Toată activitatea
- Ora trecută
-
Nu ma pricep absolut deloc la off-road asa ca posibil sa zic ceva complet gresit. Din clipul acela mie mi se pare ca motoreta se cam chinuie pe acolo. Adica mi-a dat senzatia ca ai pilotat-o cam peste ce a fost ea construita sa faca. Si tot pentru ca nu ma pricep deloc, sunt curios de ce intinzi piciorul interior cand iei virajele alea mai stranse? Ai cum sa redresezi o moto de 200+ kg care a pierdut aderenta si se misca relativ repede, cu un singur picior?
- 143 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
- Azi
-
Mi-ai luat vorba din gura! E plin netul de idiotenii si youtube-ul are numai clipuri facute sa vaneze vizualizari. Mai ales ca incepator mi se pare foarte greu sa iti dai seama care zice ceva corect.
-
-
Eu am o singura intrebare la tine: cati ani de motociclism si cati km ai de te apuci sa dai sfaturi altora? Ca poate ai suta de mii de km si noi te combatem aiurea. Zi-ne si noua ca sa nu ne mai facem de ras aiurea. Bun asa. Pari baiat destept, atentie la ce prostii gasesti pe net, trebuie filtrata informtia. Chestie care o sa vina odata cu experienta pe care o sa o acumulezi. Spor la invartit roata!
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Se vede din aveon bro... Gp25 e facuta pe calapodul lui Marquez.... Marc, iar Gp24 pe al lui Marquez.. Alex .... maphea șpaniola -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
amuzant e ca moto asta 25 e "dezvoltata" de Peco. stai sa intre MM pe fir sa vezi :)))) -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Gixu. în Cavaleruul Competitii Internationale
Ușor, ușor va face doar MM & Bro timp bun, apoi Ducati va deveni one man show ca dupa cativa ani sa-si caute piloti platiti cu multe milioane si sa nu vina nimeni. Suna cunoscut,nu? Deja Vu -
Tura de toamna Verific vremea in tarile pe care vreau sa le vizitez, fac traseul pentru fiecare in parte si astept concediul care vine in doua saptamani. Dupa o saptamana verific din nou vremea, e totusi Octombrie si prognoza se poate modifica. Surpriza, unde acu' o saptamana zicea ca o sa fie soare, acum ploua de rupe. Nicio problema, refac traseul si astept, mai am o saptamana pana plec. Cu o zi inainte de concediu verific din nou, canci, iar s-a schimbat in rau. Nu dau de soare oriunde m-as uita pe harta. Bun, dupa o cerere si doua aprobari mi se permite sa aman plecarea cu doua saptamani. In acest timp refac traseul, nici nu mai stiu pentru a cata oara. Cu greu trec doua saptamani. Prognoza meteo nu bate nici ea pasul pe loc si se asigura din nou ca planul de acasa nu se potriveste cu cel din targ. Ploaie, ploaie si iar ploaie unde vezi cu ochii. Pica traseul pentru mai multe tari si ramane una singura, Turcia. Imi arde buza sa plec cat mai repede, dar nici aici nu e roz vremea, asa ca trebuie din nou sa astept. Marti fac traseul pentru fiecare zi in parte, rezervarile la hotel si bagajul. Planul e sa plec maine (Miercuri 29.10.2025) si sa ma intorc Duminica (09.11.2025). Ziua 1) Miercuri -> Bucuresti - Edirne (480 km) Dupa doua ore chinuite de somn, pun bagajele pe mobra, imi iau la revedere de la femeie si pisica, iar la 10:00 fix purced la drum. Iau la mine si niscai numerar pentru ceva curmale sau mai stiu eu ce: 12.000 de lire turcesti, 350 de euro, 5 leva si 61 de lei. Ajung repede la Vama Ruse, dar pierd coloana care abia a trecut, asa ca sunt nevoit sa astept 15-20 de minute pana ni se permite si noua trecerea. Am setat navigatia sa ma duca prin sate, sa fie vezi domne pitoresc traseul, dar am avut parte de niste drumuri vai si amar. In fine, m-am obisnuit de ceva timp cu noua suspensie si acum nu mi se mai pare atat de dura, acceptam amandoi tacit tot ce ne ofera "potecile" pe care mergem. Drumul de la Kotel insa e unul foarte fain, il cunosc si de asemenea il recomand. Dupa cateva ore bune de colindat prin Bulgaria ajung la Vama Lesovo-Hamzabeyli. Ma opresc de 4 ori turcii la varii controale, dar vad ca sunt baiat valabil si imi permit intrarea. Acum mare viteza spre Edirne unde sper sa gasesc ceva bun de mancare, sunt lihnit. La 17:30, ma rog 18:30 ora lor, trag mobra in fata cazarii. Ma schimb si hai sa vad care e faza cu turcii astia, e prima oara cand ii vizitez. E sarbatoare la ei, e ziua Republicii si oamenii sunt in strada, canta si danseaza. Moscheea Selimiyee Gasesc un restaurant care arata cat de cat bine si ma pun la masa. Vine primul fel, doua cotlete de miel: Nu imi ajunge insa nici pe o masea, asa ca mai comand o portie. Pe asta mi-l aduce initial ca pentru luat acasa, cel mai probabil l-am bagat in ceata pe chelner cand am mai comandat inca o portie din acelasi fel de mancare. Bune cotletele, nimic de zis, dar ori n-au mai avut astia romani la masa, ori sunt eu sac fara fund, una din doua. Completez cu un Sprite si o cafea turceasca. Total, 1100 de lire turcesti. Ies inapoi la colindat, poate gasesc si ceva de rontait cu ocazia asta. Nu imi iese, dar e ok, e si maine o zi. Am pus antifurtul pe roata, dar urma sa fie pentru prima si ultima oara, n-am mai simtit ulterior nevoia. Inainte de somn, o rugaciune puternic dezvoltata. A fost o zi buna, o astept cu nerabdare pe urmatoarea.
