Toată activitatea
- Ora trecută
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt 2 ideologii diferite din competițiile auto : ideologia monoposturilor cu maximizarea vitezei pe viraj si ideologia rally cars cu hard braking/flip/full throttle,fiecare din cele 2 maximizand punctele forte a respectivului stil de mașină. Masinile de circuit au totul cat mai pe mijloc(pilot,rezervor,motor-cutie) fat tyres low height low weight etc ceea ce le face ideale pt viteza pe viraje. Rally cars au awd și sunt evoluate din mașini de serie - nu pot fi atât de extreme plus ca de multe ori concurează pe suprafețe cu low grip,de aceea maximizeaza accel în dauna vitezei pe viraje pt ca nu pot avea o mare viteza pe viraje din cauza limitărilor constructive. In condiții de circuit însă un monopost va distruge ca și timp o mașină de rally. La moto...motoreta accelerează extraordinar și frânează...decent.Viteza pe viraj e asa și asa. Cred ca amândouă ideologiile s-ar putea aplica la moto,problema Yamaha însă e faptul ca ea castiga f puțin pe viraje față de cât pierde pe frana/accel.Am vazut un comparativ la Cota,pai Ducatis erau la 2-3km față de Yamaha ca si viteza la virjele de viteza mare (170+),dar sunt convins ca daca ar face un comparativ de timp de iesire dintr-un viraj de treptele 2 si 3 cu Yamaha vs Ducati ar fi diferența f mare. Aprilia încearcă oarecum sa le atingă pe toate,nu e chiar acolo dar ideea nu e rea deloc,o vad ca pe moto cu cel mai mare potențial de a duce lupta la Ducatis. -
ba are, pentru ca plumbul oxideaza! bateriile mf care vin cu acidul separat au viata de raft 5 ani, si sunt sigilate cu cacatul ala de aliminiu de-l rupi tu cand pui electrolitul. astea clasice mor in 2 ani...
- Azi
-
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui ulei_moto în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
ce jicloare ar trebui sa aiba in teorie ? si ce jicloare are in practica ? -
Salut, Iti sugerez sa desfaci partea superioara a bordului (capacul argintiu prins in cele 3 suruburi) si sa montezi o banda subtire de cauciuc intre el si partea inferioara a bordului. Montezi totul la loc si in proportie de 90% asta este rezolvarea.
-
Neatzaaaaaa!
-
Mneata de la
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
pm -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu ii mai spune numele de utilizator ca eu am zis de el de 2 ori si fix de 2 ori a cazut MM. big no-no -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Mă așteptam sa revina (la batjocură) dupa cazaturile de vineri ale fraților Marquez -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Ovidiu M în Cavaleruul Competitii Internationale
Are cineva un link pentru cursa? Din pacate am ratat-o ieri... -
Buna dimineata! Mie mi-a revenit greata.
-
Salut. Crezi ca iti poti completa datele de la avatar sa stim cu cine stam de vorba?
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Nu ar trebui sa fie asa. Mai ales când lu q i s a stricat cotețul. Gen face unu o super recuperare. Sau face show. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
Nici vorbă. Practica dovedește că nu este așa. -
9. ITALY Brembo Grand Prix of Italy
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Eneos s-a retras din acest sport*?? *(Motogp pe forum) -
gmx4speed s-a înregistrat pe forum
-
Va salut, tocmai mi-am achizitionat o Honda Hornet pc41 2007 si am o problema, undeva in jurul zonei de 5000 rpm vibreaza destul de tare si zornaie bordul. Ma puteti ajuta cu pareri, sfaturi? Multumsc
-
Salut Denis, am văzut ca și scris și pe MZ Brothers, din păcate nu te pot ajuta cu un cod de culoare pentru ca nu l-am salvat și nu îl mai știu. ETZ galben din fabrica este foarte rar, eu nu am văzut live altul, dar am văzut poze cu unul restaurat frumos, tot în România și sunt poze pe net cu ETZ-uri galbene. Dacă vrei neapărat sa fie galben și nu găsești unul galben din fabrica, poți sa-i faci faci schimb de culoare la RAR, oricum va trebui sa mergi la RAR dacă îl omologhezi ca și vehicul istoric. Succes.
