Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Da, am si cozorocul si mandibula este detasabila... Este noua, am si cutia de la ea si saculetul.
  3. La Axxis Oni ai si cozorocul? Mandibula banuiesc ca e detasabila, nu?
  4. Opa, stai asa, ce-i aia "facea zigzaguri"? Croseta prin trafic sau "incalzea cauciucurile", adica mergea serpuit degeaba pe banda? Si unde s-a intamplat minunea?
  5. Azi
  6. Pune mâna și curăță vopseaua de pe serie ( cu o lamă de cutter ), altfel oierii de la R.A.R. o să-ți repoansoneze gâtul cadrului și o să-ŧi îndoaie țeava. Sunt pățit de vreo câteva ori. Ulterior dai cu un spray cu lac si poți sta liniștit.
  7. Inteleg ce spui dar chiar daca claxonam tot nu avea timp sa reactioneze, nu a dat cu spatele incet ci hotarat d'aia a ajuns motorul sub duba
  8. Dacă Fernandez A. a testat acel V4 și a scos un timp mai bun decât Dovi, pe aceeași motocicletă, la prima probă, iar acel timp este la numai 1.4sec de timpul lui Miller (chiar dacă Miller a fost pe L4) îți dau o ladă de bere. Acum câteva zile doar, Quartararo declara că Yamaha nu-l folosește pe Dovi la adevăratul lui potențial.
  9. Salutare oameni buni! Am de vanzare 3 casti care stau si aduna praf prin casa din cauza upgradului facut, asa ca sper sa se bucure altcineva de ele. Toate 3 sunt in stare buna, castile Axxis vin cu saculet si cutie, sunt ca si noi. Doar casca MT are cateva urme de uzura pe ea, nu au fost niciodata implicate in accidente. Castile sunt urmatoarele : Axxis Oni - Negru cu portocaliu neon -Masura S - Pret 350 lei Axxis Jet - Neagra cu grafica Skull Pistons - Masura L (Vine cu modele de ochelari retractabili albi si fumurii) - Pret 300 de lei MT Genesis Flip-up -Negru lucios -Masura XL - vine cu pinlock montat si viziera transparenta fara intercom - 450 lei Castile pot fi vazute si probate in Branesti , Ilfov , pe vechiul drum spre mare sau in zona Cora Pantelimon. Contact : 072.072.19.69 - Andrei
  10. OK, de aici sa intelegem ca de fapt nu au facut motor V4.
  11. Yamaha confirmed that Andrea Dovizioso was among the riders to first test their V4 engine. A private test took place on Wednesday at the Circuit de Barcelona-Catalunya, where test riders Augusto Fernandez and Andrea Dovizioso got their first taste of the highly anticipated V4. After giving a teaser of the engine’s roar, Yamaha described trialling the V4 as a “functionality test.” Meregalli : “The testing team is busy developing both, the current bike [Inline-4] and the new bike [V4 engine]. With the new bike we have done only a functionality test.We are not in the moment to evaluate the performance. The factory guys will test this bike only when we believe the performance is good enough to feel it, to understand it.” Timpi test Barcelona : 1.A.Espargaro Honda Test Team (RC213V)1:40.089s 2.Jack Miller Pramac Yamaha (YZR-M1)+0.077s 3.Miguel Oliveira Pramac Yamaha (YZR-M1)+0.708s .... 6.Yamaha Bike 2 Yamaha Factory Racing+1.491s ... 19.Yamaha Bike 3 Yamaha Factory Racing+4.434s Cele 2 Yamaha no-name sunt V4's,probabil cel cu timpi mai buni e Augusto Fernandez,celalt e Dovi care a cam iesit la pensie. "Functionality test" ok,dar sa faci un timp doar cu 1.5s mai lent e chiar decent mai ales daca motoreta e noua from the ground-up (nici nu as vedea cum ai putea baga un V4 cu toate auxiliarele sale in cadrul de L4) si la primul contact cu pista. Semne bune.Sa vedem ce se intampla pe viitor - daca il aduc dupa pauza de vara si tot e fantastic...pt o echipa care in trecut la jumatate de an aducea un set de winglets
  12. hai, pauza de masa, pofta mare!
