Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Dacă e vorba de DR600 singura limitare e la admisie. Nu trebuie făcută nici o modificare la carburație sau CDI. Dacă e alt tip, nu știu, există tot felul de limitări, în funcție de marcă, inclusiv varianta cu altă axă cu came. Dacă știi un pic (mai mult) germană caută pe site-urile nemțești, ei s-au lovit primii de problema delimitărilor. Cuvântul cheie este entdrosseln sau gedrosseln la marca ta de mobră. Eu am avut o mobră cu limitare în vitezometru (și CDI) dacă vrei povestea cu geniul român care a învins fantezia japoneză, povestim...
  3. Azi
  4. Bulgarii nu sunt usi de biserica! Toti care au o bruma de bani si isi iau X6, Meleu, Geleu, etc, absolut toti merg la fel de tare si de prost ca ai nostri. In rest aia cu masini amarate merg cu 30 ca nu duc carutele mai mult. + nu mersul tare e problema, ci nesimtirea si prostia.
  5. O singura am dat de un bulgar care m-a pus in pericol de cate ori am trecut prin Bulgaria in timp ce in Romania zilnic dau de cretini care ma pun in pericol. Da, am putea sa spunem ca nu e frumos ce a facut bulgarul dar trebuie sa intelegem ca ceea ce noua ni se pare normal lor li se pare periculos. Erai cu EV-ul?
  6. cum e sa-l lase pe asta sa plece si pe mine sa ma amendeze? Aici frustrare...
  7. Salut, nu ma pricep la DR 600, dar, ce vezi in filtru de aer este consecinta ca nu ai explozie in cilindru, sau nu cum trebuie. De acord cu ce zice mai sus Patrick_M si Nguyen CDI schimbat cu altul !? detalii? Zici ca ai modificat carburatorul original care limita caii? Nu cred ca ai facut toate modificarile ! ai niste prize de aer in admisie care la unele carburatoare se dau jos, la altele nu . Tu cum le ai ? Le-ai modificat ? Cauta sa afli care este metoda de limitare folosita de productaor la modelul tau, ca sa stii ce ai de schimbat. Eu as incerca cu alt carb, alt CDI, de la cineva care are sa-ti imprumute ! cel mai simplu ....
  8. Brev, omul a recunoscut ca a mers tare si ca a incarcat marcajul deci degeaba il certi. Si-a spus oful in ceea ce priveste bulgaroii care s-au pus pe sifonat romanii desi ei merg la fel de prost (si ala mergea tare si incurca traficul) + alti soferi care merg si mai tare si mai periculos dar care nu au patit nimic. Atat si nimic mai mult........ si-a zis oful, nu s-a victimizat.
  9. I pup you! Idem, dar aici a fost si ceva in plus, o frustrare pe care n-am inteles-o.
  10. Chiar doare,insa dupa cum am mai zis si repet, nu are rost sa ne imbatam cu apa rece. Yamaha va fi "a 2a moto de pe grila" cand se va bate cu GP25 si va fi putin macar peste GP24. I don't see it,anul asta nu o vad,si la felul cum progreseaza,nu o vad nici la anul sa ajunga in acea...stratosfera. Si stiu clar un lucru - mai au pana cam prin aprilie-mai 2026 cand se semneaza majoritatea contractelor meseriasilor - 10 luni.Ar fi cazul sa faca ceva,pt ca daca nu....raman cu Toprak port-drapel.O fi bine,o fi rau? Nu cunosc eu faptele de arme ale turcului,dar cred ca mult mai benefic ar fi pt ei sa il pastreze pe Q,dar pt asta trebuie sa ii aduca o moto capabila sa se bata la locurile 4-6, macar atat.... Reia absolut toate declaratiile pilotilor la testele de luni dupa curse,reia timpii din testele de dupa curse - daca nu ploua tot timpul erau timpi foarte buni fata de curse si de multe ori pilotii au spus faptul ca timpii din aceste teste de luni dupa cursa sunt "inselatori". Meh,sau keep dreamin - luni dupa cursa Yamaha a mai inregistrat inca un "reviriment" puternic Eu fac caternica,dar sincer chiar mi-as dori sa ii vad inapoi la bataie macar pt podiums,dar la modul cum se misca lucrurile la ei... In alta ordine de idei, e oficial : Pramac Yamaha confirm Toprak Razgatlioglu MotoGP move for 2026 Sa il vedem in actiune pe stoppie Si Bagnaia zice ca a rezolvat-o (oarecum) : Pecco Bagnaia’s confirms brake change "much easier for me” after "positive" test Diferenta intre sambata si duminica - sambata a mers cu cele normale (340mm) iar duminica,la sugestia echipei,a incercat discurile "de Motegi" de 355mm (cele mai mari disponibile) si a zis ca s-a simtit mult mai bine.Oh well,sa vina la bataie cu Marcel atunci.Macar la Mugello la circuitul de casa...
  11. Faptul ca altii gresesc si mai grav nu e o scuza. Chestie intamplata mie: am fost prins de radar cu 71m/h in zona de 50. Culmea, eu mergeam cu 71 km si tocmai atunci se gaseste unul sa ma depaseasca, cu mult mai mult, pe linie continua, fix cand politaiul iesea in fata sa ma opreasca. Rezultatul: eu amenda, el lasat sa plece pentru ca pistolul radar m-a luat doar pe mine. Ce ar fi trebuit sa fac? Am gresit, asta e, am platit M-am certat un pi u politaiul pentru ca are orbul gainii, dar mi-am asumat. Si aveam si filmarea....... ( limita de 50 era inlusiv prin padure, de iti dadea impresia ca ai iesit din localitate) 20241022175920.mov
  12. Exista intr-adevar multi smecheri, dar nu ma numar printre ei. De asemenea modul in care cineva percepe un text e ceva ce nu pot controla, dar lauda nu e o trasatura care sa ma caracterizeze. Faptul ca am mentionat ca merg tare in conditiile in care detin o masina veche, dar in stare foarte buna dpdv tehnic, e un lucru adevarat, nu incerc sa ma dau grozav. Detin permisul auto de 20 de ani, dar asta nu e atat de relevant, ci faptul ca am condus constant, mai ales pe distante mari. Supararea ta cred ca vine pe fondul faptului ca n-ai inteles esenta povestii, dar cum mentionam si mai devreme, e ceva ce nu pot controla.
  13. @SONYC Exista un principiu care ii este tare urat romanului: asumarea. Ai fost smecher si ai riscat, acuma asuma-ti si lasa victimizarea. Nu demult de laudai pe forumul de EV-uri ca ce sofer infipt esti tu si cum iti place mergi tare pnetru ca masina ta e in stare buna si poate. Hai sa nu fim penibili acum... Ai mers tare? Da. Ai depasit pe linie continua? Da. Ai fost in ilegalitate? Da. Acum ce trebuia sa faca bulgaru'? Sa nu te amendeze pentru ca si celalalt merge tare? Pe principiul sa moara si capra vecinului bulgar. Patetic...
  14. Amestecul cu PZ 30 după 2k km având 110 main și 035 jetul secundar
  15. Ieri
  16. Eu am făcut asta în 2016 în Timișoara, am trecut Ij-ul meu 56 din solo L3e în motocicleta cu atas L4e, atasul nu avea serie, făcusem eu un act notarial ca atasul a fost cumpărat de pe piața libera, dar nu i-a interesat, atunci am aflat ca am nevoie doar de un act ca atasul a fost montat intr-un service autorizat RAR, deși am explicat ca eu nu am sudat nimic la cadrul motocicletei, urechea de prindere existând pe toate cadrele de Ij 56, fie ele solo sau cu ataș din fabrica (Ij56k), noroc ca am un prieten care e mecanic la un service moto atestat RAR și am rezolvat și cu actul, a 2 a zi aveam deja noul CIV
  17. Salutare, dragi colegi, ( nu stiu daca e locul potrivit pentru topicul meu) După un an în care am condus cu mare plăcere Shadow-ul meu 600 din ’98, m-am gândit că ar fi momentul să îi aduc câteva modificări estetice pentru a-i da un aer mai personal și apropiat de stilul chopper, pe care îl admir foarte mult, mai ales stilul din SUA( dar bineinteles acolo totul este foarte usor de modificat) Pentru început, planul meu este să schimb rezervorul și aripa spate, să montez un sissy bar, o șa nouă (mă gândesc la o variantă gen „queen and king”) și să înlocuiesc ghidonul actual cu niște „rabbit handlebars”. Recent am descoperit conceptul de Electronics Tank — care încorporeaza toate componentele electronice ale motocicletei și se prinde direct în găurile existente ale cadrului (voi atașa și o poză mai jos pentru claritate).Ce mă interesează cel mai mult este dacă o astfel de modificare, care nu afectează cadrul în sine, ci doar folosește punctele originale de montaj, ar fi considerată legală și acceptată de RAR Deci... cea mai importantă întrebare pe care am încercat să o clarific este legată de aprobarea acestor modificări la RAR. Deoarece cadrul motocicletei va rămâne intact, fără să fie tăiat sau transformat într-un hardtail. Apreciez orice sfat sau informație pe care mi-o puteți oferi. Mulțumesc mult!
  18. hora09

