Toată activitatea
- Ora trecută
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
Dubioase etapele astea fără MM.. - Azi
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
La noi îl duceau direct în catedrală. -
O sa fie bine, dongle pt porturi și aia e. Pai nu mai era ca arsesem alt laptop. Intre timp l am făcut pe ala și l am și vândut.. Vând tot acum.
-
ba da si ziceai parca ca nu mai e de vanzare mi-ar fii placut pro pentru conectivitatea mai buna si racirea activa, dar ma descurc si cu air. de nou pro era mult peste buget
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
urmeaza... sper ca anul viitor. L-am testat intro parcare si mi-a placut (ingusta si inalta , usoara si ceva mai puternica decat modelul vechi) -
lasa ca ti-am facut un bine. nu tu m-ai intrebat data trecuta?
-
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui Adrian M. în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
Si, inca nu ti-ai luat 2025 adventure R ul ? -
KTM 390 Adventure
topic a răspuns lui pepsi în ERUul Totul despre motocicletele de enduro touring & adventure
2x KTM 390 Adventure si 2x Kawasaki KLE 500, prin carpatii meridionali -
Frumos, se vede ca ai ceva background de cross. Am fost si eu de cate ori pe circuit cu 390-ul. prima oara cu anvelopele stock era mai mult un chin a doua oara cu anvelope 50 - 50 a fost fainut a treia oara cu anvelope cu crampoane a fost chiar distractiv
- 142 răspunsuri
-
- Dual Sport
- 450
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
pana mea, nu ai putut posta cu o saptamana mai repede? tocmai ce am luat un m4 air :))
-
21. PORTUGAL Qatar Airways Grand Prix of Portugal
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Se suie dupa premiere sa vada si el cum e -
Poi da,și eschimoșii face foc sub snowmobil înainte să plece cu el.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui apriliacluj în Cavaleruul Competitii Internationale
-
Neatzaaaa Joi, hai, incaunpic, #hastagrezist#!
-
Buna dimineata! Mergem la lucru? Pe mine nu ma deranjeaza ca trebuie sa merg la lucru in fiecare dimineata, dar sa astept atatea ore ca sa ma intorc acasa, asta ma scoate din sarite!
- Ieri
-
Nici nu stau sa citesc ce prostii scrii, daca ai incput cu principiile fizicii. E clar ca nu merita sa-mi racesc gura d pomana. A, deci aniversam impre7na?! Nu stiam. La mai multi! 300v, ca asta recomanda inginerul de curse, nu?! Impreuna cu cutie inversata, frana spate la mana, slickuri S, M sau H, toba GP, lant racing fara o-ringuri si casca XSpirit 3 plus combinezon cu cocoasa si airbag, toate pe un Ninja 650 2 in linie cu cai cat Translantul meu de care ma impiedic mereu printre masini mergand cu picioarele pe jos. PS La sub 10 grade uleiul trebuie musai adus in temperatura in ceaunnpe aragaz inainte sa pleci din garaj iar slicurile incalzite minim zece minute prin frecare. Dupa care se spala, se usuca si se refolosesc la urmatoarea frecare.
-
20. MALAYSIA Petronas Grand Prix of Malaysia
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
We are pleased to announce that Noah Dettwiler’s health condition has improved so positively over the past few days that the treating physicians in Kuala Lumpur have given the green light for his repatriation to Switzerland. Today, Wednesday, a team from the Swiss Air-Rescue Rega visited Noah at the hospital in Kuala Lumpur to discuss and plan the details of his medical transport back home. The flight is scheduled for Thursday and Noah is expected to land in Zurich late in the evening. From there, he will be taken directly to a hospital where he will undergo the pending surgery on his leg. This will be followed by the rehabilitation phase. Noah’s family will also be able to begin their return journey from Kuala Lumpur to Switzerland on Thursday evening. The entire family as well as the team are overjoyed about this positive development and grateful for the excellent medical care in Malaysia. Special thanks go to Rega, who is making this safe repatriation to Switzerland possible. -
Lucian_M îl urmărește pe Presiune pneuri sub 10C
-
Ai deschis cutia Pandorei, să vezi acuși păreri...
