Toată activitatea
- Ora trecută
-
O sa ajungem ceva de genul-Vai,fata..am iesit in oras si a condus el:))))))))))))))
- Azi
-
E de bine nu? Suntem mai safe, me civilizam, totul ordonat, daca ești legal, mergi legal, n-ai nimic de ascuns atunci care e problema? PS: sunt ironic
-
Pufuuu, ce bine arata in poze. Like
-
P-asta o stiati? https://www.mediafax.ro/social/ia-incepe-sa-dea-amenzi-soferilor-si-pietonilor-orasele-unde-esti-urmarit-la-fiecare-colt-23643702
-
apropo de scutere -> https://www.cfmoto.com/global/motorcycles/scooter/150aura.html Wow este la categoria asta 150cc: dash cam, tpsm, ecran 6.2 inch, incap 2 casti open face sub sa. Sunt curios si ce pret o fi
-
@TheHuskyCrobats, TCO este Total Cost of Ownership. Include si valoarea achizitiei. Cat despre incarcari, daca nu stai la casa ca sa o incarci la priza ta, intr-adevar e deranj mare. Dar la casa chair merita, oricum ai privi-o. Insa ce nu tot inteleg oamenii este ca aisi un anumit feeling cand conduci un EV. E liniste la tine in masina, ai acceleratie instant...e altceva. Ei se iau doar de costuri, dar nu e doar asta. @Ruginel, daca vrei, poti si cu bani putini. Am un prieten care si-a gasit un Nissan Leaf vechi de vreo 10 ani, l-a luat de pe licitatii din Olanda cu 3700 euro. Plus adus in tara, plus acte....sa zicem ca a mai bagat 1000 euro. Sta la casa si e supermultumit. Il incarca zilnic, bateria nu mai duce decat vreo 130-140km, dar e sufucuent pentru el pentru naveta zilnica in Bucuresti. Doar ca acum ma intreaba pe mine de Tesla, daca sunt multumit, ca parca ar vrea sa migreze si el....
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui DonFlamingo în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
1. Are cumva cilinder deactivation? Nu stiu dar daca are asta e motivul, din ce in ce mai multe moto moderne au mizeria asta de functie 2. Ce a zis @Cavaleru -
Acum am o Kona si un Model 3, preturile de achizitie comparabil cu ix35-ul 30-35k euro la momentul la care le-am luat eu,
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
https://extaauto.ro/moto/ Foarte buni. Cu preturi rezonabile. -
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
CF 800 MT-X 2025
topic a răspuns lui Cavaleru în 3.14ul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
pt prima si a 3-a problema verifica si tu cu dealerul tau. are service, ai garantie, easy fix pt problema 2, invata sa stai cu un singur picior jos, talpa complet ancorata pe asfalt si aia e, esti gucci. Kiturile de coborare pot afecta ciclistica, plus de ce mai iei moto inalta daca vrei sa ii scazi garda la sol? Invata-te cu un singur picior jos, moto sprijinita pe pulpa piciorului care e jos si aia e. Eu sunt strumf si am calarit TDM 850, TDM 900, 1200gs, 990adv fara probleme -
-
3.14 îl urmărește pe CF 800 MT-X 2025
-
Salve ! Am deschis acest topic , pt ca m-am procopsit cu acest agregat. Il am de cateva zile si sunt foarte incantat de el ...dar ...ca exista un dar , intampin si cateva problemute cu el La ralanti , dupa cca 1-2 min , se opreste , sau parca merge intr-un piston .La o simpla acceleratie , isi revine .....dar o ia de la capat . A doua problema ....este prea inalta pt mine .......exista ceva lower kit pt ea ?..ca eu nu am gasit . A 3-a problema : cum se fac up-date-urile pt ea ?...la 450 stiu ....aici este altceva . Accesoriile sunt extrem de scumpe ....mai face cineva prin Buc modificari la sa ? Ma face cineva prin buc sau judetele limitrofe crash-bar sau ceva de gen ? Multzam fain pt orice info.
-
Care au fost valorile de achizitie?
-
Am fost foarte clar in ceea ce am spus. Acosta nu are inca o victorie in MotoGP, indiferent de circuitul pe care a concurat si conditiile in care a concurat. Alti piloti, care s-au perindat prin ograda KTM, au luat victorii cu troaca aia. De exemplu, Oliveria are vreo 5 reusite. Binder are si el vreo doua. Nu as vrea sa intelegi gresit si nu vreau sa initiez un nou dialog al surzilor, nu spun ca pustiul nu este un supertalent, dimpotriva. Repet acum ceea ce am spus si cu alta ocazie: Acosta este cel mai bun produs al Motogp-ului de la MM incoace. Dar asta nu il scuteste sa se nasca talent si sa moara speranta, ca multi altii de altfel. Din punctul meu de vedere, inca nu a confirmat. Tocmai pentru ca este un mare talent, il astept cu ceva victorii de etapa. Si mai ales, astept sa faca miscarea, pe care trebuia sa o faca demult. Sa plece de la KTM.
