Silver Arrow Postat Mai 5, 2022 Share Postat Mai 5, 2022 Acum 37 minute, brake a spus: Nu am reușit nici acum sa ma lipesc de un TA 700. Scumpire exagerată. Pai pe la ce bani te astepti sa poti lua unul? Ca daca de ex ai asteptari pe la 1.500 e cam greu .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lazard Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 Salut. Tocmai am reușit sa cumpar un Transalp XL700VA din 2011, cu numai 12000 km. Moto a fost adusa din Italia de o ruda de-a mea. Motorul merge fain. Am o minuscula problema. L-am tot butonat și nu reușesc să reglez ceasul la 24 de ore. Adică îmi arata numai AM sau PM. Nu am reușit sa îl fac cu 24 de ore. Care este problema? Cum se poate trece în 24 de ore? Cel care a adus-o nu a știut. Manual la ea nu am. La 05.05.2022 la 18:16, brake a spus: Nu am reușit nici acum sa ma lipesc de un TA 700. Scumpire exagerată. La 05.05.2022 la 18:55, Silver Arrow a spus: Pai pe la ce bani te astepti sa poti lua unul? Ca daca de ex ai asteptari pe la 1.500 e cam greu .... Am luat eu unul recent din Italia an 2011, 12000 km, la 4000 euro. E mult, sau puțin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 Felicitari pentru achizitie. O mobra foarte buna, cu un motor indistructibil. Sa te bucuri de multi km fara nici o problema. Nu cred ca stie decat varianta 0-12 cu AM/PM O sa ma uit in manual. Dar cred ca il gasesti pe net. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lazard Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 Am descarcat și manualul de pe net. Cred ca Silver are dreptate. Nu știe de 24 de ore. Doar AM/PM. Poți sa îl dai de trei ori, sare de la AM la PM. Pana la urma nu e deranjant lucrul asta. As vrea sa merg cu ea la un service sa ii schimb lichidele. La ulei/filtre m-as baga eu. Dar as vrea sa schimb și antigenul și lichidul de frana. Cauciucurile sunt bune, dot 2020. Deci nu sunt cele originale. Plăcuțele de frânare încă au carne. O sa vad la service dacă trebuiesc și ele schimbate. Într-adevăr mobra e faina. Îmi place la nebunie cum trage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 Acum 33 minute, Lazard a spus: Dar as vrea sa schimb și antigenul Ai rămas setat pe testul covid! Zi mersi că afișează ceasul AM și PM! Deși nefiind pe vreun submarin e cam greu de încurcat orele. Îți dai seama că dacă ar fi știut 24h nu mai avea rost să afișeze AM/PM, din moment ce sunt acolo e clar că nu știe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lazard Postat Mai 10, 2022 Share Postat Mai 10, 2022 1 oră în urmă, ENEOS a spus: Ai rămas setat pe testul covid! Zi mersi că afișează ceasul AM și PM! Deși nefiind pe vreun submarin e cam greu de încurcat orele. Îți dai seama că dacă ar fi știut 24h nu mai avea rost să afișeze AM/PM, din moment ce sunt acolo e clar că nu știe. Mama lui de autocorect! Am postat de pe o tableta, si nu am mai recitit. Iar autocorectul a făcut antigelul antigen! Nu ma deranjează deloc AM și PM, eu voiam sa știu dacă e vreo setare pentru 24 de ore. Dar am citit manualul, si nu e! E ok asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 11, 2022 Share Postat Mai 11, 2022 Acum 6 ore, patrick1 a spus: Mno ... așa apare și în videoclip, nu știe nici cât un ”Fahrradcomputer” Treaba este ca fabricantii stiu ca motociclistii sunt mai destepti decat biciclistii, si se prind ca daca pe afisaj apare ora 9 si afara e intuneric atunci e ora 21. Posibil daca ajungi pe la Nordkapp sa fi un pic bulversat Asa ca este evident ca mobra trebuie echipata si cu o busola ca sa vezi daca soarele este la est sau la vest. Si, nu-i asa, ai si avantajul de a nu confunda rasaritul cu apusul..