Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Vine frigul, (re)devine de actualitate, inca e valabil, cine mai doreste, cine mai pofteste?!
  3. Exact.Nu exista sa vorbesti asa si cu atata siguranta cum a vorbit atunci JM,daca tu nu avusesesi toate vorbele facute dinainte cu conducerea.JM nu era drogat,sunt convins ca treaba s-a derulat dupa cum a zis el ulterior (in interviul pe care l-a dat dupa ce a semnat cu Aprilia) - Ducati discutaresera de 2 luni saptamanal cu impresarul lui,au negociat banii toate detaliile,au batut palma cand au venit la Mugello toti urmand sa semneze.Toate bune si frumoase (din punctul de vedere al lui JM),pana a venit MM in conferinta cu si le-a intos masa in cap in conferinta de joi parca : "eu nu merg la Pramac - Gresini da,dar cu moto actuala (ori Padovani nu era in stare sa sa suporte cheltuielile unui GP25,nici nu avea semnat contract cu Ducati in acest sens),ori Factory." Si de la acea declaratie,totul a explodat - panica conducerii Ducati ca il pierd,imixtiunea lui Domenicali (pe care insusi Domenicali a recunoscut-o) - intradevar nu cred nici eu ca Gigi a avut cel mai greu cuvant de zis in aducerea lui MM si tot ce a urmat,se stie. Dar vineri dimineata,JM era la Ducati vorbele erau facute,batusera palma pupat toti pe bot.Deci il vroia Gigi la Factory pe MM?Pai cum il vroia daca JM a zis ca el deja e ca si semnat?Asa curva sa fie Gigi cu JM?De ce,ce motiv ar fi avut sa isi bata joc de el asa sa il duca cu zaharelul?Makes no sense...lumea vorbeste mult handel dar nu ia in considerare declaratiile si faptele de atunci. Am deschis paranteza asta off topic pt ca lumea mananca mult handel - bai frate eu inteleg sa fiu contrazis cand gresesc,si am gresit si voi mai gresi gramada,ba da nu cu chestii in care s-a dovedit ca am avut dreptate.Plus ca mai nou sunt contrazis de sus pe un ton superior si cand spun ca KTM e falimentar - astea fiind declaratiile respectivei firme,adica mania persecutiei maxim...In fine,nu mai intru in detalii ca nu are rost si plictisim lumea. Si in pozele oficiale pare...weird,facuta din bucati. Dar vorba ta,daca merge e stas,nu putem cere mai mult.Fingers crossed poate se mai poate bate si Q (cu asta) la podiumuri mai des... Insa Bartolini nu exclude nici posibilitatea ramanerii pe L4 : "Exploration is part of Yamaha's DNA. The V4‑powered prototype opens an additional technical pathway. We will race what proves most competitive." ...si ne da niste insight'uri pe partea tehnica : “I think the biggest advantage is from the layout of the bike, more than from the [V4] engine,” Aerodynamic-wise the [V4] bike should be 10 to 15 centimetres narrower. Then weight distribution, bike layout, will go a little bit ‘more backward’ [onto the rear tyre]. “In general, those two points are good enough to help. And also, normally a V4 engine is a little bit lighter than an Inline4." Interesant,n-am stiut ca V4 e mai light decat L4...m-as fi gandit ca inline'ul e mai light.
  4. neatzaaaa! la 3.14zda oii am scapat de vineri 13..... pffff
  5. Stai linistit ca multe chestii sunt facute in China,si vandute de “baietii destepti “pe bani occidentali. Iar CF Moto e “chinezoaica”autentica asa ca “podoabele”de pe Temu se asorteaza cu ea. Mai ales chestii simple care nu afecteaza siguranta. Eu ma uit la produs si la pret,nu cumpar eticheta.
