Sergiu_SP Postat Decembrie 24, 2012 Share Postat Decembrie 24, 2012 (editat) Acum astept pe pm sa vad cat de bogata si variata e colectia ta de injuraturi cu trimitere la origini ..si probabil pe forum vaicareli si spume la gura. [Pe care sper sa nu le mai vad odata adaugat la ignore] pai tu ma faci ortac/miner cand eu vreau sa te ajut sa intelegi cum vine cardanul pe de o parte iar pe de alta parte te oftici cand iti raspund cu aceeasi moneda si te fac zdreanta...?! macar acum ai inteles semantica frazei lui Bogdan sau tot insisti sa intelegi dpdv tehnic cum vine cardanul pe o parte? ma retrag, o gramada de corporatisti aroganti si sclifositi pe aici de care rad si pe care ii iau la misto cu placere in mod normal, dar ce e mult strica. cinste celor modesti si cu bun simt. ortac o fi avut initial sensul de tovaras DAR se foloseste exclusiv pentru mineri. in contextul dat are exact sensul explicat de Bogdan ( incult.badaran.necizelat etc.) mai ales de la mineriade incoace. la fel ca atunci cand spui "taran" si evident nu vrei sa sugerezi un lucrator al pamantului harnic, destept si cu bun simt, dimpotriva. Editat Decembrie 24, 2012 de Sergiu_KB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 si asa cum stii si tu, la " voi" pretul e tinut sus megaartificial ( si sa vorbim doar de piata SH ca de nou ..chiar ca e aberatie ). stiu ca putem discuta in contradictoriu tu fiind un veteran am bmw-ului, eu unul fan de japoneze si cu pareri bine definite in timp atat tehnic cat si uman, deci n-are rost Pai hai, inainte sa ne definim parerile asa de bine si sa dam verdicte ca este aberatie etc, sa vorbim in cunostinta de cauza. De exemplu noul GS costa la baza fix cat CT, ST si Explorer. Fostul era intr-adevar ABERANT de scump, fiind la baza cu cateva sute de euro mai ieftin iar cu dotarile echivalente (ABS, ASC) cu imensa suma de cca 500 mai scump. Dar hai sa vedem ce ne asteapta de exemplu la preferata ta Honda dupa cumparare si sa vedem unde sunt aberatiile. Si mi-a venit ideea sa caut preturile la accesorii dupa ce ieri vorbeam cu Ovideo care mi-a zis ca a cerut oferta de pret la CT accesorizata full (ma rog, ce inseamna full la Honda, ca nu se pune problema de tempomat, far cu LED, senozi de presiune sau ESA, astea sunt din alta era) si ca batea la 18.000 eur. Deci, iata ce urmeaza dupa pretul de baza, (preturi in euro): - set complet 3 cutii (top+sidecase): Honda 1780; BMW: Vario 1048 iar cele ADV de aluminiu 1258. (n caz ca nu se comanda set de trei, preturile individuale sunt exact duble fata de BMW Vario) - geanta interioara case: Honda 99, BMW (vario si impermeabila) 85 - proiectoare LED: Honda: inclusiv cabluri, set montaj etc 729 dar obligatoriu cu acel cadru-decor (asazis-ul cadru de rezervor) care mai costa 318. Deci peste 1000 cu totul, altfel nu le poti avea. La BMW setul de proiectoare LED cu tot cu set montaj costa numai 469; - cric central: Honda: 228, la BMW este standard inca de acum 20 ani de la 1100GS. Dar ca sa fiu corect, as echivala suma asta de exemplu cu computerul de bord si handguard care la GS sunt optionale. - manere incalzite: Honda (inclusiv set montaj etc) 341, la BMW doar 197 - alarma: la Honda 401, la BMW 209. Cu mentiunea ca la BMW, atat alarma cat si manerele incalzite sunt in lista de optiuni, nu de accesorii, si odata comandate sunt montate din fabrica, nu de un nene la ei in service la cerea clientului cum e la Honda. Asadar, nu este deloc exclus sa se mai adauge si pret de montaj pt Honda. In plus, pt manerele incalzite, toate cablajele la BMW sunt elegant integrate in ghidon, nu in halul in care se vad la Honda (am pus comentariile si pozele aferente pe topicul de Crosstourer in primavara). Asdar, la un calcul in cazul adaugarii acestor accesorii (nu am luat in calcul cricul) iese o diferenta de cca 1600eur in favoarea BMW. So... cine sunt aia aberanti cu preturile? Asdar, conform listei de preturi incluzand si alte "detalii" neincluse mai sus cum ar fi parbriz putin mai mare, priza de 12v, cricul etc CT-ul sare de 18.000. Si asta cum am zis fara "rahaturi electronice" gen ESA, RDC. Spor la trolat si batut campii in continuare "anti-bmwistilor". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) De la Mosu, apoape tot ce trebuie sa stim despre subiect, cu bune si rele: http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm Si o poza pt ca ati fost cuminti. Editat Decembrie 25, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 25, 2012 Autor Share Postat Decembrie 25, 2012 De la Mosu, apoape tot ce trebuie sa stim despre subiect, cu bune si rele: http://www.mts1200.info/bmw_r1200gs/suspension/esa.htm Si o poza pt ca ati fost cuminti. Alooooo MOSUUUUU anul asta ai fost tare RAU MI ai lasat motocicleta CHEALA sper sa fii mai prompt la anul....... inca astept cutiile....... @ khk ule ... m ai convins ... tot BMW o sa mi iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Nu s-a terminat anul. Era si culmea sa-ti iei tu altceva. Vorbim pe 28. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 O cupla din aceea albastra puteti sa-mi spuneti de unde o pot procura? Daca nu s-a rezolvat problema: De cumparat - http://www.burnsmoto.com/bmw-fuel-pump-bypass-cable.php De facut - http://www.motorcycleinfo.co.uk/index.cfm?fa=contentGeneric.nvxszdkebklxuaer&pageId=428065 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 Vlad, nu stiu de unde si cum ai luat preturile dar... iti spun povestea xt-ului meu: am cautat cateva luni gs1200,1200gs adv, ktm990, xt1200 si ct. Am dat zeci de mail-uri si am primit cateva oferte. In ordine crescatoare de pret - xt 1200, ct, ktm 990 si la distanta destul de mare gs 1200 si adv. Xt-ul era mai ieftin datorita unui amic care a cumparat doua de la un dealer si asta urma sa fie al 3-lea, asa ca am primit un pret ce nu-l puteam refuza. Prin urmare aveam de ales intre xt1200 la 10400, ct la 12100, ktm 990 la 12990(-3% la plata cash),gs1200 la 15000 si bmw r1200gs adv la 16900. Am stabilit cu toti acei dealeri randez vous si am plecat la cumparaturi fara sa stiu ce voi lua. Nu a fost prima data cand am plecat sa iau un model si am venit acasa cu altceva, respectiv am plecat sa iau bmw k1200r si am luat r1200gs. La prima vizita am mers la Honda in Monchengladbach si am plecat mai rapid decat un TGV, nu-mi place Crosstourer-ul, e urat. Urmatoare vizita la Regensburg la Yamaha, vizita care a incheiat sesiunea de cumparaturi... Superba si ma astepta s-o incalec. Din ce am "prins" am primit o reducere de 12% fiind a N-a motocicleta cumparata de la acel dealer si al 3-lea XT de amicul meu. De retinut ca nici una nu avea genti, tigai,revolvere sau bate de baseball incluse. - xt varianta de baza, ct la fel, ktm 990 adv r, bmw r1200gs si adv cu esa si manere incalzite...- toate noi cu 0 km. Pentru a evita discutile gen fara tva & co precizez ca preturile au fost pentru PF si chitanta a fost taiata de dealer pe numele meu. Dealtfel in cazul meu nemtii au facut exceptie de la regula corectitudinii si cand am ajuns la Dealer si am ajuns sa cumpar motocicleta mi-a spus ca actele vor fi gata peste cateva zile asa ca am plecat acasa cu motocicleta doar cu numere de toll,asig si chitanta... la care am asteptat acasa 25 de zile sa-mi vina actele de mi-au iesit peri albi... am zis ca am fost pacalit si am luat vreo furaciune. Vlad, am intervenit