Sari la conținut

Poarta Vreun Cruiserist Protectii Adevarate, Vreodata?!


AK_Raptor
 Share

Postări Recomandate

dupa ultima tranta am decis sa-mi iau ghete de cross. Au ras aia de la united motors de s-au prapadit, dar tot imi iau, Chit ca ii simti ca pe clapari.... macar de indoit portiere sunt bune de ceva :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 108
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Protectii??? Cam slabut, pentru simpul fapt ca in Craiova (adica aici la tara) nu sunt magazine de specialitate, iar pe neprobate nici nu ma gangesc sa le comand. O sa-mi iau cu prima ocazie ceva protectii, cand o sa-mi fac un drum prin Bucuresti. Problema este ca trebuie sa-mi iau concediu ca sa vin in timpul saptamanii sa am timp de cautari. Pana atunci, mergem mai catinel (asta nu inseamna ca dupa nu voi merge la fel). :cheers:

 

PS. A nu se intelege ca nu am deloc...Casca AIROH Flip-up, piele, ghete inalte Racing (negre, pe sub pantaloni ca nu se vad ca sunt racing dar sunt bune ca au protectii de glezna )si slapi :)

Editat de aax94
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve, eu de exemplu, ca sa nu port pantalonii aia grosi de moto, in oras fierb ouale, transpiri, iesi din oras te prinde curentul, folosesc genunchiere de moto-cross sub pantalonii de stofa. Asta numai sa nu traga la genunchi. Ca doar la tavaleli nu ma gindesc. Casca de fascist, manusi geaca tot impul.

fac medie 8-9000km/an!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu stau slab la capitotul protecti, pina la primavara am vreme!

oricum geaca de piele no dau jos de pe mine, la drum bag si pielarie pe picioare, o casca cu viziera una fara(depinde care o vrea ea) mi-am lua ceva bocanci de munte care vor merge de minune si la motor, sunt de culoare pantalonilor.manusi normale de piele, cind e frig.

protecti vor fi, obligatoriu -cotiere si genunchiere, restu oi vedea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu port nici un fel de protectii si merg in c_uru gol pe motor, dar ma simt liber.

Mai sunt categorii de motoristi care merg in slapi pe polizoare, intai aveti grija de ei si apoi de noi.

:cheers: :) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu plec de acasa fara chilotii de chopper.Cam intra in c.ur dar ma simt in siguranta.

M-a intrebat odata unul foarte contrariat ,cum am reusit sa cad cu Harley-ul si de ce port manusi cu protectii de carbon si geaca cu protectii. I-am raspuns ca nu stiu cum am reusit sa pun Harley-ul jos,deoarece aceste motociclete au camp magnetic in jurul lor care nu le lasa sa se lipeasca de asfalt.Si manusile cu protectii le folosesc pentru ca se potrivesc cu franjurile de la chilotii de chopper (franjurile sunt tot de carbon).Geaca o port pentru ca am patit odata sa raman fara camp magnetic in jurul Harley-ului ,din cauza unei sigurante ,pentru ca imi intrase un fraj de cabon in instalatia electrica si era sa cad.De atunci m-am lecuit si o port mereu.Sfatul meu pentru toti chopperistii este: Nu va urcati pe cruiser fara sa aveti chilotii de ciopar pe voi,parbrizu` de ciopar montat si aveti grija cu franjurile pe unde vi le tineti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu plec de acasa fara chilotii de chopper.Cam intra in c.ur dar ma simt in siguranta.

M-a intrebat odata unul foarte contrariat ,cum am reusit sa cad cu Harley-ul si de ce port manusi cu protectii de carbon si geaca cu protectii. I-am raspuns ca nu stiu cum am reusit sa pun Harley-ul jos,deoarece aceste motociclete au camp magnetic in jurul lor care nu le lasa sa se lipeasca de asfalt.Si manusile cu protectii le folosesc pentru ca se potrivesc cu franjurile de la chilotii de chopper (franjurile sunt tot de carbon).Geaca o port pentru ca am patit odata sa raman fara camp magnetic in jurul Harley-ului ,din cauza unei sigurante ,pentru ca imi intrase un fraj de cabon in instalatia electrica si era sa cad.De atunci m-am lecuit si o port mereu.Sfatul meu pentru toti chopperistii este: Nu va urcati pe cruiser fara sa aveti chilotii de ciopar pe voi,parbrizu` de ciopar montat si aveti grija cu franjurile pe unde vi le tineti.

 

Did the bitch fell off?

 

Mine did... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Did the bitch fell off?

