Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Azi
  2. Desigur ca am produse ok facute in China. Dar nu de firme chinezesti. In cazul meu nu am reusit sa scap de turbulentele cauzate de parbriz/parbriz cu deflector. In cele din urma am demontat si merg fara. Dar in timp ce tot incercam sa ii gasesc pozitia in care sa isi faca treaba, am ajuns sa il am si foarte sus incat priveam prin el, deoarece in nicio pozitie mai jos de privire nu scapam de turbulente.
  3. Habar n-am, lamuriti-ma si pe mine pe foarte scurt, ce e aia "combustibil 100% nonfosil din 2027"? Pe ce merg, pe scuipat?
  4. dezastru in calificari, ca in cursa Bez a fost scos si in sprint si in GP..
  5. ^totusi a fost dezastrue tapa trecuta pt Aprilia. dar da, de obicei se misca binisor. oricum Q are ceva sanse sa intre in Q2. totusi iesise cu mediu, asa spuneau Gigeii, ar fi vazut si banda pe cauciuc. nush , nu ma pricep.
  6. Salut, planuiesc sa ies pe traseul Bucuresti-Focsani-Lepsa-Cheia-Bucuresti, duminca asta pentru ca vremea e cea mai stabila atunci. Deocamdata sunt singur, daca sunt oameni interesati, bagati aici!
  7. On topic: MM le-a rupt fășu'. Buni Honda. Ambii in Q2. Quartalabo o suge, din ceva promițător a rams pe 12. A trecut iar la mărgele. Bezzechi îmi arată ca nu e doar o întâmplare ci ca poate fi consistent on top. Bravo lui. I-a dat o mana de ajutor si colegului Martin care a intrat in Q2 direct pt prima data anul acesta si cu Aprilia. Aaa si colacul peste pupăză: Si-a revenit Pecco, un P6 daca nu ma lasa memoria
  8. M-am uitat si eu de cand avem si noi un reprezentant in această competiție, in rest.... pământ de flori..
  9. https://movemequotes.com/when-arguing-is-futile-short-story-of-the-donkey-and-the-tiger/ .
  10. Ne despărțim cu lacrimi de crocodil in ochi de... MotoE https://www.the-race.com/motogp/motoe-motogp-support-series-suspended/# Pe mine personal m-a durut fix in p de acest motoE. Le-am văzut si live, nu ma interesează deloc. Bani cheltuiți aiurea.
  11. Asa ma gandeam si eu. Eu nu pot sa ma uit prin parbriz,am Puig si tot parca vad distorsionat. Pt insecte si curent l-am pus …atat.
  12. Cu far, bord si oglinzi n-are cum sa fie cross, nici macar enduro, maxim un dualsport.
  13. Un deflector prin care te uiti? Pare inutil de inalt. Ca sa isi faca treaba, recte sa devieze aerul peste tine, ar trebui sa fie maxim pana sub barbia ta.
  14. VID_20250912_174333523.mp4 De la n 1 sep am cumpărat un cross de 150 CC 4 te,i am pus câteva extra,proiectoare led,stop led,bord universal.....merge bine...dar nu i cine știe ce,mă așteptam să nu fie wow la prețul de achiziție! VID_20250912_174333523.mp4
  15. Tin sa va amintesc ca sunteti pe topic de cursa, "Generale" e alaturi. Oricum, cred ca o idee buna ar fi un topic special "Method vs. XT600 despre GP". Si mai tin sa amintesc sau sa aduc la cunostinta, doar asa, tangential si off topic, desigur, ca substantivul "narativ" nu exista in romana. Exista "naratiune", ceea ce inseamna "povestire", in niciun caz "ipoteza", sensul in care tot folositi unii romglezismul "narativ". Scuze, n-am putut sa ma abtin...ma zgarie me urechi sau pe ochi, depinde.
  16. Foarte bine pana acum pianu v4, la mai putin de 6 zecimi de Q si sa nu mai punem la socoteala ca a cazut pe final deci n-a apucat sa dea mai multe ture de full cox. A si batut 2 piane L4. Ha sa vedem ce va face maine si mai ales Duminică in cursă.
  17. Si mai sunt cazurile in care nu gasesti ce vrei decat in China,ca aia fac toate draciile. Eu am căutat pt.Guzzi diverse : proiectoare mici,gen cat dopul de sampanie,sa fie “dă firma consacrata”si nu exista,cutie de scule tip termos si altele,am gasit doar pe China. Prelungire aripa fata,dă firma vreo 20 Euro,pe China 20 Ron,tot din plastic e. Plus la maruntisuri gasesti ce vrei… Dar trebuie sa stai sa alegi cu atentie si nu cel mai ieftin.
  18. Vreau sa plece,... sa strice si motoretele altora... Mmm..sa vedem cum se vor face jocurile pe piata transferurilor, dar nu stiu ce sanse ar avea sa ajunga la Ducati. Mai este si Acosta in ecuatie. Si chiar daca ar ajunge la Ducati, nu la factory.. La Aprilia va ajunge doar daca pleaca JM, dar daca tantalaul revine la sentimente mai bune, s-ar putea sa nu mai vrea sa plece de la Aprilia. Dar este prematur sa vorbim despre transferuri... pentru 2026 grila este facuta, insa la anul va fi din nou show, macar in ceea ce priveste negocierile noilor contracte.. .
