Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. A. Ma gandeam la altceva, ca am tot vazut comentarii p'aici ca e salahorul lui Rossi. Omul a realizat cate ceva cu brandul VR46. s-a tot discutat de mitul dezvoltatorului de motorete. Lucrurile s-au schimbat de pe vremea cand a venit Rossi la yamaha. acuma sunt o gramada de declaratii, pilotul spune ce simte, inginerii se uita pe date si ca sa citez un pilot: "este treaba ingineriilor ca sa gaseasca solutia". exista un interviu a lui Gigi despre directia care a impus-o la ducati cand Michelin a schimbat gumele. A inteles foarte bine directia si el a zis ca a construit motoreta ca sa exploateze la maxim guma spate care oferea o aderenta incredibila. A coincis cu momentul in care MM a inceput declinul la honda... nu mai reusea sa salveze, si nici sa intoarca motoreta pentru ca efectiv spatele impingea atat de tare fata incat nu se mai putea intoarce motoreta.... nu mai avea slide-ul de spate care sa permita incadrarea motoretei pe viraj. la piloti au ramas decizii de geometrie, suspensii, traction......
  3. Azi
  4. Eu sunt convins ca problema lui Pecco e strict de ordin psihic. Ori e o strategie machiavelica.. vazand ca nu are nici o sansa sa-l bata pe Marquez.. a inceput sa o dea in lambada ca nu se intelege cu moto ca sa iasa el bine si vezi domle e de vina Ducati, plus ca de aici se extrage o idee minunata pt hateri: au facut Ducati moto doar pentru MM si nu pentru el. Victimizare tipica lui Pecco, niciodata nu e el de vina, doar motocicleta.
  5. Totuși scopul final e sa ia campionatul. La piloți, ala e cel mai important. Chiar dacă unii nu cred : exista pilot nr 1. ( Pt ca regula de baza e "fii mai bun decât colegul tău "). Cat timp unul din cei 2 iese campion inginerii și au făcut treaba. Au furnizat o moto câștigătoare. Nu mai știu care ziceau ca acum ducati s a concentrat pe roata spate ca e prea bun cauciucul. Poate de asta Peco nu simte fața. Asta ar însemna că inginerii nu dau 2 bani pe ce spun piloții. Peco clar a zis "vreau sa simt fața". Inginerii clar l au ignorat total? Și au ignorat multiplul campion? Sa mor dacă mai înțeleg ceva. Și te întrebi: nu au ținut cont de ce a zis Peco - sa fi ținut de mm care era pe gp23? Mai e o teorie: Inginerii au ținut cont de ce a zis Peco doar ca nu le a ieșit. Atunci da, rușine. Noroc ca i a salvat Sătănel. Poveste cu final fericit. Sa nu zic finalizare. Nu se vorbea și pe aici ca inginerii fac moto și piloții se dau cu moto? Gen "nu prea contează ce spun piloții". Au lăsat într un fel inginerii aia de date da spună ce și cum oare? În locul piloților? Alt fapt interesant e ca prin primele x etape Peco adunase mai multe puncte anul asta decât anu trecut. Englezii îl critica: moto pare mai buna deci. Bine, anu asta și a propus sa nu mai greșească asa mult. Dar totuși. După standardele mele e puțin gras chiar. L or fi păstrat ca avea exp pe v4. Stai sa vezi cum începe sa câștige *curse pe final de sezon. *curse de adunat pietris în carene
  6. Cum era aia cu "nu va dezvolta Yamaha un V4 niciodata, vise"? Era cineva pe aici care era foarte inversunat pe ideea asta :)))
  7. Neața! Dă unul cu pickhameru' în hotel de îmi vine să-l împușc. Bine, la ei e deja 8:28...
  8. pe Becu'-l taiem de la bonurile de masa!
  9. Ma refream la engleza lui, stiu cine e Uccio si ce face si ce a facut.. etc. E bun ca stie cat stie.. asta nu inseamna ca nu e amuzant.
  10. Doar ca Uccio e cel din spatele VR46 si tot ce a reusit sa faca. Omul nu e chiar asa slab cum zici tu
  11. Ieri
  12. Victorii duble adica locul 1 GP25 - Satana, si locul 2 GP24 - AM? Alte GP 25 pe ce locuri sunt? Compara daca vrei, sau poate are deja cineva comparatia intre pilotii care au avut anul trecut GP 24 si au trecut la GP25, si cei care au avut GP23 si au primit anul asta GP24....Ma refer strict la GP25 ca fiind "duda" in comparatie cu GP24, posibil sa fie doar o impresie personala, impresie indusa de declaratiile si rezultatele pilotilor ... Satana oricum si cu o masina de tuns iarba, de provenienta Ducati, nu Honda, ar fi defilat oricum...
  13. nu prea e el mare specialist la terminatul curselor muhahhaha bine, le termina, dar in pietris
  14. daca e un campionat in care sa iasa miller campion sigur e in WSBK si probabil in alea de buldozere si echipamente de constructii ca la alea se pricepe
  15. Cu siguranță 2026 o sa fie ultimul lui an in MotoGP. In WSBK daca o sa cada la fel de des și dacă o sa tocească pneuri la fel de repede nu cred ca ajunge campion.. Da. Cica Yamaha s-a activat imediat dupa declarațiile lui din acest weekend si au semnat pentru inca un an. Vor anunța oficial in cateva zile.
  16. mi-ai stricat seara. eram f curios daca iese campion in SBK.
  17. Si JM rămâne la Yamaha la anul. Jack Miller la Pramac. Si Marquez, Marc, are o părere despre Pecco. https://www.facebook.com/share/r/19RWKUSpVv/ Îl închid când vreau.
  18. Nu dispera, continua cu pretul in jos si, cand vei ajunge la cel potrivit vor aparea si cumparatorii.
  19. Nu mai pleacă, am postat pe topicul de discuții generale, tocmai ce a semnat pe doi ani cu echipa lui Marc van Der Straten.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...