cstelia Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 Cred ca te panichezi aiurea cu chestia asta. Ca dovada ca in ziua de azi nu se mai pun astfel de protectii la aproape nici o motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 Ca tot veni vorba.....inca nu m-am dumirit nici acum. La TA-urile cu un singur disc pe fata e normal sa tina frana mai putin decat la cele cu 2 discuri, sa nu poti bloca roata fata chiar daca tragi de maneta cu toata forta? Ca eu m-am invatat asa cu ea, am mers ani intregi batraneste, si cand m-am urcat pe una cu 2 discuri am avut o revelatie despre cum trebuie sa fie o frana. Cu ce as putea sa incep? Schimbat placute ca poate sunt prea tari? Sau direct cu kit reparatie pompa frana? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 16, 2017 Share Postat Ianuarie 16, 2017 momentan am 2 discuri si pompa originala si merg cu ea. si da are frana buna rau, cu cauciucuri aderenta face diferenta! voi pune o suspensie cu un sg disc - etrier si disc original transalp cu placute GG (HH contin cupru si fuck discurile repde, da-s bune rau la franare, si urla ca dracu..) voi avea o pompa de la un vtr 1000 (asa a venit, plm) . am avut un transalp cu pompa de la Kawasaki zzr. am sa pun aici diferenta. o pompa cu diametru mai mic ar merge ca va face o presiune mai mare in instalatie + furtune de otel sa nu se deflecte de la presiune( furtul nu ridica eficienta asa mult...) ce-a mai efifienta solutie este un disc mai mare. da poti cauta o pompa diferita de la o vitezana. kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare. Blocarea pistonaselor nu se face in principal din cauza depunerii de jeg pe ele, ci datorita oxidului ce se formeaza sub garnituri. Rezulta ca pistonasul este "strans" mult mai tare si nu mai revine dupa eliberarea manetei de frana. Scoate garniturile de la etrier cu grija sa nu le distrugi apoi curata foarte bine canalele unde se aseaza acestea. Speli bine cu apa, sufli cu aer comprimat, apoi ungi garniturile curate cu lichid de frana si le montezi la loc. Asta ar trebui sa iti rezolve problema blocajului. kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie Daca pistonasul din pompa nu mai e bun, lichidul de frana refuleaza inapoi in recipient, deci presiunea in etrier scade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 17, 2017 Share Postat Ianuarie 17, 2017 am rezolvat in weekend. le-am curatat bine, merge bine.da mai incolo o sa se faca la loc.... da asa-i, la garnituri acolo apare, corect! crec ca doar din cauza primei garnituri - are care are arcul pe ea, ca pistonul in sine nu are frecari cu altceva, e centrat de gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Intrebati-va Brokerii de Asigurari de oferta (platesti 6 luni si primesti 1 an) Tocmai ce mi-am achizitionat asigurarea. Platit 282 ron (echivalent 6 luni) - Primit asigurare valabila un an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Ianuarie 21, 2017 Share Postat Ianuarie 21, 2017 Intrebati-va Brokerii de Asigurari de oferta (platesti 6 luni si primesti 1 an) Tocmai ce mi-am achizitionat asigurarea. Platit 282 ron (echivalent 6 luni) - Primit asigurare valabila un an. La ce companie, ca si eu trebuie sa-mi fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 La ce companie, ca si eu trebuie sa-mi fac? Aliant Tiriac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Aubfost preturi si mai bune in noiembrie.... 6 luni costa ~280 lei, iar 12 luni 260lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Si care e treaba? Preturile sunt normale pentru 12 luni, doar pt 6 luni au innebunit astia si au bagat pret mai mare. Am observat si la masina, absolut toti asiguratorii mi-au oferit 440 lei pt 12 si 440 pt 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Corneliu Andrei Marcu Postat Ianuarie 23, 2017 Share Postat Ianuarie 23, 2017 Este din cauza legii cu ausigurarile de anul trecut; tine cam 1 an smecheria cu plafonarea tarifelor la asigurarile 1 an. Profitati care aveti nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinguh Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Cumpar contact cu key + capac rezervor pentru aceleasi chei bineinteles pentru transalp 600. Cineva are disponibile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Ianuarie 24, 2017 Share Postat Ianuarie 24, 2017 Pt model de transalp ..600 sau 650 .....de 600 cred ca am eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 are cineva de vanzare un melc de kilometraj pentru transalp de 600? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 are cineva de vanzare un melc de kilometraj pentru transalp de 600? Specifica modelul, cu un disc sau doua pe fata, ca difera melcul. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 3, 2017 Share Postat Februarie 3, 2017 Pt cel cu un disc am eu cu tot ....0745538663 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Scuze Pentru cel cu doua discuri de frana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florică Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 (editat) Pt cel cu un disc am eu cu tot ....0745538663 Se poate sa spui un pret la melcul de km pt un singur disc? Multumesc! M-ar mai intersa surubul de pe oala de la alternator. Editat Februarie 4, 2017 de floricĂŁ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Nu stiti unde gasesc burdufe care sa se potriveasca pe furca de TA 650? Din ce am masurat, cele originale au urmatoarele dimensiuni: d=40, D=55, L=270~280 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Nu stiti unde gasesc burdufe care sa se potriveasca pe furca de TA 650? Din ce am masurat, cele originale au urmatoarele dimensiuni: d=40, D=55, L=270~280 La romimoto gasesti burdufe ...eu de la el am luat cu 60 ron acuma vrea 2 ani si potrivesc perfect pe transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 La romimoto gasesti burdufe ...eu de la el am luat cu 60 ron acuma vrea 2 ani si potrivesc perfect pe transalp Merita luate cele OEM, rezista mult mai bine decat cele aftermarket si nu e deloc o placere sa le schimbi de fiecare data cand crapa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Samo Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Eu am găsit burdufuri neoriginale, sunt dintr-un material mai cauciucat și mai gros decât cele originale,au fost 130 ron setul. Dacă vreți, luați legătura cu Powersports,sunt un magazin dîn Brașov, au pagina de Facebook. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fairplaybiker Postat Februarie 4, 2017 Share Postat Februarie 4, 2017 Eu la am pe transalp de 5 ani si am 30 mi km cu ele si inca nu se vede nimic crepat sau inbatranit la ele » Post actualizat in 05 Feb 2017 14:37 Se poate sa spui un pret la melcul de km pt un singur disc? Multumesc! M-ar mai intersa surubul de pe oala de la alternator. Te rog suna-ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 5, 2017 Share Postat Februarie 5, 2017 (editat) Buna , nu am mai scris demult pe aici , ca am fost departe de Transalp, dar acum a ajuns la mine si il pregatesc de noul sezon si de inmatriculare in Anglia. Urmeaza sa schimb ulei si nu mai stiu ce sa pun. Pana acum am incercar mai multe in cele 2 Transalpuri 2001/2005 si tin minte ca Motul nu i-a placut, agata intre treptele 1-2 si intra greu la liber. Acuma am de ales intre Motorex semi-syntethic 10W40 , Castrol Power 10w40 sau Silkolene Pro 4 10w40, Silkolene Comp4 sau Silkolene Super 4. Voi ce a-ti mai folosit sau recomandati? Intre timp am pus un cauciuc spate Mitas MC24, camera heavy duty Michelin, disc de frana si placute. O alta problema e ca nu pot sa bolchez ghidonul, asta de cand mi s-a rupt cheia si am facut alta , cu cea noua nu pot sa invart contactul spre stanga si sa blochez ghidonul. Stie cineva ce e de facut? Ma gandesc sa desfac contactul sa vad ce e pe acolo. Si eu am schimbat burdufurile de la furca cu unele neoriginale , sunt mai groase si mai cauciucate , cred ca au costat vreo 100 de lei acum 3 ani. Numai bine! Editat Februarie 5, 2017 de baiatu_tony Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.