Toată activitatea
- Ora trecută
-
Ce să-i faci, dacă unii atunci avem liber...
- Azi
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Va exista un GP26, chiar daca diferentele fata de GP25 nu vor fi prea mari. In conditiile in care Ducati se afla in clasa A de concesii, dezvoltarea motorului este inghetata, pentru 2026 si vor avea dreptul la un singur update pentru aero. In rest, au posibilitatea sa dezvolte liber electronica si sasiul. So, acel model, evolutie a GP25, va putea fi numit GP26. Tocmai, pentru ca au avut in vedere clasa de concesii in care se afla si imposibilitatea de a dezvolta motorul, au preferat sa mearga cu motorul din 2024, cu mici diferente de tunning. Ai aici prevederile pentru clasa A de concesii: This group includes the most successful manufacturers who have achieved no less than 85 percent of the maximum available points in the Constructors' World Championship. Test tires: 170 Private tests: for test drivers only Number of GP test tracks: 3 Wildcards: 0 Engines per season: 7 or 8 (depending on the number of GPs, less or more than 21) Engine development frozen Aero updates: 1 https://www.speedweek.com/motogp/news/238882/MotoGP-Concessions-Wo-die-Hersteller-momentan-stehen.html Cat il priveste pe Bagnaia, niciodata nu a fost cel mai rapid pilot Ducati, indiferent pe ce model a concurat. Mereu au fost piloti peste el, cum a fost Bastianini in 2022, JM 23-24, acum MM.. Simptomatica, pentru aceasta realitate, a fost declaratia lui, in care cerea motociclete mai lente pentru echipele de client (aluzie la Pramac - JM). De asta am avut mereu rezerve in ceea ce priveste titlul din 2022 si nu l-am considerat niciodata pilot capabil de doua titluri mondiale. Si Stoner are doua titluri, dar diferenta de clasa este enorma. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Da.... Si singurul care a cerut pentru poolime mobre cu 1sec mai lente ca-l incurca in drumul lui de cucerire a campionatelor -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Pilotul cu cel mai mult bun simț, de la Dovi și Dani Pedrosa. -
Preț nou: RON501. Negociabil, desigur.
-
Cum este examenul pentru categoria A1?
topic a răspuns lui pierrotlefou în brg.vladul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Nu mai revine. Ca multi altii. Paguba-n ciuperci. -
celmai prost moment de grecia iulie & august
-
Vand Honda CB500 F 2023 - 401 km
topic a răspuns lui ENEOS în Ruginelul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Cu prietena. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Dacă Peco ieșea mereu pe 2,da. Altfel nu. Rectific: de ce ai asculta pilotul nr. 2? -
Confirm, am fost anul trecut, nici să înjur nu puteam, că mă simțeam ca în țară.
-
Cum este examenul pentru categoria A1?
topic a răspuns lui Lucian_M în brg.vladul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Cine știe, poate era emoționat băiatul, dar sigur revine și spală rușinea, vei vedea. -
Vand Honda CB500 F 2023 - 401 km
topic a răspuns lui sprike în Ruginelul Motociclete intre 250 si 499 cm cubi
Salut Salut Pai si eu ce pot sa inteleg? Daca eu ofer ultimul pret 6000 euro - nu raspunde nimeni ? -
Buna dimineata! Caldura excesiva nu taie greata...
-
Sunt in Grecia si n-ai loc de romani , rusi si ucrainieni.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Un mic amănunt, nu va exista gp26! Daca stiu eu bine, la anul se merge cu mobrele actuale, parca asa era vorba că se îngheață tot. Tocmai de-aia cei de la ducati au ales motorul 24 pentru a nu risca 2 ani de probleme cu noul motor 25. Poate gresesc, sa ne lumineze cineva mai documentat pe subiect Ai memorie scurta, a fost bătut si anul trecut si chiar si acum 2 ani de piloti precum Bez, Aleix, Alex M, etc. Poate nu-ți aduci aminte de cursele in care nici nu termina in puncte(nu ma refer la cele cu cazaturi), in 2023 spre jumatatea sezonului Bez era liderul campionatului, deci cam asta ii e obiceiul, are curse in care e pur și simplu pe nicaieri, si a avut de cand a venit la clasa mare. De fapt a avut si la moto2. Repet, diferența aia "enormă" de 1,2,3 zecimi/tur care e intre Marc si el, e realitatea! (ok, pe unele circuite favorabile grav lui Marc, e mai mare diferența dar acolo stim prea bine ca era si pe vreme cand ghidona onda. -
+1 pentru mersul singur. Probabil ca ce iti vei lua acum este diferit fata de ce ai calarit in scoala moto, asa ca este posibil sa ai nevoie de putin (sau mai mult) timp de acomodare. In ritmul tau, usurel, te inveti cu motoreta cum franeaza (as zice ca e foarte important), cum accelereaza, etc.
