Toată activitatea
- Ora trecută
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Chiar ca s-au amestecat. Interesanta grila. Aprilia parca mergea bine aici îmi aduc eu aminte greșit?what happened? Bagnaia...nu mai zic nimic. - Azi
-
Da si nu. Fiecare activitate umana produce poluare. Asta este. Poluarea este o forma a entropiei. Probabil, nu am date, daca socotesti cat poluezi de ex. ca sa fabrici panouri solare si apoi imparti aceasta poluare la cantitatea de energie electrica produsa, poate este posibil ca amprenta de CO2 per kWh sa fie mai mica (de-a lungul vietii panoului) decat daca ai arde gaz sau carbune. Este o presupunere, nu am cifre care sa confirme sau sa infirme. Oricum e complicat pentru ca centrala clasica are nevoie de mentenata, reparatii, piese schimb etc, care inseamna tot poluare. Ceea ce insa este sigur, este ca UE muta poluarea in curtea altora. Cum? Pai panourile solare sa fac in alta parte de lume, litiul se extrage de la alti amarati carora le se distruge panza de apa freatica, etc, si drept urmare poluarea este in curtea altora. La fel si cu curentul electric produs din gaz sau carbune: construiesti centralele pe alte continente si apoi cari energia electrica prin sarma pana in Europa. Posibil ca UE sa ramana mai putin poluata decat restul planetei, dar este o chestiune de timp pana ajunge poluarea si in UE. Acuma trebuie avut in vedere ca sunt doua aspecte ale poluarii cu ICE: gazele cu efect de sera si poluarea cu monoxizi si particulaefine PM2,5 si PM10. Daca la treaba cu gazele cu efect de sera in principiu nu conteaza unde poluezi, in UE sau in alta parte a lumii, in schimb poluarea cu monoxizi si particule fine este o poluare locala si este una din cauzele problemelor de sanatate tot mai des intalnite mai ales la oraseni. Asadar o analiza cu poluarea EV vs ICE trebuie sa fie facuta cum trebuie, cu bune si cu rele. Ceea ce insa a facut complet gresit UE este ca s-a bagat ea in ''piata'' ca sa spun asa si a incercat o reglementare complet neinspirata a acesteia, respectiv a fortat o trecere la EV-uri. Si se stie ca daca nu lasi piata sa decida ea, rezultatele sunt de obicei proaste, chiar daca pana la urma decizia pietei va fi cea anticipata.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Frumoase precalificari -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Haha,da,buna asta Acum aberezi. Nu mai reiau episodul ciubota si perdeaua pe ochi a fanilor giallo care efectiv (va) se lansasera in niste teorii elucubrante cu tot felul de filmulete incercand sa demonstreze ca de fapt legenda nu a dat cu copita - daca incepeti iar mi se face sila. Ma frend,pt mine,lumea obiectiva din paddock si majoritatea ziaristilor,treaba de atunci a fost foarte clara : - Rossi era deja obisnuit "sa castige curse fara sa fie the fastest" - un atu superb al lui provenit din experienta si on-track skills - pe sfarsit de sezon a simtit (corect as zice eu) ca Lorenzo e mai rapid si ca exista o sansa maricica in a pierde campionatul,si a simtit (din nou,corect) ca asta e ultima sansa a lui pt a se mai bate la campionat - drept urmare,dupa ce a iesit pe 4 la Philip Island (si la indemnul masiv dupa cum am vazut abia acum in acest docu al marelui eminent Uccio Salluci ) - a vrut sa reshuffle the cards si a bagat batzul prin gard venind cu acea teorie dincolo de elucubranta cum ca MM a incercat sa il incetineasca pe el pt a-l ajuta pe Lorenzo - Marquez depasindu-l pe Lorenzo pe ultimul viraj si "furandu-i" acestuia 5 puncte ca apa de necesare,plus ca Rossi a luat bataie si de la Dovi (pesemne ca si asta a vrut sa il incetineasca ),teoria lui Rossi e beyound stupid - la Sepang s-au vazut fix urmarile prostiei spuse de Rossi la Philip Island : Marquez a zis - ai spus ca nu imi apar corect sansele,hai sa imi apar sansele ca si cum tu nu te-ai bate la campionat si eu nu" si s-a vazut ca,din nou,Rossi nu era deloc rapid (Lorenzo fast) - batalie superba dupa cum zice colegul - pacat ca nu a mai durat si ca Rossi deja incepuse cu dume a la Canet cu semne din mana facute gen "nu ma depasi si ia-te dupa mine"...wtf? - ciubota Fenati-style care a urmat pt ca era exasperat ca ala il tot ataca a fost o gherlanie care mi se pare cea mai josnica fapta facuta de un pilot de gp si o mare pata pe o cariera dealtfel exemplara,superba in rest,si lucrul care m-a facut sa nu il mai inghit