Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Aia sunt sarakiile care merg la consum.
  3. Nu sustin neaparat ca alternativa ar fi fost KTM, numai ca am fost mai inclinat sa o consider pentru ca s-a vehiculat in media interesul lor pentru el (si ar fi fost tampiti sa nu speculeze asa o oportunitate) si pentru ca acum doua saptamani se stiau despre ceva negocieri/sau macar interes intre Aprilia si JM si chiar Bastianini, dar nu si cu Mimisor... dar cine stie. In rest, aici suntem de acord, Aprilia mi se pare mai buna la over all decat KTM si, zic eu, destul de apropiata de Ducati (poate pe anumite circuite chiar mai buna), dar nu au piloti. Eu sper sa plece si Mavericiu de la ei si sa vina un pilot bun, care vrea sa faca treaba alaturi de JM. Aprilia chiar merita o garnitura de piloti de top.
  4. Geaca dama si pantalonii de vara Wintex au fost date lui Kreptor.
  5. Si cu o caruta ajungi la destinatie, nu asta e ideea. Subiectul nu era despre cate accidente provoaca ICE-urile fata de EV-uri, ci despre autonomia cea de toate zilele si despre "sacrificiile" pe care posesorii acestora din urma le fac pentru a ajunge din punctul A in punctul B. Restul sunt povesti, unele chiar nemuritoare as putea spune.
  6. Jocurile alea la supape nu sunt prea mari? Fata de referinta? Are si modelul asta problema 890-ului? Axa cu came facuta din mamaliga. Sau ce o avea chinezu' pe acolo
  7. Merci. Eu tot ce sper e sa mai ia doua titluri mondiale. Dupa care se poate retrage. Si atunci o sa tin cu El Tirburon. Pot sa recunosc cu mana pe inima ca pe langa fabulatiile mele in care am crezut cu tot sufletul pt ca asa mi-au spus mie in cap intuitia si toate argumentele pro si contra, analiza ta este cea mai apropiata de ce s-a intamplat probabil in realitate. Jos palaria! ------------------------ l.e. - trebuie sa recunosc ca dupa ce a iesit stirea cu JM si am vazut si eu declaratia lui ranjita... m-am facut la fel de negru ca el Vreo cateva ore nici nu am mai avut chef sa fac ceva.. si sunt o persoana foarte activa!! Parca mi-a dat cu un lemn in cap, totul se naruia in capul meu si se ducea spre o poveste absurda la care nici macar nu ma gandisem. Inchipuie-ti ca in mintea mea negam cu totul ca JM sa mearga la uzina.. mai degraba Enea dar nu el. Pt ca stiam ca Ducati in realitate nu dau doi bani pe el... ------------------------ De la Florin Ion de pe Facebook. Cum s-a intamplat de fapt - (nu am cautat sa vad declaratiile lui MM ca sa verific, insa nu cred ca posteaza prostii. Asa se explica si de ce JM era asa fericit si de ce initial s-a anunta ca acesta a avut deja o intelegere cu Ducati) " Marc Marquez: „Am semnat ieri dimineata (miercuri), la ora 08.00!” preluare mowmag.com Ducati a incercat sa-i pastreze pe Marc Marquez si pe Jorge Martin. A fost propus un acord conform caruia locul la echipa de uzina urma sa fie al pilotului care se pozitiona mai bine la final de sezon in clasamentul general. Un acord pe care, conform celor aparute in publicatia AS, Martin l-ar fi acceptat. Marc Marquez s-a opus unei astfel de intelegeri. „Nu am acceptat - a explicat el - pentru ca daca trebuie sa ma impun pe pista ar fi trebuit sa beneficiez de aceleasi arme, insa nu am aceste arme. Dar nu este o scuza si vreau sa demonstrez ca pot fi competitiv. Un alt lucru este ca nu voi schimba o echipa satelit cu o alta. Si al treilea punct: pilotii nu numai ca au contracte semnate cu echipele profesioniste, dar eu aveam si contractele cu sponsorii care m-au urmarit de-a lungul carierei si nu puteam sa asteapt sfarsitul campionatului mondial pentru ca sponsorii sa-si poata defini strategiile si bugetele pentru urmatorul an. Nu ar fi fost loial!" Cu un Ducati de uzina, castigarea titlului mondial devine un lucru realizabil pentru Marc Marquez. In plus, anul acesta vrea sa le aduca celor de la Gresini cel mai bun rezultat in MotoGP din postura de parteneri Ducati. „ Pentru mine, cea de a 60-a victorie in MotoGP a devenit cam ceea ce este victoria 33 pentru Fernando Alonso in Formula 1: asteptarea dureaza de ceva vreme. Dar va veni!" In cele din urma, Marc Marquez a spus cateva cuvinte si despre Jorge Martin, care s-a inteles cu Aprilia pentru urmatorul sezon: „Asta e viata, e sport - a concluzionat multiplul campion mondial - nu ma pot bucura cand un pilot ramane fara motocicleta dorita, insa toata lumea isi doreste ce este mai bun (in acest sport)!