-
@xt600 Nu a confirmat Acosta ce? de cand a venit la KTM a fost constant peste coechipieri cu mai multa experienta in ale KTMului sau ale motogpului.. Daca motoreta nu e capabila, oricine ar fi pilot, nu ar fii capabil de mai mult. Hai ca poate vine CFmoto preia KTM si il iau pe MM primadona din 2027 pe un purcoi de bani sa vedem atunci ce poate KTM :))
-
Daca ma intrebi pe mine, as zice la fel ca si tine, ca Acosta este peste Fermin, DAAARR... exista un dar. Oricat imi place Acosta (btw, imi place mult si Aldeguer) si oricata stofa de campion are, pana acum nu a confirmat. Cand spun ca nu a confirmat, ma refer la faptul ca nu are inca nici o victorie, indiferent de circuitul pe care a rulat. A facut curse excelente, a dus motoreta aia mai sus decat au reusit alti piloti KTM, dar mereu i-a lipsit ceva. Porneste bine, este acolo, dar pe final se stinge. Managementul pneurilor si poate si a lui personal, l-a privat de victorie. Si nu ma refer numai la victoriile de mare premiu, ci si la cele din sprint. Nici una! Si este pacat, pentru ca este un pilot care piloteaza superb. Fermin, pe de alta parte, in anul de debut la MotoGP a obtinut trei podiumuri in cursele de Mare Premiu, dintre care o victorie si trei podiumuri in sprint. Deloc rau pentru un debutant. Este agresiv, recupereaza frumos, se apara bine. O sa spui ca piloteaza cea mai cea motoreta. Oke, asa este, dar acest atu este anulat partial de faptul ca nu are experienta pe care Acosta o are deja. Pentru el a fost un an de invațare si adaptare. Ma tem ca Acosta a stat prea mult la KTM. Loialitatea este o virtute rara, dar in sportul asta poate fi nociva. Vrei sa fi campion, lasi loialitatea deoparte. Cea mai buna lectie a fost oferita de MM. Dupa 11 ani de ”succesuri” cu Honda, a plecat, fara sa se uite inapoi, acolo unde putea sa lupte la titlu. Si l-a luat! Bineinteles ca JM este pe locul 3 in planurile lui Rivola. Omul stie ca Martinator semneaza oricum, din proprie initiativa, cu oricine. Trebuie doar suparat putin.. Lasand gluma, prioritatea lor este sa il securizeze pe Bezzechi, apoi sa incerce sa mai aduca un pilot de top, langa italian. Asa ca au nevoie de un loc care poate fi eliberat, daca apare o oportunitate. Ma tem ca, in proportie de 80%, Martin este pe faras.
-
Eu sunt in general pragmatic si eficienta o calculez la portofel. Inainte aveam un ix35, cheltuiam in medie 1500 lei/luna pentru transport doar in oras ca sa fac aproximativ 2700km. Acum am o Kona si un Model 3, preturile de achizitie comparabil cu ix35-ul 30-35k euro la momentul la care le-am luat eu, intre timp preturile au crescut, TVA, deh. Cu 1500 de lei/luna pot face cam 8300km in oras acum, nu-i fac ca nu am unde, dar daca vreau sa ajungla acelasi cost, atata ar trebui sa parcurg. Calculul TCO pentru 3 vehicule (fara pret de achizitie, asigurare, taxe sau amortizare). Presupuneri (conform cererii): - Distanta: 2700 km/lună - Perioada: 5 ani - Excludem costuri de achizitie, asigurare, taxe, infrastructura de incarcare, valoare reziduala. Daca costurile de achizitie, asigurarile sunt asemanatoare - mai ales ca ix35-ul e vechi, pe celelalte doua nu le pot controla. - Include: cost energie / combustibil și revizii+piese anuale. Rezumat rapid (doar valori importante): - Distanță totală pe 5 ani: 162000 km (2700 km/lună × 12 luni × 5 ani) 1. ix35 (diesel, 8 L/100 km, 7 RON/L, revizie 1500 RON/an) Cost energie/km: 0,56 RON/km Cost energie 5 ani: 90720 RON Revizii 5 ani: 7500 RON TCO 5 ani (energie + revizii): 98220 RON Cost mediu/km pe 5 ani: 0,606 RON/km 2. Tesla Model 3 (150 Wh/km, 1 RON/kWh, revizie 0 RON/an) Cost energie/km: 0,15 RON/km Cost energie 5 ani: 24300 RON Revizii 5 ani: 0 RON TCO 5 ani: 24300 RON Cost mediu/km pe 5 ani: 0,15 RON/km 3. Kona EV (135 Wh/km, 1 RON/kWh, revizie 1500 RON/an) Cost energie/km: 0,181 RON/km Cost energie 5 ani: 21870 RON Revizii 5 ani: 7500 RON TCO 5 ani: 29370 RON Cost mediu/km pe 5 ani: 0,181 RON/km Rezumat: 1. ix35 Cost mediu/km pe 5 ani: 0,606 RON/km; TCO 98220 RON 2. Tesla Model 3: Cost mediu/km pe 5 ani: 0,15 RON/km; TCO 24300 RON 3. Kona EV: Cost mediu/km pe 5 ani: 0,181 RON/km; TCO 29370 RON Daca nu as fi avut revizii la Kona, ar fi iesit mai ieftina ca Tesla ... Si daca as fi scos reviziile de la ix35 nu ar fi ajuns la nivelul Kona ... La mine nu e teorie, e practic, nu vorbesc din Consumer Reports sau din ce comenteaza lumea pe TikTok, YouTube, etc. Doar cum se reflecta deciziile facute in buzunar: doar in oras, de cand am luat mainile electrice (2021) am facut 153381 km deci o sa trec de borna de 162000 km in 5 ani fluierand. P.S. Costurile de mai sus includ doar incarcarea de acasa de la retea, am acces la priza de 7,4 kW. Nu includ incarcarea din panourile solare, daca o pun pe aceea .... valeleu.