  19. Și aici sunt perfect de acord cu tine.No argue. Tot ce am spus eu e ca Gigi nu îl vroia la factory de aceea l-am și asemănat atunci pe MM cu amanta aceea bună pe care o dorești dar care e prea high maintenance ca să o iei de nevastă - de aia vroia sa ii dea un culcuș frumos la Pramac.Dar...amanta a fost șmecheră și i-a tras preșul de sub picioare. Same here. Și eu sper sa plece. Sunt convins ca nu din aceleași motive cu tine, dar chiar m-as bucura sa plece. Și Aprilia e singura echipă la care ar fi logic sa se ducă- nu îndrăznesc nu îndrăznesc sa sper la un Ducati factory,ca aia ar fi visul cel mai indrazneț si al lui si al nostru- ce batalii am vedea... Dar măcarAprilia si tot ar fi bine. Revenind la prezent,Memelu a ridicat ritmul 1.30.5,încă mai e jumătate de sec pana la record,Bagnaia vad ca s-a trezit. Yamaha V4 si speranțe mari dar pana una-alta si pe un circuit high-grip nici una nu prinde Q2.Mda. Și un lucru bun - ambele Aprilia direct in Q2.
  20. Hmm.. nu stiu ce sa zic.. teoria mea este ca sentimentele lui Jiji fata de MM au fluctuat de-a lungul timpului. Cand Mimisor ii snopea cu bataia, l-ar fi vrut, dar cum spaniolul nu era interesat, strugurii erau acrii si in consecinta declara ca nu eeste interesat de el, etc, etc. Apoi, dupa accidentarea cu toate complicatiile, prin care a trecut Marc, cand nimeni nu mai credea in vreo revenire a lui la nivelul care l-a consacrat, nici jiji nu a mai crezut in el si nu l-a mai dorit. Repet, este credinta mea, venirea lui la Gresini s-a facut "pe pile". Sunt convins ca s-a implicat inclusiv Ezpeleta in toata afacerea asta si i-a explicat lui Domenicali si lui Jiji, ca pentru binele competitiei, satana trebuie sa ajunga la Ducati. Ca in acel moment, nu a fost foarte dorit, o arata si faptul ca Gigel, sub tot felul de pretexte puerile, nu i-a pus la dispozitie nici macare varianta finala a GP23. Dupa ce i-a vazut prestatiile si telemetria, pe o motocicleta dificila, si-a dat seama ca are de-a face cu un supertalent si, sunt convins, a dorit sa il pastreze, insa nu sa il aduca la echipa de uzina, unde JM prin prisma rezultatelor, era mai indreptatit sa ajunga. Si asta a fost planul initial al lui Gigel... JM la uzina, MM la Pramac cu motocicleta si sustinere de uzina. Cu Bagnaia, pilot principal la uzina, Dall' Igna isi asigura un adevarat dream team, cu cei mai buni trei piloti ai campionatului. Numai ca Marquez i-a stricat planurile si bine a facut. Acum, ca MM a distrus concurenta, iar Pecco e pe niciunde, Luigi este in love cu MM... Cam asa vad eu treaba cu "jiji nu-l vrea". Ba l-ar fi vrut, ba nu l-ar fi vrut, in functie de situatie... Am inteles foarte bine pentru cine se construieste acel V4, numai ca stii cum este.. nu intotdeauna este pentru cine se pregateste... Eu sper sa plece. Oriunde, numai sa plece. Eu am spus lucrurile astea de cand se intamplau evenimentele cu pricina. Repet: in acel moment Gigi voia sa il pastreze la o echipa de client, cu motocicleta si sutinere de uzina. La factory il voia pe JM, cu care aproape batuse palma. Acest aranjament era important si din alt punct de vedere: cu JM la uzina si MM la Pramac, Jiji pastra si echipa Pramac in ograda proprie, adica win, win, win... Vezi ca in postul de mai sus, am aratat ca sentimentele si intentiile lui Gigi fata de MM au fluctuat in functie de conjunctura. Eu nu am spus niciodata ca Jiji nu l-a vrut niciodata. Au fost momente in care l-ar fi vrut.. probabil visa la el. Apoi, foarte probabil, nu l-a mai vrut (accidentat, rupt, aparent terminat, etc), dupa care l-a vrut (a aratat cu GP23 ca nu era deloc terminat), dar in planurile lui, nu avea pentru el un loc la uzina. Deci atentie la nuante. Si atentie la declaratii... cum spuneam, declaratiile nu se potrivesc mereu cu adevaratele dorinte ale celui care le face. De asta iti sugeram sa le iei cu spirit critic.
  21. Sunt si lucruri bune facute in china si sunt convins ca ai si matale . Daca la cumparaturi prima regula sunt ''banii cat mai putini'' , atunci cu siguranta ai sansa sa iei niste porcarii . Nu-i o regula , dar ceva bun din china iei cu maxim 30%-35% mai jos fata de EU ....daca diferenta e mai mare , sigur undeva s-a facut rabat la calitate .
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...