  8. Stiu ce ai spus si intr-o oarecare masura ai avut dreptate. Daca imi citesti postarile, ai sa constati ca nu am fost printre cei care te-au contrazis vehement, pentru ca si eu am oscilat mult intre posibilitatea ca MM sa ajunga la Lenovo-Ducati si cea in care Martin ar fi fost alesul. Sincer, in ultimele doua saptamani si eu il vedeam pe JM la echipa de uzina si cel mai probabil asa s-ar fi si intamplat. Aici are dreptate si Method... la declaratia aia de presa JM era tot numai un zambet, era increzator, era fericit,etc.. arata ca si cum afacerea era ca si incheiata. Scenariul era cel pe care il vedeam si eu plauzibil, cu JM la uzina si MM cu tot suportul necesar, pe o motocicleta de uzina, la o echipa satelit. Era cea mai buna solutie, ca sa ii pastreze pe amandoi. Apoi a venit declaratia lui MM (care la conferinat de presa era destul de serios, in contrast cu JM), care a schimbat totul. Pe de alta parte, ai si tu mare dreptate: cand a plecat de la Honda, MM avea un plan pe termen lung, in care obiectivul principal era sa ajunga din nou la o echipa de uzina. De preferat, Ducati. Dar asta erau planurile lui, nu neaparat si ale boss-ilor de la Ducati. Cel putin, NU DE LA INCEPUT. Apoi a venit momentul ala in care fratii Marquez au devenit ambasadori Audi. Moment peste care aici pe forum s-a trecut foarte repede si superficial (nu ar fi prima data), dar intuitia ta a functionat bine: devenea clar ca factori de decizie mai puternici decat Jiji si Domenicali il voiau pe cabron in cadrul grupului, cu orice pret. Eu mereu am spus, ca in decizia de a-l aduce la uzina pe MM vor interfera si alte "forte" care vor influenta mult decizia finala. Situatia s-a complicat, prin faptul ca JM a avaut niste performante excelente si negocia din perspectiva liderului in clasament.. era indreptatit la locul de la uzina, iar Jiji inclina spre el.. numai ca a venit declaratia lui MM, care i-a stricat toate aranjementele. Cu siguranta in momentul ala Jiji a fost chemat la telefon de CEO de la VW-Audi, Domenicali, Liberty, Dorna, and so on si i s-a explicat cum sta treaba. Si uite asa, in mai putin de 24 de ore, totul s-a naruit pentru JM, iar MM a luat totul. A fost ceva de genul " Mihaela dragostea mea"..