  13. In ce judet ai fost? Mulțumesc de raspuns Mulțumesc de raspuns Merci de raspuns, M a oprit din cauza unui alt motociclist care facea zig zaguri in fata mea. A crezut ca suntem impreuna. Lui chiar i a puat si carnetul pt 30 zile pt comportament agresiv Mulțumesc de raspuns
  14. binox

    Mic incident iuchei

    Urletele si injuraturile sunt mult mai putin eficiente in astfel de cazuri decat claxonul. Ai avut cel putin 2s in care folosind claxonul ai fi marit semnificativ sansele de evitare a incidentului. Cand ma urc pe alta motocicleta primul lucru pe care il fac e sa testez claxonul, sa ma asigur ca functioneaza si ca stiu unde e pozitionat butonul. Reflexul asta mi l-am format dupa ce am trecut prin vreo 2-3 situatii limita care ar fi fost mult mai usor de evitat daca claxonam la timp dar ori nu a functionat claxonul ori n-am nimerit butonul in timpul necesar. Claxonez extrem de rar dar e musai sa pot claxona rapid in caz de urgenta.
  15. Salut, am un BMW r1150 rt care "merge in șuturi" în treapta 1,2,3,4. Cu cât treapta de viteză este mai mare acest efect este mai puțin vizibil astfel că în 5 și 6 nu se mai simte. El merge în șuturi doar in momentul in care doresc sa merg cu o viteză constantă, in momentul in care accelerez nu sunt probleme. Bujiile le-am schimbat. Dacă cineva s-a mai confruntat cu o problemă similară și are un sfat, e bine venit.
  16. Eu am intalnit sa dea fum alb si nu era antigel, mobra respectiva era racita pe aer. Ruginise cablul de soc si dupa ce-l trageai nu mai revenea socul la impingere desi maneta se intorcea la capat. Scotea un fum alb care semana cu un abur de apa dar se disipa destul de repede in comparatie cu cel provocat de antigel. Nu am inteles fenomenul dar asa s-a intamplat, dupa remediera cablului de soc a disparut complet problema.
  17. Adusa din Ucraina, regiunea OLX.
  18. Ieri
  19. Explică-i lui BeBe mai clar, că pare că nu pricepe prea bine: - bascula nouă poate fi mai lungă, mai scurtă, mai grea, mai ușoară etc. - rezultatul = schimbarea distribuției greutății si implicit a ciclisticii. - elemente aero noi = același lucru. - șasiu nou pentru Marc = același lucru. - toate cele de mai sus au ca rezultat un comportament diferit al motocicletei ceea ce necesită noi setări, teste etc. Și e posibil să fie multe, multe altele de care noi nu avem habar pentru că nu au transpirat în presă.
  20. Ce tare ...stiu si io pe cineva care iubeste pisicili grecesti : urmeaza cateva din clasicele instamagrabile : apa rece ...si din lipsa de bude ne-am riscat : Grecii astia umbla imbracati in plua goala ...ceva de speriat ! Acilea era intrunirea consiliului de administratie a organizatorilor, treaba grea : pe drum catre garla mare : V.1.mp4 Mult a fost , putin a ramas , daca mai era , tot nu ramanea ! ( citat din clasici ) Hai cu SH-urileeee
  21. Din cate mai tin eu minte de la inceput de sezon,motorul e acelasi de pe GP24 pt ca au vrut fiabilitate si un raspuns bun al motorului,lucruri care existau pe GP24 si din moment ce din 25.02.2025 s-a facut freeze pe motor 2 ani pt ei,au vrut sa fie 100% ca nu au probleme de nici un fel,probleme pe care le-ar fi avut 2 ani de acum incolo si pe care nu ar fi putut sa le rezolve. ...ia Pecco a spus de n ori ca respectivul cadru e de GP24 si de aia nu intelege cum de nu mai simte fata la fel. De aia ii si spuneau GP 24.5 Au aero noua,bascula noua...idk Dupa cum zice Emmett insa,probabil s-au jucat la weight distribution geometry si desigur la aero pt ca se pare ca v25 are mai multa tractiune...si parca si putin mai multa putere...ce inseamna engine freeze?poti umbla la mapari,la sistemul de alimentare,injectie,admisie?cert e ca ceva au facut pt ca pe liniile drepte GP25 pare ca e nitel mai potent chiar si fata de GP24... Asa sa fie atunci - in urmatoarele 3 curse sa aiba rezultatele lui Q : 3 pole'uri un loc 2 si 2 abandonuri.Aragon nu il mai pun ca ar fi prea ghina... Forza
  22. Top Gun versiunea rusă ssstwitter.com_1749747430564.mp4
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...