Sari la conținut

Postări Recomandate

salut baieti! caut de ceva timp un motor pentru iubitul meu Transalp. numa nu gasesc nici in tara , nici in strainatate doar la preturi de 4-500 de euro...oare sa fie asa de scump? problema este ca, si alea's PD06 si, am auzit ca as da banii degeaba pe el... daca cumva stie careva sau aude de un motor PD10, va rog mult sa imi dati de stire! multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Q?

la Transalp 650, am cetit ca poti aduce mai multa viata in motor:

1. montand un filtru aer sport si gaurind capacul cutiei filtrului de aer. A facut cineva asa ceva, o poza se poate

2. eliminand de pe evacuare catalizatorul , se castiga la greutate si la eliminarea gazelor ( +muffler). cine a facut, cum se simte? a pus teava in locul catalizatorului sau doar a creat o camera(taiat catalizatorul si astupat) unde gazele nu curg continuu.post-43689-0-48136400-1470432819_thumb.jpg

se poate un feedback cu experientele proprii.

Editat de raoulserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cica asta e secretul sa gauresti filtrul. si pe minea inyereseaza cat. Cum in ce tipar. Ps :pove cu airbox drilling e f intalnita atat in aito cat si in moto. Google it

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva consum mai bun, raspuns rapid la acc. , putere ceva mai mare la turatii ridicate. Un 7 caluti , poate 10 daca schimbi si mufflerul pe dyno. Cam asa zice teoria

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la vaca mea de 650 eu am schimbat in carburi jiglerele cu altele mai mici, am pus filtru de burete fara sa gauresc carcasa, am dat jos catalizatorul si am pus alta toba, consum minim scos 4,6, pana acum nu am scos sub 5,2 cu tot stock pe el. Deci consumul mi s-a plimbat in tura asta de vreo 3000 de km intre 4,6 si 5,0 pe asfalt cu bagaje multe si incarcat, iar pe off am avut 5,4, mers in functie de trafic. Raul daca vrei sa vezi cum merge da un semn ne intalnim si o scoti la o tura ca sa iti dai si tu cu parerea, pt ca eu sunt subiectiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat in acelasi timp galeria cu una fara catalizator, toba - BOS Exhausts, filtru sport K&N si am dat cateva gauri (cu o freza pentru senzori de parcare) in capacul filtrului de aer. Gaurile le-am dat exact in dreptul elementelor filtrante.

De atunci Transalpul meu 650 parca este alta motocicleta.

 

Consumul - daca ii dai in gura tare ajunge si la 7 l/100km.

La mers normal consuma in jur de 5l/100km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am schimbat in acelasi timp galeria cu una fara catalizator, toba - BOS Exhausts, filtru sport K&N si am dat cateva gauri (cu o freza pentru senzori de parcare) in capacul filtrului de aer. Gaurile le-am dat exact in dreptul elementelor filtrante.

De atunci Transalpul meu 650 parca este alta motocicleta.

 

Consumul - daca ii dai in gura tare ajunge si la 7 l/100km.

La mers normal consuma in jur de 5l/100km.

 

la mine daca merg cu 90-100 kmh consuma cca 5%, iar daca urc spre 110-120kmh, consumul sare lejer de 6%... la drum intins (fara pasager) faci cam 300km cu un plin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

D-le Raul, dar...te mananca, nu poti sta degeaba, trebuie sa mesteresti la ceva! :D Eu te urmaresc, mai tot vad chestii variate, nu se stie niciodata cand 'oi avea nevoie de ele :) Sporuri!

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma manca, imi plac motoretele, imi place sa mesteresc dar parca e vremea sa fac altceva decat mestereala.

Valabil pentru tonti, daca n-ai unde ( loc, stabil acoperit ,sigur) mesterii mai bine lasa

putine TA650 in tara la vanzare si km tare putini

cineva dispus la persuasiune, sa se desparta de consoarta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

virgin, cu schema de culori corecta ;), accesorizat sa ajung la Sf Petru

sa vedem raspunsul de la banca, ca cica credit doar cu buletinu da m-or pus sa aduc o caruta de acte

Sau fac economie peste iarna si in primavara oi vedea ce si cum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto tau arata bine, dar aripa fata si aripa spate dr. nu-s aceeasi schema de culori. ghidonul de asemenea nu e original TA 650 . ridica semne de intrebare pe langa km. dupa roti, semnalizari transparente si tipul scrisului la Transalp as zice ca e model ceva mai nou 2006 +, poate chiar fabricatie spania

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...