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aannddrreeii Postat Iunie 14, 2022 Share Postat Iunie 14, 2022 Salut! Stiti cumva daca trebuie sa inlocuiesc semnalizarile originale spate la Transalp 650 din 2004 pentru a putea instala suportul de sidecases GIVI PL167? Si daca da, unde gasesc niste semnalizari compatibile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aannddrreeii Postat Iunie 14, 2022 Share Postat Iunie 14, 2022 1 hour ago, patrick1 said: https://media.givi.it/XN-Prodotti/istruzioni/PL167.pdf Se taie cablurile și se mută ... Pare clar. Multumesc frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lazard Postat Iunie 21, 2022 Share Postat Iunie 21, 2022 (editat) Ghinioane și probleme. Ies duminica la plimbare cu Transalpul (XL700VA). Am mers 2 km și ma oprește politia. Sa prezint actele. Nu ma știam vinovat cu nimic, asa ca îi dau actele. Il întreb de ce m-a oprit. Un motociclist a făcut nu știu ce contravenție, si nu a oprit la semnalul politistului. Pentru asta ii verifica pe toți! OK. Pleacă cu actele la masina. Revine peste 5 minute și îmi da vestea: ieri v-a expirat ITP-ul. Ma incrunt, dar când ma uit pe talon vad ca avea dreptate. Ii spun ca pur și simplu nu am știut, ca e vina mea, ca nu am verificat. Iau o moaca umila, si imi cer scuze. Politistul e de treaba totuși. Îmi spune sa ma duc acasă, și saptamana următoare sa duc motocicleta CU PLATFORMA la ITP. Ca dacă ma mai prinde, nu ma iartă. Asa ca renunț la plimbare, și înapoi acasă. Luni, aducă ieri, sun la ITP. Ghinion din nou. Tipul care face ITP-ul e în concediu. Alt service e le 33 km care face itp la moto. Nu am ce face, plătesc o platforma (33 km dus plus 33 km întors, plus stat după mine la ITP, 250 de lei) și azi m-am dus la service. Acum ghinionul catastrofal. Incep cu începutul. Încarc moto pe platforma cu omul respectiv. A urcat-o cu motorul ei pornit. Totul ok. Ajungem la service, facem itp, iar totul ok. Urc moto iar cu motorul ei, iar totul ok. Ajung acasă descarc moto, ii mulțumesc omului cu platforma, si acesta pleacă. Dau sa pornesc moto. Merge ciudat. Ralanti sub 1000 de rotații (înainte avea cam 1200).Motocicleta scotea un sunet ciudat. Am accelerat de câteva ori. Sunetul ciudat persista. Încerc sa o bag în garaj cu motorul pornit, când ridic ambreiajul, motorul moare. Am impins-o în garaj. Încerc sa o pornesc din nou. Învârte electromotorul dar nu pornește. Miroase a benzina nearsa! Am dat de vreo câteva ori, nimic. Benzina am, ulei este, nici o eroare în bord. La ITP a mers perfect. Ce poate avea? Idei ceva? Sau trebuie sa o bag în service. De-abia am luat-o ... si nu am apucat să mă bucur de ea! Editat Iunie 21, 2022 de Lazard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 21, 2022 Share Postat Iunie 21, 2022 (editat) Verifica pe parte electrica, bobine, fise, bujii. Nivelul la ulei? Doar ca sa nu agravezi, adica. Altceva nu stiu ce-ar avea, poate "transalpită"?! Editat Iunie 21, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 21, 2022 Share Postat Iunie 21, 2022 Acum 41 minute, Lazard a spus: Ghinioane și probleme. Ies duminica la plimbare cu Transalpul (XL700VA). Am mers 2 km și ma oprește politia. Sa prezint actele. Nu ma știam vinovat cu nimic, asa ca îi dau actele. Il întreb de ce m-a oprit. Un motociclist a făcut nu știu ce contravenție, si nu a oprit la semnalul politistului. Pentru asta ii verifica pe toți! OK. Pleacă cu actele la masina. Revine peste 5 minute și îmi da vestea: ieri v-a expirat ITP-ul. Ma incrunt, dar când ma uit pe talon vad ca avea dreptate. Ii spun ca pur și simplu nu am știut, ca e vina mea, ca nu am verificat. Iau o moaca umila, si imi cer scuze. Politistul e de treaba totuși. Îmi spune sa ma duc acasă, și saptamana următoare sa duc motocicleta CU PLATFORMA la ITP. Ca dacă ma