Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Vineri ma indrept usor usor cu Loganul cu platforma spre Germania. Cu riscul de a deveni stresant - este pentru ultima oara, promit! - imi mai anunt odata disponibilitatea de a cumpara GS sau GSA (de preferat) aici in tara, orice an (mai nou de 2004) cu pana la 30 000 km.

 

Fac acest anunt din patriotism, valuta trebuie sa ramana in tara in vremurile astea de restriste....

 

Frati romani si nu numai, in al doisprezece-lea ceas va spun, sariti cu GSA-ul pentru binele incercatei noastre tarisoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vineri ma indrept usor usor cu Loganul cu platforma spre Germania. Cu riscul de a deveni stresant - este pentru ultima oara, promit! - imi mai anunt odata disponibilitatea de a cumpara GS sau GSA (de preferat) aici in tara, orice an (mai nou de 2004) cu pana la 30 000 km.

 

Fac acest anunt din patriotism, valuta trebuie sa ramana in tara in vremurile astea de restriste....

 

Frati romani si nu numai, in al doisprezece-lea ceas va spun, sariti cu GSA-ul pentru binele incercatei noastre tarisoare.

Fix acum 2 ani (2 iunie) si eu ,tot cu Logan,tot cu platforma , :cheers: am plecat spre Germania.Sincer iti spun ,ai mult mai multe posibilitati acolo.

Si eu sunt nationalist ....dar pana la un punct.

Bafta-ti doresc si sa te intorci cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca l-as vinde pe al meu, desi nu am motiv, mi-as lua unu la fel, poate ceva mai tanar... si asta tot de la mama lor :cheers:

asta cred ca ar face orice om care are R12 :(

deci valuta tot pleaca si stii de ce? pt ca aia o merita!!!

Mesaj completat

pot sa te ajut cand vi cu ea sa o punem pe tester si sa aflam putina istorie ;) free :wink:

drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jmecher rau. Si totusi, de ce nu face asta cu un R1200RS sau HP2 sport? E chiar asa la moda sa iei ceva cu pretentii enduro si sa pui doo roti de 17 pe el? :cheers:

 

...si de ce naiba si-a pus banda adeziva peste proiectoare si semnalizari, dar nu si peste far?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jmecher rau. Si totusi, de ce nu face asta cu un R1200RS sau HP2 sport? E chiar asa la moda sa iei ceva cu pretentii enduro si sa pui doo roti de 17 pe el? :what:

pai nu-i nici o smecherie. ala are janta originala de 19 pe fata

 

...si de ce naiba si-a pus banda adeziva peste proiectoare si semnalizari, dar nu si peste far?

... pentru ca farul (inca) nu era spart. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai postat poza asta, dar nu ma pot abtine

post-5780-1275801744_thumb.jpg....... :lol:

..poza ta este o situatie destul de des intilnita prin alpi unde posesori de gs-uri si de bmw in general umilesc vitezane si motorete de renume in mod frecvent! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW City 2 Pants 2010 - are cinvea asa ceva? sunt buni vara?

 

Mie imi plac protectiile la genuchi :D insa nu stiu daca se aerisesc sau nu; la bavaria sunt 850 lei :lol:

 

Nu stiu daca este cel mai bun topic de intrebat despre acest model ca nu au specific enduro dar... in catalog sunt dati clar ca fiind de vara; pretul este corect (sunt 199euro in Germania/Austria). Intr-adevar, protectiile sunt super parca au si la sold iar cele la genunchi reglabile. Ca material este un amestec de Cordura cu bumbac.

 

Intreaba-l pe Ianachim cum sunt, el are varianta Denim.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW City 2 Pants 2010 - are cinvea asa ceva? sunt buni vara?

 

Mie imi plac protectiile la genuchi :lol: insa nu stiu daca se aerisesc sau nu; la bavaria sunt 850 lei -_-

 

am eu City 1 (modelul anteroir). intre generatii nu-s decat diferente minore de design.

acuma pareri.

ce-mi place:

- protectii extrem de "sanatoase" la solduri si genunchi

- protectiile de genunchi se pot regla in 3 pozitii. in momentul in care ai gasit setarea perfecta de-abea le mai simti

- croiala faina

- buzunare suficiente cat pentru tigari, telefoane, chei si alte alea

- material rezistent (am un amic care a cazut cu ei pe Amckart si doar s-au rupt nitel in coor)

- desi n-au zone de ventilare, captusala de plasa isi face treaba si nu crapi de cald in ei

 

ce nu-mi place:

- n-au aerisiri

- materialul tinde sa devina lucios in zonele de frecare cu mobra (acuma nu stiu daca asta-i valabil si pentru motoreta :D )

 

una peste alta, de cand i-am luat sunt foarte multumit. cu toate astea sa nu uitam ca-s totusi pantaloni de oras. adica n-au nici o treaba cu notiunea de impermeabil, mesade si alte alea. la mai mult de-o fuga pe Cheia si inapoi nu i-as scoate.