 

Mine did... :)

 

Nu din fericire bitch-ul meu nu a picat.Eu mi-o tin legata de scaun cu scai si am doua manere pe lateralul chilotilor de chopper de care sa tine. Cand am picat a dat drumul la manere si a ramas agatata in scai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Io am piele. Clasic de la Polo (geaca si pantaloni). Casca flip-up Airoh. Am si ceva protectii, dar nu le-am purtat pana acum (genunchiere si cotiere de la dainese). Incerc sa las paranoia acasa cand plec la drum si sa ma simt cat mai bine cu dansa intre picioare. Cand se intampla, asta e. Nu am patit io nimic cand am cazut in cap cu parapanta... ;) Dar era sa il vad pe mikidutza daca nu eram mai incalat de felul meu. Si anii de rugby ma mai ajuta sa ma pregatesc de impact cum se cuvine... :bow:

In rest, ride free si asfalt uscat si cat mai mult...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...
hehe o sa devin ciuca glumetzilor de pe choppere, dar da eu port. fara ele nu as mai fi putut scrie acum aici. deci casca integrala Shoei Xr 1000, cizme Sidi, manushi Alpinestar octane, armura Fox, genunchiere ICON, in rest am geaca Crocker, iar pantaloni de piele port la dum lung. si stii ce? ma simt chiar bine in ele. hihi

 

P.S. dar eu nu ma prea dadeam just cruising

 

 

echipamentu tau e cam de vitezan :moto:

 

da cine-s eu sa zic..care ma chinui sa gasesc ceva echipament ok si save pt chooper?!

 

cu respect,

roxana

proaspata posesoare de dragstar 650(si pe deasupra si incepatoare :ok: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap echipamentul e cam de vitezan pt ca nu sunt prea cuminte, iar asfaltul nu face deosebire intre ciocata de chopperist sau gheata de forjator pe polizor :D

Tin foarte mult la pielea mea, de aceea mai bine cu protectii hard, bune calitativ si confortabile la drum lung.

cat despre echipament pt fete un sfat: du-te la magazinele de pe la noi, probeaza, vezi ce marimi ti se potrivesc si dupa aceea achizitioneaza aceleasi produse de pe ebay, noi-noutze si la un pret sensibil mai mic decat cel practicat pe meleagurile noastre. daca ai nevoie de ajutor la achizitii de pe ebay da-mi un semn :moto:

P.S. felicitari pt achizitie, nu ai motive de emotii cu el, e o fiara blanda

 

echipamentu tau e cam de vitezan :ok:

 

da cine-s eu sa zic..care ma chinui sa gasesc ceva echipament ok si save pt chooper?!

 

cu respect,

roxana

proaspata posesoare de dragstar 650(si pe deasupra si incepatoare :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Casca Nolan N62, neagra mat (mor de cald vara cu ea, dar nu imi iau open face sau braincap nici sa ma tai - oi fi eu cel mai paranoic, dar nu ma intereseaza parerea altora).

Geaca de vitezist, Probiker, cu protectii la coturi, umeri, spate.

Genunchere Madhead, din alea ce se continua pe tibie.(astea aproape tot timpul, mai am si eu momentele mele de slabiciune cand le las acasa)

Cizme touring (nu mai tin minte firma, cred ca no name de lux), cu protectie pt glezne.

Se potrivesc ghenuncherele cu cizmele, imi simt piciorul cat de cat pe intreaga lungime protejat.

Manusi pt ploaie, manusi de vitezist cu protectii de carbon(cand is in afara orasului), manusi fara degete pt in oras si cand e mai soare.

 

Urmeaza sa imi iau pantaloni de piele. Cred ca o sa fie pe post de cadou de craciun.

 

De cand is in Germania si stau la 5 minute de Polo, parca altfel ma simt. Manusile fara degete au fost 2 euro, tocmai pe considerentul ca era ultima pereche si vroiau sa o vanda.

Iar cand m-am dus sa intreb de sissy bar pt Shadow, mi-au listat baietii 5 pagini cu toate piesele posibile si imposibile ce exista in magazin pt modelul meu. Asa servire, nu ca pe la gheshefturile din romania.

 

Numa bafta.

Editat de Dru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

casca flip-up cu ochelari inclusi

jeansi sau cateodata pantaloni de piele

mai nou mi-am luat pantaloni textili dainese cu protectii la genunchi

o geaca de piele cu protectii soft la umeri si coate

cisme din piele de la leonardo

manusi piele

si merg asa de 2 ani jumate ...

Editat de johnyebravo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

casca open face si cagula...la drum mai lung; casca braincap prin oras si ochelari.

geaca saltotex cu protectii IXS la drum lung; geaca piele prin oras.

pantaloni saltotex cu protectii la drum lung (deh, fetele is mai "sensibile") si blugi prin oras.

bocanci.....depinde cu ce ma imbrac...am mai multe culori (deh, fetele...hihihi)

manusi polo.....piele; intotdeauna.

Editat de Titiluka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toamna, iarna, primavara

- bocanci cu otel

- manusi lungi

- casca flip-up

- geaca piele tip 'perfecto' de la highway, daca e mai frig, hanorac pe sub geaca si pantaloni flausati pe sub blug (sub 8 grade)

 

vara

- casca flip-up, cateodata open-face

- bocanci cu otel

- manusi taiate

- blugi si tricou sau hanorac daca-i mai dimineata.

