florinelu07 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Pe ce te bazezi cand spui asta? Este ok sa avem opinii diferite, dar totusi merita impartasite si fara sa avem polemici. Cea mai lenta curgere la Scottoiler-ul vacuumatic (cu toate elementele originale) este de 1 picatura la ~80 secunde, iar cea mai rapida curgere este aproape 1 picatura pe secunda (in pozitia de amorsare). Daca folosesti solutia cu un singur injector/picurator, trebuie sa dozezi suficient pentru ca uleiul sa poata ajunge pe toate elementele sale. In cazul in care folosesti un injector/picurator dual, este suficienta o picurare la 60 secunde (care de fapt pune acesiasi cantitate in doua locuri distincte). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Am setat o picătură la 1 minut și ceva. Uleiul s-a subțiat de la căldură și a curs la greu. Era toată roata udă. Noroc că aveam pasager și drumul a fost fără curbe. 40 km am mers așa, după care am anulat automatizarea. Mă opresc aici, că se poate interpreta că îmi fac reclamă la ungătoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura. Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat Iunie 12, 2018 Share Postat Iunie 12, 2018 (editat) Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura. Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar). Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja Editat Iunie 12, 2018 de danytm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja daca verifici si postarile anterioare, o sa vezi ca asta spuneam si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 Mai e o varianta de reglaj: te enervezi cateva zeci de km dar reglezi debitul pana cand lantul e umed si roata relativ curata. Tii minte pozitia si gata. La mine e suficient sa variez fin (cam 1 mm) in jurul acesteia ca sa adaptez sistemul la temperatura de afara, dar fac asta de doua ori pe an fara a avea disfunctionalitati. Tot ce ramane e sa nu las sa se consume tot uleiul (de cutie, ca in carte) ca sa nu fie nevoie sa amorsez. Daca se intampla totusi, las pentru niste km debitul putin mai mare si se rezolva de la sine. Am intins lantul foarte putin la 10.000km. Insa eu am sistemul montat pe bascula, deci are cadere suficienta. E cineva care il are montat orizontal si functioneaza fara probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danytm Postat Iunie 13, 2018 Share Postat Iunie 13, 2018 daca verifici si postarile anterioare, o sa vezi ca asta spuneam si eu. da, asa e, am citit doar ultima pagina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cs-marius-b Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 Buna Am cumparat un Transalp 600 Pb e ca se aude un tacanit grav la cilindrul din fata. Are cineva idee ce ar putea avea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iridiu192 Postat Iunie 17, 2018 Share Postat Iunie 17, 2018 (editat) wrong post trebuia sa postez in africa twin nu la transalp. sorry dar nu stiu cum pot sa sterg un post. Editat Iunie 17, 2018 de iridiu192 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Salutare. Un mecanic pt Transalp in Timișoara sau imprejurimi știți? Senchiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 (editat) Shalom. Consultă-te cu Cstelia. Poate dă o mana de ajutor. Îl găsești aici, câteva posturi mai sus sau la Africane. Editat Iulie 4, 2018 de kalator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jaman Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 Ok. La dansul nu m-am gândit. Am sa incerc la dansul cu un telefon. Mulțumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorinn Postat Iulie 4, 2018 Share Postat Iulie 4, 2018 (editat) Salutare, Am schimbat recent placutele de frana spate (brembo ceramic, nu cred ca conteaza marca) dar le aud cum freaca pe disc. Frecarea o aud la viteze mici (~30-40km/h), discul nu se incalzeste. Am facut si curatarea etrierului, ma gandeam ca cele vechi fiind uzate, au tinut etrierul mult inafara si acum cu placutele noi e mai inauntru,... dar tot degeaba. Sa fie discul ovalizat? Mersi Editat Iulie 4, 2018 de dorinn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyx_sprite Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Salutare tuturor Scriu pt prima data aici fiindca am si eu o prima problema cu transalpul meu xl 700va 2008 rd13 si anume : Pornește perfect , sta bine la relanti , se accelerează bine, voltajul bateriei in parametri, pornesc si dupa 