Sari la conținut

Postări Recomandate

da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot veni vorba.....inca nu m-am dumirit nici acum. La TA-urile cu un singur disc pe fata e normal sa tina frana mai putin decat la cele cu 2 discuri, sa nu poti bloca roata fata chiar daca tragi de maneta cu toata forta? Ca eu m-am invatat asa cu ea, am mers ani intregi batraneste, si cand m-am urcat pe una cu 2 discuri am avut o revelatie despre cum trebuie sa fie o frana.

 

Cu ce as putea sa incep? Schimbat placute ca poate sunt prea tari? Sau direct cu kit reparatie pompa frana?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

momentan am 2 discuri si pompa originala si merg cu ea. si da are frana buna rau, cu cauciucuri aderenta face diferenta!

 

voi pune o suspensie cu un sg disc - etrier si disc original transalp cu placute GG (HH contin cupru si fuck discurile repde, da-s bune rau la franare, si urla ca dracu..)

voi avea o pompa de la un vtr 1000 (asa a venit, plm) . am avut un transalp cu pompa de la Kawasaki zzr.

am sa pun aici diferenta.

 

o pompa cu diametru mai mic ar merge ca va face o presiune mai mare in instalatie + furtune de otel sa nu se deflecte de la presiune( furtul nu ridica eficienta asa mult...)

 

ce-a mai efifienta solutie este un disc mai mare.

da poti cauta o pompa diferita de la o vitezana.

 

kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da faza e ca am pus pistonase de inox sa nu mai am probleme si tot se blocheaza fata din cauza oxidului si a mizeriei. chestia e ca de la multa sare se face treaba asta. aluminiul de la etrier nu mai are nici o protectie, e mancata toata si oxideaza usor suprafata. asta e problema... da oricum am sa shcimb fata cu o alta suspensie cu alt etrier, poate ala o sa fie ok.. oi vedea saptamana viitoare.

 

Blocarea pistonaselor nu se face in principal din cauza depunerii de jeg pe ele, ci datorita oxidului ce se formeaza sub garnituri. Rezulta ca pistonasul este "strans" mult mai tare si nu mai revine dupa eliberarea manetei de frana. Scoate garniturile de la etrier cu grija sa nu le distrugi apoi curata foarte bine canalele unde se aseaza acestea. Speli bine cu apa, sufli cu aer comprimat, apoi ungi garniturile curate cu lichid de frana si le montezi la loc. Asta ar trebui sa iti rezolve problema blocajului.

 

 

kitul de reparatie n-ar trebui sa rezolve ceva, atat timp cat nu curge lichidul nu are de ce sa scada presiunea din instalatie

 

Daca pistonasul din pompa nu mai e bun, lichidul de frana refuleaza inapoi in recipient, deci presiunea in etrier scade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat in weekend. le-am curatat bine, merge bine.da mai incolo o sa se faca la loc....

 

da asa-i, la garnituri acolo apare, corect!

 

crec ca doar din cauza primei garnituri - are care are arcul pe ea, ca pistonul in sine nu are frecari cu altceva, e centrat de gume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Pt cel cu un disc am eu cu tot ....0745538663

Se poate sa spui un pret la melcul de km pt un singur disc? Multumesc! M-ar mai intersa surubul de pe oala de la alternator. Editat de floricĂŁ
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti unde gasesc burdufe care sa se potriveasca pe furca de TA 650? Din ce am masurat, cele originale au urmatoarele dimensiuni: d=40, D=55, L=270~280

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiti unde gasesc burdufe care sa se potriveasca pe furca de TA 650? Din ce am masurat, cele originale au urmatoarele dimensiuni: d=40, D=55, L=270~280

La romimoto gasesti burdufe ...eu de la el am luat cu 60 ron acuma vrea 2 ani si potrivesc perfect pe transalp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La romimoto gasesti burdufe ...eu de la el am luat cu 60 ron acuma vrea 2 ani si potrivesc perfect pe transalp

 

Merita luate cele OEM, rezista mult mai bine decat cele aftermarket si nu e deloc o placere sa le schimbi de fiecare data cand crapa.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am găsit burdufuri neoriginale, sunt dintr-un material mai cauciucat și mai gros decât cele originale,au fost 130 ron setul. Dacă vreți, luați legătura cu Powersports,sunt un magazin dîn Brașov, au pagina de Facebook.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la am pe transalp de 5 ani si am 30 mi km cu ele si inca nu se vede nimic crepat sau inbatranit la ele

» Post actualizat in 05 Feb 2017 14:37

Se poate sa spui un pret la melcul de km pt un singur disc? Multumesc! M-ar mai intersa surubul de pe oala de la alternator.

Te rog suna-ma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna , nu am mai scris demult pe aici , ca am fost departe de Transalp, dar acum a ajuns la mine si il pregatesc de noul sezon si de inmatriculare in Anglia. Urmeaza sa schimb ulei si nu mai stiu ce sa pun. Pana acum am incercar mai multe in cele 2 Transalpuri 2001/2005 si tin minte ca Motul nu i-a placut, agata intre treptele 1-2 si intra greu la liber. Acuma am de ales intre Motorex semi-syntethic 10W40 , Castrol Power 10w40 sau Silkolene Pro 4 10w40, Silkolene Comp4 sau Silkolene Super 4. Voi ce a-ti mai folosit sau recomandati?

Intre timp am pus un cauciuc spate Mitas MC24, camera heavy duty Michelin, disc de frana si placute.

O alta problema e ca nu pot sa bolchez ghidonul, asta de cand mi s-a rupt cheia si am facut alta , cu cea noua nu pot sa invart contactul spre stanga si sa blochez ghidonul. Stie cineva ce e de facut? Ma gandesc sa desfac contactul sa vad ce e pe acolo.

Si eu am schimbat burdufurile de la furca cu unele neoriginale , sunt mai groase si mai cauciucate , cred ca au costat vreo 100 de lei acum 3 ani.

 

Numai bine!

post-14351-0-57344300-1486318023_thumb.jpg

post-14351-0-43218600-1486318024_thumb.jpg

post-14351-0-63970700-1486318025_thumb.jpg

post-14351-0-89483100-1486318028_thumb.jpg

post-14351-0-81767600-1486318029_thumb.jpg

Editat de baiatu_tony
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...