La drum lung iau si geaca, in caz de ploaie sau soare puternic (e nasol sa te arda soarele in tricou fara maneci din Ct pana in Buc, doar pe partea stanga)

 

in iunie am cumparat o plasa cu protectii, am purtat-o de 2 ori si m-am lasat de ea, ma simt ca dracu, sufocat si constrans. apropos, o vand...marime M.

geaca asta pe care am luat-o acum, de la highway, are buzunare pt protectii umeri, coate si spate...dar inca nu am pus, nu stiu inca daca o sa pun, nu prea-mi place sa ma ingreunez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- pe scufie: Nolan N84

- body: vara in oras, armura Supershield. In restul anului sau vara in afara orasului, geaca de piele cu protectii la coloana, umeri, coate.

- maini: always manusi cu protectii, indiferent cat e de cald.

- picioare: genucheire Supershield in afara orasului, bocanci cu insertii de otel in bot, talpa si calcai, all the time.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ACU S'PE ANI, CAND SE MAI MERGEA PE MOBRA, IJ, MZ etc. NU SE STIA DE ECHIPAMENT DE PROTECTIE( puteai sa circuli si cu o casca de pe un santier de

constructii) PE TIMP DE TOAMNA, (caci iarna nu se prea circula) PURTAM INTRE I....NEXPRIMABILI (indispensabili(izmene)) SI PANTALONI, PIELICELE DE IEPURE SAU MIEL PRINSE CU ELASTIC DE GENUNCHI, BRAU DIN BUMBAC LUNG DE VREO 3 m LUNGIME, FULAR IN JURUL GATULUI, SI ZIARE ORIUNDE CREDEAI CA O SA-TI FIE FRIG.

SI IOTE-ASA AM AJUNS SAMI DAU SI EU CU PAREREA.... A PURTA ECHIPAMENT E FOARTE BINE, CHIAR RECOMANDAT, DAR IMPOTRIVA INCONSTIENTEI,

INDIFERENT CE ECHIPAMENT PORTI( nu pretul echipamentului conteaza) SINGURUL LUCRU CAND PLECI DE ACASA, GANDASTETE CA TREBUIE SA AJUNGI ACASA SI, NU IN ULTIMUL RAND LA CEI CARE TE ASTEAPTA SA AJUNGI ACASA

SARBATORI FERICITE LA TOTI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- picioare: genucheire Supershield in afara orasului, bocanci cu insertii de otel in bot, talpa si calcai, all the time.

 

vedeti ca unul dintre cele mai intalnite accidente la motociclisti este retezarea degetelor de la picioare de catre insertiile de metal din bot in caz de doamne fereste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vedeti ca unul dintre cele mai intalnite accidente la motociclisti este retezarea degetelor de la picioare de catre insertiile de metal din bot in caz de doamne fereste

unde-ai citit asta?

da-mi un exemplu!

 

ps: mythbusters au pus chestia cu bocancu' cu otel la incercare, nu reteaza niciun deget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vedeti ca unul dintre cele mai intalnite accidente la motociclisti este retezarea degetelor de la picioare de catre insertiile de metal din bot in caz de doamne fereste

 

 

Insertia din bocancii mei e garantata sa reziste la 200 Jouli. Daca intr-un accident s-a ajuns macar aproape de energia aia, un deget taiat nu prea mai conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Insertia din bocancii mei e garantata sa reziste la 200 Jouli. Daca intr-un accident s-a ajuns macar aproape de energia aia, un deget taiat nu prea mai conteaza.

 

Logica ta nu e flawless, poate energia aia (sau doar o parte) aplicata doar pe varful bocancului e destul insa sa-l separe de bocanc (odata cu degetele), la asta ma refeream nu la cazutul sticlei de bere pe varful bocancului ;)

 

Ia imagineaza-ti ce se intampla daca Fabrizio avea aici bocanci cu talpa si bot de otel.

 

http://www.youtube.com/watch?v=oKPBBN7lOXw

 

De ce nu se fac cizme, bocanci pentru motociclisti cu insertii de metal? Maybe for a reason? Cand cazi si te rostogolesti botul de otel poate fi ca o lama rigida in timp ce piciorul tau se torsioneaza

 

MythBusters nu au discutat de motociclisti ci de o situatie de protectia muncii :wave:

 

Myth statement

Steel-toe boots are more dangerous to one's toes than normal boots when a heavy weight is dropped on them. Whereas a normal boot would just crush the toes, a steel toe would curl and crumple in, cutting off the toes.

 

Busted

 

Using similar tests to those used to test steel-toe boot certification, Adam and Jamie determine that one's toes are much safer with steel toe boots than without. There was no toe-cutting curling of the steel toe, and even using a blade attachment did not work, only glancing off the steel toe to cut right above where it ended.

Editat de aquilla
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...