Sari la conținut

Toată activitatea

Acest curent se actualizează automat

  1. Ora trecută
  2. Dai faorte putine detalii pentru cineva care se mai pricepe cat de cat. De unde stii ca benzina nu trece de carburator si curge toata? Poate trece si in motor, dar nu stii tu. Ai scnateie? Benzina cum curge pe la supraplin, picatura cu picatura sau jet? Ai schimbat cuiul pontou, dar scaunul lui l-ai schimbat? Pe ce crestatura e siguranta de la acul de carburator? A pornit vreodata motorul, sau asa l-ai luat? Fara aceste detalii ne racim gura de pomana, iar tu la sfarsit vei descoperi ca nu ai de fapt scanteie, sau nu ai siguranta pe ac, sau cine stie ce mai ai pe acolo....
  3. de cele mai multe ori raspunsul e, asa face toate
  4. are sansa sa construiasca o divizie noua de la zero. multi manageri asta viseaza si isi doresc, oportunitatea de a crea o ramura noua a unei companii. eu unul vad pt el un challange nou si nicidecum un pas inapoi
  5. Azi
  6. Crash bar-ul a venit gata instalat de aia de la magazin, un fel de bonus. Nu sunt adeptul crash bar-urilor, asa ca, daca-l vrea careva, e de vanzare. Merge la toate 3 modelele, ktm, husqvarna si gg. Detalii in privat
  7. Da mi-am luat, ce relevanta are? Ok, o sa incerc, multumesc
  8. Salutari! Am prelungit ITP, valabil inca 2 ani. Scad pretul la 9000Euro.
  9. N are cum sa dea benzina afara daca ce ai scris sus functioneaza bine!
  10. Primul lucru verifica presiunea in anvelope si alinierea rotilor. Presiunea sa fie cea ceruta de PRODCATORUL MOBREI, nu de ce scrie pe guma. Si verifica si dimensiunile gumelor si fata s fie pentru fata si spatele pentru spate. Dupa aia treci la ce zic colegii mai sus. Si tine mainile pe ghidon.
  11. BUNA ZIUA. Am permis categoria AM si scuter de 49cc limitat la 45km/h, pot sa i scot limitarea LEGAL?

  12. Stimabile, ți-ai luat sau nu motorul?
  13. Trebuiesc verificate toate ce ți s-au spus mai sus.
  14. Daca tin mainile pe ghidon nu vobleaza, doar daca iau mainile, ma gandeam ca ar trb furca servisata
  15. Christos a înviat! Sunt în căutarea a doua piulițe pt cilindrii de ij jupiter conform fotografiei ?
  16. Pt 390, lowering kit (este oem powerparts) si eventual sa incerce sa stea doar cu jumatate de fund pe sa https://ktm-parts.ro/lowering-kit/166187-lowering-kit-ktm-95812955044.html Coboara cu 25mm Adică sa puna doar un picior jos
  17. Mai este mult până acolo. Spuneam doar că Ducati sunt serioși cu implicarea în MX și că locul este unul bun pentru Ciabatti. În MotoGP era oarecum în plus ca responsabilitate, față de șeful echipei (Tardozzi) și șeful diviziei sportive (Dall'Igna).
  18. Da, deci pentru gagica e prea înalt 390ul în ideea ca e complet la început cu alea "offroadului", nu are încrederea în a putea manevra ușor datorita șeii înalte. Ce este drept e cu 5mm peste a mea. Se gândește sa schimbe motorul, da sa continue în același timp cu kg lanfel sau mai puțin. Dacă nu avea asta în calcul luam la 790 o sa joasa ca e undeva la 830mm fata de 850mm standard si rezolvam problema, îmi cautam eu alta. Optine este lowering kit, da nu știu cât de jos trage motorul, e destul de jos oricum. Din fabrica crf300 e cu 5mm mai jos deci la fel, kawa aia de 300 el are 815mm, altfel nu știu nimic de ea, am văzut doar live ca avea un coleg la un moment dat da mergea numa în oraș cu ea. Idei bune de pus în practica?!
  19. Sai ii vedem in campionatul mondial de MX si in Supercross-ul american, astea sunt competitiile care conteaza.
  20. Gata, ai cumpărat motocicleta SH pe numele tău? Și deja voblează? Trecând peste asta. Întrebarea este: dacă ții mâinile pe ghidon mai voblează?
  21. Am cumpăr și un kit nou de carburator unde am schimbat cuiul pontou inclusiv cilindrul unde lucrează,iar plutitoarele nu sunt sparte(le am verificat). Nu pot sa zic ca sunt mecanic specialist,dar am lucrat la motoare de câțiva ani și am mai învățat.
  22. Dacă iese pe la supraplin înseamnă că nu lucrează cuiul pontou sau plutitorul.
  23. Este un proiect nou dar în care investesc destul de masiv. Au câștigat prima etapă din campionatul italian de MX anul ăsta (probabil cel mai puternic campionat european), l-au angajat pe veteranul Toni Cairoli, multiplu campion mondial cu KTM, vor lansa prima motocicletă de MX de 450 la anul (pe care o dezvoltă în competiții anul ăsta), au gânduri de participare la Dakar, și vând deja primul lor SM monocilindru. Deci da, este o promovare pentru Ciabatti.
  1. Încarcă mai multă activitate
MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...