Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Implicit mai lat. Sa vad ce gasesc. Si tu ai CRF?
  3. Azi
  4. In special la acest model , etajarea cutiei si puterea motorului , prin schimbarea mai sus mentionata , nu o sa fie ceva sesizabil decat poate printr-o mica lipsa de putere .....o sa-ti arat zilele astea . Si la mine a fost mai mult un ...Placebo . ( dar da ...este eftina si reversibila schimbarea...asa ca de ce nu ! ) Dpmdv ....principalele schimbari ar fi la scandura aia care este pe post de sa , si la amortizoare ...in rest , cel putin mie , mi se pare perfecta asa cum este ....si-si face treaba cu brio pentru ce a fost conceputa . Oricum ...stiu ca ai si zuza mare si onda mica ...ceea ce mi se pare cam combo firesc . ....o mobra nu le poate impaca pe toate .
  5. ... mai ''lat''. O sa-mi multumesti mai tarziu.
  6. Cizmele de mai sus au plecat spre alte labute.
  7. Managerul, in general, are acces la "niste" informatii cu mult inaintea "zvonerilor/raspandacilor"....deci exista posibilitatea ca managerul sa "fileze" astfel incat sa isi schimbe ceva prin portofoliu...?
  8. Magic nu, dar pentru naveta si light offroad cred ca e ce trebuie. Oricum, modificarea este ieftina, reversibila. Nu trebuie sa schimb kit-ul de lant sau ceva. Multumesc. Rally este putin mai greu decat L dar are protectie la vant mai buna, far mai bun si un disc mai mare pe fata, din ce imi aduc aminte. Eu mi-am luat L intrucat nu aveam ce face cu Rally, pentru ture lungi am V-Stromul care imi ofera protectie la vant, confort, putere.
  9. Ia ce-ți place dintre cele două. Sunt reprezentanțe pentru ele, mecanici.
  10. Mobre luate noi - cbr @2006 si ninja 300 @2012, merg ceas si acum.
  11. Cel mai probabil ca ambele sunt bune si ca sunt diferente prea mici ca sa conteze. Eu as merge pe Honda doar pt ca imi lasa impresia ca in caz de probleme tehnice la Honda ar fi mai usor de rezolvat.
  12. Este foarte frumoasa. Ma uit si eu pentru modelul 2025, rally.
  13. Deloc.Zarco nu îl interesează pe MM din absolut nici un punct de vedere. MM a ales greșit gumele în timp ce Pecco le-a ales perfect (MM trebuia sa fi repetat alegerea înțeleaptă pe care a făcut-o la Missano24 și sa se ia după Pecco) dar în cursa MM a fost im-pe-ca-bil iar Pecco a fost efectiv useless. Una din cele mai bune și mai smart curse ale lui MM.Ever. Faptul ca nu s.a dus după Zarco când erau 8s între ei - a zis ca era capabil sa facă 1.45's cu Zarco la 1.46 dar a înțeles ca ar fi luat prea multe riscuri tururi întregi la rand - stofă de campion.Nu trebuie sa faci ca JM în 2023 sa încerci sa câștigi tot,trebuie sa punctezi consistent etapa de etapa.Si mai ales când contracandidatii sunt prin bălării și tu iei locul 2.Flawless. Repet,nu vad pe nimeni sa ii poată da o replică ceea ce ma întristează pt ca...față de 2024 când chiar am stat cu sufletul la gura pana în ultimul tur...acum nu mai e nici un suspans deja. Sa nu fiu gresit înțeles - No hate lui MM din pricina asta,e vina lui Pecco JM/aprilia și Q/Yamaha ca nu se pot ridica la nivelul impus de el. Doamne ajuta sa fie cum zici tu referitor la 2027 și sa fie un reshuffle al performantelor motoretelor pt ca altfel...o sa ajungă și motogp o mica F1 unde fericitul care a prins materialul cel mai bun de concurs domina total competitia fără sa aibă vreun contracandidat real. Fingers crossed sa iasă alta echipă/constructor în față macar în 2027 ...deja pt 2026 nu mai am speranțe - va fi Defilarea nr.2 Memelu.
  14. Buna dimineata! Somnul mai lung alunga greata!
  15. Da, e bine de tot... Se închide la prăvălie, bunul simț a părăsit incinta, tobele goale sunt ok, pot chiar salva vieți.
  16. Ieri
  17. Salutare! În curând o să dau sala și trebuie să mă gândesc la ce motor să îmi iau și am nevoie de niște sfaturi. Am două variante și nu știu ce să aleg dintre Honda cb125r și Kawasaki z125(ambele noi). Ambele știu ca sunt branduri mari insa nu știu care model este mai bun. La design mi se pare mai frumos Honda-ul și nu este cu mult mai scump decât kawasaki-ul dar nu știu dacă merită banii în plus. Astept opinii.
  18. Deci bunul simt si respectul pentru regulile de cinvietuire in societate echivaleaza cu gandire inchisa si frustrari. Bun asa.
  19. Nu o sa fie ceva magic cu +1 la al mic.
  20. Iar eu o sa-ti raspund ca si prietena ta, Alexandreasca: "mars de aici". Cu tot riscul sa fiu urecheat de Administratori.
  21. da. dar vezi tu, cand pista da sa se usuce, nu pleci pe ude. Z a riscat. La fel si Peco - presat fiind ca era cam in spate, o fi fost sigur ca va ploua, stiu eu? MM s-a gandit la campionat. mereu pe ploaie trebuie sa risti ca sa castigi. nu e ca si cum au plecat toti pe aceleasi cauciucuri si Z a castigat. a fost o situatie exceptionala. a, ca Z a mers full cox si MM a incercat sa-l ajunga, a vazut ca nu castiga prea mult deci riscul era prea mare si a renuntat e partea 2. afara de situatia haos LeMas: anul asta pe uscat MM a fost batut cand a iesit in pietris. si cu asta am zis multe. adica s-a cam batut singur
  22. Eu cred ca e doar satul de gusteri cu tevi goale luate de pe China care isi forteaza troaca in limitare la 02:00 dimineata, in treapta 1 prin oras. Just sayin'.
  23. in sfarsit am toate fotografiile puse
  24. In Franta nu s-a batut singur...l-a batut Zarco Iar cu Ducati, si honda a fost asa o perioada cu MM, si Yamaha inainte cu Rossi. Lucrurile se schimba cand nu te astepti, vine Pirelli si te trezesti ca da electronica Ducati peste cap, si din cea mai buna motoreta ajunge a 3-a sau a 4-a. La fel cum ducati a suferit ani la rand de la Stoner pana la Dovi si apoi a inceput sa domine, la fel se vor amesteca lucrurile si in 2027
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...