Dan Cata Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Daca ati fi citit articolul pus de mine (pdf-ul ala) ati vedea ca sunt niste limite impuse de BMW pana la care se poate reconditiona o janta cu spite; ce e peste acele limite implica schimbarea cu una noua (sau SH, dar buna) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Ce articol? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Eu am mai spus aici: eu nu am GS dar la rugamintea lui Cristi (ianachim) l-am intrebat pe seful de service de aici (BMW Viena) care mi-a spus ca in Austria de exemplu si nici in alta parte el nu stie sa faca nimeni asa ceva, singura solutie fiind schimbarea jantei. refuz sa cred ca nu exista un service pentru roti spitate care ar consta intr-un dispozitiv de reglat, tensionat,schimbat(1-2 sau mai multe spite) eventual montat alte jante pe acelasi butuc. deci unde ar trebui schimbata janta? dealtfel refuz sa cred ca trebuie aruncata roata, janta, spita. Mesaj completat daca nu ma insel la GS -ul normal sunt optionale jentile spitate si costa vreo 350 euro. De aratat arata mult mai fain(nu stiu la mers daca se simte vreo diferenta). dar ptr atat nu stiu daca merita! prietene , daca la jantele spitate s-ar mai putea indrepta ,centra din spite, la cele turnate nu ai prea multe sanse sa mai indrepti ,centrezi acea roata iar diferenta e notabila intre roata cu spitza de sarma si cea turnata. s-a mai discutat acest aspect Mesaj completat Daca ati fi citit articolul pus de mine (pdf-ul ala) ati vedea ca sunt niste limite impuse de BMW pana la care se poate reconditiona o janta cu spite; ce e peste acele limite implica schimbarea cu una noua (sau SH, dar buna) DECI: UNDE SE POATE FACE SERVICE-UL, CA VAD CA TOTI CUNOASTEM ARTICOLELE ,LIMITELE SI COTELE ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 Mi se pare putin ciudata insistenta ta pe ideea cu "pretul corect"; spun asta pt ca dupa cum vezi, desi subiectul se dezbate de mult timp, nimeni nu a putut sa spuna UNDE se pot face, indiferent la ce pret. Mai multi au spus ca stiu ei un loc, ba in Ro, ba la Budapesta... dar inca nimeni nu a zis ca pana la urma si-ar fi rezolvat problema asta undeva. Eu am mai spus aici: eu nu am GS dar la rugamintea lui Cristi (ianachim) l-am intrebat pe seful de service de aici (BMW Viena) care mi-a spus ca in Austria de exemplu si nici in alta parte el nu stie sa faca nimeni asa ceva, singura solutie fiind schimbarea jantei. Asadar, pana cand (daca) cineva va veni cu o solutie concreta, nu "pretul corect" este ideea ci pretul real care din pacate, in ultima instanta, este egal cu pretul jantei. sorry, n-am vrut sa par nici ciudat nici insistent. prin pretul corect inteleg echilibrul intre cerere si oferta - intre cat ar fi dispus cineva sa plateasca pentru serviciul respectiv si cat ar cere executantul. in contextul in care oficial nu executa nimeni aceasta operatiune, sunt multumit si cu raspunsuri gen cat ar plati cineva pentru o centrare de roata. deci, cu riscul de a fi ciudat de insistent, revin si reformulez intrebarea: cat ati fi dispusi sa platiti pentru o centrare de roata? daca nu ma insel la GS -ul normal sunt optionale jentile spitate si costa vreo 350 euro. De aratat arata mult mai fain(nu stiu la mers daca se simte vreo diferenta). dar ptr atat nu stiu daca merita! dap, cu singurul amendament ca 350 reprezinta diferenta intre jantele spitate si cele de aliaj. Sincer nu stiu de ce se face atat caz de centrare a rotii spitate. De fapt a doar de janta este vorba. Ati masurat cat de descentrata este? Care este valoarea maxima admisa? In mod normal nu ai voie decat sa strangi la ele dupa cate se spune in filmul lui JvB nicidecum sa le dai drumul mai mult. Daca e vorba de echilibrare,asta este ala treaba si nu implica cu nimic strangerea spitelor. din cate-mi amintesc abaterea laterala admisa este de 1.3 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) 1. Am confirmarea ca exista service de roti la Budapesta care rezolva problema. 