  9. Da e superba pentru oras si ture lungi (adica le poate face pe ambele), dar probabil trebuia sa zic ca e polivalent. Nu e nici big cruiser/bagger dar nu e nici motor de 125-400cc, cine vrea un motor de genul asta nu cred ca pune in balanta daca sa isi cumpere naked sau cross 125-400cc sau SCOUT. Tu ai un SCOUT, cred ca stii foarte bine ce "bicicleta" e (cel putin pentru mine e bicicleta). In poza ta abia iti dai seama de diferentele de gabarit, foarte buna comparatie (da...Alp200 e mai mic evident, dar nici nu poti sa ii pui niste genti si sa bagi un traseu de 4-500km). Daca ai bani doar de o motocicleta si nu vrei sa te limitezi doar la mers in oras sau mers exterior, e numa bun scuterica...doar sa nu il bagi pe aratura ca pe cross (chiar daca la origine, facea si de astea). De vandut, se vinde si in Franta. E postata si pe meleagurile de aici (primu venit, primu servit), dar avand in vedere ca eu am cumparat acum ceva timp un motor de la un roman din strainatate, am zis sa o pun si aici pentru o vanzare mai rapida si poate raman si cu un prieten nou care sa imi mai trimita poze. P.S: Frumoasa bijuterie ai. Perioada cand se vindea in tandem cu SIXTY, 2018? (cadru gri, pare ca carcasa de la Senzor O2/ECU lipsa,etc)
  10. https://www.instagram.com/reel/C6oAOJuId0l/?igsh=cXF6MGE3djY4Z3Ax
  11. Am discutat cu mecanicul de la GoRacing (service-ul ktm) si mi a spus ca pe la 1.000 lei pentru un 125 (tocmai avea unul afara facut) cu motor dat jos, o zi întreagă durează. El mi a recomandat sa o fac singur daca pot, că greu nu e si e informația la îndemâna oricui. Dupa ce am studiat YouTube si manualul de reparație, m am apucat cu chef de muncă. Mi s a părut relaxant cumva..
  12. Da,ok,trecand peste resentimentele tale cu privire la KTM,eu nu cred ca el a contemplat vreo venire la austrieci,pt ca nu facea sens - pe langa faptul ca e destul de aglomerat la ei ca si piloti,Aprilia mi se pare binisor mai in fata ca si progres.Asta e parerea mea. - 100% mai avea o alternativa pe masa - ca o fi fost Aprilia dupa cum cred eu,ca o fi fost KTM dupa cum zici tu,nu conteaza decat ca si curiozitate - ideea e ca intradevar mai avea o alternativa - si acea alternativa era un Factory bike ! Insa intrebarea mea este : ar fi fost dispus sa plece 4real daca Gigi ar fi ramas ferm pe pozitie si ar fi semnat cu JM? - eu cred ca NU De aia zic ca bluffat - eu nu cred ca ar fi plecat de pe Ducati cu toate ca avea alternativa unei alte factory bike - ar fi insemnat asumarea unui nou risc de a nu se adapta,un risc (aproape certitudine) ca si daca s-ar fi adaptat perfect si rapid ca anul acesta,motoreta aia sa nu poata cu el cu tot la ghidon sa vina la nivelul JM si Pecco pe GP25 si pe deasupra ar fi insemnat efectiv aruncarea la gunoi a muncii lui din 2024 pe Ducati. O gramada de probleme si de neajunsuri - eu cred ca daca Gigi avea cohones si ii oferea un spec A la Gresini sau ii arata usa,ar fi stat.Cu coada intre picioare ca JM cand vroia sa mearga la Yamaha - dar ar fi ramas. Treaba insa e ca intre ei 2,Memelu are cohones duble fata de ale lui Gigi ...si asta s-a vazut si la negocieri. M-am gandit si la faptul ca poate Gigi nu putea oferi lui Gresini un spec A din cauza contractelor cu Pramac etc etc (iar pe spec B e clar ca MM nu ar fi ramas) si de aia a fost constrans pana la urma sa ii ofere postul promis lui JM ca sa stea - pt ca ei din cate citesc au trimis deja contract cu 2 factory bikes pt urmatorii 2 ani la Pramac (mai nou cica Borsoi efectiv nu semneaza contractul trimis de Ducati pt ca Yamaha si-a marit "considerabil" oferta).Sa vedem. Cert e ca din asta MM a iesit super-mega invingator,JM a cules ponoasele,iar Gigi a picat drept papagal.Si pe buna dreptate. Pai pe Zarco l-au lasat pe tusa pt ca deja avea vorbele facute cu ...Honda?parca I-au si dat acceptul sa alerge cu alt constructor