-
Cum este examenul pentru categoria A1?
topic a răspuns lui pierrotlefou în brg.vladul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
@Sebi cusco - Sebi tata, tu vrei sa obtii A1 sau sa dai (peste?) de un A1? Stii, (nu doar) limba româna are si ea niste sensuri. Ca de subtilitati, nu are rost sa iti vorbesc. Io zic sa taiem din fasa un viitor talent si sa-i suprimam contul. O sa aiba timp sa se pregateasca de bacalaureat, sa inteleaga codul rutier si apoi poate "da si de A1". Ca de recuperat din lipsurile celor 7 ani de acasa slabe sanse. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Iar delirezi la nesfarsit, le sucesti si rasucesti la nesfarst in texte inteminabile doar doar o iesi cumva cum zici tu. Gaseste o laie. Asa cum ti-au zis si altii, cat timp nu il bate pe MM nu va gasi nimic, daca printr-o minune o sa reuaseasca abia atunci o sa declare "da, se pare ca am inceput sa simt fata un pic, dar nu cine stie ce si in nici un caz ca anul trecut " Pai cand chinezii/koreenii fac echipament la fel la 1/10 din pret mi se pare normal. Eu am o geaca de piele Dainesse, o pastrez cu sfintenie cand nu o port pe moto si o sa o dau mostenire. Da' cine-i Gigi mai, ta-su? Vorbesti de parca Gigi si Pecco au asa o relatie tata fiu si Gigi s-ar simti obligat moral sa-l ajute pe Pecco sa iasa din mizerie. No way, din moment ce au un pilot care are deja suta+ de puncte avans la mijloc de sezon la ce dracu sa-si mai bata capul, mai ales cand mai sunt 1+1/2 sezoane de disputat pana cand se face marea resetare. Sa faca ce? ii face lui Bag motoreta special cu roata fata cu pneu uns cu superglu sau ii face ce? Iar delirezi... -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Pe AM da. MM mi se pare chiar decent...pana nu face vreun block-pass de îl imprastie pe adversar în țărână,partea aia cu respectul celorlalți doar verbal,pe circuit deloc mi se pare revoltătoare la el. Însă na...8x campion,it works,nu am ce zice... Teoretic ai dreptate,problema e ca probabil Bajaj le va da bani de salarii gume ulei...și cam atât.Sunt f curios dacă din 2027 mai continuă....si daca o vor face cred ca vor face doar act de prezența. Bine ar fi ca Acosta sa spele putina de acolo. Eu zic ca da.La anul când va găsi fața pe Gp26. Eu cred ca : 1.Gigi îl va asculta și va schimba balansul ca să ii facă o moto cu front-end feel (cred ca Gigi e prea deștept sa cadă în capcana în care a cazut Honda în 2019 când și Lorenzo și Chel țipau ca nu pot merge pe moto MM zicea "e stas lăsați-o așa") 2.isi va lua bătaie chiar și asa însă nu la modul la care își ia acum.Dar își va lua. Omul e gentleman, s-a vazut la sfârșit si de 2023 si de 2024 (am ajuns sa il respect desi il injuram la fiecare cursa in ultimii 2 ani) si la fel cum a zis "Marc e rapid și dacă ii dai un tractor...eu am nevoie de mult mai multe" deci cum si-a recunoscut voalat lipsande adaptabilitate si deci inferioaritatea fata de MM,la fel va recunoaște și asta.Se va vedea oricum cand va prinde incredere pe frâne.Va fi o diferența fața de acum. Problema (lui) e ca acum e absolut pe niciunde,nu ca ia bătaie de la MM,asta ar fi ok - el ia bătaie și de la Bez și câteodată de la Q și câteodată de la Acosta...e ceva care nu e normal și sunt convins ca are issues cu motoreta. Dar na,după cum am zis mai sus,atâta timp cât celălalt cu aceeiasi motoreta rupe norii....e fix problema lui. - Ieri
-
Lucian_M îl urmărește pe Cum este examenul pentru categoria A1?
