Jump to content

Recommended Posts

Salutare,

Nu stiu daca s-a mai deschis discutia in legatura cu capacitatea maxima a rezervorului.

Am observat ca dupa ce pistolul de la pompa se opreste,mai reusesc inca 1,5-2 l sa mai completez pana ce este umplut 'ochi'.

In oras nu cred ca-i necesar sa-ti amorteasca mana pe pistol,dar la o tura mai lunga,si acei 2 l sunt bine veniti...

Deci plin 'ochi', rezervorul e de 20 l sau.....

Va salut!

Florin

 

ps Inca ceva:un adaptor pt. priza originala unde gasesc??

 

 

Eu am observat ca un tip de la Petrom mi-a bagat in rezervorul de la Adventure 35 l ! Daca eram de la inspectia de stat in metrologie aveam de lucru !

 

PS: daca n-ai rezolvat incearca la

 

http://www.wunderlich.de/Online-Shop/R1200...kdosen-Stecker/

Share this post


Link to post
Share on other sites

inca o problema:

semnalizarea pana acum mi se oprea dupa aprox. 15 sec.Ei bine dupa drumul asta din weekend ,cateodata se oprea si dupa dupa 20-25 sec(fara sa am vreo oprire intre timp)

Ati mai intalnit asa ceva??

@ADV 75 : raman dator!

Share this post


Link to post
Share on other sites
inca o problema:

semnalizarea pana acum mi se oprea dupa aprox. 15 sec.Ei bine dupa drumul asta din weekend ,cateodata se oprea si dupa dupa 20-25 sec(fara sa am vreo oprire intre timp)

Ati mai intalnit asa ceva??

@ADV 75 : raman dator!

 

Pai n-ai de ce sa ramai dator. Era interesul nostru !(daca te-ai uitat cu atentie la semnatura mea :) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

imi trebuie si mie pentru pene produsul asta

 

l-am cautat pe ebay europa insa nu e de gasit, daca la cumparat careva din EU va rog sa imi dati si mie linkul catre magazinul ala :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
imi trebuie si mie pentru pene produsul asta

 

l-am cautat pe ebay europa insa nu e de gasit, daca la cumparat careva din EU va rog sa imi dati si mie linkul catre magazinul ala :P

louis...parca...

Share this post


Link to post
Share on other sites
imi trebuie si mie pentru pene produsul asta

 

l-am cautat pe ebay europa insa nu e de gasit, daca la cumparat careva din EU va rog sa imi dati si mie linkul catre magazinul ala :P

Cod 10032077 pe louis.de, sau versiunea completa 10032076.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ptr posesori de 1200gs care au valize laterale originale bmw...se poate ajusta suportul\sistemul de prindere ? ca la mine ramane semn de la urechea din fata pe "cirligul" de la valiza...asta inseamna ca se misca,nu stau bine valizele si dak mai ies de vreo doua ori raman fara cirligul de la valize...

merci...

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiindca veni vorba, am suportii laterali pt lazile de plastic originale de12gs, neutilizati.daca are cineva nevoie, 0744672942

Edited by bill

Share this post


Link to post
Share on other sites

N-am citit topicul de la inceput si nu stiu daca s-a mai discutat depsre asta. Am o intrebare la cunoscatori, care a fost cea mai mica inaltime sha-sol care ati auzit-o sau mai bine spus ati vazut-o pana acum la un 1200 GS? Pe pagina lor scrie 850 mm, stie sau a mai auzit cineva de ceva mai josnic (sha-sol) decat atat pana acum?

Intrebam daca s-a vazut deoarece ma refeream si la aspect apoi, daca e lasata mult prea jos cum se vede apoi :scratch: . Cu alte cuvinte am 170 cm, experienta relativa, dar totusi mi se pare prea inalt, mai ales cand merg si cu pasagera.

Multumiri anticipate.

 

Bafta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
N-am citit topicul de la inceput si nu stiu daca s-a mai discutat depsre asta. Am o intrebare la cunoscatori, care a fost cea mai mica inaltime sha-sol care ati auzit-o sau mai bine spus ati vazut-o pana acum la un 1200 GS? Pe pagina lor scrie 850 mm, stie sau a mai auzit cineva de ceva mai josnic (sha-sol) decat atat pana acum?

Intrebam daca s-a vazut deoarece ma refeream si la aspect apoi, daca e lasata mult prea jos cum se vede apoi :scratch: . Cu alte cuvinte am 170 cm, experienta relativa, dar totusi mi se pare prea inalt, mai ales cand merg si cu pasagera.

Multumiri anticipate.

 

Bafta.

 

 

Salut!

 

Ai treivariante:

A. Bavaria - 820mm - cea mai scumpa, nu se merita!

B. Wunderlich - se numeste "Low Ergo" si este reglabila (810mm - 840mm)

C. Touratech - 820mm

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salut!