desi ii recunosc meritele.Insa...degeaba atata talent daca e javra. - ultimul lucru - despre care nimeni nu vorbeste - e faptul ca Rossi oricum nu era in stare sa faca nimic la Valencia ! - dupa cum s-a vazut,cu Lorenzo master la Valencia si cu ambii piloti Honda (mult mai) rapizi decat el, (stiu stiu "a plecat de pe ultimul loc si a terminat gumele" - bullshiiit - Rossi era clar mai slow decat cei 3 pe acel circuit si condamnat la maxim locul 4. Singura mea curiozitate in toata "afacerea" este daca Rossi si-a dat seama de treaba asta dinainte,a preconizat dupa acel (dezamagitor) loc 4 la Philip Island cand mai ramasesera 11 puncte intre el si JLo faptul ca le va pierde usor-usor in urmatoarele 2 curse si trebuie sa reshuffle the cards,sa schimbe ceva sa bage zanzanie sau doar daca s-a luat dupa aberatiile lui Uccio. Deci superbe ultimele 3 curse - de descarcat si revazut - Philip Island,Sepang,Valencia,nota 200. Dupa cum am spus in mai multe randuri : 2012,2013 si 2015 sunt by far cele mai spectaculoase sezoane din gp -
In afara de aceste probleme reamintesc problema falsa a poluarii, cum ca EV ar polua mai putin fata de ICE. Am dovedit cu argumente logice ca EV doar muta temporar poluarea in afara oraselor iar dupa parerea mea EV de fapt polueaza mai mult. Totodata EV-urile sunt stimulate cu subventii aberant de mari avand in vedere faptul ca majoritatea celor care cumpara EV sunt persoane cu o situatie financiara foarte buna.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
conditii naspa in FP1 vad ca picat AM si era sa o tranteasca si Acosta -
neatzaaaa! da daaaaa! mai muncim un pic, apoi sa inceapa petrecerea!
-
Buna dimineata! Aproape am ajuns!
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Cu noutati nu vine, fata de ceea ce stiam deja, dar surprinde niste dialoguri interesante de la boxe sau dintre piloti, care ne introduc mai bine in atmosfera momentului. Oricum, imaginile astea, revazute la 10 ani distanta, confirma inca odata ticalosia facuta de MM. I-a stricat cursa lui Rossi, dar si mai grav, a stricat un sfarsit de campionat. Ma intreb, cu mintea de acum ar fi facut la fel? -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
m-am uitat si eu la filmulet, nu vine cu nimic nou. dar tre sa recunoastem ca pana la momentul incidentului, cursa dintre cei doi a fost spectaculoasa cu atatea depasiri, pe interior, pe exterior .. asa ar trebui sa fie mereu cursele.. - Ieri
-
ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)
topic a răspuns lui Lucian_M în jim jimul Service si intretinere curenta
Gălbuie, din ce-mi aduc aminte. Am un bidon de EXP prin garaj, mă uit mâine, dar așa rețin, că e deschis la culoare. -
ULEIURILE MOTO - (tipuri/clase/interval schimb, etc)
topic a răspuns lui YMT2025 în jim jimul Service si intretinere curenta
Salutare, Ce culoare are Bel-Ray in varianta Exp Synthetic Ester Blend si in varianta Exs Synthetic Ester? -
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Bun remember! Totusi nu inteleg, documentarul sarbatoreste 10 ani sau comemoreaza 10 ani, de la eveniment? -
Gasisem zilele trecute un articol/stire referitoare la evolutia lui, dupa accidentarea de acum,de la clavicula si umar. Si spunea acolo ca procesul de vindecare nu a aevoluat asa cum se asteptau medicii. Altfel spus, nu era in grafic, iar istoricul accidentarilor lui arata ca, intr-adevar, se vindeca/recupereaza mai greu decat ar fi trebuit sa o faca la varsta lui. Titlul deja il are, este mai bine sa stea linistit. Este firesc sa fie diferente. Pe mine ma intereseaza spectacolul sportiv, vreau sa vad lupta pentru fiecare pozitie, iar non combat-ul nu face bine competitiei, dpmdvd. Pe de alta parte, si pe mine ma intereseaza sa inteleg ce se intampla pe circuit, iar pentru asta, in limita timpului, iau la citit informatia la care am acces. Dar nu sunt dispus sa inghit pe nemestecatee ceea ce spune presa, ce declara Q, etc. Informatia trebuie preluata critic. Desigur, am favoritii mei (echipe si piloti) si, de ce nu, simpatiile si antipatiile mele, pe care nu le-am ascuns niciodata.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
A nu se confunda cu Raul -
Nu m-am referit expre la accidentarea din 2020 ci la cele 2 operatii din 2018 si 2019 la umeri. S-a operat la final de sezon(2017&2018) si nu s-a refacut complet pana la începutul urmatoarelor sezoane.