 

tot ca si considerent personal, ca design imi place mai mult prima varianta decat evo 2.

 

toate cele de mai sus se refera la varianta Cordura. din cate am remarcat si Denim-ul are aceleasi proprietati cu marunta diferenta ca in functie de cum bate lumina pot sa para... luciosi.

 

 

una peste alta, go for it! merita banu'. pana acum sunt net peste orice pantalon de oras pe care l-am purtat sau l-am vazut in 'carne si oase'

Editat de io, bogo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... insa mi-e frica sa nu ma prajesc in ei pe timpul verii :D ...cred ca o sa merg la risc :lol:

 

Eu mi-am luat asa ceva: http://www.louis.de/_10f7dae182414c534a9bf...artnr_gr=208730 - negri

Au intarituri la genunchi (2 trepte de reglare) si buzunare pt intarituri la solduri. La coor si pulpe este pus un material mai gros pe dedesupt.

Sunt foarte multumit de ei. De fapt, numai cu astia merg acum. In concediu categoric voi pleca cu astia. Pe timpul verii renunt definitiv la pantalonii de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..poza ta este o situatie destul de des intilnita prin alpi unde posesori de gs-uri si de bmw in general umilesc vitezane si motorete de renume in mod frecvent! :D

Asa este! Ce s-ar face oare populatia motociclista fara geseu?Probabil ca s-ar umili intre ei , pe rand. Frecvent.

De fapt vorbesc prostii, fara BMW viata e pustiu. Nu stiu cum as putea trai fara emblema aia.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BMW City 2 Pants 2010 - are cinvea asa ceva? sunt buni vara?

 

Mie imi plac protectiile la genuchi :ok: insa nu stiu daca se aerisesc sau nu; la bavaria sunt 850 lei :blbl:

sal,

si eu am modelul anterior bmw,2008,aerisiri nu are,in schimb e un material f bun,la fel sunt f bune protectiile de sold si genunchi, chiar daca e cald in ei vara, desi la drum intins nu e,sunt multumit de ei,nu simti rece pe timp friguros sau ploaie,ai senzatia de bine echipat,in fond siguranta oaselor cred ca e mai importanta decat un mic disconfort termic cand stai pe loc, dar cu toate nu poti fi.

Ma gandesc ca orice aerisire facuta pe pantalon, scade rezistenta materialului,chiar si fermoarul de jos de la glezna e cusut pe materialul netaiat,dupa mine e o investitie care merita.

numa' bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce i-am vazut pe cei de la BMW am mai dat o tura si pe la concurenta, insa tot nu am gasit nimic care sa imi placa - adica sa aibe protectie buna la genuchi, pe lateralul piciorului si la fund, iar materialul sa fie cat de cat rezistent la frecare dar fara folie de plastic inauntru (transpir) ... asa ca mi-am luat Blugi Held cu protectie kevlar si genuchere soft, asta pana ajung mai prin vest si sa gasesc ceva mai sanatos :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca mi-am luat Blugi Held cu protectie kevlar si genuchere soft, asta pana ajung mai prin vest si sa gasesc ceva mai sanatos :ok:

 

Pt. ca nu aparuse inca Denim-ul de la BMW mi-am luat si eu Held (plus acele protectii), am vrut ceva care sa arate cat mai aproape de blugi; sunt multumit de ei, cred ca sunt mai aeristi decat cei BMW in dauna probabil a sigurantei (ca si material si protectii).

Oricum, mi se par un compromis excelent pt. vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru sfaturi!

 

Intr-un final m-am ales cu GS din 2004, cu 19 000 km, ABS, manere incalzite, si multe aceesorii, pentru 8200 euro. L-am luat de la Arad de la Marele Alb de la care am inteles ca activeaza si el aici pe acest topic. In drumul nostru spre Munchen am oprit si la Arad sa vedem GS-ul, si acolo am ramas :ok: Am mai dat o tura scurta pana la Viena la Louis pentru innoirea echipamentului si atat.

 

GS-ul este in mintile lui, singura problema de notat dar care se va rezolva (o suporta Marele Alb) este discul de frana dreapta fata care este stramb, dar nu foarte. Atat cat sa trebuiasca sa fie schimbat:). Piesa e deja comandata si pe drum, saptamana asta ajunge si o sa am un GS in perfecta stare.

 

Am deja 1800 km facuti intr-o sapt, autostrada, dn-uri, oras. Nimic of road pana acum (vreau sa-i mai adaug protectii sporite la cilindri si inca alte cateva pentru a iesi cu el in afara asfaltului).

 

Primele impresii despre Gs:

 

- este foarte iertator si ascultator. Pe loc nu isi ascunde greutatea dar odata miscat de pe loc devine foarte manevrabil. Stilul de riding supermoto i se potriveste cel mai bine zic eu, chiar daca pe net am vazut si mult "hanging on" facut cu GS-ul, chiar in imaginile din topicurile trecute. In curbele luate cu viteze peste 100 km/ora apare cateodata senzatia de voblaj dar asta poate fi si de la supensii setate incorect.