 

Ai treivariante:

A. Bavaria - 820mm - cea mai scumpa, nu se merita!

B. Wunderlich - se numeste "Low Ergo" si este reglabila (810mm - 840mm)

C. Touratech - 820mm

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Multumesc Aurelian.

810 mm suna bine :kali: dar oare se vede aiurea apoi, prea lasat? :scratch:

 

Bafta.

Edited by PHANTOM II

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

De saptamana trecuta sunt si eu posesor de 1200 GS :angry: . L-am ridicat vineri de la BMW AG Munchen si am ajuns aseara acasa (in Bacau cu stop in Viena si Oradea). Pun si vre-o 2 poze:

 

 

 

sa ne vedem sanatori pe 2 roti :unsure:

 

PS: Are cineva un "owner manual" in engleza? Multumiri!

post-11541-1219672812_thumb.jpg

post-11541-1219672836_thumb.jpg

post-11541-1219672876_thumb.jpg

post-11541-1219672898_thumb.jpg

Edited by DanC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Multumesc Aurelian.

810 mm suna bine :angry: dar oare se vede aiurea apoi, prea lasat? :unsure:

 

Bafta.

Standardul de fabrica este 820-840, adica cu o tija regalbila. Nu merita bani in plus pentru un cm. La 1,70cm ai probleme si cu ajunsul la ghidon, care este foarte departe. Este departe si pentru mine, la 1,75 si cu inaltatoare montate. Pe asfalt merge, dar in rest nu e prea comod.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Standardul de fabrica este 820-840, adica cu o tija regalbila. Nu merita bani in plus pentru un cm. La 1,70cm ai probleme si cu ajunsul la ghidon, care este foarte departe. Este departe si pentru mine, la 1,75 si cu inaltatoare montate. Pe asfalt merge, dar in rest nu e prea comod.

 

Pai atunci ce sa inteleg, s-o las balta ca la inaltimea mea nu mi se potriveste? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare,

 

De saptamana trecuta sunt si eu posesor de 1200 GS :kiss: . L-am ridicat vineri de la BMW AG Munchen si am ajuns aseara acasa (in Bacau cu stop in Viena si Oradea). Pun si vre-o 2 poze:

 

 

 

sa ne vedem sanatori pe 2 roti :angry:

 

PS: Are cineva un "owner manual" in engleza? Multumiri!

 

 

Sa o stapinesti si sa o conduci sanatos!

Asfalt uscat!

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

 

Pai atunci ce sa inteleg, s-o las balta ca la inaltimea mea nu mi se potriveste? :unsure:

 

 

Saua standard este la 840-860mm.

Cea joasa - de la Bavaria - este la 820-840mm.

 

Vino miercurea la arc, poate apuci sa te urci pe Adv.-ul lui Vlad Codreanu. El si-a cumparat de curind o sa joasa de la Touratech, si la inaltime este tot pe la 1,7m.

Atentie insa: Adv.-ul este mai inalt din start cu 2 cm decit GS - ul, din cauza suspensiei.

Daca vrei si ne vedem la arc, te poti urca si pe a mea - are saua standard.

Asa poti sa-ti faci o parere mult mai bine!

 

Toate cele bune,

 

Aurelian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebuie sa fuga repede sa-l prinda pe Vlad. Miercuri dupa amiaza santem la turci si bem braga.Saua este intradevar de senzatie. :unsure: :angry: :kiss:

Edited by bogdan_harea

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trebuie sa fuga repede sa-l prinda pe Vlad. Miercuri dupa amiaza santem la turci si bem braga.Saua este intradevar de senzatie. :unsure: :angry: :kiss:

 

 

Norocosilor....!

 

Asfalt uscat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru raspunsuri si oferte :unsure:

Am stat odata pe unul la un Dealer in Germania si mi s-a parut destul de inalt, cred ca avea shaua standart. De atunci mi-am luat gandul de la 1200 GS, eram hotarat pe un r 1200 r. Dar totusi avand acum GS ul mic, parca n-as vrea sa renunt la modelul asta de enduro-touring.

As incerca unul cu aia de la Wunderlich de 810 mm, si m-ar interesa sa vad cum se vede din exterior cand are shaua mai mica :angry:

 

Bafta.

Edited by PHANTOM II

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va anunt prima problema de fiabilitate: s-a stricat bateria. A murit de tot. La putin peste 10000km. Baterie originala BMW. Acuma, umbla vorba ca de la vibratii exagerate :unsure: Tocmai am cumparat alta baterie - Varta.

 

Spor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se stie ca BMW-urile sug bateriile ca pe acadele..

Varta fac baterii bune..sper ca ti-ai luat cu gel..

Luigi Vicol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salutare,

 

De saptamana trecuta sunt si eu posesor de 1200 GS :angry: . L-am ridicat vineri de la BMW AG Munchen si am ajuns aseara acasa (in Bacau cu stop in Viena si Oradea). Pun si vre-o 2 poze:

 

 

 

sa ne vedem sanatori pe 2 roti :unsure:

 

PS: Are cineva un "owner manual" in engleza? Multumiri!

