Toată activitatea
- Ora trecută
-
Case closed.
-
altceva.
-
Exista intr-adevar multi smecheri, dar nu ma numar printre ei. De asemenea modul in care cineva percepe un text e ceva ce nu pot controla, dar lauda nu e o trasatura care sa ma caracterizeze. Faptul ca am mentionat ca merg tare in conditiile in care detin o masina veche, dar in stare foarte buna dpdv tehnic, e un lucru adevarat, nu incerc sa ma dau grozav. Detin permisul auto de 20 de ani, dar asta nu e atat de relevant, ci faptul ca am condus constant, mai ales pe distante mari. Supararea ta cred ca vine pe fondul faptului ca n-ai inteles esenta povestii, dar cum mentionam si mai devreme, e ceva ce nu pot controla.
-
Neatzaaaa!
-
@SONYC Exista un principiu care ii este tare urat romanului: asumarea. Ai fost smecher si ai riscat, acuma asuma-ti si lasa victimizarea. Nu demult de laudai pe forumul de EV-uri ca ce sofer infipt esti tu si cum iti place mergi tare pnetru ca masina ta e in stare buna si poate. Hai sa nu fim penibili acum... Ai mers tare? Da. Ai depasit pe linie continua? Da. Ai fost in ilegalitate? Da. Acum ce trebuia sa faca bulgaru'? Sa nu te amendeze pentru ca si celalalt merge tare? Pe principiul sa moara si capra vecinului bulgar. Patetic...
- Azi
-
Cucu, cucu! Buna dimineata!
-
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui m72story în m72storyul Coltul "comunistelor"
- Ieri
-
Eu am făcut asta în 2016 în Timișoara, am trecut Ij-ul meu 56 din solo L3e în motocicleta cu atas L4e, atasul nu avea serie, făcusem eu un act notarial ca atasul a fost cumpărat de pe piața libera, dar nu i-a interesat, atunci am aflat ca am nevoie doar de un act ca atasul a fost montat intr-un service autorizat RAR, deși am explicat ca eu nu am sudat nimic la cadrul motocicletei, urechea de prindere existând pe toate cadrele de Ij 56, fie ele solo sau cu ataș din fabrica (Ij56k), noroc ca am un prieten care e mecanic la un service moto atestat RAR și am rezolvat și cu actul, a 2 a zi aveam deja noul CIV
-
Salutare, dragi colegi, ( nu stiu daca e locul potrivit pentru topicul meu) După un an în care am condus cu mare plăcere Shadow-ul meu 600 din ’98, m-am gândit că ar fi momentul să îi aduc câteva modificări estetice pentru a-i da un aer mai personal și apropiat de stilul chopper, pe care îl admir foarte mult, mai ales stilul din SUA( dar bineinteles acolo totul este foarte usor de modificat) Pentru început, planul meu este să schimb rezervorul și aripa spate, să montez un sissy bar, o șa nouă (mă gândesc la o variantă gen „queen and king”) și să înlocuiesc ghidonul actual cu niște „rabbit handlebars”. Recent am descoperit conceptul de Electronics Tank — care încorporeaza toate componentele electronice ale motocicletei și se prinde direct în găurile existente ale cadrului (voi atașa și o poză mai jos pentru claritate).Ce mă interesează cel mai mult este dacă o astfel de modificare, care nu afectează cadrul în sine, ci doar folosește punctele originale de montaj, ar fi considerată legală și acceptată de RAR Deci... cea mai importantă întrebare pe care am încercat să o clarific este legată de aprobarea acestor modificări la RAR. Deoarece cadrul motocicletei va rămâne intact, fără să fie tăiat sau transformat într-un hardtail. Apreciez orice sfat sau informație pe care mi-o puteți oferi. Mulțumesc mult!
-
MisterWheel s-a înregistrat pe forum
-
-
l.u.v îl urmărește pe Mic incident iuchei
-
Da, un incident de genul nu ai cum să-l prevezi. Eu am pățit acum vreo 15 ani ceva asemănător pe Valea Oltului. Erau lucrari cu semafoare, s-a pus roșu, în fața mea un TIR care a oprit în dreptul semaforului Eu opresc cam la 5 metri în spatele lui, pe mijloc. Din sens opus a venit alt TIR, care însă nu avea loc de ăsta oprit. Camionul de pe sensul meu a băgat în marche arriere și a dat în spate. Când am sesizat că nu se oprește, am început disperat să pedalez în spate, impingând motorul. Norocul a fost că oprisem mai la distanță și nu s-a urcat peste mine. De atunci am învățat să nu mai opresc în spatele ăstora, pe mijlocul lor.
-
Se vede ceva acolo, sper sa fie ok, deși ăștia de la RAR cauta orice motiv sa te mai tapeze de niște bani.
-
2022 KTM 690 Enduro R
topic a răspuns lui Patrick_M în Patrick_Mul Motociclete intre 500 si 749 cm cubi
Amin. Daca dau de el pana sambata, scriu aici. Dar cred ca toate detaliile le stie direct, la tel. Eu o sa fiu la RAC si acolo nu-i timp de forum pana lunea viitoare. Va rog vorbiti cu el direct. Multumesc de intelegere si pt cine are chef de o plimbare, RAC va asteapta. Pentru cine vine de pe forum, dau o bere si o tuica. @hora09, tu esti deja pe lista. -
Nop … VALEA LOAREI….
-
Un prieten de ture lungi moto a patit o si el in iarna cand se intorcea de la ski cu masina la vama la ruse a fost oprit de un echipaj de politie sub invinuirea ca ar fi sicanat in trafic un bulgar bulgarul a sunat sa l reclame si spune ca din cauza omului el si a lovit s au uitat politisti la masina de romania au vazutca nu are urme de impact si i au dat drumul deci se pare ca au inceput sa fac glume proaste
-
-
N-ar fi exclus avand in vedere cum depasesc unii "frati" romani. Daca a cantarit ceva legat de numar a fost acel RO
-
-
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui damager în Cavaleruul Competitii Internationale
pirelli si michelin... dupa moto3 ai moto3 trasa eate ub pic mai alunecoasa. Pt ca pirelli si michelin. nu ma intreaba de ce, nu as putea sa iti zic, dar se pare ca nu e ok. Chiar sunt mai multe declaratii in acest sens. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact. Am spus tot weekendul de cursa. Cand s-a desfasurat cursa la clasa mare, se depusese guma inclusiv de la cele doua curse anterioare. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
multe ture , multe moto de la toate clasele. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Exact! Nu apucasem sa citesc ceea ce ai scris, cand am raspuns lui @frigider, dar gand la gand. Confirma si Q si este logic sa fie asa. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui frigider în Cavaleruul Competitii Internationale
nu doar o cursa. cele 3 curse. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui xt600 în Cavaleruul Competitii Internationale
Adica o cursa de 22 de tururi, a pus mai multa guma pe trasa, decat tot weekendul de pana atunci?? Am indoieli. Nu cred ca diferentele de aderenta intre momentul cursei si cel al testului au fost relevante. -
8. ARAGON GoPro Grand Prix of Aragon
topic a răspuns lui ioio_viola în Cavaleruul Competitii Internationale
din pacate chiar daca pare ca e a doua, in clasament inca nu se vede, mai e mult de lucru pana se vad efectiv rezultatele. https://www.motogp.com/en/world-standing/2025/motogp/constructor-standings 1 Ducati 282 2 Honda 119 3 KTM 106 4 Aprilia 103 5 Yamaha 89