Toată activitatea
- Ora trecută
-
FUN
topic a răspuns lui The Flying Dutchman în The Flying Dutchmanul MOTOCICLISM.ro for English-speaking bikers
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Da nici nu te-am contrazis in legatura cu asta,suntem perfect de acord Tot ce am zis eu e ca la fel a debutat si odiseea Honda.Fix la fel. La mult-iubitul lui Sachsen in....2023?nu? a fost dispus sa riste absolut totul.Si ce a rezolvat?A cazut de vreo 4-5 ori si s-a accidentat,parca nici n-a concurat pana la urma duminica in urma accidentarilor,daca nu ma inseala memoria. Acolo ne-a aratat ca orice ar incerca,chiar si un 8xcampion mondial cu experienta enorma pe moto respectiva,daca moto nu poate,el nu poate suplini decat in foarte mica masura carentele motoeretei. Acel Saschen 2023 zic eu ca ar trebui sa serveasca drept lectie oricarui pilot care incearca sa ia o moto de pluton si sa o ridice pe podium - in era moderna,in anii nostri nu mai merge haiduceala asta.It's a fact. Asa sa fie,sincer eu m-as bucura Sa faca motorete bazandu-se exclusiv pe feedback'ul si indicatiile lui Memelu,ca asa a facut si Honda. Poate,poate o trozneste - sunt oricum sanse mult mai mari sa o trozneasca decat daca ar lua in considerare ce spun toti pilotii Ducati. Fingers crossed. (stiu ca sunt rau,insa cred ca toti - in afara de fani - ne-am plictisit de aceasta arma letala Ducati impotriva caruia absolut nici un pilot nu poate concura.Ar fi superb sa o strice Gigi,sa se mai poata bate la podium si altii in afara de pilotii Ducati. Gigi a declarat ca a luat in considerare feedback'ul dat de toti pilotii.Acuma vorba ta,intre ce declara si ce si CAT ia in considerare,aia doar el stie. Dar repet - eu sunt pentru - sa faca motorete dupa chipul si asemanarea lui Marquez. Ca asa a facut si ce era (si este?) cea mai galonata echipa din gp. Si a ajuns la sapa de lemn -
Ambele pinioane/profile sunt virgine/fara uzura , unul dipistok celalat manufacturat... Pentru poze cu pinioane care au functionat , trebuie sa dovediti ca aveti peste 18 ani.... ...sfanta Pila si cu sfantul Ciocan sa va indrume si sa va pazeasca! Pana la urma, adevarata calitatea a acestor utilaje , este ca , te fac sa depasesti tot felul de blocaje mentale care il incapaciteaza pe un om normal... ..pile pe pinioane, pile pe pistoane, ulei recuperat si filtrat de pamant in punga de 1leu ,in urma desfacerii pe camp pentru schimbarea cuzinetilor, rulmenti facuti din resturi, bloc motor ajustat cu dalta de la roropercutor ca sa poti extrage ceva pipota din motor fara sa-l mai dai jos din cadru, rulmenti polizati ca sa incapa, supape indoite extrase din chiuloasa, pe marginea santului , ca sa te poata aduce acasa fara zgomote anormale...
-
Fain era daca puneau in realizarea artistica si cablul electric care alimenteaza blocul. Asa sa ne dam seama cum ar fi .....
-
Da, categoric! E un "exercițiu de imaginație" la "cum ar fi" daca ar fi...
-
Asa-i autentic ;ros de harciog.Pinioanele Herzog ar fi ultima problema de rezolvat pe MT urile astea.... Petele de strangere le-am raschetat cu-n smirghel pus pe o bagheta de lemn cu profil V .Acum clantane la fel,pe toata circumferinta,neconcentrica,bineinteles.Merci de sugestie,bunului nostru artizan in domeniu,Romeo.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ma tem ca declaratia lui Jiji, postata de @B.B. arata o schimbare in strategia inteligentului, in sensul unui sprijin total catre MM. Vocea lui Pecco nu se mai aude prea mult, in cadrul echipei. Bine, pana la urma, nu este nimic nou, anul trecut motoreta s-a facut preponderent (daca nu integral) pe baza datelor si feedbackului dat de Pecco. Si cea de anul asta, sunt convins, tot dupa datele lui FB a fost facuta, dar nu i-a nimerit-o prea bine... in schimb i-a venit manusa demonului. Niciodata nu am fost foarte convins ca Gigi face motoreta pe baza datelor TUTUROR pilotilor. Nici nu ar fi posibil, mai ales daca ai 6-8 piloti cu stiluri de pilotaj foarte diferite. Desigur, datele se strang de la toti, sunt comparate, dar motoreta tot pe datele unuia, cel mult doi piloti, se construieste. Diferenta fată de celelalte echipe este ca Gigi are un volum mult mai mare de date, pentru comparatie si asta conteaza! Plus ca are mai multi piloti cu care poate testa solutii. Bineinteles ca conteaza! Cum spuneam si mai sus, are un volum mare de date pentru comparatie. Cu motoretele 2027 nu se porneste de la 0 absolut. Informatiile si know how-ul obtinut in ultimii ani vor conta mult in dezvoltarea noii motorete. Nu va fi deloc surprinzator faptul ca si cu noul model, Ducati va fi tot in top. Singura necunoscuta o reprezinta pneurile. Pneurile pot amesteca mult cartile... -
Sper ca ai realizat ca poza asta este un fake grosolan.
