele, desi ulterior vizitei o recomand doar pe prima, cea principala. Sunt singurul client astfel incat voi avea parte de un tur "privat", sau cel putin asa credeam. Cand abia incepea ghidul sa prezinte istoria locului, mai sosesc doua masini cu numar de BG. Doamna ghid se duce sa ii intampine si sa ii alature turului. Ii aud de la distanta, sunt nemti. Incepe turul pe o alee cu lavanda de ambele parti, ioi ce mireasma. Movila principala: Temperatura interioara e controlata prin intermediul unui sistem de aer conditionat in timp ce usa principala de acces este groasa si are un sistem electric de deschidere/inchidere. Inauntru avem parte de o lectie de istorie mai detaliata: Nu este permis fotografierea obiectivului, dar cum sunt roman, m-am descurcat: Exista un automat de bauturi, dar functioneaza numai cu monede, ori eu aveam doar bancnote mari. Mi s-a recomandat sa beau apa de la robinetul baii, dar am zis pas. Aveam aproximativ 51 de km pana la restaurantul din Tutrakan, asa ca i-am dat bice. Odata ajuns aici, am comandat din start 3 sticle de pepsi cu gheata si lamaie ca sa alin setea. S-a uitat putin ciudat la mine chelnerul, dar mi-a adus. Kavarma de porc a urmat si ea, prea buna, prea ca la tara. De aici si pana la bacul din Silistra a mai fost doar o aruncatura de bat. De la Chiciu si pana acasa insa, mai ales ca am ocolit autostrada, mi s-a parut o vesnicie. Cald, mult prea cald, chiar si in tricou fiind. 451 km
  10. Depasirea aia a fost un plagiat. Si a mai incercat el sa imite manevre ale maestrului (vezi incercarile repetate de depasire in ultimul viraj), dar nu prea i-au iesit. Sa stii ca si ciubotica (desi nu s-a demonstrat fara echivoc ca ar fi fost) este o dovada a geniului doctorului.... ceva in genul "mainii lui Dumnezeu" a lui Maradona.
  11. adica MM nu a inventat nimic, facut copy paste dupa original.. multumesc ca ai scos si mai bine in evidenta ceea ce am punctat eu.
  12. Au mai aparut 2-3 anul trecut (mari contestatari marcel) dar usor usor s-au evaporat
  13. Aștept cu interes noul coleg sa zică ceva,dl Ciorap. Se pare ca nr de fani creste în loc sa scadă. Sper doar sa nu fie din curtea d-lui nume_fluide_vâscoase
  14. Bruce Lee vs Chuck Norris It never ends..... Mai bine hai cu Doicilandu... sa vedem daca reuseste Marc Marquez să-l bată pe Marquez Marc, ca-n Ameurica
  15. MM l-a depasit pe Rossi la Laguna Seca in Corkscrew.. exact cum maestrul i-a facut lui Stoner. Daa, pana scotea ciubotzica..
  16. Darwin a incercat cumva sa ne deschida ochii, dar s-a ales cu proces...
  17. Nu cred. Am spus mai sus de ce Rossi este the GOAT. Sunt si argumentele cu care sustin ca intr-o lupta directa pentru titluri si victorii (ambii in forma lor maxima), Rossi ar fi peste MM. Numai daca ne gandim ca in dueluri directe, unul intra in zona de red mist, iar celalalt dadea dovada de o gandire si un sange rece iesite din comun si deja balanta inclina decisiv in favoarea lui Rossi. Pana si la golanii, Rossi era maestru, fata de MM. Insa un lucru este aproape sigur: daca cei doi s-ar fi confruntat in momentele lor de varf, nici unul nu ar fi avut nr de titluri pe care il are acum, in palmares. Probabil, am fi asistat la niste campionate de infarct.
  18. Neața! Broscarii colectează sticle pe la 7, credeam că a început războiul.
  19. Deschide un topic aici: https://motociclism.ro/forum/27-motociclete-intre-500-si-749-cm-cubi/
  20. Paradoxul este ca exact confortul i-a indobitocit, acum 500 de ani daca erai prost nu supravietuiai...
  21. neatzaaaaa! luni, diiii! spor!
  22. nop. Rossi era in stare sa inventeze depasiri unde altii nici nu gandeau ca e posibil. din punctul asta de vedere nu a avut rival.
  23. omu e prost, intelegi asta, sunt o gramada de prosti care fac umbra pamantului, traiesc si respira printre noi. pe unii ii elimina selectia naturala: ii omoara ursii, mor in accidente etc. oamenii prosti nu inteleg pericolul care il presupune un urs! ce e asa de greu de inteles si crezut. rasa umana s-a indobitocit
  24. Buna dimineata! Spumant, nu ghinars.
  25. Ieri
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...