Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Problema cu LLM-urile astea e ca e ca si cum ai intreba pe un forum uite aici alt raspuns de la LLM: "are the synthetic oil molecules smaller than mineral ones? Great question! The difference between synthetic and mineral oil molecules isn’t just about size—it’s about uniformity and structure. Molecular Comparison: Synthetic vs. Mineral Oil Synthetic Oil: Engineered in labs with uniform molecular structures. Molecules are similar in size and shape, often smaller and more consistent. This uniformity allows for smoother flow, better lubrication, and greater stability under extreme conditions2. Mineral Oil: Derived from crude oil and refined. Contains a mix of molecule sizes and shapes—think of it like a blend of golf balls, tennis balls, and basketballs. This inconsistency can lead to less efficient lubrication and more breakdown over time. So while synthetic oil molecules may not always be smaller, they are more consistently sized and shaped, which gives them a performance edge. It’s like comparing a jar of identical ball bearings to a jar of random pebbles—synthetic oil is the ball bearings." Practic se contrazice singur (exact ca si cum ar citi parerile de pe un forum): "sunt mai mici, dar nu sunt mai mici". Pe scurt, cine stie? Eu unul incerc sa gasesc surse credibile, iar LLM nu este o sursa credibila decat daca iti da niste referinte stiintifice. Nu incerc sa zic ca moto are o problema. Eu unul as folosi uleiul care nu este consumat si i-as da inainte la plimbare/circuit.
  3. cred ca la final diferenta de puncte MM-Peco va fi mai mare decat punctele cu care a luat campionat candva Peco ce nu inteleg la Peco: s-a mers pe atatea tipuri de circuite: high grip, low grip, stop and go, flowing , omu e praf pe toate. zici ca a uitat complet sa mearga. frate si Nakagami vea un circuit unde mergea mai bine decat pe restu mila mea pt Peco incet incet se transforma in ura pt cele 2 campionate luate. am zis si crezut asta de vreo niste etape. exact. uconfirmed dar super stupid Q vine pe V4 si ia campionatu in astea 6 etape ramase sau cate mai sunt.
  4. Nu e problema pe acel segment de drum, totusi ai multe segmente de drum unde esti singur in pustietate totala. Intre Ostrov si Baneasa este ok drumul cu ceva denivelari in functie de "peticeala facuta", dar nimic grav, nimic deranjant. Intre Baneasa (ai Petrom) si Negru Voda (nu ai benzinarie) drumul a fost proaspat reasfaltat undeva la 50% din drum, te dai cu rolele pe acolo. Oricum intre Baneasa si Negru Voda, te intorci in timp......daca te uiti atent la atmosfera celor cateva sate izolate de pe acel segment de drum.
  5. Sper ca nu crezi o asemenea aberatie Adica daca ar fi fost pista perfect uscată/gumată ar fi fost mai rapid cu cat? 5-10sec/tur? Omg Pecco a fost pe fundul gropii în weekendul trecut, de aici are doar o singura direcție, in sus. Eu cred ca va merge bine in acest weekend, top5, top3, chiar pentru victorie nu-l vad dar nu se știe niciodată cecse poate întâmpla. Eu cred ca in restul curselor va progresa(de unde este acum) si nu as exclude chiar o victorie (poate cu putin noroc) in restul curselor ramase.
  6. Si gurele tari in care se poate merge legal in siguranta (bineinteles ca nu e nicio placere, doooh!) sunt alea cu foarte multe autostrazi. Cum ar fi Austria. Acolo pe DN-uri, DJ-uri etc nimeni nu se grabeste pentru ca au putin de mers pe ele, 90% din drum se face pe autostrada. In tari bananiere precum Romania, Bulgaria nu esti in siguranta la viteza legala pentru ca toata lumea se grabeste pe DN-uri. Si stiti care e culmea? In examenul pt permis exista o penalizare pe care o poate da examinatorul pentru "neincadrarea in ritmul impus de ceilalti participanti la trafic". Chestie in evidenta contradictie cu alta penalizare pentru "depasirea vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv". Deci pana si legiuitorul recunoaste ca, daca majoritatea participantilor la trafic circula peste limita de viteza este periculos sa circuli tu legal. In cazul in speta, Bulgaria, depinde de cum e traficul. Dacate duci in noiembrie poti sa mergi legal, pentru ca putini bulgari o ard grav. Daca te duci in iulie august pe rutele spre Grecia si incerci sa mergi legal e nasol pentru ca sunt o gramada de romani care o dau tare. Deci ajungem la cea mai importanta chestie legata de viteza, dupa parerea mea: adaptarea vitezei la conditiile de drum si trafic. Pentru ca nu viteza ucide, ci neadaptarea ei in functie de ce e in jur. Am mai spus asta, eu merg mai tare pe drumuri semiaglomerate decat pe aceleasi drumuri goale. Pentru ca atunci cand sunt goale fac soferii dubiosenii si te pot mai usor surprinde cu garda jos din cauza relaxarii indusa de drumul gol.
