Jump to content

Recommended Posts

Salutare,

Am si eu aceiasi problema cu arcurile (cric pt. TA650), am unul gros si unul subtire dar sunt prea lungi. Oare merge si aici de la Dacie? :)

 

mersi.

Cred ca e la fel. Daca ai prinderile la fel, ar trebui sa mearga.

Oricum, pentru 6 lei cat e un arc din ala, nu e un capat de tara sa incerci.

post-14539-0-08376100-1497933812_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot vorbim de cricuri centrale, eu am renuntat la al meu cu intentia de a face sau de acumpara asa ceva:

http://www.endurostar.com/

 

E 32 de dolari unu, si inca vreo 30 transportul.

 

Mai sunt doritori? poate ne combinam mai multi la o comanda, sa impartim costul de transport.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asta poti face tu, nu e nevoie sa dai o caruta de bani pe o teava

Parerea mea...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Găsești un dispozitiv asemănător și la Louis. Este o bara filetata cu ceva pastila galbena. Vezi și tu pe acolo.

Părere personală - device fashion cel postat de tine, cu utilitate aproape zero. Cand o sa vina vorba de reparat în pădure o pana fata, crinul central este ceea ce prefer sa am pe motor. Dacă totuși vrei asa ceva, mergi la un atelier și roagă pe cineva sa ți-l facă. Nu ma rog la altare pe care scrie "ieftin Dumnezeul nostru", dar prețul și taxele nu se justifica. Dpmdv. Sper sa nu fie cu supărare.

 

Referitor la arcuri - luați unul mai lung, îl tăiați cu dalta la lungimea necesara, întindeți puțin o spira și ii faceți bucla pe ea. Dacă găsiți și un furtun de plastic sa trageți peste el, cu atât mai bine.

Edited by DeVazut_TM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea problema la cricul central e ca scade garda la sol.

Si in loc sa aluneci pe scut peste obstacole, ramai infipt in cric.

De-asta am renuntat la el.

post-91145-0-69208400-1498033434_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marea problema la cricul central e ca scade garda la sol.

Si in loc sa aluneci pe scut peste obstacole, ramai infipt in cric.

De-asta am renuntat la el.

 

Nu castigi mare smecherie decat la coborat borduri, altfel tot scutul este prima problema in offroad.

 

hIfZoyJ.png?1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca asa a ajuns cricul vechi central stramb, de la coborat borduri. Deja freca la bascula.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu toate astea eu vreau sa cumpar un cric central modelul venit din fabrica pentru Transalp 650 dar sa nu fie stramb .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu toate astea eu vreau sa cumpar un cric central modelul venit din fabrica pentru Transalp 650 dar sa nu fie stramb .

 

asta de pe motorul meu, este modelul dupa care le face @freeenduro ... adica chiar asta....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca este cel original este naspa pentru ca am luat unul de la el in Februarie si i-am facut cateva modificari

Share this post


Link to post
Share on other sites

o sa-ti dau in privat un copy paste la ce am scris pe transalp.ro lui Flavius cu modificarile aduse cricului

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stie cineva codul de culoare pentru vopseaua jantelor argintii ?


» Post actualizat in 23 Jun 2017 12:18

Cred ca am gasit NH400M 0269 Cynos Grey Metallic / NH-400 M https://www.twowheelparts.nl/en/paint/colorpaint/honda/


» Post actualizat in 24 Jun 2017 16:41

Am folosit alt cod culaore, cica acela de mai sus pe care l-am gasit pe net, era mai mult pe negru. Si rezultatele mai jos.


» Post actualizat in 24 Jun 2017 16:47

Scuze de greseli, nu se poate edita daca dai coment la postare veche.

 

Am folosit alt cod de culoare. Cica acela de mai sus NH400M pe care l-am gasit pe net era mai mult pe negru. Rezultatul mai jos.

post-67547-0-79606900-1498322455_thumb.jpg

post-67547-0-40132500-1498322457_thumb.jpg

post-67547-0-96331800-1498322458_thumb.jpg

post-67547-0-44787700-1498322460_thumb.jpg

post-67547-0-02763200-1498322462_thumb.jpg

post-67547-0-66246500-1498322463_thumb.jpg

post-67547-0-31003200-1498322465_thumb.jpg

post-67547-0-96155200-1498322466_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici.

Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2.

Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu?

Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A venit si la mine vremea (cred) sa-mi schimb CDI-ul (sau urile). De-aia, ca sa nu dau o gramada de bani si sa vad ca, de fapt, era din alta parte, intreb pe aici.

Modul de manifestare la mine mi se pare ilogic. Moto merge bine dar, dupa un timp (cam 30 min), cand se incalzeste, incepe sa mearga in suturi, parca nu mai trage (pistonul 1 merge, pistonul 2 cand merge, cand nu)..Dupa inca 2-3 min pistonul 2 cedeaza de tot, si zici ca sunt pe scuter. Daca opresc si pornesc imediat motorul, isi revine pentru inca 500m, merg inca 2 semafoare normal, apoi iar moare incetul cu incetul pistonul 2.