10 metri se oprește , pornesc din nou mai merg 5 metri iar se opreste ... am insistat si mi s-a oprit in mers dupa 2 km, la un mom dat se oprea imediat cum începeam sa accelerez ,intr-un tarziu am ajuns la service ... si ce sa vezi ... nu mai pornește deloc , pun cheie si nimic ... a mai pățit cineva la fel ?????? .... dupa o zi de căutări nici mecanicul nu i-a dat de cap ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bz90arn Postat Iulie 11, 2018 Share Postat Iulie 11, 2018 (editat) Salut zyx_sprite, Ce cod de eroare ai? Adica cate blink-uri ai la MIL. In functie de asta poti sa gasesti problema. Editat Iulie 11, 2018 de bz90arn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zyx_sprite Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 salutare am descoperit cauza .... unul dintre cablurile care ies din contactul cu cheie era sectionat si facea contact in functie de cum se miscau cablurile cand viram/franam . Intre timp s-a rupt de tot un fir , iar celalat tragea sa se rupa si el . Le-am taiat de tot , cositorit si totul functioneaza normal . bz90arn nu aveam cod de eroare , fiindca nu era eroare ... multumesc oricum .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Vreau sa imi schimb, defapt trebuie, rulmentii rotii spate. Am gasit pe forumul dedicat ceva informatii, dar nu am primit raspuns unei intrebari importante. Roata fata cote: Rulmenti: 2 bucati 6203UU Semeringuri: DUST SEAL, 28x42x8 in partea stanga DUST SEAL, 45x55x5 in partea dreapta Roata spate cote: Rulmenti: 1 x 6303 - dreapta butuc 1 x 6304UU - stanga pinion 1 x 6203UU - stanga butuc Semeringuri: DUST SEAL, 30x52x7 - stanga DUST SEAL, 30X47X8 - dreapta Astea sunt informatiile pentru achizitionare individuala. Lucru mai util tinand cont ca pot sa iau rulmenti mai calitativi decat ce ofera unii la pachet. Problema e ca nu gasesc totul in acelasi loc. Incerc sa gasesc doar pe un site totul, dar se pare ca nu am sanse. La simeringuri am probleme, in loc de 28x42x8 gasesc 28x42x7 si la fel si la alte simeringuri. Iar la rulmenti am gasit multe variante, ZZ SKF, 2RS/C3 etc. Sa caut simeringurile exact pe dimensiuni sau nu e atat de important 1mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 Ia rulmenti RS fara C3. SKF este ok calitayiv/pret. La simeringuri poti sa iei si cu 1mm mai ingust ca nu te afecteaza. Grija mare la extras/presat sa nu strici butucul (sau el putin negrul de fabrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat August 8, 2018 Share Postat August 8, 2018 (editat) Ai incercat sa cauti la BADI? eu am gasit si rulmenti SKF si simeringuri pe stoc. Editat August 8, 2018 de varg-voshod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat August 15, 2018 Share Postat August 15, 2018 (editat) Salutare! Se pare ca am ajuns la acea etapa cand este nevoie sa ma despart de o mobra frumoasa. Deci... Se vinde TA650 din 2001, dotat cu de toate, de la manere incalzite pana la genti pentru voiaj. Pretul este 2950 euro. Anuntul se poate vedea aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-honda-xl650v-transalp-din-2001-IDbsrFW.html Editat August 15, 2018 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Ai incercat sa cauti la BADI? eu am gasit si rulmenti SKF si simeringuri pe stoc. Se pare ca BADI nu mai vinde persoanelor fizice. Doar firmelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat August 25, 2018 Share Postat August 25, 2018 Nefiind urgenta am pus mai in coada prioritatilor. Ok, BADI nu vinde persoanelor fizice, dar trebuie un anumit profil de firma? Pot lua pe firma mamei prietenei sau pe cea de la munca, doar ca nu au treaba cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Salut. Am nevoie de un sfat. Am nevoie de renumitul cdi ptr un transalp din 93..la dezmembrari nu am gasit. In schimb sunt noi pe ocazii sau pe unimotors in varianta DZE. Am nevoie de un sfat despre calitatea acestor produse aftermarket..si daca a ti mai folosit. Nu s tocmai ieftine si de aceea intreb. Multam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat August 26, 2018 Share Postat August 26, 2018 Am dat o cautare pe ebay si am gasit cateva originale. Arunca un ochi si pe acolo daca merita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radovan_eu Postat Septembrie 1, 2018 Share Postat Septembrie 1, 2018 Buna seara. Stiti de unde este aceasta piesa? Transalp 1998. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.