  7. da la asta ma gandeam si eu, ca e bun timpul pt un prototip nou, indiferent de ce conditii au fost. deci potential exista.
  8. fan inversunat nu sunt nici eu, dar mi-e mult mai simpatic decat Satana
  9. Azi
  10. Președintele Cehiei, Petr Pavel, își petrece vacanța în România, explorând țara pe motocicletă, transmit mai multe surse media. El a fost văzut azi în Craiova îndreptându-se spre Parcul Romanescu împreună cu o echipă de securitate.
  11. Eh,eh nici eu nu sunt fanul lui da nu l-as da chiar asa mort si ingropat.... In alta ordine de idei,on the Aprilia side : Jorge Martin explained why Aprilia’s braking strength is “maybe too much” after another comeback ride from 17th to tenth in the Catalunya MotoGP. “I am very, very strong in braking with Aprilia. Maybe too much! I can overtake riders, but I miss a bit of corner speed," he said. “There's always a compromise. I think I have to lose a bit of braking, and gain in other parts. “It seems like with the Aprilia, you can force the front [in braking], but if we don't have a really good first touch of the throttle, we spin the rear a lot. “So, I need to brake hard, but release smooth, and then a little bit of throttle. “If I do everything aggressively, like I used to do in the Ducati, then everything becomes really difficult. So the stability is now where we have to focus and try to be smooth.” Interesant - deci e mai buna pe frane decat GP24?(JM cred eu ca are o parere avizata in acest sens),dar mai slaba pe accel si mai "irascibila"
  12. Cum e drumul acela ?? Vreau sa-l fac cu Guzzi in weekend. Am fost recent Buc-Calarasi -Adamclisi -Ovidiu -Năvodari si acela este ok.
  13. eu nu cred ca Pecco va mai merge bine vreodata pe 1000cmc, si cat va fi coechipier cu satana.... my2c daca nu se va reinventa, poate sa-si puna combinezonul in cui
  14. Iata ce zice si un AI, confirma ce ati zis voi: are the synthetic oil molecules smaller than a mineral ones? Yes — synthetic oil molecules are generally smaller, more uniform, and more consistent than mineral oil molecules. But let’s get a bit more technical to explain why that matters. Molecular Structure: Synthetic vs. Mineral Oil Mineral Oil (Conventional Oil) Derived directly from crude oil through distillation and refining. Contains a wide range of hydrocarbon molecule sizes and shapes — some long, some short, some branched, some ring-shaped. This irregularity leads to: Less predictable performance More oxidation and sludge formation Less stability at extreme temperatures Synthetic Oil Engineered in a lab to have consistent molecular size and structure. Molecules are typically: Smaller and more uniform Designed for specific performance characteristics Free of impurities found in mineral oils (e.g. sulfur, waxes) Conclusion Synthetic oil molecules are more uniform and often smaller, giving them superior flow, protection, and stability. This molecular precision is one of the main reasons synthetic oil outperforms mineral and semi-synthetic oils. Clar in cazul meu, motorul fiind de tehnologie mai veche si cu multi kilometri si ore de functionare, uleiul sintetic va fi consumat. Am inteles explicatia si ma bucur ca motorul nu are nimic ,in afara de uzura specifica varstei.