    KTM 690 Enduro R

    images.mp4 @Patrick_M ready
  19. l.u.v

    Mic incident iuchei

    Da, un incident de genul nu ai cum să-l prevezi. Eu am pățit acum vreo 15 ani ceva asemănător pe Valea Oltului. Erau lucrari cu semafoare, s-a pus roșu, în fața mea un TIR care a oprit în dreptul semaforului Eu opresc cam la 5 metri în spatele lui, pe mijloc. Din sens opus a venit alt TIR, care însă nu avea loc de ăsta oprit. Camionul de pe sensul meu a băgat în marche arriere și a dat în spate. Când am sesizat că nu se oprește, am început disperat să pedalez în spate, impingând motorul. Norocul a fost că oprisem mai la distanță și nu s-a urcat peste mine. De atunci am învățat să nu mai opresc în spatele ăstora, pe mijlocul lor.
  20. Se vede ceva acolo, sper sa fie ok, deși ăștia de la RAR cauta orice motiv sa te mai tapeze de niște bani.
  21. Amin. Daca dau de el pana sambata, scriu aici. Dar cred ca toate detaliile le stie direct, la tel. Eu o sa fiu la RAC si acolo nu-i timp de forum pana lunea viitoare. Va rog vorbiti cu el direct. Multumesc de intelegere si pt cine are chef de o plimbare, RAC va asteapta. Pentru cine vine de pe forum, dau o bere si o tuica. @hora09, tu esti deja pe lista.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...