andreiganea Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 ma pregateam sa fac schimbul de lichid, cand , dupa ce am desfacut recipientul nou, observ ca nu am cheia de 8 cu care sa dau drumul la lichid . e adevarat ca nu mai pot folosi lichidul, daca l-am deschis, in cazul in care voi relua operatiunea alta data? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexxus Postat Martie 12, 2010 Share Postat Martie 12, 2010 ma pregateam sa fac schimbul de lichid, cand , dupa ce am desfacut recipientul nou, observ ca nu am cheia de 8 cu care sa dau drumul la lichid . e adevarat ca nu mai pot folosi lichidul, daca l-am deschis, in cazul in care voi relua operatiunea alta data? de ce sa nu il mai poti folosi? Iese acidul? Inteleg sa nu il mai folosesti daca il lasi descoperit si se pune praf, sau iti scapa mizerii in el. Daca nu e cazul, foloseste-l cu incredere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 pt ca lichidul de frana este higroscopic(absoarbe apa)nu il poti folosi la cateva luni dupa desigilare.in cazul tau nu cred ca este o pb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 pt ca lichidul de frana este higroscopic(absoarbe apa)nu il poti folosi la cateva luni dupa desigilare.in cazul tau nu cred ca este o pb. la unele circuite de franare borcanasul cu lichid este cu supapa...pe acolo oare nu absoarbe apa mai mult decat intr-ul recipient original inchis dupa ce a fost desigilat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 ma pregateam sa fac schimbul de lichid, cand , dupa ce am desfacut recipientul nou, observ ca nu am cheia de 8 cu care sa dau drumul la lichid . e adevarat ca nu mai pot folosi lichidul, daca l-am deschis, in cazul in care voi relua operatiunea alta data? Si cum ai fi vrut sa il schimbi ? intr-o camera cu vacuum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Si cum ai fi vrut sa il schimbi ? intr-o camera cu vacuum ? Ai sa razi, dar tocmai cu vacuum se face schimbul de lichid de frana in mod profesional De exemplu The bleeder allows quick, safe and clean exchange of brake fluid. Access to min. 6 bar air pressure is necessary. The bleeder is made of the best and most durable brake fluid resistant materials which means that it handles the highly corrosive brake fluid in a closed circuit. Se foloseste asa ceva, in combinatie cu un compresor de aer de minim 6 bari. Se reduc pierderile de lichid aiurea, riscul de a intra mizerii pe traseu, se reduce murdaria (riscul de coroziune), se pastreaza presiunea, etc. Si un video edificator: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 mumtumesc uameni buni pt pareri. in concluzie nu are nimic daca nu l-am lasat desigilat. Hai cu primavara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 (editat) Ai sa razi, dar tocmai cu vacuum se face schimbul de lichid de frana in mod profesionalDe exemplu Se foloseste asa ceva, in combinatie cu un compresor de aer de minim 6 bari. Se reduc pierderile de lichid aiurea, riscul de a intra mizerii pe traseu, se reduce murdaria (riscul de coroziune), se pastreaza presiunea, etc. Si un video edificator: stiu omule,ca doar nu ai sa dai la maneta pana faci febra.Dar m-am referit la modul ca parca ar trebui sa lucrezi cu el in absenta aerului,ca filmul foto la intuneric..omu` s-a exprimat ca si cum s-ar strica lichidul daca face contact cu aerul. Editat Martie 13, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Se foloseste asa ceva, in combinatie cu un compresor de aer de minim 6 bari. Se reduc pierderile de lichid aiurea, riscul de a intra mizerii pe traseu, se reduce murdaria (riscul de coroziune), se pastreaza presiunea, etc. Ce presiune se pastreaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 A schimbat careva lichidul de frana la un astfel de sistem (Honda Combined ABS) ? Cum se face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 (editat) A schimbat careva lichidul de frana la un astfel de sistem (Honda Combined ABS) ? Cum se face? Il tragi cu seringa pe tot afara si bagi altul in loc. La amorsare poti sa il ajuti putin cu seringa. Editat August 18, 2010 de undacover Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Daca o faci fara sa prinda aer este ok . Daca ai de schimbata conducte si intra aer in motor ABSatunci exista posibilitatea sa fie ceva mai greu ,uneori ai nevoie de tester sa comande supapele de descarcare pe fiecare roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Mai are cumva aerisiri si la unitatea ABS, sau e de ajuns sa aerisesc doar la etrieri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Doar la etrieri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Procedeul este simplu: Desfaci