desi puteau sa nu ii dea.In acel caz KTM au fost f ok - Zarco a facut atunci (am mai zis de multe ori) alegerea care i-a distrus (bruma de) cariera - intre HRC si KTM,a ales KTM de frica lui MM - si de aici toate alegerile proaste pe care a fost nevoit dupa aia sa le faca... Eu nu am contestat ce ai zis sau ce crezi - am si recunoscut mai demult ca tu ai tot emis ipoteza asta inca de cand a venit Marcel la Ducati. Tot ce am contestat eu este faza cu "eu stiam" - nu stiai nimic. Fuck,daca nici JM nu stia,clar nu stiai tu. Nici unul din noi nu stiam,toti emiteam ipoteze.A ta a iesit - felicitari. That's all. Dupa cum am mai zis si atunci,zic si acum - chiar ma bucur - nu pt ca ai nimerit-o tu,ci pt ca MM a primit cel mai bun material de concurs din competitie,si mai ales pt ca ne va blagoslovi cu un super mega spectacol si super mega scandaluri la anul cu fratele Pecco.
  13. ma surprinde cand aud pe cineva, cine are 790 si 690 sa zica ca 390 e misto multam! sa vad ce pret o sa ceara la service, daca e pe la 1000 RON cred ca il fac eu... am mai reglat joc la supape la exc, dar acolo nu era cu pastile, nu trebuia desfacut distributia, doar blocat pistonul in PMS.
  14. Azi
  15. Ia spuneti de cate ori am zis chestia asta atunci cand unii dintre voi tot spuneati ca va merge la Paramac sau va primi moto spec2025 la Gresini. Si mie mi se toceau degetele in tastatura spunand NU, MM nu a zis niciodata ca vrea DOAR motocicleta indiferent unde... doar media de (cuvant urat) i-a preluat ultimele declaratii in care spunea ca "it doesn't matter the color of the bike" si toti retardatii reporteri din aceasta fraza au retinut doar "bike" .. aa, a zis BIKE? Inseamna ca vrea numai bike. Cand ca vrea echipa de uzina era subinteles, in primele interviuri despre viitor la inceput de sezon MM a zis CLAR si raspicat ca vrea o ECHIPA DE UZINA.. tot ce am zis aici am mai zis acum cateva saptamani, hai, mai astept pe cineva cu amnezie sa-mi zica ca nu-i asa. @Cavaleru, da, am zis de sefii de la Audi, asa imi aduc si eu aminte. @Method - scuze mate, am fost cam dur.. insa simt ca imi plezneste capul cand stie cineva mai bine ca mine ce am zis si ce n-am zis, ce cred si ce nu cred..
  16. Cu ambele motoare mi a luat in jur de 6 ore. Ca ustensile sa zic asa.. micrometru si lere ( aproximativ 150 lei micrometrul si 20 lei lerele de pe AliExpress. Am ales Ali pentru ca erau ieftine si cu multe dimensiuni. Am gasit si in Romania de la 50 lei in sus cu mai puține valori) La modelul adventure e necesar mutat radiatorul maxim spre directa in fata.. nu se poate scoate capacul altfel. Necesita si inlaturarea unui furtun de antigel atasat radiatorului si blocarea acestuia. Ca trick pentru blocat distributia.. prins lanțul cu soricei de rotile zimțate ale axelor.. astfel le poti muta in voie pe rand pentru înlocuirea supapelor. Altceva.. am pus și bujie iridium si filtru nou de benzina. Pentru ca valorile cotelor erau mult in afara cotelor asta m a facut sa verific si la ea. Dovada ca au fost la fel si nu m am înșelat. Axele cu came au deja niște urme ca de smalț/lac sarit pe lobi precum si bracket-ul care prinde axele e mâncat puțin in zonele cu distanțe foarte mici respectiv 0.08mm.. sunt atatea clipuri cu explicații de ce e rau sa fie acel spațiu prea mic respectiv prea mare. Iar pentru ca am avut timp si ustensilele necesare mi a fost și ușor sa fac asta, plus ca la RC se poate lucra foarte usor, avand acces pe sus, datorita configurației cadrului diferită. O sa mai verific pe la 20.000 la mine respectiv 15.000 la ea ar trebui sa nu mai fie nevoie de alte ajustări. Recomand cumpararea de pastile diametru 10mm de pe la chinezi.. am gasit set de 28 bucăți.. 100lei, am cumparat x3 pentru acum, am mai comandat inca 3 seturi pentru data urmatoare. La noi setul a cate 3 din fiecare consta minim 600lei..