-
26 de minute din viata pierdute degeaba.. nu e nimic nou, o abureala nesfarsita... La MM a fost mult mai complicat atunci, acea operatie s-a infectat a fost re-operat.. au fost 4 sau 5 operatii consecutive la bratul drept atunci.. Pai acum probabil ca si maine ar putea sa se dea in cursa dar NU VREA, pentru ca inca o cazatura i-ar complica actuala vindecare si mai mult, iti dai seama ca exact acolo unde i s-au prins oasele se vor rupe din nou, nu mai repeta niciodata greseala din 2019.. Nu se vindeca greu.. pur si simplu nu mai vrea sa riste. Vrea sa fie recuperat complet. Nu ai inteles nimic... din tot ce s-a intamplat cu accidentarile lui in anii astia..
-
imi place stilul lui de mers, dar nu sunt neaparat un fan. Nici macsr fan yamaha nu sunt, chiar daca am schimbst aprilia cu yamaha anul asta. doar ca mie imi place sa citesc ai sa incerc sa inteleg mai multe lucruri, si san u ma opresc la X e pilot slab, nu stie, a distrus motoreta, etc.... cam asta e diferenta dintre mine si tine. si btw, Rins l-a depasit de 2 ori in ultimii 2 ani, in rest se batea cu chantra. Nu ca as avea ceva cu baiatul acela. Asa da las-o mai moale cu Rins ca e cea mai mare dezamagire de la yamaha. din paddock acuma, cel mai mult il apreciez pe ogura, si cel mai simpatic imi e Diggia.
-
a avut si treaba cu vederea, diplopia, tot prin 2020-21, sau dracu stie cand
-
Da, gasisem unul similar pentru cursa de la Ph. Island. Da! Foarte buna observatia. Foarte greu se recupereaza si are parte si de complicatii. Rins a trecut de el, curat, fara drept de apel, pe aceeasi motocicleta. Acelasi Rins, cum spunea un coleg mai sus, trecuse de un Ducati ( AM?) pe linia dreapta. Apoi, tu te uiti doar la depasirile la Q, pe linia dreapta, dar si in cursa de duminica și in alte curse ale sezonului, Q a fost depasit pe franare, uneori pe viraj!!!!, viraje de viteza, etc.. Practic, defensiva lui este 0. Lasa niste spatii, de poti sa te bagi cu autobuzul, pe langa el... De asemenea, pot intelege ca este depasit de pilotii foarte rapizi, dar el este depasit si de piloti din esalonul doi, trei valoric. Il depaseste un pilot de teste. Nu se poate sa nu observi lucrurile astea, oricat de fan ai fi.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
As vrea sa castige Bezzechi. Fingers crossed. Incearca sa arunce totul cat mai pe spate pt a avea cat mai multa apasare pe roata spate... Marquez împreună cu doctorii a (au) decis sa nu mai revină anul asta nici măcar pt testul de la Valencia.Marcelino da o declarație în acest sens ...și,pt ca au trecut fix 10 ani de la episodul Ciuboțica,motogp a facut un mini-doc de vreo 25 min despre renumitul incident ce ii are pe Vale-Valentino Rossi și Marc-Marcelino Marquez ca protagoniști și pe un oarecare Jorge Lorenzo drept supporting actor - Sepang clash 10 Years on -
motorama s-a înregistrat pe forum
-
Un lucru am observat la baiatu asta si nu mai cred in coincidențe. Se accidentează forte greu dar se si vindecă/recuperează foarte greu. Acele 2 operatii la umeri in 2018 si 2019 au avut timpi de recuperare foarte lungi. Daca tin bine minte, in 2020 daca nu era acea amânare a inceputului de sezon(covrig19&), el nu ar fi participat la prima cursa nefiind recuperat de dupa operatia ce a fost facuta in noiembrie 2019(daca tin bine minte)
-
inca unu frate. inca 1 titlu.
