sivi Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) daca faci off ungatorul minunat se va infunda si atat, iar lantul se va imbacsi (ulei combinat cu praf) Editat Decembrie 3, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Treaba nasoala la curea este ca nu poti sa prevezi momentul ruperii. Lantul te avertizeaza cu mult timp inainte ca s-a dus si este nevoie de prea multa n Bogdane, cureau se intinde la fel ca si lantul. Ai surub de reglaj, blocator, tot ce trebe'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Asta stiu, dar nu zornaie excesiv si nici nu arata uzura la ochiometru. A fost o perioada cand vedeam in curea viitorul, simpla, silentioasa fara intretinere, curata, dar dupa ce un amic si-a ratat 2 concedii din cauza ei, rupandu-se la 8-10000km am trecut-o la ciudatenii. Sigur exista si curele mai bine gandite, proiectate, dimensionate, protejate, care tin atat cat trebuie, dar..... daca faci off ungatorul minunat se va infunda si atat, iar lantul se va imbacsi (ulei combinat cu praf) Daca chiar ai folosit asa ceva, undeva ai gresit. Si la mine se infunda, dar doar la inceput pana am gasit spilul. Odata rezovat nu s-a mai infundat niciodata nici la mine si nici la cele peste 40 ungatoare automate pe care le-am produs. Nu toate uleiurile se combina cu praful, din contra unele spala praful sau noroiul de pe lant. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Nu stiu de unde frica de a folosi un ungator in off. Functioneaza la fel de bine si in off ca si pe sosea, daca este reglat pt off. Ca sa mearga in off ar trebui sa curga ca cismeaua. In off opresc ungatoarea de tot. Ca ungere, e un fel de munca in zadar. Cand termin cu coclaul si ies la sosea, abia atunci pornesc ungatoarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Asa este debitul de ulei pe ploaie, praf excesiv sau noroi trebuie crescut de 10-15 ori fata de cel pt vreme frumoasa si sosea. Daca la sosea se consuma 200 ml la min 5000km, strict in off greu cu aceiasi 200 ml faci 4-500 km. Eu zic ca este foarte bine. Problema nu este cat ulei se consuma, ci modul de reglaj care trebuie sa fie facil si repetabil. Cine nu a fost multumit de ungerea automata a gresit undeva. Ori nu a facut corect reglajul, debitului sau capului de ungere, ori nu a folosit un ulei potrivit, a mers dupa ureche si a abandonat fara sa incerce corectarea greselilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) un amic si-a ratat 2 concedii din cauza ei, rupandu-se la 8-10000km am trecut-o la ciudatenii. S'a (v'ati ) gandit macar o secunda ca poate amicul nu face ceva bine ? De exemplu...prea tensionata ? Sau uzura la rulmentii basculei, motiv pt care pinioanele nu sunt aliniate ? Sau un dinte de pe pinioane ciobit ? Nu sunt Toma necredinciosu', dar greu imi vine a crede ca a prins numa' loturi de curele slabe. Editat Decembrie 3, 2012 de yzulyka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Discutia asta despre ungatoare mai bine o mutam la KTM 1190 , ca tot este un superturing si pe lant pe deasupra. S'a (v'ati ) gandit macar o secunda ca poate amicul nu face ceva bine ? De exemplu...prea tensionata ? Sau uzura la rulmentii basculei, motiv pt care pinioanele nu sunt aliniate ? Sau un dinte de pe pinioane ciobit ? Nu sunt Toma necredinciosu', dar greu imi vine a crede ca a prins numa' loturi de curele slabe. Omul este paralel cu tehnica. A folosit numai piese originale si numai in service-uri dedicate. La ultima iesire erau doua Ulisse in grup si la distanta de cativa zeci de km au sucombat cu acelasi defect. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Ce harababura... o pagina minim de discutii legate de lanturi si curele pe topic despre mobra cu cardan... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) S'a (v'ati ) gandit macar o secunda ca poate amicul nu face ceva bine ? De exemplu...prea tensionata ? Sau uzura la rulmentii basculei, motiv pt care pinioanele nu sunt aliniate ? Sau un dinte de pe pinioane ciobit ? Nu sunt Toma necredinciosu', dar greu imi vine a crede ca a prins numa' loturi de curele slabe. Amicul este antitalent. A folosit numai piese originale, montate in service-uri dedicate. Sa nu fie cu suparare, dar frecvent la japoneze se discuta despre bemvee. Ce harababura... o pagina minim de discutii legate de lanturi , ungatoare si curele pe topic despre mobra cu cardan... Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 3, 2012 Autor Share Postat Decembrie 3, 2012 Amicul este antitalent. A folosit numai piese originale, montate in service-uri dedicate. Sa nu fie cu suparare, dar frecvent la japoneze se discuta despre bemvee. pentru modelul nou se fac cutii??? as vrea sa comand de pe acum un set..... poate le am gata pana ajunge mobra in tara ...in 2 ani.......poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Ai facut o fixatie cu cutiile. Avansez fi fara grija. Mai bine ai demonta suportul de bagaje sa vedem cum legam cutiile de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Sa nu fie cu suparare, dar frecvent la japoneze se discuta despre bemvee. am inteles... mai sunt unii de mananca seminte si le arunca pe jos... sa fac si eu la fel doar ca fac aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Parerea mea e ca multi vorbesc doar din auzite, cel putin legat de cureaua de transmisie. Nici macar nu va imaginazi cat de rezistenta este o astfel de curea. Va asigur ca merg pe acelasi off pe care merge orice endurist si sansele sa ma lase cureaua in muljocul hotarului sunt mult mai mici decat sa cedeze o za de la lant. lasa ca vezi cat e de rezistenta cureaua in primavara dupa ce toata iarna se va contracta/dilata dupa temperatura de afara. asta daca nu o ti in garaj incalzit la temperatura constanta. sa ne povestesti cum e dupa ce prinzi o pietricica/ramurica sau nisip intre curea si pinioane... un lant il legi chiar si cu sarma si tot ajungi pe motoreta acasa, la curea ma indoiesc de posibilitatea asta. oare astia la motoarele de competitie de ce folosesc lant si nu curea....?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 sa ne povestesti cum e dupa ce prinzi o pietricica/ramurica sau nisip intre curea si pinioane... Nu puteti termina cu discutia asta ridicola si off-topic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) ... strict in off greu cu aceiasi 200 ml faci 4-500 km. Eu zic ca este foarte bine. Bogdan, cu tot respectul, dar nu cred ca stii ce vorbesti. Eu nu fac off greu si anul asta nu sunt foarte sigur ca am facut 500km de off, dar in mod cert am consumat 500ml de ulei in conditiile in care am uns doar dupa ce am iesit la sosea. Am sa pun doua poze, una cu fostul meu KTM si una cu un Dominator al unui amic de-al meu, ambele la niste ture pe langa Arges. Daca ungi tu 500km de asa ceva cu doar 200ml, eu te votez presedinte. Editat Decembrie 3, 2012 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) khk muta atunci unde crezi tu ca e locul. o fi off topic dar ridicola de unde pana unde?! cand esti mort tu nu-ti dai seama dar e greu pt ceilalti. la fel si cand esti prost. Editat Decembrie 3, 2012 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Off da, dar ridicola? Haideti la KTM, cel putin de acolo nu are cine ne alunga. Inca nu au aparut ultrasi 1190. Editat Decembrie 3, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 hmm..si la ce bani sa fie ,... oare? din partea unui guru tehnic ( harea ) care pune la orice mobra cardan ( a se citi ungator de lant) nu ma astept la altceva. acum chestia cu cardaniul in cazul meu - m-am dat pe 2 caza....pardon, cardane, 2 gs-uri misto intretinute 1150 si 1200 zgomotul este pentru un neinitiat, catastrofal. atat la " acceleare" cat si la decelerare. daca il auzeam la o japoneza cred ca o casam.pesemne ca la alte mobre e mai silentios , din punctul meu de vedere inca ramna la lant, cinstit, clasic. scuze, acum am vazut topcul in care scriam, am trolat, a se sterge. sunt cu geana pe tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Daca tot se discuta exclusiv offtopic as adauga si eu urmatoarele. 