G-xer Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 1. Ai dreptate, nu am specificat. 2. Sunt sigur ca ai inteles la ce mijloc de transport am facut aluzie. 3. Acel 'el' sunt eu...) Liniste si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 13, 2009 Share Postat Mai 13, 2009 majoritatea dintr voi vad ca lucreaza decat,,pe genuchi,,,bravo voua da nu-i mai invatati si pe altii Bine mai, nu o sa mai stam in GENUCHI, o sa stam pe scaunel, sa nu te mai suparam. Mariion, 10plus, asa o sa fac de obicei. Normal ca orice bun meserias pe genuchi inainte de a impinge pistonasele in interior, le imping usor afara, le curat bine fara sa le scot din etrier APOI LE IMPING INAPOI. Mai carcacatilor, mai bine dati sfaturi la oameni nu mai comentati la sfaturile altora cu precizari de 2 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 ma pregateam sa fac schimbul de lichid, cand , dupa ce am desfacut recipientul nou, observ ca nu am cheia de 8 cu care sa dau drumul la lichid . e adevarat ca nu mai pot folosi lichidul, daca l-am deschis, in cazul in care voi relua operatiunea alta data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 ma pregateam sa fac schimbul de lichid, cand , dupa ce am desfacut recipientul nou, observ ca nu am cheia de 8 cu care sa dau drumul la lichid . e adevarat ca nu mai pot folosi lichidul, daca l-am deschis, in cazul in care voi relua operatiunea alta data? de ce sa nu il mai poti folosi? Iese acidul? Inteleg sa nu il mai folosesti daca il lasi descoperit si se pune praf, sau iti scapa mizerii in el. Daca nu e cazul, foloseste-l cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 pt ca lichidul de frana este higroscopic(absoarbe apa)nu il poti folosi la cateva luni dupa desigilare.in cazul tau nu cred ca este o pb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 pt ca lichidul de frana este higroscopic(absoarbe apa)nu il poti folosi la cateva luni dupa desigilare.in cazul tau nu cred ca este o pb. la unele circuite de franare borcanasul cu lichid este cu supapa...pe acolo oare nu absoarbe apa mai mult decat intr-ul recipient original inchis dupa ce a fost desigilat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 ma pregateam sa fac schimbul de lichid, cand , dupa ce am desfacut recipientul nou, observ ca nu am cheia de 8 cu care sa dau drumul la lichid . e adevarat ca nu mai pot folosi lichidul, daca l-am deschis, in cazul in care voi relua operatiunea alta data? Si cum ai fi vrut sa il schimbi ? intr-o camera cu vacuum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Si cum ai fi vrut sa il schimbi ? intr-o camera cu vacuum ? Ai sa razi, dar tocmai cu vacuum se face schimbul de lichid de frana in mod profesional De exemplu The bleeder allows quick, safe and clean exchange of brake fluid. Access to min. 6 bar air pressure is necessary. The bleeder is made of the best and most durable brake fluid resistant materials which means that it handles the highly corrosive brake fluid in a closed circuit. Se foloseste asa ceva, in combinatie cu un compresor de aer de minim 6 bari. Se reduc pierderile de lichid aiurea, riscul de a intra mizerii pe traseu, se reduce murdaria (riscul de coroziune), se pastreaza presiunea, etc. Si un video edificator: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 mumtumesc uameni buni pt pareri. in concluzie nu are nimic daca nu l-am lasat desigilat. Hai cu primavara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 (editat) Ai sa razi, dar tocmai cu vacuum se face schimbul de lichid de frana in mod profesionalDe exemplu Se foloseste asa ceva, in combinatie cu un compresor de aer de minim 6 bari. Se reduc pierderile de lichid aiurea, riscul de a intra mizerii pe traseu, se reduce murdaria (riscul de coroziune), se pastreaza presiunea, etc. Si un video edificator: stiu omule,ca doar nu ai sa dai la maneta pana faci febra.Dar m-am referit la modul ca parca ar trebui sa lucrezi cu el in absenta aerului,ca filmul foto la intuneric..omu` s-a exprimat ca si cum s-ar strica lichidul daca face contact cu aerul. Editat Martie 13, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Se foloseste asa ceva, in combinatie cu un compresor de aer de minim 6 bari. Se reduc pierderile de lichid aiurea, riscul de a intra mizerii pe traseu, se reduce murdaria (riscul de coroziune), se pastreaza presiunea, etc. Ce presiune se pastreaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 A schimbat careva lichidul de frana la un astfel de sistem (Honda Combined ABS) ? Cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) A schimbat careva lichidul de frana la un astfel de sistem (Honda Combined ABS) ? Cum se face? Il tragi cu seringa pe tot afara si bagi altul in loc. La amorsare poti sa il ajuti putin cu seringa. Editat August 18, 2010 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Daca o faci fara sa prinda aer este ok . Daca ai de schimbata conducte si intra aer in motor ABSatunci exista posibilitatea sa fie ceva mai greu ,uneori ai nevoie de tester sa comande supapele de descarcare pe fiecare roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mai are cumva aerisiri si la unitatea ABS, sau e de ajuns sa aerisesc doar la etrieri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Doar la etrieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Procedeul este simplu: Desfaci intai capacul la frana pe fata tragi de acolo tot lichidul cu o seringa (nu apasa pe maneta cu borcanasiul gol ca bagi aer pe circuit) completezi cu lichid nou (acopera toate partile vopsite din jur cu servetele ude sau carpe ca sa nu cada vre-o picatura pe vopsea) si desfaci aerisitoarele la fiecare etrier rand pe rand. Apesi maneta cu aerisitorul desfacut si in timp ce o ti apasata strangi aerisitorul corespunzator si eliberezi maneta, apoi completezi cu lichid. Repeti asta pana incepe sa curga lichid curat si la fel procedezi si pt spate. Treaba la CBS este ca indiferent daca este ca indiferent ca schimbi lichidul de la frana de mana la de la frana de picior trebuie sa aierisesti fiecare etrier. Bafta Editat August 25, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 intreaba pe threadul de honda vfr800 /index.php?...&start=2440. Daca nu ma inseala memoria ciprinakos sau petrica au schimbat lichidul la vfr-uril lor si ai cu c-abs, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 De asemenea, cand aerisesti franele, e bine sa dai jos etrierii si placutele, sa pui o scandurica de lemn de forma placutelor in locu lor, iar grosimea o alegi a.i. sa ai pistonasele departate la maxim. treaba asta iti garanteaza ca schimbi complet tot lichidul, pistonasele impinse dislocuind volumu de lichid din etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Multumesc tuturor, am sa-i fac schimbul maine...am si lichidul si ii bag si placute noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Da' zi-ne si noua cum ai facut - sa ramana pentru posteritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Buna seara! Am schimbat astazi lichidul de frana la suzi(gsxf 600 din 90)am curatat garnituri tot ce era murdar,schimbat placutele(erau intepenite pistonasele).Totul a decurs normal am facut aerisire, nu am aere curge lichid pe furtunasul de perfuzie fara bule, insa stupoare mare pentru mine nu am presiune apas si pauza nu tine. Unde am gresit sau peste ce pas am trecut si nu l-am luat in calcul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bec Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 aeriseste si la pompa, folosesti surubul care prinde furtunul de frana ca si cum ar fi aerisitor, sa ai cateva carpe pozitionate strategic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 aeriseste si la pompa, folosesti surubul care prinde furtunul de frana ca si cum ar fi aerisitor, sa ai cateva carpe pozitionate strategic. Mersi, la asta nu m-am gandit,deoarece nu a ramas pompa far lichid nici un pic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.