-
22. VALENCIA Motul Grand Prix of the Valencian Community
topic a răspuns lui Cavaleru în Cavaleruul Competitii Internationale
@wolfybv multam de poze, faine, mai las deschis sa mai postezi ne poti spama fara griji. si mie imi place Bez sper sa-l vedem mai des sezonu viitor pe P1 -
Dar ce are Vietti ca se da si el la motogp. E copilul academiei, se da pe motoreta vr46 in locul altui produs al academiei. Acosta il vad mai bun da FA54 Aprilia normal ca e multumita cu Bez, pt ca JM a dat-o de gard, si cu accidentarile si cu fugitul la alta echipa. Are zero incredere in el. Desiiii JM e rapid, si daca poate duce mai des Aprilia in P1 cred ca el e. Dar numai sa-si revina.. oricum in 2027 nu-l vad facand mare branza in prima jumatate. nu ziceau ca o sa fie 4 GP26 pe grila anu viitor? 2 la factory, una la vr46 si una pt AM73
-
teoretic pe 25 doara gp24 e deja locomotiva cu aburi, tre dus la fier vechi, la topitorie
-
Și Fermin?
-
care vrea ziua de teste dati pm.
-
buna ziua! pofta mare, all you can eat!
-
@danypop Eu imi recunosc greselile,am mai zis in multe cazuri ca am gresit,dar,dupa cum am mai spus suntem cativa pe aici carora ne place sa facem predictii sa vedem daca ne ies - in foarte multe cazuri gresim si e normal sa gresesti pt ca nu ai date pe care sa te bazezi doar pareri,discutii impresii past history etc Si nu vad nici o problema in a gresi. Mai sunt insa vreo cativa care tot ce stiu e sa dea peste nas ba mai mult atunci cand gresesc si ei (desi e foarte greu sa gresesti cand nu spui nimic dar iata ca le iese ) nu ar recunoaste neam.Nu te-am auzit vreodata sa recunosti cand ai gresit sau ca ai spus prostii. Sunt convins ca tu crezi ca nu gresesti niciodata.Desigur.Keep it going Revenind la presezon,Rivola...da un interviu finut elegant dar cu destul de mult inteles zic eu : Our priority is to renew with Bezzecchi.We won't rush Martin Deci cu alte cuvinte : 1. the silly season deja a inceput 2.Martin...e pe planul 3 la Aprilia.Si pe buna dreptate. As face iarasi o predictie - dupa cum am zis in prealabil - Bezzechi e dorit de ei si viceversa,deci nu se va misca in urmatorii 2 ani cel putin de unde e,si cred,sper ca Rivola urmareste pe altcineva pt celalalt loc Meh,nu mi se pare ca are un stil diferit de cei din "scoala noua" din motogp.Extreme lean samd.Are trase diferite pt ca e pe KTM,si aia nu functioneaza normal,deci trebuie sa vireze cu spatele sa accentueze franarea si accelerarea sa faca cat mai rapid stop'n'go'ul (dus la rang de arta de Marquez) samd. Sunt convins ca se poate modula si isi poate schimba stilul pt orice moto din gp. Max pe Nurburgring -wow.Omul e flawless - n-am ce zice,desi eu personal nu il suport,nu pot sa nu ma inclin - asa un talent...si ce e cel mai haios ca taica-su a fost...hai sa nu zic zero dar un pilot...de duzina. Nu pot sa il condamn Rossi - el provine dintr-o alta era mai...romantica.Cand talentul era de ajuns - vorba lui "noi sambata seara mergeam la party daca ne calificam bine - acum nu mai merge asa,astia se culca la 9.30-10 ca sa fie perfect odihniti pt duminica".Stacheta s-a ridicat,dar sunt convins ca Rossi daca mai era tanar,facea fata si acum.Cu privire la competiiile alternative - enduranta - mi se pare normal ce face,e o activitate mai mult psihica decat fizica (pt ca la varsta lui fizic mai finut),e racing la nivel destul de ridicat e (relativ) safe...e ok.E o retragere frumoasa ca sa zic asa,mult mai bine decat sa mergi la pescuit la 30 de ani ca altii mai dusi cu pluta,nu dam nume
