Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. sa-l lasam pe BB sa faca topicul, poate cade MM ca si pe COTA adevarul e, ca de mult nu a mai cazut, i-ar cam veni vremea
  3. Hehe,exact. Q a ales...nici el nu cred ca stie clar ce a ales. A ales un vis al lui mai degraba decat niste chestii palpabile..."revirimentul Yamaha" l-a ales si el I-a iesit pe nas pana acuma si probabil ii va mai iesi inca 1 an jumate cat mai are cotnract cu ei. Eu nu cred ca Acosta se imbata cu apa rece precum Q.
  4. Am înțeles. Mulțumesc De asta întreb, ca nu erma nici eu convins că lucrurile sunt prea "curate". Mulțumesc!
  5. Azi
  6. Cel puțin pentru 2026 nu va fi Paco la văru46 din ce spune bucio ala de e un fel de bos la echipă
  7. Ce spune internetul despre Lexmoto: "Some older Lexmoto models used engines from other manufacturers like Suzuki, current Lexmoto 125cc engines are primarily manufactured by Zongshen. Specifically, the Lexmoto LXR 125 utilizes a Zongshen ZY125SR engine, which is a single-cylinder, four-stroke, water-cooled engine." Nu stiu despre Zongshen caci nu am avut, dar sigur Suzuki este ca producator mai bun la fiabilitate decat Zongshen. Asta ca certitudine, nu presupunere. Cred ca, ca si incepator, ultimul lucru de care are nevoie acel incepator, nu e ca motocicleta sa stea prin serviceuri, ci sa se dea cu ea. Doar opinia mea. Eu as merge pe o marca japoneza consacrata.
  8. Eu cu asta ma dau...Ar trebui restaurata, dar...
  9. Salut @edu. sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea. Nu am 1150 ca sa iti pot spune precis, dar am 1200 hexhead si cred ca in ceea ce priveste motorul diferentele nu sunt uriase, deci poti aplica intr-o oarecare masura concluziile de aici. Motoarele astea boxer merg foarte relaxate si nu te imbie la a le tura prea tare, dar daca tragi putin de ele se comporta bine. Pentru mine a fost o experienta de adaptare si invatare si am fost placut surprins cand am inteles ca mai am o motocicleta de care nu stiam pe care o pot accesa turand motorul mai tare. Conducandu-l mai ca la o motocicleta, nu ca la o masina. Ce vreau sa zic e ca nu ai de ce sa iti faci griji in legatura cu turatiile. Mergi cu motorul cum iti place ca se aude si comporta si totul va fi ok. Daca te dai mai tare la el, va manca putin mai mult ulei. Fa-i reglajele cand e cazul si da-i bice. In ceea ce priveste mersul pe autostrada, iarasi va trebui sa iti folosesti urechea si simturile sa vezi unde sta cel mai bine motorul. Nu stiu cum e la tn pentru ca ai treapta aia extra lunga de a 6-a. La mine la 4500 de ture statea pe la 120-130. Cred ca daca al tau merge cu vreo 130 la 4000 de ture poti sa mergi asa cu el toata ziua fara sa zica nimic. Din ce zici tu pare ca in a6-a la 100 este foarte sub turat. Incepe sa se apropie de turatiile cu care merge bine abia la 120, deci probabil de acolo iti incepe viteza de croaziera.
  10. Neatzaaaaa! mare greatzaaaa! Mda, iarasi m-a prins....., de vreo 2-3 ori pe an ma prinde, apoi face harcea parcea cu mine....
  11. Nu cred ca e interesat Acosta sa se duca pe o alta duda de motocicleta,chiar daca ii dau bani multi. Remember - Acosta era omul care la debut isi rupea gumele la inceputul cursei special sa stea si el umar la umar cu baietii mari...si era multumit cu asta. Intre o echipa ce ii da bani si una ce ii da o moto performanta,o va alege pe cea din urma,asa ca as zice ca Acosta la VR46 e o posibilitate destul de mare. Daca vine peste din 2027 la Ducati...e un vis ud Doamne-ajuta. Mda,exact asta vroiam sa subliniez - fanboismul. "Ala nu are fastest lap pt ca am boala pe el ca a zis rau de Marquez,o data prin 2024". "Daca era Acosta,el avea voie sa fie cel mai rapid,asa Bez sa moara el si cu macaroanele lui - nu a facut el fastest time ca e un mwist,Marquez l-a facut!!" Nici nu mai am ce sa zic la asa un sistem de gandire...
  12. ipone am in cf SR-S 450 ( acelasi motor) si nu pot spune ca am constatat probleme la schimbat, gasit N. oricum, bine ca esti multumit acum
  13. Foarte frumos, succes cu permisul. Anuntul vorbeste de la sine: numar de km ioc, "Înmatriculat pe Anglia , carte întreaga, se poate imatricula fără probleme!!" este intr-adevar o "garantie" ca se poate inmatricula, nu spune nimic de vama (banuiesc ca daca o "lasa" la 2200€, nu intra in pret, ca daca intra, e si mai clara situatia cu partea de km), nu mi-este clar de ce trebuia mentionat faptul ca rezervorul a fost curatat, lantul schimbat iarasi spune ceva despre km. Misto aia cu casca inclusa. O sugestie de criterii de cautare: https://www.olx.ro/auto-masini-moto-ambarcatiuni/motociclete/bucuresti/?currency=EUR&search[filter_float_year:from]=2020&search[filter_float_rulaj_pana:to]=10000&search[filter_float_enginesize:from]=125&search[filter_float_enginesize:to]=125&search[filter_enum_registration_state][0]=registered. Asfalt uscat.