- Azi
-
George_F s-a înregistrat pe forum
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
cu durere in suflet sunt de acord, nu cred ca mai e dispus sa riste asa mult. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Total de acord. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Sustin ce am scris mai sus. Ducati(factory) e in cel mai bun moment din istoria lor. Au pilotii pe 1 si 3, deci nu sunt batuti de niciun alt constructor. Anul trecut cu mobra aia buna ce-l lăsa pe peco sa fie cel mai bun pe frane, aveau pilotii pe 2 si 4. E realitatea, nu? -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Da eu nu am spus ca GP25 e dezastruos,sau ca Ducati nu merge bomba.Musiu Bagnaia a zis ca nu poate frana cum frana el in tinerete cu GP24 si ca e de porc gp25.Musiu Diggia i-a tinut isonul.Memelu a dat din umeri si a castigat majoritatea curselor. Si Honda la fel defila - same story.Si tot asa la inceput de 2019 au aparut voci (destul de reputate Lorenzo+Chel) care au spus ca e cam de porc handling'ul la ele si ca doar Memelu poate merge cu ele.Memelu s-a exprimat sa o lase asa ca e tzipla si a mai castigat un campionat.Dupa care stim deja ce s-a intamplat.Treaba a debutat fix la fel - cu MM in floare defiland si ceilalti bombanind ca motoreta nu are handling cum trebuie.These are early signs,identic si la fel. Ai fi avut tupeu sa spui in 2019 ca Honda va fi praf in urmatorii 5 ani?La fel ca si acum,cine are tupeu sa spuna asa ceva despre Ducati?Dar iata ca,la fel ca in 2019 cu Honda,sunt niste mici avertismente. Dar repet - eu cred ca Gigi e prea inteligent ca sa nu inteleaga asta si sa nu ia in considerare ce zice Bagnaia. Achesez. Eu am si Alpinestars si Dainese comandate de pe site'urile din uk,insa originale.Calitate tzipla nu ma pot plange.Bani...decenti as zice avand in vedere cat tin. Ca o paranteza nu sunt deloc de acord cu ce fac marii constructori acum (printre care si Alpinestars) cu aceste noi cizme facute din vinilin (ei le numesc microfibre blablabla dar e vinilin oricum ai da-o sunt bucati mici de plastic) si cu care vor sa inlocuiasca pielea.Not ok.Nici dpdv al calitatii,nici al pretului nici al rezistentei in timp cat si la un crash,din absolut nici un punct de vedere nu mi se pare ok.Sustenability my ass,bai nene de cand a devenit plasticul sustenabil?Nu e sustenabil e doar iefin de produs,sa lase vrajeala asta de 2 lei. Nu mi-as lua echipamente fake (pt ca sunt fake hai sa nu o mai dam din fanta in cola) de la chinezi,iar celor care isi iau le spun un singur lucru - chinezii fac si casti Shoei la 70e cand cele originale sunt la 700e.Indrazniti sa va luati ?Nu?De ce nu? Daca teoria cu fake e ok merge la manusi,de ce nu se poate transpune si la casti? Conteaza enorm.Motoreta 2027 pe ce baza crezi ca o va face?Nu pe bazele a ceea ce a invatat/primit feedback in 2025,2026 samd? Are o relevanta masiva - vorba aia istoria nu se repeta dar rimeaza al naibii de bine. Sper insa in secret ca Gigi sa fie de parerea ta,sa se suceasca la 180gr fata de cum lucra pana acum si sa il asculte DOAR pe Memelu - sa vedem ce iese Facuse redesign foarte adevarat - ei la fiecare an fac redesign.Dar fara cap fara coada fara vreo noima in cap. Iti aduci aminte cand MM insusi intr-un an le-a spus sa nu mai arunce efectiv cu piese in el ca nu mai are timp sa testeze toate nebuniile ca trebuie sa isi faca si el o baza de setari ca imediat vine prima etapa? Modul de lucru al Honda....se vede in rezultate,ce sa mai zic... Repet - vezi ca asta e identic si la linie parcursul Honda 2019+ Repet - cred ca Gigi is much smarter than this. Caz concret - am vazut cat conteaza moto si cat conteaza pilotul chiar in 2023 cu MM si Honda. E cel mai bun pilot din lot?Cred ca a demonstrat cu prisosinta asta. Unde era cu o moto neperformanta?NOWHERE. Hai sa ne revenim - nu mai suntem in 1999 pilotul nu mai poate face diferenta enorma. Iata ca poate face diferenta intre un loc 2-3 si un loc 1,precum ne arata tot Marcel acum,dar nu poate face lua o moto de locurile 5-8 si sa iasa pe 1 cu ea. -
Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3
topic a răspuns lui Silver Arrow în turanoidul Totul despre DNEPR
Or fi proaste, dar asta nu este urma de uzura: Aici o cota nu este corecta. Daca se stie ca sunt jafuri de ce se chinuie omul cu ele si nu pune ce trebuie? -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu intra nicaieri, la anu moto nu se sch mult. din 27 poate. dar s-a cam vazut ca inginerii fac moto si pilotii merg cu ele si aia e. uita-te la Honda: cu 1-2 ani inainte sa plece MM facuse redesign total - fara MM in cap. cum ti se pare ca merge? merge o laie. moto tot slaba e dupa atatat timp. nu au nici piloti ce-i drept. asa si? hai sa asculte de digi si Peco care se zbat. "moto nu e buna" - MM intre timp bifeaza victorii consecutive :)))) e greu sa nu cazi in capcana MM. ce nu intelege lumea: o conta si moto da conteaza si ala de ii da cox. caz concret. NU! moto nu e buna :)))) trebuie ascultat Peco :))) exact asta am zis inainte sa citesc. -
Nu Silvere, sunt prost facute. Daca le vezi cum arata de noi iti vine sa le arunci... exista si variante de calitate facute de Herzog dar e scumpicel.
-
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui B.B. în Cavaleruul Competitii Internationale
Ca fapt divers, eu am pereche alpinestars si vreo 3 luate de pe AliExpress. Ghici pe care le port cel mai des, pe cele de pe Aliexpress pt ca cele Alpinestars sunt foarte calduroase si FJR are manere incalzite. La manusi de vara sunt la a doua pereche luata de pe Aliexpress care sunt DIN PIELE DE CAPRA.. si contin mai multa piele in desenul palmei decat cele alpinestars. Am avut o pereche care au vazut multa ploaie si au devenit un pic tari pentru gustul meu, si pt 100 lei mi-am luat alta pereche exact de la acelasi seller.. care sunt moi si pufoase si excelente, piele de capra. Pe Aliexpress sau TEMU sunt fel si fel si fel de produse, trebuie sa ai rabdare sa cauti si sa citesti reviews.. eu de pe TEMU de ex nu am luat niciodata nimic pt ca mi se pare FOARTE misleading toate chestiile cu care te imbie ei, dpadv Aliexpress sunt mult mai fairplay. Chair nu conteaza pe ce panta o ia Gigi cu dezvoltarea pt ca nu mai conteaza nimic din 2027 cand trebuie sa vina cu o motocicleta cu totul noua. Iar faza ca o ia pe calea Honda-MM nu are nici un fel de relevanta. Acum. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Ei, ar mai fi si Kushitani, dar astia sunt exclusivisti. Produse premium, ful custom made, facute in Japonia, etc, etc.. costa o caruta de bani. Somkiat Chantra este echipat de ei, in rest, rar ii vezi sa se implice in motorsport. Exact! Cu MM vioara 1 la Ducati, exista riscul ca si Ducati sa o ia pe acelasi drum cu Honda. Atragea atentia un nene, intr-un interviu, asupra acestui pericol. MM ocoleste multe din problemele unei motorete, astfel incat echipa de dezvoltare nu mai are o idee clara despre limitele reale ale motocicletei si care sunt zonele pe care mai trebuie lucrat. De asta ai nevoie de un pilot senzitiv ca Pecco. -
Silver Arrow îl urmărește pe Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3
-
Rulment colivie ,,plastic" NJ 209 C3
topic a răspuns lui Silver Arrow în turanoidul Totul despre DNEPR
Exista vreo problema de ungere? Sau uleiul nu este ce trebuie? Urma asta arata ca ceva nu sta unde trebuie sau cum trebuie: -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui danypop în Cavaleruul Competitii Internationale
Da, categoric. Se ia ce e bun de la fiecare pilot si se crează o mobra supremă. Cine a spus sau ce dovezi sunt ca nu asa se întâmplă si acum? Eu vad toate ducatiurile in top (cu exceptia rookieu-lui, ceea ce e oarecum normal). Sa nu-mi spui ca e dezastruos gp25ul pentru ca nu castigă curse pe bandă rulantă! Scriu inca odata, unde era anul trecut "pilotul nr2" al celor de la Ducati? De ce nu se punea problema ca gp24 e dezastru pentru ca Bestia nu castiga 5-10 curse? In momentul de față FACTORY DUCATI are CEL MAI BUN AN DIN ISTORIA MĂRCII. Domină cel mai categoric! Are un pilot pe primul loc in clasamentul general si nu e deloc amenințat de vreun contracandidat de la alta echipă/constructor cum s-a întâmplat in toti ceilalti ani. Realitatea nu poate fi acoperită. -