2. Pretul este functie de gravitatea interventiei 3. Mai precis o sa va spun in luna lui martie, cand, daca vremea va permite, ma duc eu cu mobra la Budapesta sa vad ce si cum. O alta solutie este inlocuirea cu jenti aftermarket spitate in schema clasica. De retinut ca exista varianta si cu pastrarea cauciucurilor tubeless. Am vazut la un prieten aduse din State. Mobra de care zic este in Bucuresti, se poate vedea. Frumoase, mai usoare, relativ scumputze, dar centrabile oriunde. Nu stiu daca e o varianta. Daca nu reusesc sa rezolv la Budapesta, probabil ca o sa imi schimb rotile. Cu ce roti, inca nu am decis. Oricum, e musai sa fac ceva. Deja la viteze de autostrada are o tendinta de "ondulare" care ma deranjeaza. Editat Februarie 26, 2010 de classic_vld Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Toro Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sigur nu e din cauza cauciucurilor? Poate sint uzate cu "zimti". Am patit si eu acelasi lucru. Incearca sa schimbi gumele intai, echilibrzi rotile si mai fa un test inainte sa schimbi jantele cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 oamenii buni m-ati omorat cu rotile voastre... zeci de posturi despre rotii..... e clar ca unu din voi v-a trebui sa sparga buba si sa-si ia inima in dinti sa se apuce singur de bulit o janta... si dupa aia sa vedem daca se poate sau nu... si in fond ce naiba va trebuie spite????? cati dintre voi merg pe drumuri care sa impuna spite?? si pt gura mare ianachim ia frate un baros... fu-.i una in fiecare roata dute la casco ( ca stiu ca ai) le zici ca ai gasit o groapa si iati altceva.. si sa mai zica cineva ca BMW face motociclete bune cand nu e in stare sa faca niste roti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) oamenii buni m-ati omorat cu rotile voastre... zeci de posturi despre rotii.....e clar ca unu din voi v-a trebui sa sparga buba si sa-si ia inima in dinti sa se apuce singur de bulit o janta... si dupa aia sa vedem daca se poate sau nu... si in fond ce naiba va trebuie spite????? cati dintre voi merg pe drumuri care sa impuna spite?? si pt gura mare ianachim ia frate un baros... fu-.i una in fiecare roata dute la casco ( ca stiu ca ai) le zici ca ai gasit o groapa si iati altceva.. si sa mai zica cineva ca BMW face motociclete bune cand nu e in stare sa faca niste roti ba sa stii ca fac niste roti de nota 10 ! Editat Februarie 26, 2010 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 aseara am vb cu un var de la arad si zicea ca acolo e cald si ca zapada nu mai e. acu eu ma gandeam... bai frate astia nu mai posteaza ca se trag cu mobrele. ...ai un var la arad???..e motorist?....cine e?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 26, 2010 Autor Share Postat Februarie 26, 2010 (editat) oamenii buni m-ati omorat cu rotile voastre... zeci de posturi despre rotii.....e clar ca unu din voi v-a trebui sa sparga buba si sa-si ia inima in dinti sa se apuce singur de bulit o janta... si dupa aia sa vedem daca se poate sau nu... si in fond ce naiba va trebuie spite????? cati dintre voi merg pe drumuri care sa impuna spite?? si pt gura mare ianachim ia frate un baros... fu-.i una in fiecare roata dute la casco ( ca stiu ca ai) le zici ca ai gasit o groapa si iati altceva.. si sa mai zica cineva ca BMW face motociclete bune cand nu e in stare sa faca niste roti da ma grasutule unii mai saraci asa ca mine nu ne permitem 5 motoare avem unul cu care vrem sa facem mai multe vreau sa il dau si la 210 si la drum forestier so jentile sunt f imp la viteze mari asa ca ma agit Editat Februarie 26, 2010 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 cand ziceam sa-ti iei altceva ma refeream la alte roti/jenti. + cati km ai acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 pana la urma la Rabinu nu ati putut rezolva problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Sezonul vostru a inceput ? eu deja "ma dau" de vreo 2 zile....SIC ! ....inclusiv pe ceata groasa dimineata ..sau ploaie naspa prin bucale....SIC Maine cred ca bag o Tulcea SIC acum ma duc sa bag o bere SIC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Februarie 26, 2010 Share Postat Februarie 26, 2010 Inca de sambata trecuta. Am pus ~600km de atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Inca