1 Cureaua si off-ul nu sunt din acelasi film. 2 Ungatorul pe off e degeaba. Da poate ca in anumite momente, optim alese si pe care probabil multi enduristi nu le-ar considera off, cu ceva atentie la reglaje, s-ar putea obtine ceva rezultate, dar in marea majoritate a cazurilor, nici nu merita sa-ti bati capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Bogdan, cu tot respectul, dar nu cred ca stii ce vorbesti. Eu nu fac off greu si anul asta nu sunt foarte sigur ca am facut 500km de off, dar in mod cert am consumat 500ml de ulei in conditiile in care am uns doar dupa ce am iesit la sosea. Am sa pun doua poze, una cu fostul meu KTM si una cu un Dominator al unui amic de-al meu, ambele la niste ture pe langa Arges. Daca ungi tu 500km de asa ceva cu doar 200ml, eu te votez presedinte. Cu ungator motorul ar fi fost la fel de murdar, dar strict lantul ar fi fost curat. Crede-ma am incercat. Pt genul asta de trasee capul de ungere se pune in aparatoarea de lant, deasupra foi. Mai amana votarea, nu sunt pregatit. am inteles... mai sunt unii de mananca seminte si le arunca pe jos... sa fac si eu la fel doar ca fac aia? Da, pe covorul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 o fi off topic dar ridicola de unde pana unde?! Ridicola prin amanuntele, insistenta si contrazicerile la care s-a ajuns cu ml de ulei etc etc, cu atat mai mult cu cat este off-topic. Ultima afirmatie nu ti-o comentez ca spune multe despre tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DDU Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 ... hehe.... se raceste asfaltul si treptat se incing tastaturile ...hehe... bere si mici la gratare ...uameni buni...ce atatea orgolii ? mai dati-o-nclo di mobra si va incalziti dara cu fierturi alese in scortisoara ....si nervii ii prajiti in cefa de porc la grataree..uaiii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Cu ungator motorul ar fi fost la fel de murdar, dar strict lantul ar fi fost curat. Crede-ma am incercat. Pt genul asta de trasee capul de ungere se pune in aparatoarea de lant, deasupra foi. Mai amana votarea, nu sunt pregatit. Bogdan, tu te pricepi la multe, si te-ai fi priceput si la asta daca ai fi practicat. Altfel......, chiar daca nu e usor pentru un orgoliu mare, mai bine pleaca urechea la aia mai mici care au incercat pe propria piele. Si ca idee, sa stii ca majoritatea mobrelor de off nu mai au aparatoarea de lant. Daca tii neaparat sa pui ungatoare pe asa ceva, singura solutie e in spatele pinionului, la inaltimea axului pinionului. Plm, daca ar vedea enduristii ca vorbim de ungatoare pe mobrele de enduro, ar rade si cu curu' de noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 De ce nu ii aplici o purjare. Iei un cap de sifon il pui pe un pet de 2.5 litri, ii bagi presiune cu pompa si la un interval anume dai jet pe lant. Apoi il lasi sa se unga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 De ce nu ii aplici o purjare. Iei un cap de sifon il pui pe un pet de 2.5 litri, ii bagi presiune cu pompa si la un interval anume dai jet pe lant. Apoi il lasi sa se unga Epic Ce e drept ungatorul de lant nu prea are ce cauta in balta de noroi cand nu mai identifici lantul de bascula uleiul ala nu mai are ce sa faca. Gasesti primul parau/rau te balacesti putin prin el si apoi folosesti ungatorul si ajungi acasa cu lantul curat si uns dar pe parcursul noroielii este cam degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.