Sari la conținut

Postări Recomandate

Pe ce te bazezi cand spui asta?

 

Este ok sa avem opinii diferite, dar totusi merita impartasite si fara sa avem polemici.

 

Cea mai lenta curgere la Scottoiler-ul vacuumatic (cu toate elementele originale) este de 1 picatura la ~80 secunde, iar cea mai rapida curgere este aproape 1 picatura pe secunda (in pozitia de amorsare).

 

Daca folosesti solutia cu un singur injector/picurator, trebuie sa dozezi suficient pentru ca uleiul sa poata ajunge pe toate elementele sale.

In cazul in care folosesti un injector/picurator dual, este suficienta o picurare la 60 secunde (care de fapt pune acesiasi cantitate in doua locuri distincte).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am setat o picătură la 1 minut și ceva. Uleiul s-a subțiat de la căldură și a curs la greu. Era toată roata udă. Noroc că aveam pasager și drumul a fost fără curbe. 40 km am mers așa, după care am anulat automatizarea.

Mă opresc aici, că se poate interpreta că îmi fac reclamă la ungătoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura.

 

Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Evident ca si la Scottoiler iti faci reglaje de curgere in functie de uleiul folosit (albastru sau portocaliu) si conditiile de temperatura.

 

Adica nu poti merge in iulie cu reglajele din martie, dar nici nu stai sa il reglezi in fiecare zi. (Eu ajustam lunar).

Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja

Editat de danytm
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc unul rosu de pe louise si nu am avut nici o problema de genul mentionate de tine, reglarea este 2 picaturi stanga - dreapta la oringurile lantului la aprox 5 km, am senzor pe rotatia, am 20k km cu lantul si inca nu l-am ajustat, eu zic ca meriata toti banii un sistem automat de ungere, acum depinde si cati km faci cu moto, eu i-am facut in 2 ani deja

daca verifici si postarile anterioare, o sa vezi ca asta spuneam si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai e o varianta de reglaj: te enervezi cateva zeci de km dar reglezi debitul pana cand lantul e umed si roata relativ curata. Tii minte pozitia si gata. La mine e suficient sa variez fin (cam 1 mm) in jurul acesteia ca sa adaptez sistemul la temperatura de afara, dar fac asta de doua ori pe an fara a avea disfunctionalitati. Tot ce ramane e sa nu las sa se consume tot uleiul (de cutie, ca in carte) ca sa nu fie nevoie sa amorsez. Daca se intampla totusi, las pentru niste km debitul putin mai mare si se rezolva de la sine. Am intins lantul foarte putin la 10.000km.

 

Insa eu am sistemul montat pe bascula, deci are cadere suficienta.

E cineva care il are montat orizontal si functioneaza fara probleme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Am schimbat recent placutele de frana spate (brembo ceramic, nu cred ca conteaza marca) dar le aud cum freaca pe disc. Frecarea o aud la viteze mici (~30-40km/h), discul nu se incalzeste.

 

Am facut si curatarea etrierului, ma gandeam ca cele vechi fiind uzate, au tinut etrierul mult inafara si acum cu placutele noi e mai inauntru,... dar tot degeaba. Sa fie discul ovalizat?

 

Mersi

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor

Scriu pt prima data aici fiindca am si eu o prima problema cu transalpul meu xl 700va 2008 rd13 si anume :

Pornește perfect , sta bine la relanti , se accelerează bine, voltajul bateriei in parametri, pornesc si dupa 10 metri se oprește , pornesc din nou mai merg 5 metri iar se opreste ... am insistat si mi s-a oprit in mers dupa 2 km, la un mom dat se oprea imediat cum începeam sa accelerez ,intr-un tarziu am ajuns la service ... si ce sa vezi ... nu mai pornește deloc , pun cheie si nimic ...

a mai pățit cineva la fel ?????? .... dupa o zi de căutări nici mecanicul nu i-a dat de cap ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut zyx_sprite,

 

Ce cod de eroare ai? Adica cate blink-uri ai la MIL.

In functie de asta poti sa gasesti problema.

Editat de bz90arn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

am descoperit cauza ....

 

unul dintre cablurile care ies din contactul cu cheie era sectionat si facea contact in functie de cum se miscau cablurile cand viram/franam .

Intre timp s-a rupt de tot un fir , iar celalat tragea sa se rupa si el .

Le-am taiat de tot , cositorit si totul functioneaza normal .

 

bz90arn nu aveam cod de eroare , fiindca nu era eroare ... multumesc oricum ....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Vreau sa imi schimb, defapt trebuie, rulmentii rotii spate.

 

Am gasit pe forumul dedicat ceva informatii, dar nu am primit raspuns unei intrebari importante.

 

Roata fata cote:

Rulmenti: 2 bucati 6203UU

Semeringuri:

DUST SEAL, 28x42x8 in partea stanga

DUST SEAL, 45x55x5 in partea dreapta

 

Roata spate cote:

Rulmenti:

1 x 6303 - dreapta butuc

1 x 6304UU - stanga pinion

1 x 6203UU - stanga butuc

Semeringuri:

DUST SEAL, 30x52x7 - stanga

DUST SEAL, 30X47X8 - dreapta

 

 

Astea sunt informatiile pentru achizitionare individuala. Lucru mai util tinand cont ca pot sa iau rulmenti mai calitativi decat ce ofera unii la pachet.

 

Problema e ca nu gasesc totul in acelasi loc.

 

Incerc sa gasesc doar pe un site totul, dar se pare ca nu am sanse. La simeringuri am probleme, in loc de 28x42x8 gasesc 28x42x7 si la fel si la alte simeringuri.

 

Iar la rulmenti am gasit multe variante, ZZ SKF, 2RS/C3 etc.

 

Sa caut simeringurile exact pe dimensiuni sau nu e atat de important 1mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Se pare ca am ajuns la acea etapa cand este nevoie sa ma despart de o mobra frumoasa.

post-51492-0-47790000-1534351051_thumb.jpg

Deci... Se vinde TA650 din 2001, dotat cu de toate, de la manere incalzite pana la genti pentru voiaj. Pretul este 2950 euro. Anuntul se poate vedea aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-honda-xl650v-transalp-din-2001-IDbsrFW.html

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nefiind urgenta am pus mai in coada prioritatilor.

 

Ok, BADI nu vinde persoanelor fizice, dar trebuie un anumit profil de firma? Pot lua pe firma mamei prietenei sau pe cea de la munca, doar ca nu au treaba cu asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am nevoie de un sfat. Am nevoie de renumitul cdi ptr un transalp din 93..la dezmembrari nu am gasit. In schimb sunt noi pe ocazii sau pe unimotors in varianta DZE. Am nevoie de un sfat despre calitatea acestor produse aftermarket..si daca a ti mai folosit.

Nu s tocmai ieftine si de aceea intreb. Multam fain.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...