de sambata trecuta. Am pus ~600km de atunci. Am bagat ieri un ploiesti_braila..si retur..da'tot nu pot sa te ajung din urma .... Acum on-topic: Parca urechea mea aude un zgomot de rezonanta in cardan:...zang-zang...zang-zang...pe la vreo 60-70 km/h...la viteze mai mari nu.. Sa ma ingrijore(j)sc ? off-topic: ma duc sa (mai) beau o bere , SIC ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 (editat) Pai la tine aparatoarea de cardan se da foarte usor jos. Poti sa te uiti lejer la arbore dupa ce o dai jos, ba mai mult, la 1200GS poti scoate tot arborele din output shaft cu mana goala. Cum se aude zgomotul? Pentru ca s-ar putea sa fie la cutia de viteze nu la cardan. Editat Februarie 28, 2010 de Budd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Februarie 28, 2010 Share Postat Februarie 28, 2010 Pai la tine aparatoarea de cardan se da foarte usor jos. Poti sa te uiti lejer la arbore dupa ce o dai jos, ba mai mult, la 1200GS poti scoate tot arborele din output shaft cu mana goala. Cum se aude zgomotul? Pentru ca s-ar putea sa fie la cutia de viteze nu la cardan. nu ma bag.....ca mai am vreo 300 km pana la pirma revizie de 1000 km...si-apoi ..da-i nene.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 http://www.streetfire.net/video/BMW-Motorcycles_735802.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Au venit modelele 2010 la Bavaria. 4 GS-uri (din care doua ADV-uri) si un RT. La GS-uri, in afara motorului si a valvei de pe esapament, nu-i nicio diferenta. La RT diferentele sunt mici modificari la carene si un nou sistem de control al radioului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 http://www.streetfire.net/video/BMW-Motorcycles_735802.htm foarte fain reportajul! L-am urmarit pe tot.Cel ai tare mosul cu basca,si-a dat demisia si a plecat cu motocicleta(BMW)in jurul lumii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 foarte fain reportajul! L-am urmarit pe tot.Cel ai tare mosul cu basca,si-a dat demisia si a plecat cu motocicleta(BMW)in jurul lumii! da, cam 75% e istorie, restu reclama dar e fain facut, sa vezi ce se intampla inauntru in fabrica aia, nu cred ca are oricine acces acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 1, 2010 Share Postat Martie 1, 2010 Se organizeaza ture/vizite la fabrica din Berlin. Intreaba-l pe ianachim ca el fuse acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Dupa filmul asta am inteles si eu de ce BMW vinde cu zecile de mii, iar Motoguzzi cu bucata. Intr-un episod din LWD au vizitat fabrica MG si in sectia (a se citi camera) de montaj motoare lucrau doi tipi pe un banc de tabla si motoarele noi erau depozitate cu zecile intr-o dezordine totala direct pe jos, adica pe beton. O alta surpriza in zona asta la Royal Emfield in India unde vechiturile lor,se fabricau intr-o super tehnologizata fabrica. Sincer nu ma asteptam. Editat Martie 2, 2010 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 tot pe streetfire am vazut reportaje similare cu Honda, Yamaha si Kawasaki. ca idee generala sa mor daca e vreo diferenta intre ele. toate-s cele mai tari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) de cateva zile ma trag cu mobra si azi m-am intalnit cu o problema de care nu m-am prins cum sta treaba... abs-ul a facut niste figuri , in sensul ca se activa sau nu, dupa pofta lui. bateria este noua deci elimin asta. la una din porniri chiar cu acesta pe avarie( in bord palpaia cu viteza)am plecat si s-a activat in mers. deci: cand se activa din contact, cand nu, cand se activeaza din mers cand nu. sa fie oare din cauza ca e foarte murdara (caci este, de nu i se mai vede culoarea)si sa fie de la senzorii de abs?ce-i drept am mai patit odata asta , se adunase lut la contactul de la pedala de pe spate, se intarise si nu mai facea contact( ramasese lamela lipita). atat am putut verifica in seara asta- contactul(lamela) e liber daca dintre voi recunoasteti simptomele, dati-va cu parerea maine pe lumina am sa verific ce e. tare as vrea sa nu fie ceva serios Editat Martie 2, 2010 de bill Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.