cstelia Postat Iulie 21, 2016 Share Postat Iulie 21, 2016 Pai si care mufa iti lipseste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliutza Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Cea cu 3 fire la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 toante au 3 fire la fel. fire galbene. sunt fazere de la rotor. Vezi ca fct. de an e posibil sa difere usor forma si nu s eimbumba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iliutza Postat Iulie 22, 2016 Share Postat Iulie 22, 2016 Pentru cele 3 fire galbene. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iulie 24, 2016 Share Postat Iulie 24, 2016 Mersi. Oare trebuie schimbat si uleiul? Acum am 10w. Musai trebuie pus 5w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iosif Tusinean Postat Iulie 30, 2016 Share Postat Iulie 30, 2016 salut baieti! caut de ceva timp un motor pentru iubitul meu Transalp. numa nu gasesc nici in tara , nici in strainatate doar la preturi de 4-500 de euro...oare sa fie asa de scump? problema este ca, si alea's PD06 si, am auzit ca as da banii degeaba pe el... daca cumva stie careva sau aude de un motor PD10, va rog mult sa imi dati de stire! multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 1, 2016 Share Postat August 1, 2016 recomandari/surse de parbriz inalt pentru Transalp (650)? inca putin si pun toporul pe MRA-ul cu deflector.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dole Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 (editat) Are cineva o instalatie electrica de transalp 96-99? Editat August 3, 2016 de Dole Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Doar pt. atat vrei sa inlocuiesti toata instalatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 3, 2016 Share Postat August 3, 2016 Doar pt. atat vrei sa inlocuiesti toata instalatia? Pare coapta izolatia de pe fire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 5, 2016 Share Postat August 5, 2016 (editat) Q? la Transalp 650, am cetit ca poti aduce mai multa viata in motor: 1. montand un filtru aer sport si gaurind capacul cutiei filtrului de aer. A facut cineva asa ceva, o poza se poate 2. eliminand de pe evacuare catalizatorul , se castiga la greutate si la eliminarea gazelor ( +muffler). cine a facut, cum se simte? a pus teava in locul catalizatorului sau doar a creat o camera(taiat catalizatorul si astupat) unde gazele nu curg continuu. se poate un feedback cu experientele proprii. Editat August 5, 2016 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 (editat) Eu am filtru de aer k&n si nu pot sa zic ca ar fo diferente spectaculoase de performanta Editat August 6, 2016 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Pai cica asta e secretul sa gauresti filtrul. si pe minea inyereseaza cat. Cum in ce tipar. Ps :pove cu airbox drilling e f intalnita atat in aito cat si in moto. Google it Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Si cati cai obtii? 2, 10, 20? Cuplu nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 Ceva consum mai bun, raspuns rapid la acc. , putere ceva mai mare la turatii ridicate. Un 7 caluti , poate 10 daca schimbi si mufflerul pe dyno. Cam asa zice teoria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coach Postat August 6, 2016 Share Postat August 6, 2016 la vaca mea de 650 eu am schimbat in carburi jiglerele cu altele mai mici, am pus filtru de burete fara sa gauresc carcasa, am dat jos catalizatorul si am pus alta toba, consum minim scos 4,6, pana acum nu am scos sub 5,2 cu tot stock pe el. Deci consumul mi s-a plimbat in tura asta de vreo 3000 de km intre 4,6 si 5,0 pe asfalt cu bagaje multe si incarcat, iar pe off am avut 5,4, mers in functie de trafic. Raul daca vrei sa vezi cum merge da un semn ne intalnim si o scoti la o tura ca sa iti dai si tu cu parerea, pt ca eu sunt subiectiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibirec Postat August 7, 2016 Share Postat August 7, 2016 Eu am schimbat in acelasi timp galeria cu una fara catalizator, toba - BOS Exhausts, filtru sport K&N si am dat cateva gauri (cu o freza pentru senzori de parcare) in capacul filtrului de aer. Gaurile le-am dat exact in dreptul elementelor filtrante. De atunci Transalpul meu 650 parca este alta motocicleta. Consumul - daca ii dai in gura tare ajunge si la 7 l/100km. La mers normal consuma in jur de 5l/100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat August 8, 2016 Share Postat August 8, 2016 Eu am schimbat in acelasi timp galeria cu una fara catalizator, toba - BOS Exhausts, filtru sport K&N si am dat cateva gauri (cu o freza pentru senzori de parcare) in capacul filtrului de aer. Gaurile le-am dat exact in dreptul elementelor filtrante. De atunci Transalpul meu 650 parca este alta motocicleta. Consumul - daca ii dai in gura tare ajunge si la 7 l/100km. La mers normal consuma in jur de 5l/100km. la mine daca merg cu 90-100 kmh consuma cca 5%, iar daca urc spre 110-120kmh, consumul sare lejer de 6%... la drum intins (fara pasager) faci cam 300km cu un plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 cica se imbumba evacuarile de la XRV650/750, dar trebuiesc ceva modificari la suportul scaritei. Just FYI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 9, 2016 Share Postat August 9, 2016 (editat) D-le Raul, dar...te mananca, nu poti sta degeaba, trebuie sa mesteresti la ceva! Eu te urmaresc, mai tot vad chestii variate, nu se stie niciodata cand 'oi avea nevoie de ele Sporuri! Editat August 9, 2016 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 ma manca, imi plac motoretele, imi place sa mesteresc dar parca e vremea sa fac altceva decat mestereala. Valabil pentru tonti, daca n-ai unde ( loc, stabil acoperit ,sigur) mesterii mai bine lasa putine TA650 in tara la vanzare si km tare putini cineva dispus la persuasiune, sa se desparta de consoarta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Adica vrei un 650 cu km putini? Am eu cu evacuare mai directa (Arrow) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 virgin, cu schema de culori corecta , accesorizat sa ajung la Sf Petru sa vedem raspunsul de la banca, ca cica credit doar cu buletinu da m-or pus sa aduc o caruta de acte Sau fac economie peste iarna si in primavara oi vedea ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marus Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 Km nu-i spun ca oricum nu ma crede nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat August 10, 2016 Share Postat August 10, 2016 moto tau arata bine, dar aripa fata si aripa spate dr. nu-s aceeasi schema de culori. ghidonul de asemenea nu e original TA 650 . ridica semne de intrebare pe langa km. dupa roti, semnalizari transparente si tipul scrisului la Transalp as zice ca e model ceva mai nou 2006 +, poate chiar fabricatie spania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.