Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Street performance cu HS in finalul codului. Acum cauți si tu pe google codul pentru 390 exact. 🫡 Da.. merita un schimbat de lichid/aerisit daca tot ai umblat acolo. Eu am schimbat discul de frana cu unul aftermarket(dupa ce l am îndoit din neatenție).. ceva flame master parca, nu mai știu, cu plăcuțele astea ține frâna ca nebuna.
  3. O sa fac un schimb de lichid + aerisire sa elimin asta din ecuatie... daca nu ajuta incerc si SBS. Pe ce varianta ai mers? Ca idee CL face placute f bune, am avut pe 954 si mi-au placut f mult... de acea am ales sa le pun si pe 390.
  4. Dezgropăm morții... Da, i-am sfătuit și eu pe unii să-și transporte singuri motocicletele, deoarece ies mai ieftin in anumite situații. Ce fac însă cei care se panichează la urcarea sau coborârea mobrei? Mai ales dacă discutăm de 200+ kg... Așa că unii au preferat să mă ia și să scape de un stres cu încărcare, ancorare, transport, descărcare, chiar dacă mai cheltuie ceva in plus, per total i-am văzut mai relaxați pe parcursul întoarcerii și după descărcare, mai ales. Până îmi scot și eu banii pe remorcă și accesorii, e cale lungă. Ce am văzut la unii "de ocazie" este ancorarea, trag de chingi până pleznesc amortizoarele sau crapă clicketii, dar se mândresc că au ajuns cu moto "în picioare". Am văzut recent un model de remorcă pliabilă, de 1-2 locuri, dar parcă nu ar avea logică să o închiriezi, investiție prea mare și există riscul să ți-o aducă îndoită vreun "teligent" care are cârlig "și știe el ce are de făcut". O dată am împrumutat-o și eu, a fost prima și ultima dată. Ai mare încredere să o închiriezi, pe cuvânt (eu sunt mai de modă veche la unele chestii). Scuze pentru intervenție!
  5. Azi
  6. Eu folosesc doar plăcuțe SBS ca aftermarket, au variante similare cu oem si restul modelelor. Am pus pe spate ultima data, frânează super bine. Poate e de la brandul ales. Cat despre plăcuța metalica.. doar cele de fabrica o au, cele aftermarket nu. Nu știu câtă utilitate are.
  7. pai deja am peste 500 km cu ele... vroiam sa zic ca daca trag tare de maneta, franeaza, dar parca cu placutele originale frana mai devreme foarte bun pret... sa aiba noroc de ea
  8. De actualitate .. Va aștept la același Nr de telefon 0744.483.410 Sărbători fericite !!!
  9. Azi am fost cu un prieten și a dat avansul prin Rabla. Preț final: 3000 Euro
  10. Eu as pune si tabla aia... Placutele de frana noi dureaza putin pana se "aseaza" pe disc....E normal sa ai la inceput senzatia ca nu tin la fel ca cele vechi.
  11. Stima! Conform bunei traditii inainte de debutul lui 2026 am chemat la sfat Comitetului Executiv Participativ unde s-au propus, dezbatut si aprobat urmatoarele: Raliul Motocicletelor Conuniste cu atas pentru sezonul 2026 va avea loc pe urmatorul traseu: Ziua 1: Bucuresti-Turnu Magurele,: Ziua 2:Turnu-Herculane, Cazanele Dunarii, Ziua 3: Herculane repaus Ziua 4: Herculane-Baia de Arama-Polovraci, Ziua 5: Polovraci - Ranca-Obarsia Lotrului-Voineasa, Ziua 6 repaus, Ziua 7: Voineasa - Bucuresti. Raliul va debuta in luna aprilie cu o etapa pe ruta Bucuresti-Padina,, avand ca scop testarea drezinelor. Revenim cu date la cald
  12. Salutare, am schimbat în toamna plăcuțele de frână față și am observat că plăcuțele vechi aveau prinse pe partea din spate o tabla subțire... Oare trebuia să le refolosesc pe plăcutele noi? Am pus plăcute CL XBK5 și mie de pare că frână a devenit mai slabă, parca nu prinde instant
  13. Ieri
  14. In alta ordin de ide niste știri și de pe meleagurile noastre: Bavaria Motorrad au devenit și dealeri Yamaha și Kawasaki. Din punctul meu de vedere un lucru bun întrucât de acum înainte vom avea posibilitatea de a face test drive cu diverse modele de la cele două mărci.
  15. La multi ani si sarbatori linistite nea Constantine!!!! Ai grija la ceilalti, mai ales pe ceata, vreau sa ne postezi si la anul imagini cu matale pe "caraile\patriei"!!!!
