Toată activitatea
- Ora trecută
-
Au explicat de ce au tras pe v4. Cand au vazut spec-urile din 2027 au stiut clar ca L4 nu mai este viabil. A fost o declaratie saptamaniile trecute. De aia s-au grabit cu V4. cat despre Q, eu il inteleg, a semnat 2 ani, si-a facut bugetul, acuma vrea o mobra cu care sa castige. Cel mai probabil in 2027 va pleca, eu sper sa fie 1 an la client si apoi la factory in rosu.
- Azi
-
Ok poti sa ma suni pentru a stabili detaliile Vandut.
-
banditbiker82 îl urmărește pe Manusi moto Highway 1 Classic 3
-
Manusi moto Highway 1 Classic 3
topic a răspuns lui banditbiker82 în DAGIOul Echipamente de protectie
Salutare, le-as vrea eu... Ti-am lasat mesaj si pe whatsapp. -
DAGIO îl urmărește pe Geanta cilindrica Louis și Manusi moto Highway 1 Classic 3
-
Manusi moto Highway 1 Classic 3 Material: piele Marime: L Culoare: negru Stare foarte buna,fara defecte. Se pot vedea/proba in Alba Iulia inf. la tel.0740128824 Pret: 90 ron
-
AM si Diggia vor avea si ei gp26 deci 4 factory si 2 gp25
-
Geanta cilindrica pentru bagaje Louis Dimensiuni aprox.65 cm/35 cm 50 L Material pvc rezistent Stare foarte buna,fara defecte Se poate vedea in Alba Iulia inf.la tel.0740128824 Pret:100 ron
-
pla actuala.
-
Pai anul asta au avut GP25 baietii in rosu si Diggia iar Morbi, AM73 si Fermin au avut GP24 in 2026 probabil AM va primi si el gp26 in timp ce restu o sa ruleze pe gp25 asta daca nu aduce Ducati inca un GP26 sa fie 4 pe pista
-
Funny Eu abia astept sa ii vad pe toti cei care merg cu Ducati vechi de 1 an pe GP25 - atunci ne vom elucida daca Bagnaia vorbea prostii sau nu. Si mai ales pe AM sa il vad pe GP25...sau ii dau moto actuala pt la anul?
-
-
ziua buna si pofta mare! all you can eat!
-
KTM 890 Adventure 2022
topic a răspuns lui shobyka în shobykaul Motociclete intre 750 si 999 cm cubi
Modificare de pret: 8900 EUR.- 1 răspuns
-
- KTM ADventure
- Adventure
-
(și 1 alții)
Setat cu taguri:
-
Mneata de la Nu trebuie sa ajungi la pensie sa realizezi asta,e evident.
-
"Munca dăunează grav sănătății!" Pensionar anonim Hai că uitasem, în calitate de pensionar este datoria mea să ies cu mașina în trafic și să merg încet pe banda 2 că e Ora de vârf.
-
Buna dimineata! Hai la munca!
- Ieri
-
Bun Am inteles
-
Atat timp cat te strecori civilizat,fara a tura motorul excesiv sau claxon si cu viteza mica ,eu zic ca e ok. Asta vara am prins in fiecare Duminica seara coada de cativa km la Taxare pe A2. Daca as fi stat in coloana schimbam motorul dupa fiecare plimbare,Guzzi are racire libera. Iar afara erau 30 grade la ora aia. E greu de prins aia,nu au numere ,daca da sa-l opreasca ,o ia pe trotuar si la revedere. Bine că stătea la semafor…. Viitor motociclist cu MIAR din prima zi… Nu poți să-l altoiești că intri la belea… Dacă era Militia de pe vremuri era băiat cuminte… Părinții sunt principalii vinovați in prima faza,dar mai sunt si familii divortate sau parinti cu probleme : Alcool,droguri sau păcănele ….copilul e ultima lor grijă. Ca să-i prindă pe ăștia doar urmăriți pe camerele de trafic și săltați când stau pe loc cu polițiști în civil, se vede clar că au viteză cat o mașină sau chiar mai mult… Dar e complicat pentru autoritățile noastre.
-
Care este legatura dintre a sta in coloana cu motocicleta si a fi civilizat in trafic? Daca stau in coloana la semafor dar dau semnal cand imi amintesc sunt civilizat?
-
Lup69 îl urmărește pe Ce scuter sa imi iau
-
Asa e trendu' acuma, am remarcat si la conserve, devin doar telefoane pe roti ...
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
Silver Arrow îl urmărește pe Ce scuter sa imi iau
-
Asta cu schimbatul pieselor este de mult timp un standard la service-urile din Bucuresti. Nu stiu cum o fi prin tara. A fost fii-miu cu masina cu doua faruri transparente si frumoase si a plecat cu unul transparent si unul matuit . Nu a vazut ''lucararea'' decat dupa ce a ajuns acasa. Dar bine ca exista net si mai povesteste lumea ce a patit si ai cum sa te mai aperi. Care mai citesc recenzii....
-
bai oameni buni nu va mai cumpărați scutere după cum arată ce dracu sa faci cu pocnitoarea asta cu roti de 12... la primele șleauri sau gropi pleacă de sub tine Inca un pic și o sa bage roti de trotineta scuter de oraș cu roti mai mici de 14 nu aș cumpara pus faza asta cu ECRAN mare ... zici ca va uitați la porhub, daca ar avea navigația integrată în el al fi ceva dar așa ca ți arată viteza color ....hai sa fim seriosi
-
Am trecut si eu pe acolo. Ori am avut eu "noroc" din plin, ori aia e practica pe acolo . Asa cum am spus anterior, al meu kymco a venit mesterit/cu probleme pe partea de ambreiaj transmisie ceva. Si eu am sesizat ca ceva nu este in regula. AM trecut pe la NIba-kymco romania, Nu are domle nimic. AM trecut pe la SCuter centre, au dat cu smirghel si gata, nu are nimic. DUpa ce am plecat de la ei, s-a facut pardaf ambreiaj etc zob. Siiii, bonus, m-am dus CU O BATERIE si m-am INTORS CU ALTA!!! Care baterie era cu vreo 4 ani mai batrana decat scuterul! ca avea pe ea stickerele. Misto nu? cum nu aveam poze, sau altceva, nu am mai stat sa le fac scandal-am pus una noua si aia e(si cea de pe scuter nu era grozava). Deci da, cum ziceam, eu nu mai calc pe acolo cat o fi, daca imi iau iar scuter. Plin de meseriasi.
-
Sunt fiabile. Minusurile sunt la carenaj, piese scumpe si care ajung greu. Dar sunt 100% de incredere Sym, la nivel de Japoneze.
-
Kove 450 Rally cu bune și rele
topic a răspuns lui Cavaleru în Kagemushaul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Koveul face ce face CRFul dar de 2-3 ori mai bine, cam la acelasi pret.. pana la urma o motoreta de rally raid configurata in acest fel, nu ai cum sa ai pretentii sa fie usoara. Totusi ai 3 rezervoare. Daca nu bagi carburat in cel din spate o sa ai un centru mai jos decat la CRF datorita rezervoarelor laterale. Suspensiile nici nu cred ca poti face comparatie intre ele