mai prinde, nu ma iartă. Asa ca renunț la plimbare, și înapoi acasă. Luni, aducă ieri, sun la ITP. Ghinion din nou. Tipul care face ITP-ul e în concediu. Alt service e le 33 km care face itp la moto. Nu am ce face, plătesc o platforma (33 km dus plus 33 km întors, plus stat după mine la ITP, 250 de lei) și azi m-am dus la service. Acum ghinionul catastrofal. Incep cu începutul. Încarc moto pe platforma cu omul respectiv. A urcat-o cu motorul ei pornit. Totul ok. Ajungem la service, facem itp, iar totul ok. Urc moto iar cu motorul ei, iar totul ok. Ajung acasă descarc moto, ii mulțumesc omului cu platforma, si acesta pleacă. Dau sa pornesc moto. Merge ciudat. Ralanti sub 1000 de rotații (înainte avea cam 1200).Motocicleta scotea un sunet ciudat. Am accelerat de câteva ori. Sunetul ciudat persista. Încerc sa o bag în garaj cu motorul pornit, când ridic ambreiajul, motorul moare. Am impins-o în garaj. Încerc sa o pornesc din nou. Învârte electromotorul dar nu pornește. Miroase a benzina nearsa! Am dat de vreo câteva ori, nimic. Benzina am, ulei este, nici o eroare în bord. La ITP a mers perfect. Ce poate avea? Idei ceva? Sau trebuie sa o bag în service. De-abia am luat-o ... si nu am apucat să mă bucur de ea! Pai daca miroase a benzina sunt mai multe de verificat: - existenta scanteie, si sa fie buna? - amestecul este corect? Sa nu ai vreun injector care s-a damblagit si baga ca nebunul - filtru de aer curat/schimbat? - la manevrare pe platforma cumva s-a deranjat ceva? Cabluri, fise, galerii? Cum a fost ancorata pe platforma? Demonteaza bujiile si pune o poza cu ele sa vedem cum arata electrozii. Asta ca sa stim pe ce poteca sa o apucam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lazard Postat Iunie 21, 2022 Share Postat Iunie 21, 2022 1 oră în urmă, Silver Arrow a spus: Pai daca miroase a benzina sunt mai multe de verificat: - existenta scanteie, si sa fie buna? - amestecul este corect? Sa nu ai vreun injector care s-a damblagit si baga ca nebunul - filtru de aer curat/schimbat? - la manevrare pe platforma cumva s-a deranjat ceva? Cabluri, fise, galerii? Cum a fost ancorata pe platforma? Demonteaza bujiile si pune o poza cu ele sa vedem cum arata electrozii. Asta ca sa stim pe ce poteca sa o apucam. Demontat o bujie. E cam uda și afumata. Arata ca mai jos. De ancorat am ancorat-o de ghidon, si de roti (nu eu, ci cel ce a carat-o). Poza mai jos. Pentru început voi comanda 2 bujii. Poate scap ieftin. Acum 1 oră, TETEA. a spus: Verifica pe parte electrica, bobine, fise, bujii. Nivelul la ulei? Doar ca sa nu agravezi, adica. Altceva nu stiu ce-ar avea, poate "transalpită"?! Nivelul de ulei e bun, e între minim și maxim. Uleiul nu e negru, e curat. Bujiile erau ude. Voi comanda altele pentru început. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 22, 2022 Share Postat Iunie 22, 2022 (editat) Transșlap 600 sigur are câte 2 bujii pe fiecare cilindru, 650 la fel, 700 pare a avea câte una singură. Editat Iunie 22, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 22, 2022 Share Postat Iunie 22, 2022 (editat) Sa speram ca scapi doar cu bujiile. Cand vin bujiile noi pune-le in fișe și verifica daca au scanteie, inainte de a le monta pe motor. Pe viitor nu mai ancora moto de ghidon. Pariez ca au si comprimat furca la maxim... Editat Iunie 22, 2022 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lazard Postat Iunie 23, 2022 Share Postat Iunie 23, 2022 (editat) Acum 14 ore, TETEA. a spus: Sa speram ca scapi doar cu bujiile. Cand vin bujiile noi pune-le in fișe și verifica daca au scanteie, inainte de a le monta pe motor. Pe viitor nu mai ancora moto de ghidon. Pariez ca au si comprimat furca la maxim... Nu eu am ancorat-o ci cel cu platforma. Nu