  17. +1 https://caranddriverenthusiast.com/motogp-for-boss-claudio-domenicali-marc-marquez-is-an-invaluable-force-for-ducati/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR0UChrgmIm_iyO06HO55mu29lAr1Fd5QUNsS8ADkNyzf5D_fZ1n1G-O1SY_aem_ARE-A0QJKWAURX51p0BlTF-riK4vI9YIRI0DNAcsOcoIeCHnofT66NXZFzKLr-SvhJ_q0AVWCqGKJrrQHD6uS0OR
  18. Ca si idee. Springul imi consuma 12-13 kwh/100km in oras si pe DN-uri, cu aer conditionat pornit, plus, culmea, telefonul pus la incarcat. Imi ia 14-15 kwh/100km daca merg pe autostrada cu 100km/h. Dar daca dau eco jos si apas pedala la fund, se duce in 130km/h,dar imi consuma 20kwh. La o baterie de 26kwh, eu unul prefer sa merg cu maxim 100km/h ca sa ajung la destinatie. Nu stiu de consum la tesle, dar probabil la ele limita de la care se duce in aer consumul e net superioara, nu ar trebui sa mearga chiar cu 110. Plus ca la o baterie de 50+ sau 70+ kwh, nu mai e chiar asa o tragedie daca consumi mai mult. Ajungi la destinatie.
  19. Bre, sunt de acord cu multe dar asta nu e o motocicletă superbă pentru oraș. Poate dacă stai în vreun orășel de provincie, uitat de Dumnezeu. Am ceva experiență pe autobuze de genul ăsta, am avut două Harli iar acum dețin de câțiva ani buni utilajul care se poate vedea în centrul pozei de mai jos, așa că am o oarecare idee despre ce vorbesc. În comparație cu Indianu', 390 Duke sau Alp200 sunt parfum în oraș. Altfel, spor la vânzare, e o motocicletă excelentă iar prețul mi se pare super. Mă mir că nu o poți vinde în Franța, clima este mult mai permisivă și prietenoasă cu motocicliști iar la prețul ăsta ar trebui s-o măriți repede. Numai bine!
  20. Da, imi aduc aminte faza cu Zarco. Au declarat ca daca nu vrea si nu poate, il lasa sa plece, dar ca ii vor acorda tot sprijinul pana la sfarsitul campionatului, etc, etc.. Dupa cateva zile, de la declaratia asta, au anuntat anularea unilaterala a contractului si l-au lasat pe frantuz pe tusa. Si mai erau o multime de etape pana la finalul sezonului. Apoi sa nu uitam tratamentele pline de bun simt, respect si empatie fata de piloti precum Gardner, Petrucci, Pol Esp, R. Fernandez... Pe Petrux nici nu l-au anuntat ca l-a dat afara, a aflat din presa.