 

cat ai dat pe elce an si cati km daca se poate.. merci anticipat toate cele bune!

 

Imi poate spune si mie careva de unde sa cumpar suportul de topcase. E din metal si rigidizeaza porbagajul deja existent. Pe el se monteaza plate-ul de la topcase. Nu vreau pt topcase bmw. Un link ar fi de folos. Am vazut ieri la arc 2 modele dar am fost berbec si nu am notat fabricantul...

http://cgi.ebay.de/Original-BMW-Top-Case-T...id=p3286.c0.m14

 

vezi poate e asta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Va multumesc pentru raspunsuri si oferte :angry:

Am stat odata pe unul la un Dealer in Germania si mi s-a parut destul de inalt, cred ca avea shaua standart. De atunci mi-am luat gandul de la 1200 GS, eram hotarat pe un r 1200 r. Dar totusi avand acum GS ul mic, parca n-as vrea sa renunt la modelul asta de enduro-touring.

As incerca unul cu aia de la Wunderlich de 810 mm, si m-ar interesa sa vad cum se vede din exterior cand are shaua mai mica :kiss:

 

Bafta.

 

 

Chiar crezi ca o sa vezi din exterior diferenta de 2 cm ? Eu nu cred

 

M-as ingrijora , si asta numai cand fac mai mult decat soft enduro, daca as alege sa micsorez garda la sol din amortizoare. Solutia cu saua e cea mai buna. Din pacate nu poti scoate mai mult de 2-3 cm ca ramai cu fundul pe fier

 

Daca vrei sa mai castigi ceva cm poti incerca si cu cizme speciale mai inalte. Le poarta si cei destul de inalti care de regula stau bine si pe gsa dar care folosesc diferenta de inaltime obtinuta ca sa-si mareasca si mai mult garda la sol (tot din amortizoare)

 

Va anunt prima problema de fiabilitate: s-a stricat bateria. A murit de tot. La putin peste 10000km. Baterie originala BMW. Acuma, umbla vorba ca de la vibratii exagerate :unsure: Tocmai am cumparat alta baterie - Varta.

 

Spor

 

Orice mobra suge curent chiar si dupa ce e oprita (alarma, etc) Daca facem un calcul pentru un LED de 20mA, in 24 ore 24*0,02 = 0,48 Ah * 2 saptamani 0,48 *14 = 6,72 Ah. Pai asta aproape injumatateste bateria.

 

Parerea mea ca bateriile cu gel sunt un pic depasite de cand NASA a lasat "pe strada" noua tehnologie Reinblei dezvoltata impreuna cu nemtii. Bateria asta e f. rezistenta la temperaturi joase unde e capabila sa sustina varfuri de 500-600 A la 15 Ah (Original 13 Ah) adica de 2-3 ori cat o baterie clasica si de cca 2 ori cat cere norma ca minim. Coeficientul de autodescarcare e aproape de ideal , mai usoara ceva ca celelalte ,etc

 

Preturile sunt insa si ale asortate cu performantele

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intrebare:

Unde s-ar putea gasi o baterie cu tehnologia asta?

Trebuie sa schimb si eu acumulatorul la a mea si as pune asa ceva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mai grav. La pranz o pun pe platforma si merg in service. S-ar putea ca apa de mare sa nu-i fi facut prea bine (dar nu e sigur).

 

Hai ca n-avea mai nimic. Au trebuit curatate bujiile ca intrase un pic de apa de mare la ele.

M-am lamurit si cu bateria: lasasem gps-ul pe motor. Era inchis, am crezut ca nu consuma nimic. M-am inselat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Intrebare:

Unde s-ar putea gasi o baterie cu tehnologia asta?

Trebuie sa schimb si eu acumulatorul la a mea si as pune asa ceva.

 

 

eu te pot ajuta cu Odyssey Reinblei-Batterien PC 680 „POWERPAK“ *

 

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8200003

 

sau cu Odyssey Reinblei-Batterien PC 545 „LITE“*

 

http://www.wunderlich.de/frame.php?MakeLan...;prodid=8200019

 

Uita-te pe linkuri, verifica dimensiunile lacasului pe motorul tau si decide-te la una din ele. Daca n-ai consumatori in plus fata de ce-a avut motorul din fabrica si nici ABS care e mai energofag poti linistit sa alegia varianta Lite care e si mai usoara cu 1,3 kg!! . Daca vrei sa ai o rezerva , te costa 15 euro in plus ca sa iei Powerpak-ul . De fapt doar €9 pentru ca la Lite trebuie sa cumperi si adaptorul de montaj (bateria e mai usoara dar si mai mica decat standardul)

 

Daca te hotarasti la ceva, si-l vrei repede, da-mi de stire, transportul pleaca marti 2 sept spre Romania

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...