-
Cum este examenul pentru categoria A1?
topic a răspuns lui Lucian_M în brg.vladul Totul despre motocicletele A1 (125cc)
Și eu vreau să dau la... Mă rog, vreau, dar cică lumea doarme la ora asta. @Sebi, completează profilul, te rog. Iar pentru viitor, noi mai zicem pe aici câte un "bună ziua", cică așa e frumos. -
Corect, s-au dus la vecini... Noi am fost la broscari, așa de tare m-am speriat. Cât despre prețuri, fiecare cere cât vrea și orice potențial client își știe portofelul. Pentru unii și 3000 euro ar fi mult, nu-i poți mulțumi pe toți. Pentru OP: pune anunțuri pe grupuri de Facebook, olx și ce-ți mai trece prin cap, pentru a avea șanse mai multe să o vinzi rapid.
-
Intrebarea este pertinenta, iar comentariile de pana acum sunt de bun simt. Din propria mea experienta: - mai ales la inceput, nu a trecut un weekend in care sa nu fac 100km in jurul Bucurestiului: iesit pe centura, un A3 pana la Snagov, traversat DN1 ca sa ajung in partea cealalta catre Buftea, un mic ocol pana la Racari etc. etc. - acum ca a devenit celebru Las Fierbinti, sunt niste drumuri simpatice pana acolo, numai bune de prins experienta - apoi am inceput sa fac ture mai lungi: catre Targoviste, catre delta Neajlovului etc. - declicul a fost dupa ce am descoperit postarile lui @bmwio si drumurile din zona Buzaului - intotdeauna am mers singur, dar de 2 ani mai merg cu un amic, el incepator, insa mergem in ritmul lui (intre timp si-a facut mana, am marit ritmul ) Asfalt uscat!
-
Asta este cel mai important. Asa se alege prima mobra.
-
Sylmena și-a schimbat imaginea de profil
-
Deocamdata prefer sa merg singur, tocmai pentru motivul ca vreau sa merg in ritmul meu, fara presiune. Motocicleta mi-am ales-o dupa expo moto din Bucuresti, in martie, cand m-am dus si m-am suit pe mai multe cruisere, de la India, Honda, Kawasaki. Initial eram chiar hotarat pe un Rebel 1100, se incadra numai bine in bugetul meu. Dar am ajuns la standul Triumph, am vazut Speedmaster-ul si a fost love at first sight :)...chiar daca m-a fortat la cateva mii de euro extra, pur si simplu am simtit ca asta imi doresc, si cred ca asta este sentimentul pe care trebuie sa il cauti, acel fior, mai important decat "care este motocicleta optima pentru mine?" Sigur ca pe urma mai faci un pic de research, te uiti la mai multe detalii ca sa te asiguri ca nu e o alegere gresita, dar tot acea prima emotie conteaza. In rest, ca in orice domeniu, internetul abunda de informatie, de multe ori contradictorie, pana in punctul in care este greu sa discerni, cu atat mai dificil pentru cei tineri care nu au maturitatea specifica sa filtreze datele. Asa ca nu ma surprinde ca multi cauta sa-si valideze alegerile. Referitor la subiect, intrebam de trasee mai mult ca sa imi setez niste destinatii, altminteri sigur ca pot sa explorez in jur pe o raza de 100-150 km. Mersi de sfaturi!
-
S-ar putea să fie și piața de vină, lumea este speriată, nici la mare nu s-au mai dus.