a comprimat chiar la maxim furca. Sincer, la ancorat nu m-am bagat, era platforma omul. Ce probleme pot apărea dacă ancorezi de ghidon? A avut chinga speciala de ghidon cu manșoane. LE azi vin bujiile. Când ies de la munca le montez. Mulțumesc de sfaturi. Bujiile au fost. Le-am schimbat, acum totul e ok. Bujia din stanga se schimba foarte ușor. Insa la bujia din dreapta... teroare. Trebuie sa dai carena jos. Si are un șurub pe interior, trebuie sa bagi mana între furca și carena! M-am chinuit o ora pana am reușit sa îl gasesc! În fine, după atâta chinuiala în wekend ies la o plimbare. Editat Iunie 23, 2022 de Lazard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 23, 2022 Share Postat Iunie 23, 2022 Zi mersi că n-ai avut din ăla cu 4 bujii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 23, 2022 Share Postat Iunie 23, 2022 Acum 11 ore, Lazard a spus: Nu eu am ancorat-o ci cel cu platforma. Nu a comprimat chiar la maxim furca. Sincer, la ancorat nu m-am bagat, era platforma omul. Ce probleme pot apărea dacă ancorezi de ghidon? A avut chinga speciala de ghidon cu manșoane. LE azi vin bujiile. Când ies de la munca le montez. Mulțumesc de sfaturi. Bujiile au fost. Le-am schimbat, acum totul e ok. Bujia din stanga se schimba foarte ușor. Insa la bujia din dreapta... teroare. Trebuie sa dai carena jos. Si are un șurub pe interior, trebuie sa bagi mana între furca și carena! M-am chinuit o ora pana am reușit sa îl gasesc! În fine, după atâta chinuiala în wekend ies la o plimbare. Da, dar satisfactie e mare cand ai reparat-o! Maine ii pun si eu anvelope noi si poate o plimb putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lazard Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 (editat) Acum 7 ore, Silver Arrow a spus: Da, dar satisfactie e mare cand ai reparat-o! Maine ii pun si eu anvelope noi si poate o plimb putin. Da, aici ai dreptate. Satisfacția ca ai reparat-o tu, cu forte proprii e mare. Si sincer, m-am bucurat ca a fost doar atât. Am scăpat ieftin, doar 90 de lei cât am dat pe bujii. Ma și gândeam cati bani dau la service, plus cati bani dau la platforma ... Dar din fericire nu a fost cazul. Mulțumesc încă o data de ajutor, la toți membrii ce au dat sfaturi. Editat Iunie 24, 2022 de Lazard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trasan Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Poate nu ar fi rau sa le cureti pe cele vechi, sa le verifici si daca sunt ok sa tii macar una cu tine. Pe mine m-a salvat treaba asta de doua ori, odata fiind complet izolat de lume (eu aveam XL600V, pe carburatie si 4 bujii din care doua probabil ca mergeau doar o vreme dupa reviziile mari, caci erau greu accesibile si nu mai umblam la ele). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 După mai bine de 120.000 de km pe cruisere, am trecut și eu pe Transalp. Să vedem ce-o să iasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 @Bart Bz da, este o schimbare. Sa o stapanesti sanatos. Fix aceesi culoare o am si eu. Doar cutiile sunt din aluminiu. Drumuri multe si fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Mulțumesc frumos. Asemenea și ție/vouă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Acum 2 ore, Bart Bz a spus: După mai bine de 120.000 de km pe cruisere, am trecut și eu pe Transalp. Să vedem ce-o să iasă. Blasfemieee!!! Să te poarte sănătos, domnu'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 24, 2022 Share Postat Iunie 24, 2022 Recunosc, sunt vinovat... Am tot așteptat să se asfalteze drumurile de munte din județul meu, dar degeaba... Acum sper sa pot face toate traseele pe care mi le doresc. Oricum, mulțumesc frumos, revin cu poze/impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.