intai capacul la frana pe fata tragi de acolo tot lichidul cu o seringa (nu apasa pe maneta cu borcanasiul gol ca bagi aer pe circuit) completezi cu lichid nou (acopera toate partile vopsite din jur cu servetele ude sau carpe ca sa nu cada vre-o picatura pe vopsea) si desfaci aerisitoarele la fiecare etrier rand pe rand. Apesi maneta cu aerisitorul desfacut si in timp ce o ti apasata strangi aerisitorul corespunzator si eliberezi maneta, apoi completezi cu lichid. Repeti asta pana incepe sa curga lichid curat si la fel procedezi si pt spate. Treaba la CBS este ca indiferent daca este ca indiferent ca schimbi lichidul de la frana de mana la de la frana de picior trebuie sa aierisesti fiecare etrier. Bafta Editat August 25, 2010 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 intreaba pe threadul de honda vfr800 /index.php?...&start=2440. Daca nu ma inseala memoria ciprinakos sau petrica au schimbat lichidul la vfr-uril lor si ai cu c-abs, Ionut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 De asemenea, cand aerisesti franele, e bine sa dai jos etrierii si placutele, sa pui o scandurica de lemn de forma placutelor in locu lor, iar grosimea o alegi a.i. sa ai pistonasele departate la maxim. treaba asta iti garanteaza ca schimbi complet tot lichidul, pistonasele impinse dislocuind volumu de lichid din etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiu_enache Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Multumesc tuturor, am sa-i fac schimbul maine...am si lichidul si ii bag si placute noi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Septembrie 8, 2010 Share Postat Septembrie 8, 2010 Da' zi-ne si noua cum ai facut - sa ramana pentru posteritate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 Buna seara! Am schimbat astazi lichidul de frana la suzi(gsxf 600 din 90)am curatat garnituri tot ce era murdar,schimbat placutele(erau intepenite pistonasele).Totul a decurs normal am facut aerisire, nu am aere curge lichid pe furtunasul de perfuzie fara bule, insa stupoare mare pentru mine nu am presiune apas si pauza nu tine. Unde am gresit sau peste ce pas am trecut si nu l-am luat in calcul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chipiko Postat Martie 27, 2012 Share Postat Martie 27, 2012 aeriseste si la pompa, folosesti surubul care prinde furtunul de frana ca si cum ar fi aerisitor, sa ai cateva carpe pozitionate strategic. Mersi, la asta nu m-am gandit,deoarece nu a ramas pompa far lichid nici un pic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 28, 2012 Admin Share Postat Martie 28, 2012 Daca ai scos si curatat garniturile automat ti-a curs si lichidul din pompa. Ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 (editat) Polyglycol Based DOT3 - Color - Amber | One of the most common finds on the market and have a specific for cars designed for the late 80s period. Although compatible with our CL7/9s should you cannot find the required selected grade, this is not the correct specification to be used from factory recommendation guidelines. DOT3 also absorbs moisture the quickest and has the lowest boiling point and should only strictly be for road use. Polyglycol Based DOT4 - Color - Amber | The benchmark specifications by the majority of car manufacturers, this is also the specific grade to be used with Hondas/Acura cars regardless of models. DOT4 is designed to absorb moisture slower than DOT3 and has a higher boiling point. This is both suitable for road use and track work. While the OEM Honda DOT4 brake fluid is sufficient for weekend trackdays, meets etc. Using racing specific DOT4 refined brake fluids will increase higher temperature tolerance particularly under hard braking conditions. Silicone Based DOT5 - Color - Purple | Least common and also the most different from both grades above. DOT5 are primarily designed for cars not equipped with ABS units (Unless otherwise manufacturer specific)and this should not be used unless you're absolutely sure of what you're doing. DOT5 does not absorb moisture and holds the highest boiling point. This brake fluid is not compatible with either categories above and should never be mixed due to it's chemical properties. Editat Martie 28, 2012 de TM06UFO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Martie 28, 2012 Share Postat Martie 28, 2012 In traducere poti baga DOT4 si DOT5.1, dar stai departe de DOT5 care nu e compatibil. DOT5.1 este special conceput pentru sistemele ABS si are vascozitatea mai scazuta fata de aceea a lichidelor DOT4 si DOT3 asigurand o mai buna circulatie a lichidului in microvalvele sistemelor ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.