alk Postat Octombrie 11, 2017 Share Postat Octombrie 11, 2017 (editat) @Alk - Eu sunt foarte nedumerit. Te-ai dus pana la Resita ca sa iti schimbi cauciucul caci vobla tare. Ai pus un alt cauciuc (NOU) si vobla la fel. Inainte sa iti schimbi prima oara cauciucul nu iti vobla sau cel putin nu te-ai plans de asta (doar am fost impreuna). Acum zici ca esti foarte multumit de cauciucuri cu toate ca ai o voblare pt care te-ai dus pana la Resita si ai fost dispus sa faci scandal. Eu tot sunt de parere ca e ceva cu gumele astea, ciudat cum s-a stricat jugul exact cand ai schimbat guma. Dani, nu m-am dus pînă la Reşiţa să fac scandal, am vrut doar să schimb anvelopa şi odată schimbată camuflata se comportă la fel ca şi cu prima. Mai pot să acuz anvelopele? Citeam mai jos de la un coleg că janta trebuie să fie perfectă altfel cel puţin modelul care-l am şi eu voblează! În rest, pînă în prezent sunt mulţumit de anvelope, rămîne doar sa fac o probă şi pe o altă roată, sau chiar două, pentru a fi convins 100% că janta mea este problema, dar aşi încerca mai întâi să o centrez. Editat Octombrie 11, 2017 de alk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 Cu voblajul am avut si eu probleme. S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls. Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate. Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze. Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza. Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Octombrie 12, 2017 Share Postat Octombrie 12, 2017 (editat) [...] majoritatea mobristilor cu care ma mai stiu eu nu au uns niciodata un cablu de ambreaj si nici nu au schimbat [...] Eu ung cablurile la fiecare inceput de sezon (ambreiaj, aceleratie, soc) cu o emulsie home-made de vaselina cu cupru si WD40. Picur si misc de cabluri pana iese emulsia in partea de jos. Aranjez capetele de camasa in suporti astfel incat cablurile sa nu frece de buza metalica, ci sa se aseze cat mai centrat pe gaura (frecarea sa se intample pe camasa, nu pe buza de la capetele camasii). Ambreiajul, in special, primeste la fiecare ungere de lant curatare + spray in zona expusa daca este imbacsit - cu ocazia asta vad si daca are lite rupte. Kitul de reparatie il tin imbibat in vaselina, intr-o punga sigilata. Din 2014 am schimbat o singura data cablul de ambreiaj (cu un kit de reparatie) la Transalp. In loc de termoscut mi-am luat pantaloni stil 'chaps' cu fermoar pe lateral. Ii iau de obicei cand merg la job, peste pantalonii normali, iar la caldura ii desfac si las in cuier. Editat Octombrie 12, 2017 de emircea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Octombrie 13, 2017 Share Postat Octombrie 13, 2017 Cu voblajul am avut si eu probleme. S-a dovedit a fi vorba de rulmentii de jug, pe care i-am schimbat cu altii noi AllBalls. Voblajul este mai grav daca presiunea din anvelope (atat fata si spate) nu este corecta; daca suspensia nu e echilibrata (fata prea sus si spatele prea jos); daca mobra e incarcata si greutatea e distribuita doar in partea din spate. Un alt motiv pentru manevrare dubioasa (greu de crezut pentru unii) poate fi legat de sistemul de parghii al suspensiei spate. Daca sunt uzate bucsile/ rulmentii de la "oase" mobra poate sa vobleze. Cu janta nu stiu ce sa zic. Janta mea din fata nu e in stare extrem de buna, era fisurata, si acum e sudata, si totusi, avand lagarele in general in stare buna (acum) si roata echilibrata (cu contragreutati) nu vibreaza, nu vobleaza. Ce-i drept nu am anvelope Heidenau, dar am avut Tourance, si acum Mitas E07, si tot nu imi vine sa ma leg de anvelope la capitolul asta... Mulţumesc pentru informaţii, când se va lăsa frigul o bag în rep.capitală. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 (editat) Un mic upgrade! Exact pe gustul meu- fără gălăgie dar cu "ouțele" acolo unde trebuie! Editat Octombrie 20, 2017 de radu_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Salut Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua? Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul ) Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ Postat Octombrie 20, 2017 Share Postat Octombrie 20, 2017 Un mic upgrade! Exact pe gustul meu- fără gălăgie dar cu "ouțele" acolo unde trebuie! Se pare că este toba din dreapta de pe un VTR 1000 (RC 51). Cool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Octombrie 21, 2017 Share Postat Octombrie 21, 2017 Salut Am un translap de 700, dar sunt convins ca e acelasi sistem si la celelalte. Zilele trecute in mers am inceput sa aud un zgomot de frecare de pinion. Am desfacut azi capaucul si cu stupoare am gasit siguranta barbierita complet, fara nici un fel de canelura pe interior. Pinionule OK-ish, are ceva urme de uzura (in special pe partea externa, ce-a dinspre pedala). Kit-ul de lant are 16000 de km. Am atasat o poza cu pinionul si siguranta. Are cineva idee ce a mers prost, la ce ar trebuii sa fiu atent cand pun siguranta noua? Lantul nu l-am suprastrans si am aliniat roata spate cat de bine am putut din semnele de pe bascula.Axul arata bine, fara urme vizibile de uzura. Pinionul pe ax nu pare sa aiba joc stanga-dreapta (sensul de rotire al axului), dar are putin fata-spate (cum privesc pinionul ) IMG_20171020_213724.jpg Multam Din pacate e una din hibele TA-urilor. Ori se uzeaza dintii de pe pinion, ori siguranta, ori axul. Cea mai nasoala varianta este cand se uzeaza axul. De asta cam toata lumea recomanda sa folosim pinioane originale Honda, sau cel mult JT. Primul pas ar fi sa schimbi siguranta aia cu alta noua, originala. Daca vor fi probleme in continuare, sau daca axul este foarte uzat... solutia mai simpla si mai ieftina decat schimbatul axului arata asa: http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twin/155137-reinforced-sprockets-stefter.html Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 1, 2017 Share Postat Noiembrie 1, 2017 Are cineva de vanzare o conducta metalica de frana de minim 88 cm lungime? A mea s-a spart in timp ca a frecat de bascula din cauza ca era prea scurta si a trebuit sa o montez indreptata in jos fata de conducta OEM care era indreptata in sus si care era mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Noiembrie 2, 2017 Share Postat Noiembrie 2, 2017 Vorbeste cu Mac 0735886208. Ar trebui sa the ajunga pe la 100ron un furtun nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varg-voshod Postat Noiembrie 22, 2017 Share Postat Noiembrie 22, 2017 Am gasit la un coleg din Sebes, Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Astă-noapte, făceam driftinguri cu camuflata pe un petec de noroi şi mă lăudam singur cât de meseriaş sunt..... ! Diminiaţa ... , mi-am dat seama că ! De fapt, visasem! Pe la ora 9, am vrut să plec cu maşina până într-un loc. Trecând pe lângă doamna mea camuflată, să vezi minune; alo, domnu! Păi, nu ţi-e ruşine să mă visezi şi să treci pe lîngă mine fără să mă bagi în seamă? Mă neglijezi cu atâta impertinenţă încât îmi vine să divorţez şi o să mă doară-n tobă de tine! Ai uitat cât mă mai călăreai toată vara, până nu demult? Nici nu mă lăsai să-mi mi se răcească cilindţâţele, că mă luai iarăşi la călăreală! Ei bine, mi-am cerut milioane de scuze, m-am îmbrăcat corespunzător pentru o lady şi am plecat împreună la plimbare, dar nu înainte de a o avertiza că dacă face vreo ghiduşie în semn de răzbunare şi îmi aplică un ,,tur de braţ,, ori de picior, sau un ,,dublu nelson,, de asfalt, nu mai vede de la mine nici de băut şi nici accesorii! Ei bine, camuflata şi-a ţinut cuvântul şi ne-am plimbat vreo 3 ore, ca în vremurile.......calde! Mai jos aveţi dovada că am ajuns cu bine acasă, iar camuflata şi acuma mai radiază de bucurie, adică vreo 45 grade celsius! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kosmin Postat Decembrie 14, 2017 Share Postat Decembrie 14, 2017 Foarte buna in traficul de sarbatori Sa dai o ... ce vrei tu ... la fotograf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 18, 2017 Share Postat Decembrie 18, 2017 alk, iti recomand sa pui burdufuri la telescoapele fata prietenii stiu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alk Postat Decembrie 19, 2017 Share Postat Decembrie 19, 2017 alk, iti recomand sa pui burdufuri la telescoapele fata prietenii stiu de ce Ştiu, colegu, cînd va intra RC, va primi mai multe! Oricum îţi mulţumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 20, 2017 Share Postat Decembrie 20, 2017 Salut, Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Decembrie 20, 2017 Share Postat Decembrie 20, 2017 Salut, Stie cineva cat de mult se poate inalta un ghidon la TA 600 PD10 fara sa se modifice lungimea cablurilor si furtunului de frana? Sau fara sa rupa parbrizul? Ar merge un ghidon inalt de 125 mm? Multumesc merge am eu de 200 mm si e ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 20, 2017 Share Postat Decembrie 20, 2017 Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 22, 2017 Share Postat Decembrie 22, 2017 Voi vorbiti de 12,5cm si 20cm inaltime? Sau ati gresit cu un zero? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Decembrie 22, 2017 Share Postat Decembrie 22, 2017 Am gresit De 20 mm Sau 2 cm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Decembrie 23, 2017 Share Postat Decembrie 23, 2017 Eu de 12,5 cm. daca la comenzi pare in regula, la furtunul de la frane nu mi se pare. 2 cm insa este mai scund decat cel original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 23, 2017 Share Postat Decembrie 23, 2017 Așa mă gândeam și eu... Câțiva cm am ridicat și adus spre mine ghidonul (la Vstrom, dar e același principiu) și toate cablurile electrice + furtunul de frână sunt întinse la maximum. 12 cm mi se pare SF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pandy Postat Decembrie 28, 2017 Share Postat Decembrie 28, 2017 de vânzare cu 150 ron. Salut, Precum am vorbit, anvelopa o sa plece spre mine. Ne auzim. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petrisor Bogdan Postat Ianuarie 3, 2018 Share Postat Ianuarie 3, 2018 (editat) Salutare, Stie cineva daca se potriveste contactul (complet, cu mufe) de la un XL600V PD 06 pe modelul XL600V PD 10 ? Multumesc! Image already added Editat Ianuarie 3, 2018 de Petrisor Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 3, 2018 Share Postat Ianuarie 3, 2018 (editat) Vezi in microfise! https://www.bike-parts-honda.com/honda/model/TRANSALP/600.html Editat Ianuarie 3, 2018 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.