Mi se pare ilogic pentru ca acolo e vorba de lipituri reci, deci la incalzire ar trebui sa mearga bine, si sa faca probleme cand e rece, nu?

Am incercat relipirea contactelor din CDI-ul de pe pistonul buclucas, dar se pare ca tot se manifesta problema. Si nu tot timpul, ci cand are chef. Am iesiri cand merge bine, iesiri cand cedeaza repede.

 

Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru?

 

Poate ai surprize si cu bobina de inductie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut pe toti, sunt nou posesor de Transalp, as vrea sa ma ajutati cu cateva raspunsuri...

1....ce ulei im recomandati daca motorul este din 1998 si are 51 .000 km, cat ulei intra in motor, mentionez ca pana acum a mers pe Rokoil, si daca este adevarat ca acest motor ar consuma ulei cam 200 g la mia de km, ca impresie in prima zi dupa 26- km pe motor ruleaza impecabil....sunt incantat ...va multumesc...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului....

 

In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm?

Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung....

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi cer scuze...260 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut! in mod normal, cu scimb de filtru intra maxim 2.5 litrii ulei. Deci iti trebuie 3 litrii, si completezi pana e la nivel. De consumat ulei... nu e musai. Depinde cum mergi cu el. Dar ca si la orice motor e bine sa verifici din cand in cand nivelul uleiului....

 

In alta ordine de idei... as avea si eu o dilema. La TA 650 e normal sa am vibratii destul de serioase intre 4200 rpm si 5000 rpm?

Ma deranjaza in mod special pt ca in a 5-a pe acolo ar fi viteza ideala de mers la un drum mai lung....

Si al meu vibreaza (in scarite se simte) la 4000, dar in tr. 3 si 4

» Post actualizat in 26 Jun 2017 19:06

Este un prag de cateva sute rpm dupa care ii trece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca inversezi problema ramane identica dar pe celalat cilindru?

 

Poate ai surprize si cu bobina de inductie.

 

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut.

Caut sa cumpar capacul metalic in ce sta melcul de kilometraj. al meu este defect. Modelul este un Pd10'97. Mersi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

 

ar putea fi, dar ar putea sa nu fie....

 

fa mai degraba o masuratoare la bobinele de inductie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zic eu pistonul 1 si pistonul 2....dar nu stiu fix care merge si care nu. Iar motorul e fierbinte tot, ca se manifesta doar cand se incalzeste.

Intrebarea ramane: asa se manifesta o lipitura rece la CDI?

 

Incearca sa izolezi mai mult problema.... Poate sa fie intr-adevar si de la CDI dar nu numai. Cum stai cu partea de carburatie? Cum inchid galeriile de admisie pe carburatoare/ airbox? Sa nu ai vre-un furtun fisurat, care la cald se poate deschide mai mult....

 

Experientele mele: CDI Honda Dominator - la rece aproape mereu mergea ok, cum se incalzea si se dilatau toate piesele in CDI incepea sa faca figuri - ala e monocilindru deci pur si simplu nu mai mergea... reparatia a constat in taierea "capacului" de pe CDI si refacerea tuturor lipiturilor (cu o lupa se puteau vedea majoritatea cum erau fisurate)

Opel Astra F 1.6 (injectie) - Mergea destul de bine, dar dupa ce se incalzea nu vroia sa treaca de o anumita turatie - cateodata 2000 rpm, altadata 4000 rpm, senzatia cand accelerai era cretina, practic intra in frana de motor in loc sa accelereze.... Dupa multe povesti si discutii si pompe/ senzori... am ajuns sa schimb un filtru de benzina care era aproape blocat. Cu toate ca era de vreo 2000 km pe masina.

 

Deci ajung la aceeasi vorba. Incearca sa izolezi problema. Fa cate un lucru odata si vezi cum afecteaza lucrurile.

Spor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Multan de info. Airbox sigur nu e, ca l-am dat jos acum o saptamana ca sa schimb furtunele de benzina ce duc la carburators, plus filtrul de benzina. Si facea si inainte de schimb si dupa.

Plus ca, in momentul in care merge intr-un singur piston, doar opresc motorul pt 2 secunde si-l repornesc si,si isi revine pt inca 500 metri. Asta imi suna a defect electronic.

Imi poate spune cineva cum masor bobina de inductie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

La TA cu 2 CDI-uri, unul comanda si turometrul.

 

Daca turometrul merge cand motorul functioneaza intr-un singur piston, incearca sa schimbi CDI-urile intre ele si vezi daca mai merge turometrul,

 

In caz ca merge turometrul in ambele cazuri - atunci problema nu e de la CDI.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...