  16. Ultima săptămână
  17. Sanatate si Sarbatori cu bine. Asfalt Uscat in anu ‘care vine
  18. Va salut! Ma bucur ca m-ati primit alaturi de voi!

  19. Offtopic discret - si eu mi-am luat Fiat acum ceva vreme...
  20. Astept ca in fiecare an aceasta competitie spectaculoasa, hai sa vedem niste pronosticuri pentru aceasta editie eu zic Honda la motoare cu care piloti este greu de ghicit, la masini as merge pe Dacia cu Loeb iar la camioane cu Macík si Iveco.
  21. Calendarul competitional pentru anul 2026: Prolog – 3 ianuarie Start: Yanbu Sosire: Yanbu Distanță totală: 98 km, Probă specială: 23 km Un total de 325 de vehicule vor lua startul de la Yanbu, la Marea Roșie, și vor concura până la Riyadh și înapoi. Aceștia vor fi introduși treptat în acțiune cu Prologul, o buclă de aproape 30 km în jurul orașului Yanbu, care va determina ordinea de start pentru Etapa I. Etapa 1 – 4 ianuarie Start: Yanbu - Sosire: Yanbu Distanță totală: 518 km Probă specială: 305 km Prima etapă este o altă buclă din orașul portuar Yanbu și în sălbăticie, de data aceasta acoperind peste 300 km de cursă. Dakariștii vor întâlni, de asemenea, primul punct de service la mijlocul etapei, unde pot înlocui anvelopele zdrobite pe stânci. Etapa 2 – 5 ianuarie Start: Yanbu - Sosire: Al Ula Distanță totală: 504 km Probă specială: 400 km Prima mare probă specială a ediției a 48-a, acoperind peste 500 km, dintre care 400 km de cursă, concurenții se îndreaptă spre Al Ula. Pe parcursul acestei etape mai dificile, Dakarienii vor aborda un amestec de stânci zimțate, nisipuri fierbinți și primele dune ale raliului. Va exista un alt parc de service la mijlocul probei speciale pentru a permite reparațiile. Etapa 3 – 6 ianuarie Start: Al Ula - Sosire: Al Ula Distanță totală: 666 km Probă specială: 422 km Cu 420 km de probă specială și o distanță totală de 666 km, Etapa a treia promite să fie cea mai dificilă, dar și cea mai fotogenică. „Cu canioanele sale puternice și stâncile uriașe, Al Ula este cu adevărat cea mai frumoasă parte a Arabiei Saudite”, spune David Castera. Cursa pe kilometri de nisip plat va reprezenta, de asemenea, un test riguros al abilităților de navigare ale echipelor, în timp ce acestea încearcă să aleagă cea mai rapidă rută înapoi în oraș. Etapa 4 (Maraton Partea 1) – 7 ianuarie Start: Al Ula Sosire: Bivuac Maraton Distanță totală: 526 km Probă specială: 451 km Prima dintre cele două etape de maraton, mașinile, buggy-urile și camioanele urmând un traseu, iar bicicletele și ATV-urile urmând altul. Este o altă mare probă specială care acoperă peste 450 km, în care dakarienii navighează prin peisajul spectaculos al deșertului Al Ula până la un bivuac izolat și neamenajat, în adâncul deșertului. Dakarul este, de asemenea, o cursă extrem de nivelată, iar aici, chiar și marii campioni mondiali vor trebui să fie complet autosuficienți, instalând un cort, făcând un pat și gătind sub stele. Etapa 5 (Maraton Partea 2) - 8 ianuarie Start: Bivuac Maraton - Sosire: Grindină Distanța totală: 428 km Probă specială: 372 km După o zi grea, Etapa a cincea este puțin mai ușoară. După ce se vor trezi în bivuacul maratonului, dakarienii vor avea timp să facă niște reparații înainte de a aborda o etapă puțin mai scurtă și mai directă spre Hail pentru a recupera energie. Nu este vorba de o slăbiciune a organizatorilor, ci doar de faptul că vor să fie pregătiți pentru Etapa a șasea extenuantă. Etapa a 6-a – 9 ianuarie Start: Hail - Sosire: Riyadh Distanță totală: 920 km Probă specială: 331 km . Urmează o zi de odihnă, dar mai întâi dakarienii trebuie să se confrunte cu dune impunătoare în cursa spre Riyadh. Ca măsură specială, se menține bivuacul din capitală deschis până sâmbătă, la ora 14:00, pentru a le permite concurenților cât mai mult timp posibil să se întreacă prin dune și să ajungă la ziua de odihnă. Zi de odihnă – 10 ianuarie Locație: Riyadh Pentru participanții la Dakar, ziua de odihnă este doar șansa de a face reparații adecvate, de a acumula câteva calorii și de a se reîncărca pentru