 

-Franele imi plac foarte muuuuult! cele mai eficiente din cate motociclete am condus. Avantajul GS-ului este frana unificata si asta se traduce prin increderea f mare ce ti-o transmite. La viteza f mica pana la oprirea pe loc, invariabil apare un scartzait de frane. Am cumparat un spray pentru curatartea franelor, l-am consumat jumatate pe etriere si discuri si tot degeaba. Placutele au multa carne, sunt aproape noi si dupa spusele vanzatorului sunt originale BMW, si ale vostre scartaie?

 

- uzina de sub rezervor aduce mai mult a tractor puternic. De apreciat este puterea de tractiune de la 3000 rpm in sus in orice treapta. cu pasager si sidecase-urile pline peste 160 km/ora nu mai e asa responsiv insa acceptabil, mai ales ca nu ajungi acolo asa de des. Zgomotele din motor ma anxiaza putin, in mers incep sa aud tot felul "tzacanituri" atunci cand temperatura creste (in oras mai ales) in mare parte venite de la chiulase. Culmea e ca toata lumea imi spune ca in afara de un culbutor cu un joc putin mai mare pe dreapta, toate zgomotele sunt normale pt un GS.

 

- Singurul lucru care nu-mi place cu adevarat este suspensia. Pentru una dintre cele mai scumpe motociclete de pe piata mondiala, suspensiile ma sateptam sa ofere mai mult confort si raspuns. Traiesc de multe ori senzatia pe care o aveam la Nipru: la usoarele denivelari de pe asfalt suspensia fata nu le simte, amortizorul nu lucreaza deloc, nici chiar pe la 100 Km/ora. Setarea amortizorului fata (preload)este la pozitia 2 (vanzatorul reglase arcul la pozitia 3, fiind mai mare si mai greu decat mine). Cu toate astea pe un drum cu gropi suspensia fata mi se pare cam moale (risc de cursa completa)

 

Suspensia spate lafel. preload-ul l-am pus pe high iar damping destul de soft, o tura completa de la soft spre high. doar eu pe moto si fara alta incarcare suspensia spate este destul de tare iar cu pasager si ceva bagaje (sidecase-urile pline) deja e barca peste 100 km/ora. Stiu ca setarile suspensiei spate trebuie sa difere in fuctie de incarcare... Dar privit in ansablu, suspensia GS-ului mi se pare de calitate slaba fata de restul motocicletei.

Pe advrider.com vad deja ca multi se plang de suspensia stoc care s-ar uza pe la 20-30 000 km in functie de drum, si care nu ar performa deloc.

 

Sa fie doar setarile de vina sau poate ar trebui sa pun niste Willbers? Mentionez ca in viitorul apropiat vreau sa ies pe drumuri forestiere cu bagaje si doua persoane si as vrea sa montez si rezervoarele suplimentare de benzina de la Touratech (in total cu tot cu rezervor se vor aduna 36 L). (am 82 kg)

 

GS-ul este o motocicleta remarcabila doar ca pe alocuri se mai pot adauga imbunatiri vizibile la suspensii, scaune, aerodinamica.

 

P.S. In fara de Wunderlich, Touratech, si Hepco&Beker mai exista si alti producatori aftermarket notabili pentru GS?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe advrider.com vad deja ca multi se plang de suspensia stoc care s-ar uza pe la 20-30 000 km in functie de drum, si care nu ar performa deloc.

 

:ok: ... de schimbat suspensia spate se schimba daca vrei sa faci ceva extrem adica drumuri off in cantitati extrem de mari (fizic nu rezista, asa am vazut si eu pe HU) - in rest, eu la 44mii nu ma plang deloc de suspensii happy-big-smile-017.gif - adevarul e ca si eu la inceput pana i-am gasit setarea potrivita am avut senzatia ca e ceva in neregula, insa odata gasita setarea potrivita merge brici respect-048.gif

 

Aici ai cateva filme care sa te ajute sa intelegi mai bine noua mobra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@drsworld: incearca la ce setare ai pentru preload, incearca sa mai cresti si dumping-ul. pune-l undeva in treimea superioara. apoi mai da o tura si vezi daca mai apare senzatia de voblaj (instabilitate) pe curbe.

 

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

In caz ca intereseaza pe cineva:

la GS se pot monta farurile originale de ADV; exista kit complet care costa cca. 470euro si include suportii care se prind (si) de aripa fata, bineinteles farurile, butonul original ca la ADV, fire etc.

Eu am vazut asta pe un model 2008/2009, nu stiu pt. cele anterioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Salutare!

 

Ati folosit careva pe spate gume de 140/80/17?

 

Daca da, s-a simtit vreo diferenta in comportamentul motocicletei, sunt probleme?

 

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri,

 

Aurelian

Si-a montat Raul (Rul), Heidenau cramponate, pe DL 1000. Intreaba-l pe el cum se comporta. Parea multumit.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...