  14. @Bigfoot ciudat ce zici tu de Ipone. Am un amic care are tot MT450 si cu Ipone nu are nici o problema, am mers si eu pe motocicleta lui. In V-Strom 1050 tot Ipone Full Power Katana 10W40 folosesc si eu inca de la revizia de 1000 km iar acum are aproape 14000, cutia schimba impecabil iar Neutral se gaseste mereu rapid si la locul lui. Spor la bobinat km!
  15. Ieri
  16. A.I. zice ca pana in 27, inclusiv. Pedro Acosta is under contract with Red Bull KTM Factory Racing, with his current deal extending through the 2027 season vai de pla lui, se ofileste.. trist.
  17. pff din articol parea ca gata, acusica face tranzitia.
  18. KTM 890 Adventure 2022 Pret:9800 Eur An fabricatie : 2021, cumpărată in martie 2022 de la importator ATVROM Cluj-Napoca; înmatriculată persoana fizica, toate actele la zi, fiscal disponibil la vânzare, itp 08.2026, rca 04.2026 Nr. km actuali: 22000 km Motocicleta polivalenta, foarte puternică, foarte rapidă și manevrabila atât pe sosea cât și în teren accidentat, centru de greutate foarte jos, în topul categoriei motocicletelor adventure de cilindree medie-mare la majoritatea capitolelor. Nu a fost folosita pentru offroad serios niciodată, cel mult drumuri județene către cabane la munte, solo sau cu pasager. Motocicleta este ținută in garajul casei. Motor: 2 cilindri, 890 ccm, putere 105 CP, cuplu 100 Nm, Euro 5 Roti: fata 90/90R21, spate 150/70R18, incaltate cu anvelope 2023 Pirelli Scorpion Rally STR (onroad/offroad 70/30) Inaltime la șa 840/860 mm (are 2 poziții), garda la sol 230 mm Suspensii WP, frane fata dublu disc 320 mm, spate disc 260mm Far si stopuri LED Electronice: ABS cornering cu offroad mode, TCS (Traction Control), MSR (Motor Slip Regulation), Rally pack, cruise control Consum: 4,5-5 l/100 km, rezervor 20 L, autonomie peste 400 km. 4 moduri de condus: Rain, Road, Offroad, Rally (cu reglaj in 7 trepte la MTC) Dotări suplimentare - toate originale KTM Power Parts: - TechPack, care include: quichshifter+ bidirectional, Cruise control, MSR si Rally Mode - genți laterale si topcase mare - șei Ergo Confort, încălzite - manșoane încălzite - suport GPS (GPS bracket + smartphone adapter) - are si navigatie KTM My Ride (Turn-by-turn), prefer Waze pe telefon montat pe suportul GPS - protecție far - înalțător ghidon, nemontat - spoiler suplimentar (windshield spoiler). Toate reviziile la reprezentanta (Cluj-Napoca). Baterie noua Yuasa 2024, anvelope 2023. Tehnic si estetic foarte bun, nu necesită investiții in viitorul apropiat. Contact: 0724015065, adrianspac@gmail.com, sunt din Suceava.
  19. Acosta se va indrepta spre o uzina, din 2027, alta decat KTM, pe care nu ii vad revenindu-si din impasul financiar. Pana si Acosta a facut o gluma legata de buget la un interviu de dupa GP parca. Daca il convinge Rossi sa vina la VR46, e clar ca urmatorul pas e Factory Ducati daca intra pe filiera asta. Acosta are contract pana in 2027 nu? a semnat pt 2 ani 2025 si 2026 u KTM..
  20. Nici eu nu cred .. am mai zis asta. Va fi un downsize... si cam atat. Si cred că o sa arate cam la fel. Ducati tot Ducati o sa rămână. Insa e șansa japoneJilor să revină cumva din această gaură neagră in care au intrat. @Method, peace man, gata, da Bez a scos cel mai bun timp al weekend-ului la RBR. De acum linia dreaptă de acolo se va chema "linia de start-finish Marco Bezzechi". Dacă va întrebați ce am cu Bez.. am pentru ca el a fost mereu cel care a măcānit/macaronit la adresa lui MM, mai ales anul trecut, ca trișează, ca Ducati ii dau de fapt lui chestii in plus, ca regulamentul nu i se aplică.. etc. Daca era Acosta nu as fi comentat nimic, strigam cu voj in cor ca a fost cel mai rapid de pe planetă. Dar muwe ala de Bez nu merită nici un fel de laudă din partea mea.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...