  6. Azi
  7. O sa noul M1 V4, dar pe langa ducati e urat cu spume
  8. Cucu! Cucu! Trezirea, hai, ca vine uichendu! Buna dimineata!
  9. Ieri
  10. Spor la cumpărături. Niște opțiuni care "se merită"
  11. Asta a fost dubios. Totuși nu știm dacă Gigi a avut cel mai greu cuvânt de zis.
  12. Ti-am mai explicat dar e ultima oara ca deja e plictisitor : nu mai mesteca și tu aceleași chestii spuse la nesfârșit de colegul frustrat a cărui (probabil) singură placere în viață e să sa ironizeze de sus pe absolut toată lumea, dacă vrei sa îmi dai peste nas măcar da-mi cu ceva ce am greșit (ca ai material destul) nu cu ceva cu care am dreptate dar al cărui înțeles a fost întors,rastalmacit șamd. El are issues,nu are o părere doar replici pe sistemul "ce prost ești" dar dacă îl întrebi ce părere are despre absolut fuckin orice,nu știe,nu are nu afirma nimic doar combate.Orice.De drag desigur.Problemele lui nu ma bag.dar tu mi se pare ca ai păreri de multe ori pertinente și de aceea vorbim,deci dacă îmi dai și mie un quote unde am zis eu ca Yamaha nu va face v4... E o mică mare diferență între "Yamaha nu va face v4" lucru pe care mi-l arunci mie în cârcă "yamaha nu știe sa facă motoare v4" lucru pe care mi-l punea colegul xt în cârcă și pe care m-am chinuit pe 2 pagini sa ii explic faptul ca nu aia ziceam pana a înțeles (sper) și "nu are sens pt yamaha sa faca un motor v4 pe care sa îl arunce după aprox 1 an,pt a construi un alt motor de la zero pt 2027" - lucrul pe care de fapt l-am spus eu.... Ori citiți pe diagonală ori efectiv cuvintele trec pe lângă voi.Ba da e ciudat cum doar vreo 2 3 au problema asta... Și nu,Gigi nu l-a vrut la Ducati pe musiu Marcelino,acel lucru l-am zis și I stand by what I said. Iar faptul ca dl.frustrat da # și zeflemea nu o face mai puțin adevărat. Dacă Gigi l-ar fi vrut,pt ce călcat i-ar fi căzut fața când MM a zis atunci in conferința aceea de presa pre-Mugello ca el nu merge la Pramac?de ce s-a precipitat masiv totul după acea declarație a lui MM?pai cine îl semna pe MM la Pramac? Iarasi,dacă gigi l-ar fi vrut pe MM la Ducati initial,pai cum călcat declara Jorge Martin vineri dimineață ca a bătut palma cu Ducati si mai trebuie doar sa se duca sa semneze? Innebunise JM și visa ca a vorbit cu "conducerea Ducati" (hmm oare fine din conducere are drept de a semna piloti ma întreb) și ca s-a pus totul la punct și mai trebuie doar sa semneze? Aa,ca acum Gigi se pupa singur în oglinda pt cum au decurs lucrurile,asta e partea a 2a,dar cu totul alta a fost intenția lui înaintea acelui weekend de la Mugello. Dacă uitați secvențele în care s-au întâmplat lucrurile și ce au declarat cei angrenați,eu țin minte,nu e problemă. Toată partea spate. Pare bolt-on bascula parca nu e a ei,zici ca e prea lunga bascula și pare disconected față de restul motoretei,carena aia laterală e ciudată rău- ok am înțeles ideea - aerul din radiatoare se descarcă în acel culoar pt apăsare profitând de faptul ca acum cu v4 e mai slim,dar pare așa făcută din bucăți... Acuma na - luam etalon Ducati si mai ales Aprilia - Ducati e mult mai compacta iar Aprilia pare foarte flowy datorita faptului ca a fost studiata atat pe aero,toate liniile se duc undeva au o logica. Meh,poate e unghiul pozei ciudat și de fapt in realitate e normală,vedem pe video După cum am zis însă,nu trebuie sa fie frumoasa ci sa funcționeze.
  13. Si nici Marcel nu va merge veac pe mobra roșie.... motivul... îl stim(jiji)
  14. Acuma..nu vreau sa fiu hater...bă nene dar mi se pare ca e făcută pe genunchi incropită în grabă așa? Heh nu contează până la urmă cum arata sau ce impresie dă,ci cum mișcă acul cronometrului. Baftă să aibă
  15. KTM 890 Adventure R 2021 Nr km: 36770 Situație acte: înmatriculată pe persoană fizică, fără datorii, se eliberează fiscal ITP: aprilie 2027 RCA: valabil Preț: 9300 euro Contact: 0736 495 807 Se poate vedea în București, Sectorul 6. Dotări și accesorii: - Rally Pack - Cruise Control - Quickshifter - MSR - Tire Pressure Monitor System - Șei încălzite pilot + pasager - Tankbag SW-MOTECK expandabil - Cutii aluminiu BUMOT (topcase capitonat, sidecase-uri cu genți interioare) - Scut aluminiu BUMOT - Cutie pentru scule aluminiu BUMOT - Cric central Heavy Duties - Scărițe coborâte și lățite - Protecție capac motor ambreiaj (KTM PowerParts) - Protecție capac motor stator (KTM PowerParts) - Manete frână și ambreiaj pliabile (KTM PowerParts) - Handguards Barkbusters Storm - Suport telefon cu încărcare wireless și amortizare vibrații - Talpă cric mărită (KTM Powerparts) Extra-uri, nemontate: - Șaua originală - Scărițele originale - Kit 1 Finger clutch - Manualul utilizatorului + Manual de service . . . . . .
  16. https://www.gpone.com/en/2025/09/11/motogp/yamaha-unveils-the-m1-v4-in-the-misano-paddock-here-are-the-first-images.html
  17. ca ar fi fost prea abrupta rampa de urcare/panta de coborare este peste trecere la nivel, sa evite barierele
  18. Vorba aia "eu sunt bun dar nimeni nu ma vede" ...si in alta ordine de idei,discutii din tabara KTM (care nu e falimentara,doar eu sustin asa pt ca sunt ironic/rau samd),si unde se pare ca dl.CEO cam pregateste terenul pt o plecare dupa 2026,ca am impresia ca alti bani in afara de cei 600 meleoane nu mai vede de la Bajaj - si numa de motogp nu le arde lor cand mor de foame...si in care se spune ca mai toate captele luminate de pe partea tehnica,care venisera de la Ducati etc acum dau bir cu fugitii pe la celelalte echipe. Dar KTM nu e falimentar,ci dimpotriva,duduie mai ceva ca economia romaneasca
  19. papa moto E, daca o fi pe bune. 7 sezoane? cred ca 1 cursa am urmarit. totusi dezamagitor ca piata nu a crescut.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...