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
adica timp facut pe honda? uneori diferentele sunt mari ca au fost poate alte conditii. plm -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Sunt la 2 sec de timpul de referinta....MM 2023 - 1.37.1 -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
stai chill ca poate gasi ceva si ajunge sus. sau la cum a fost sezonu asta cu sus-jos poate sa si ramana jos. nu stim decat la calificari. nu cred ca poate. si el va imbunatati pe masura ce curg sesiunile dar ceilalti vor imbunatati si mai mult, avand exp etc. asa ar trebui, acum daca Bule e super talent - uita ce am scris mai sus -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
Incredibil cat de jos a ajuns Bagnaia. -
Eu, de exemplu, când merg la temperaturi sub 10 grade reduc presiunea în pneuri treptat, până ajung și la 0.5-0.6 bari mai puțin decât recomandă manualul. Valabil și pentru motociclete și pentru scutere, și merg inclusiv la temperaturi negative. Nu m-am împrăștiat niciodată pe stradă. OP, odată cu kilometrii parcurși vei simți singur dacă și cum trebuie să ajustezi presiunea, funcție de temperatură, motocicletă, stilul de condus etc.
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Eu mă refeream la curse. -
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
e chiar decent aproape de top 10 Bule. dar stai sa vezi mai incolo, se va mai duce in jos.. -
ioio_viola îl urmărește pe 21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui MirceaB în Cavaleruul Competitii Internationale
Deocamdată este pe 18, la aproape două secunde de primul loc. Mai sunt 18 minute. -
Ca in orice domeniu, cand oamenii superpasionati si cu experienta raspund la intrebarea incepatorului, acesta risca sa iasa mai confuz decat atunci cand a intrat in discutie :). Si nu sunt malitios cand zic asta. Intrebarea a plecat dintr-un context simplu: ma trezesc dimineata, vad ca sunt +/- 10 grade vs temperatura "la rece" la care producatorul recomanda valorile de presiune (de obicei 18 grade), schimb ceva la valorile recomandate sau nu? Mai departe sigur ca intervin alti factori, e drum de 4 ore, esti pe circuit sau e mers la birou de 45 min, pe ce suprafata rulezi, mergi sportiv sau nu, esti la categoria supergrea sau musca, etc, etc. Dar acestea sunt variabile de care probabil ai tine cont si in conditii de temperatura standard. Cum zicea colegu' mai sus: sunt chestii de mare finete care nu importa pentru motociclistul mediu' Multam de raspunsuri, eu unul am tras concluziile pentru situatia mea cel putin.
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Kagemusha în Cavaleruul Competitii Internationale
Dacă Bulega termină în top 10 va fi o prestație excelentă. -
Am inteles asta dar cred ca motocicleta e mai speciala decat o masina si are nevoie de un setup personalizat pentru unii cateodata, nu potriveste manusa orice moto oricum cum iasa in fabrica. Una e sa neglijezi presiunea auto care e diferentiata de cele mai multe ori in functie de incarcatura, si alta e la moto unde riscurile sunt mult mai sensibile. La subiect pentru initiator: Reglaje/setari nu inseamna doar suspensii, poate insemna ghidon, saua, sau scarite. Setarile de fabrica sunt date ca o reteta universala pentru consumatorul tipic care de multe ori nu se murdareste pe manute si nu isi bate capul sa mestereasca personal dar doreste ceva functional gata setat din fabrica. Insa sigur ar aprecia daca un inginer bun le-ar seta mobra cat mai bine la dealer sau pe unde isi fac intretinerea. Totusi unora care se incumeta iarna le mai apar si niste semne de intrebare: Cum rulez la 15, 10, 5, 0, -5... grade? Cum fac naveta pe un drum prost asfaltat? etc... Daca nu e nimic de discutat despre presiunea de mers pe strada, sau e interzis pe forum, era mai bine daca era inchis topicul. Eu asa am interpretat gandindu-ma ca evolutia a tot venit din motorsport. Astfel vazand pe cineva interesat de subiect l-am indemnat corect sa studieze problema de la profesionistii din domeniu nu de la mine si sa o studieze si din punct de vedere al performantei nu doar rutier ca sa inteleaga daca poate adapta ceva la modul rutier. Acum, daca s-a lungit discutia, sunt curios la un track day sub 10 grade cand ai anvelope de strada ce presiuni recomanda un inginer de circuit acreditat, am un feeling ca nu sunt cele din carte... Si atunci cum ne reducem riscurile pe strada? Lasand plaja de aderenta fixa adica ingustata din fabrica si asteptandu-ne la surprize la fiecare colt? Sau largind-o dupa stilul de mers, anevelope, calitatea drumului, temperaturile de sezon, incarcarea totala (riderer+motor), etc.. ? Las asta aici, e despre motociclism in general nu doar despre circuite, poate in engleza e mai usor de digerat decat din partea unui conational:
-
Eu am luat-o din casa de copii, mama biologica l-a returnat. Dar nu e pb, tot sa creat aceasi legatura.
-
UP !!!! 3050 EURO Vreau sa trec la o categorie mai mare.
-
Neatzaaaa! Mi-ai luat vorbele din gura :))))
-
Când dai folia jos se creează o legătură de tipul mamă-copil. F greu de rupt. Spre imposibil.