-
da… exista motociclisti care merg sub 10 grade??? ce ulei folosesc???
-
Topicul este despre presiunea de mers pe stradă. Tu citezi pe nu știu cine care discută despre presiunile de pe circuit. Asta ți-a atras atenția colegul. Revenind la subiect, în 21 ani de motociclism, am mers doar cu ce mi-a recomandat producătorul motocicletei. Indiferent că am mers pe + 40 sau - 5 grade. Și nu mă târăsc pe stradă, dar nici nu merg ca și cum aș avea doar azi de trăit.
-
Raspuns scurt: Sunt aceleasi principii ale fizicii. Raspuns elaborat: 1. Ideea e ca pe circuit unde se stoarce aproximativ tot din aderenta posibila a pneurilor se fac ajustarile necesare de la o ora la alta fata de manualul ce se foloseste pt. uz de strada unde esti obligat sa reduci viteza conform conditiilor. Pe circuit se adapteaza si viteza conditiilor meteo DAR se forteaza imbunatatirea aderentei modificand SI presiunea in pneuri. Scaderea presiunii mareste deformarea, implicit incalzirea. Sa nu mai zic ca injinerul zicea ca si setarile telescoapelor necesita schimbare pe circuit cand uleiul se incalzeste deoarece isi modifica vascozitatea... 2. Zicea chiar si nenea injineru, la moto e aceasi presiune in manual de la Polul Nord pana la Ecuator, ceea ce zicea el ca nu e prea sanatos ca nu are cum sa fie optim. Cred ca se pricepe mai bine ca mine... Dar pentru un mers de strada fara injiner in atas, trebuie sa adaptezi viteza conditiilor de trafic nu sa faci experimente cu presiunea de capul tau punand in pericol pe altii si pe tine. 3. (Concluzia - ce se desprinde din ce spune injinerul) Factorul cel mai important care ajuta deciziv aderenta e temperatura cauciucului, adica daca e mai cald e mai lipicios de asfalt. Recomanda reducerea incalzirii cauciucului prin marirea presiunii cand cauciucul se topeste prea mult (acele picaturi-guguloaie ce se aduna pe marginile cauciucului). Modificarile sigur se fac intre niste limite posibile fizic. Si mai zicea ca presiunea mai trebuie corelata si cu suspensia sau reglajul ei, asa ca idee... te invata sa citesti in uzura cauciucului ce setari ai nevoie sa modifici la suspensie si/sau la presiune Pe strada in sezonul rece incalzirea cauciucului o poti influenta practic doar din presiunea acestuia deoarece asfaltul e tot timpul prea rece si nu poti forta incalzirea cauciucului ca pe circuit cand circuli pe strada (incalzitor sau mers pe cate una din roti). Daca e asa mare blasfemie ceea ce am scris ma retrag decat sa devin ereticul discutiei, oricum presiunea variaza lejer o jumatate de bar cum a scris si colegul mai sus chiar si in conditii de strada din cauza stilului de mers sau a diferentelor de temperatura din acesi zi, saptamana sau sezon, deci nu e chiar asa sfanta. Nu inteleg ce e asa de mare stres cu presiunea vietii cand aceasta variaza continuu, se modifica si daca impingi mobra de la umbra la soare... deci oricum presiunea ce o bagam noi din manual in roti e orientativa / relativa din start. Chiar am iesit sambata si am constatat ca iarna nu-i ca vara (dupa cum spunea un celebru in viata) - pt. ca fishtail... cauciucurile erau foarte putin caldute fata de sezonul estival desi nu am mers tocmai lejer... Nu ma intreba cat era presiunea la rece si la cat a ajuns la cald ca nu mi-am batut capul Dumuri aderente sa avem!
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
VID-20251103-WA0009.mp4
-
Mneata cu -n fata.
-
Da da diiiii Neatzaaa