călătoria de întoarcere la Yanbu. Aceasta este pentru norocoșii care au ajuns la bivuac la timp pentru a se odihni și relaxa. Alții vor petrece noaptea în deșert, luptând cu intemperiile. Etapa 7 – 11 ianuarie Start: Riyadh - Sosire: Wadi Ad-Dawasir Distanță totală: 876 km Probă specială: 462 km Etapa a șaptea îi prezintă pe dakarieni pe drumul de întoarcere spre Yanbu – doar că nu este un drum și se îndreaptă spre sud, nu spre vest. Etapa a șaptea prezintă aproape 500 km de cursă și aproape 900 km la volan în total. În fața lor se află un alt câmp de dune de nisip și o serie de provocări de navigație și potențiale capcane în călătoria lor spre Wadi Ad-Dawasir. Etapa 8 – 12 ianuarie Start: Wadi Ad-Dawasir - Sosire: Wadi Ad-Dawasir Distanță totală: 717 km Probă specială: 481 km Această etapă se va deschide cu un start în masă spectaculos. A fost o caracteristică a Paris-Dakar-ului original, dar a fost eliminată din format până când organizatorii au readus-o anul trecut pentru cursele clasice. Anul acesta a revenit și este mai mare ca niciodată, concurenții pornind într-o buclă imensă de 481 km în deșertul din jurul Wadi Ad-Dawasir. Este cel mai răcoare în această perioadă a anului, cu o temperatură medie care atinge abia 36°C/96,8°F Etapa 9 (Maraton Partea 1) – 13 ianuarie Start: Wadi Ad-Dawasir - Sosire: Bivuacul Maraton Distanța totală: 531 m Probă specială: 410 km După două dintre cele mai dificile etape, dakarienii se confruntă cu a doua etapă maraton, deoarece trebuie să parcurgă peste 400 km până la bivuacul din deșert. O distanță mai scurtă și un teren mai puțin solicitant fac din aceasta una dintre etapele mai ușoare ale Dakarului – deși orice greșeală ar putea fi costisitoare. Și acesta este Dakarul, ceea ce înseamnă că o etapă mai ușoară va fi urmată de o zi grea la birou. Așadar, în timp ce concurenții își asamblează corturile și își pregătesc cina, s-ar putea să vadă niște dune conturându-se în depărtare. Etapa 10 (Maraton Partea 2) – 14 ianuarie Start: Bivouacul Maratonului - Sosire: Bisha Distanța totală: 469 km Probă specială: 421 km Un alt traseu divizat, motocicletele și ATV-urile se despart de mașini, buggy-uri și camioane. Din cei peste 400 km care alcătuiesc proba specială, 300 km sunt peste dune – de departe cel mai lung timp petrecut în dune la Dakarul 2026. După această etapă, ar trebui să vedem cum podiumurile finale încep să prindă contur Etapa 11 – 15 ianuarie Start: Bisha Sosire - Al Henakiyah Distanța totală: 882 km Probă specială: 347 km După o zi extenuantă de parcurs pe dunele de nisip, Dakarienii se întorc în pitoreasca regiune Medina. Este una dintre probele speciale mai scurte, dar totuși dificilă, și una dintre cele mai lungi distanțe parcurse, deoarece concurenții parcurg aproape 900 km până la Al Henakiyah. Va fi mult după apusul soarelui când vor ajunge în sfârșit la bivuac. Etapa 12 – 16 ianuarie Start: Al Henakiyah - Sosire: Yanbu Distanță totală: 718 km Probă specială: 310 km D estinația Yanbu! Concurenții pleacă din Al Henakiyah pentru ultima probă specială lungă a Raliului Dakar 2026. Va fi un test dificil care îi pune pe concurenți în fața unor trecători presărate cu stânci, a unor dune vaste și a unei serii de canioane spectaculoase. Deja obosiți după două săptămâni de curse, plutonul trebuie să parcurgă peste 700 km înainte de a ajunge la bivuacul final din Yanbu. Etapa 13 – 17 ianuarie Start: Yanbu Sosire: Yanbu Distanța totală: 141 km Probă specială: 105 km Etapa finală a Dakarului îi va vedea pe concurenți parcurgând aproape 50 km de văi din jurul orașului Yanbu. Apoi vor ajunge la ultima legătură pentru ultima probă specială a celei de-a 48-a ediții a Raliului Dakar: o cursă magnifică de-a lungul țărmurilor Mării Roșii pentru a se întoarce la bivuac și a-i încorona pe campioni Echipaje totale: Peste 600 de persoane (piloți, copiloți și mecanici în cazul camioanelor) vor lua startul în cursă. Motociclete inscrise momentan: Aproximativ 118-116 piloți
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...