12. CZECHIA Tissot Grand Prix of Czechia
topic a răspuns lui Method în Cavaleruul Competitii Internationale
Eh,eh,nu as compara Dainese decat cu Alpinestars.Chinezii fac echipamente la 1/3 din pret nu la 1/10 si o fac prin reverse engineering - adica iau un costum geaca etc de la Dainese,Alpinestars,etc etc le desfac si le imita.Cum pot si cum stiu.Si iese un...adidas Mike.Sau Adibas Stiu ca sunt multa lume cumpara echipamente de pe temu,dar....mi se pare ca mi-as lua teapa cumparand niste manusi de 100 lei de pe temu, care in cazul unui accident ar fi franjuri dupa 5m,prefer sa dau 3-400 si sa fie the real deal.Depinde pana la urma ce vrei de la respectivele echipamente - doar sa bifezi ca ai sau vrei sa te mai si protejeze in cazul unei cazaturi si poate sa fie confortabile la purtare sa reziste in timp etc? Dainese insa,dupa cum am zis,fata de competitorul direct Alpinestars,mi se pare ca sare putin calul ca si pret pe aceleasi game.Si nemaifiind Rossi ca un driver al vanzarilor,iata ca schioapata.De fapt ce sa schioapete,ca a cazut pe jos. Pe o piata asa de competitiva precum e cea a echipamentelor moto,diferenta pe care o fac chinezii nu vine din mana de lucru ieftina (si europenii le fac in Vietnam etc) sau pt ca Dainese sau Alpinestars isi pun un profit nesimtit,nu cred ca e cazul - ci din costurile de r&d care in mod clar se regasesc in pret si mai ales din calitatea materialelor.Acolo dau chinezii lovitura,si de aia isi permit preturile alea de dumping,dar cumparatorul nu vede pt ca ii iau fata ambalajul si culorile. E ok sa iei carene din China,poti gasi produse super la 40-60% din pretul celor oem si la 80-90% din calitate,dar cand te duci la echipamente moto....meh. Pentru ca daca nu asculti feedback'ul celorlalti piloti si te iei DOAR dupa MM,parcurgi fix drumul Honda 2019-2024. Hai ca am mai zis asta de 2 ori,ce e asa de greu de inteles? Repet - Gigi mi se pare prea inteligent ca sa cada in capcana asta.Mai ales ca are "epopeea Honda" drept exemplu. True true - trebuie sa ne amintim asta - momentul cand il enerva faptul ca veneau de-alde Bezzechi si incercau sa il depaseasca ca nesimtitii in timp ce el avea treburi mai importante si nu avea timp de acei paizani. Exact.Good point. Nu pot sa isi bage manutzele in motor,in rest pot lucra pe partea de sasiu balance etc. Wow....i didn't expect.Eu credeam ca Gigi vrea doar sa participe.Facepalm. Nu despre asta e vorba - normal ca Gigi vrea sa castige. E vorba despre faptul ca forta Ducati a fost in a face o moto user-friendly care sa poata fi exploatata bine de catre toti pilotii,daca face o motoreta de nisa ce poate fi exploatata doar de catre un baeat care e de 8x campion mondial si atat,iar restul isi iau bataie de pe ea,Gigi va intra cu succes in epopeea Honda.Si am vazut cum se termina asta. Intr-o nota personala,chiar mi-ar placea ca Gigi sa faca o moto pe care sa poata merge DOAR Marquez - am vazut cu Honda cum se termina,iar asta ar insemna inceputul sfarsitului pt Ducati,ceea ce m-ar bucura maxim sa se termine dominatia,dar cred ca Gigi e mult prea destept pt a cadea in capcana asta. Ai uitat sa adaugi un element important spus tot de Gigi - "cu feedback de la TOTI pilotii". -
neatzaaaa! asa de mare e greatzaa, ca am si uitat sa salut pe aici hai, spor la treburi, diiii!
-
...indiferent ce pinioane se monteaza , acestea se vor bucura de proprietatea de a se macina reciproc ...E de undeva din manualul de reparat/dezreparat... Nu sunt concentrice , nu au fost , si nu vor fi vreodata...erata din acelasi manual...
-