  21. in cazul meu are sub 2000.. doi ani am facut eu un drum de 300km in totoalul asta.. ocazie cu care am tras cocnsluzia ca super misto plafroma asta, evident nu ideala dar surprins placut. si franeaza mult peste asteptari iar cu saua dintr-o bucata de la powerparts e ce trebuie, mi-ar palce sa am asa sa pe a mea nu se simte nici o diferenta in dinamica dupa schimbarea piesleor pentru a fi coborat, diferenta e ca inaitne ajungea cu trei degete de la picioare jos, acuma cu jumate de talpa - vorbest de kitul ktm de coborare astept cu interes ce scot la anul, in special cu varainta "enduro", curios, dar daca pun, la cum astept, spitate si 21 pe fata, iau in considerare de pe acuma sa schimb cu ce este echipata azi
  22. sa ne auda zeii. KTM a si lasat piloti sa plece cand nu mergea. as mai cobora putin in alfabet :))
  23. La tine, inteleg....dar ce-ai avut cu motorul iubitei care avea doar 7800km? Astept un feedback mai detaliat, dupa ce mai trece ceva timp de la reglajul supapelor
  24. La un moment dat (atentie la formulare) alternativa Aprilia era mai plauzibila decat KTM. De fapt, in urma zvonurilor care il privesc pe Vinales, s-ar putea ca Aprilia sa mai aibe un loc liber. Insa varianta KTM nu ar fi trebuit sa o excluzi deloc. Daca nu semna cu Ducati, ar fi sarit KTM pe el in secunda imediat urmatoare. Contractul cu Binder??? Cand s-a incurcat KTM in contracte?? Nu stiu ce clauze baga baietii aia in contracte, dar atunci cand este in interesul lor, se sterg la kcoor cu carierele pilotilor. Nici un contract nu ii opreste. Din acest punct de vedere, KTM si Ducati sunt cele mai jegoase echipe din campionat. Nu l-ai auzit spunand ca pleaca de la Gresini, dar din context era de la sine inteles. Omul a spus clar ca Pramac nu este o optiune pentru el, ca principalul obiectiv este sa obtina o moto factory specs si a completat ca o echipa de uzina ii ofera mai multe "facilities". Si a insistat pe aceasta idee. Rezulta foarte clar ca va pleca doar la o echipa de uzina. Cum bine spui, ar fi fost un nosnsens sa plece tot la o echipa de client. Concluzie: cand a facut declaratia care i-a bulversat pe boss-ii de la Ducati si l-a scos din carti pe Martin, MM mai avea o alternativa pe masa. Probabil, daca nu se intelegea cu Ducati, ar fi urmat un scenariu similar cu cel urmat de JM cu Aprilia. Oricum, bine ca s-a terminat telenovela MM-Ducati. Acum urmeaza una de categorie B: pleaca Vin de la Aprilia, au ba?
  25. Good point cel cu Q - tot am atras atentia atunci asupra tacticilor "diversioniste" pe care le folosea musiu pt a-l destabiliza psihic aproape la fiecare cursa pe Q.Francezul insa foarte calm si foarte stabil psihic pt cei 20 de ani pe care ii avea la acea data,tactici care i s-au spart in cap la Jerez cand a incercat sa il ajunga tot pe Q dupa ce iesise la arat in primele tururi. Cu JM insa...nu cred ca a aplicat vreodata tactici din astea - eu personal nu am vazut.Mai degraba cu Pecco. JM a fost mult prea rapid pana acum pt ca MM sa il ajunga.Sa vedem de aici incolo dar mai ales la anul. A jucat la intimidare insa cu Gigi/Ducati - si i-a iesit de minune.Respect pt asta In alta ordine de idei,se pare ca Maravilla cam refuza sa semneze cu Aprilia....nu pot pricepe de ce,dar va fi interesant sa vedem unde se duce. „Aleix lasă un mare gol la Aprilia”, comentează Maverick Vinales. "A condus pentru Aprilia foarte mult timp. Nu va fi ușor să preia acest rol. A purtat o mare povară pe umeri". "Nu pot spune încă nimic concret despre viitorul meu. Nu știu dacă voi rămâne cu Aprilia"
  26. pe autostrada am tot vazut electrice cu 80-90 la ora. in acelasi timp sunt muuuult mai multe ice-uri care merg la fel deci lol.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...