  15. Yamaha's Private Test At Barcelona Hindered By Rain By David Emmett Yamaha's planned private test at Barcelona at the Monday after the Catalonian Grand Prix has not gone as smoothly as Fabio Quartararo and the other Yamaha riders had hoped. The day started damp, and showers on and off during the day meant track conditions were far from ideal. There are no official reports from the tests, and no times have been released, but people with knowledge of the test said that Andrea Dovizioso, Alex Rins, Jack Miller, and Fabio Quartararo all rode during the day. It is almost certain that if Quartararo and Rins rode, it would have been aboard the V4, as there would have been little sense in them riding the current inline four M1. Unofficial and unconfirmed times say that Fabio Quartararo set the best time at the test, with a 1'39.3. For reference, Quartararo's Q2 time at the weekend was a 1'37.803, and his best time in Saturday's sprint race was 1'38.857. Yamaha's V4 will get its first public outing next week, at the Misano round, where Augusto Fernandez is to race the bike as a wildcard. The V4 will also get another public outing at the test on the Monday after Misano, where Fabio Quartararo, Alex Rins and Jack Miller are due to test the bike. Aa,nu nu - clar Fer va fi wildcard la Missano pe V4,indiferent cum i s-a parut motoreta lui Q sau Rins. Mie mi se pare mai mult decat decent timpul de 1.39.3 pe umed - avand in vedere ca Q pe pista gumata in Q2 a facut 1.37.8 care la randul lui e un timp beton,recordul circuitului fiind de 1.37.5 facut tot atunci de AM pe GP24. 1.5s sub record pe umed....e bine-bine zic eu. Acuma nu stim conditiile - ce inseamna damp - e ud ud sau doar greasy - deja cand ploua sunt prea multe variabile dar mi se pare un timp decent. Am mai zis - motoreta e total noua - nu au cum sa puna V4 in cadrul de L4 deci new frame new swingarm new engine...si timp pe ud cu 1.5s mai slow decat recordul L4 in quali trim?Dupa juma de an dupa ce s-au apucat de ea?Bun timpul. N-a mai facut Yamaha asemenea progrese cu o motoreta n-am mai vazut asa dezvoltare din 2004 de cand a venit Rossi la ei.Doamne-ajuta! Sa nu ne excitam prea devreme insa - Yamaha prin Q anul asta a inregistrat un progres in 1 lap pace,si Q tot timpul a fost bun la gasirea acelor 0.2-0.3 care fac diferenta,problemele majore sunt insa in cursa - tyre wear,low grip spate,frana spate,accel race pace...acolo daca ar putea imbunatati... Cert e ca macar din punctul asta de vedere,Missano va fi interesant. E si high grip si Bagnaia va merge mai bine acolo. Sa vedem.
  16. Sunt proaste doar daca nu stii de ele daca esti informat actionezi in cunostiinta de cauza. Dar ai dreptate, nu doar viteza omoara, si oprirea brusca, doar ce am vazut acum 2 zile in BG depasire in curba in orb (stiti ca au vegatatie pe margine) pe coborare, ce pot sa zic, m-am bucurat ca nu urcam din partea cealalta pe moto. Allahu Akbar cat timp ajungem intregi acasa.
  17. Nu cred ca a fost ploaie efectiv, din ceva poze pare ca a plouat si s-a oprit ulterior, dar pista nu a fost 100% uscata. daca o sa fie wildcard la misano inseamna ca e bine. Daca Fer o sa fie tot pe L4 inseamana ca nu a fost bine @xt600, un filmulet pentru tine 1902141057_ScreenRecording_09-09-202507-48-54_1.mov
  18. Am patit ceva de genul la un cfmoto sr-s 450 in iarna, dupa doua luni de stat in garaj, m-am urcat pe ea si cand am pus piciorul pe frana spate ( stand pe loc ) , s-a dus piciorul pana jos la fund, fara sa faca ceva rotii spate. Am fost la rams, mi-au aerisit frana si a ramas ca daca se mai intampla, schimba pompa.
  19. Ieri
  20. Lup69

    Pistol impact Panzer 1/2

    Tu stii... eu doar am citit ce ati scris voi...
  21. L-am filmat in Iunie insa acum am avut timp sa il éditez. Aici gasiti opinia mea despre aceasta motocicleta in baza experientei personale cu alte motociclete detinute, 4x noi si 5x SH, de la 125cc la 1200cc.
  22. mergi la bavaria, au investi o gramada in service. fata de ce era acum 5-6 ani cand am lucrat eu acolo acum e tipla.
  23. Aici pe partea de receptie ai dreptate, sunt niște băieți noi care nu știu ce fac. Dar pe partea de mecanici sunt ok.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...