-
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Rider of the race e întotdeauna cel care o câștigă!! - Ieri
-
denis2003 și-a schimbat imaginea de profil
-
Buna ziua! In primul rand, felicitari maxime pt. proiect! Este cel putin superb! Tare mult aspir si eu la un ETZ 250 in viitorul cel mai apropiat posibil. Din ce vad ati reusit sa-l atestati ca vehicul istoric. Mica intrebare daca se poate... Un cod de culoare pentru acest galben mi-ati putea spune, va rog? Si eu am acelasi plan pt. viitorul ETZ, galben si atestat istoric! Din cat am cautat pe internet, n-am reusit sa gasesc nimic din pacate... Multumesc anticipat!
-
denis2003 s-a înregistrat pe forum
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui Lup69 în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Sambata m-am hotarat sa montez ceva "aparatori" la ghidon, le aveam de vreo doi ani dar mereu amanam momentu'... Dupa montaj le-am probat la o tura de vreo doua ore, Per total pare OK, sa vedem cum o fi la toamna, cand se mai raceste... -
Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
topic a răspuns lui raducod în sebi drul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Salut, Imi pare rau dar nu pot raspunde la ceea ce ai scris. Toate bune. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
poate de ce a castigat MM: lumea nu stia cum e cu H pe fata, nu existau informatii. asta clar l-a ajutat. Tasu lu AM arata lu Gigi cred ca unde si-a rupt ceva AM: aia de la digi in plm au taiat repede sa bage reclame la pariuri... apoi ii arata lu MM sper sa fie ceva minor si sa invete ceva din incidentul asta. in loc sa se incline parea agatat / setat sa se lase pe Pedro, care omu a mers pe vibrator, pe exterior cat a putut. plm. m-as bucura sa se duca JM la Honda si sa faca fix pla. chiar ajung sa-l urasc. eu sunt om mai mic asa, ma supar usor. Rigamonti ala cum il cheama, e de mult la ducati? au trecut pe la el basti, Miller si restul? e randul lui sa straluceasca vorba aia: nu exista inginer nr. 2 cum nu e nici pilot nr. 2 omu cursei Bez ma simt furat, Bez avea ritm de locul 1, da MM a castigat :))) Guintoli cica pe GP-uri se simte cand ai un om f aproape in spate din cauza la aero. si ca mm ar fi fortat atunci pe frane ca sa nu fie depasit. si AM are deget rupt deci nu suna asa rau. MM il egaleaza pe Agostini la 68 victorii si castiga al 100-lea ceva de Aseen - 100 de ani de curse pe circuitu asta. frate parca la fiecare GP MM mai doboara un record ceva, sa moara haterii nu altceva. si din nou diferenta intre MM si restul pilotilor: si cand nu are ritm castiga. cum te bati cu asa ceva? cum dormi noaptea cand stii ca omu asta are n-are ritm castiga? Q si restu de la yama, ktm, honda au noroc ca stie lumea ca moto a lor nu e buna. Peco in schimb.. Vad ca -s 2 tipuri de moto: - care franeaza bine si ies bine din viraj (ducati) - bune pe viraje (yama, aprilia) si pare ca cele bune pe viraje rar sunt avantajate - aici, silverstone, mai sunt circuite asa de flow? imi pare pierzatoare retetea asta de bun pe viraje. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Fixed -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Peco nu e gheiut, anu trecut era lăudat ca s a bătut cu MM când au căzut amândoi. Evident, se aplica la toți. -
10. NETHERLANDS Motul Grand Prix of the Netherlands
topic a răspuns lui Speedy.K în Cavaleruul Competitii Internationale
Sper ca nu trebuie sa va spun la fiecare postare ca e doar parerea mea de spectator nepriceput.