pentru ca tu promovezi BMW si ai denigrezi maxim pe ceilalti, incerci sa spui ca sunt comparabile la preturi dar ca bmw e mult mai dotat si capabil. GRESIT. Are ce-i drept mai multe dotari dar pretul, in cazul meu cu 50% mai mare, si faptul ca am avut patanii cu GS-ul si cu servisarea m-a facut sa aleg pragmatic respectiv XT1200. Alde gura casca te vor crede pe cuvant dar cineva interesat sa cumpere se va informa, va da multe mail-uri si va cere oferte la mai multi dealeri. La Yamaha si Honda am primit si preturi mari dar trebuia sa fiu prost sa aleg cel mai mare pret. In schimb BMW e batut in cuie si de negociere semnificativa nu poate fi vorba. Am avut r12gs si am xt12 si poi afirma ca gs-ul nu-i mai bun decat xt-ul. Ba mai mult, la xt am scapat de senzatia pe care o aveam cu gs -ca acum se strica, ca nu mai porneste... senzatie 'prinsa' evident din pataniile cu gs. Pentru cei care se impiedica de lipsa ledurilor, a tempomatului sa mai stiu ce alte dotari le spun ca mie nu mi-au fost strict necesare in schimb cei 5000 euro in plus au contat foarte mult. Ma scris foarte mult dar dupa cateva cani de tuica mi-a venit inspiratia Craciun Fericit !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 25, 2012 Autor Share Postat Decembrie 25, 2012 (editat) in 2007 cand am vrut sa schimb dakarul pe ktm am ajuns la 1200 gsa pe vremea aia yamaha honda triumph ducati nici nu visau la segmentul asta de piata dupa ..ceva km ... parcursi in 3 ani am prins un mom in care am putut schimba asta e in 2011 iar restul competitorilor nu se ridicau la nivelul gsa asa ca am luat unul nou...tot gsa dupa inca ..cativa km ..... parcursi april 2011- dec 2012 sincer as sta in cumpana sa fac o schimbare ma uit in stg. ma uit in dr ....7 unitati yamaha 1200 si cam 35 gs si gsa in acelasi interval de timp vandute si mi zic BA, CATi FRAIERI MULTUMITI SUNTEM ASA CA FRAIERILOR CU BMW ....UN CRACIUN FERICIT!!!!!!! Editat Decembrie 25, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 lma si tie hai ca nu tac, pe bune acum, uita-te in "vest" ,. aia sunt indoctrinati ca si microbistii nostrii . canini pana la moarte. e misto GSA-ul , n am ce zice dar .. hai ca mi esti simpatic ,. nu te supar Pai hai, inainte sa ne definim parerile asa de bine si sa dam verdicte ca este aberatie etc, sa vorbim in cunostinta de cauza. De exemplu noul GS costa la baza fix cat CT, ST si Explorer. Fostul era intr-adevar ABERANT de scump, fiind la baza cu cateva sute de euro mai ieftin iar cu dotarile echivalente (ABS, ASC) cu imensa suma de cca 500 mai scump. Dar hai sa vedem ce ne asteapta de exemplu la preferata ta Honda dupa cumparare si sa vedem unde sunt aberatiile. Si mi-a venit ideea sa caut preturile la accesorii dupa ce ieri vorbeam cu Ovideo care mi-a zis ca a cerut oferta de pret la CT accesorizata full (ma rog, ce inseamna full la Honda, ca nu se pune problema de tempomat, far cu LED, senozi de presiune sau ESA, astea sunt din alta era) si ca batea la 18.000 eur. Deci, iata ce urmeaza dupa pretul de baza, (preturi in euro): Spor la trolat si batut campii in continuare "anti-bmwistilor". Vlad, sa fie cu sanatate , se termina un an, hai sa ne bucuram de motoarele faine ( facute de aia care chair se pricepi :-) ) una peste alta e bine ca avem de unde alege, din toate clasele si marcile pana si bmw daca se straduieste poate poate scoate o modra pt mine, dar inca n a scos o traisca GTL1600 sau ce Titanic mai e pe acolo, misto mobra, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 25, 2012 Autor Share Postat Decembrie 25, 2012 lma si tie hai ca nu tac, pe bune acum, uita-te in "vest" ,. aia sunt indoctrinati ca si microbistii nostrii . canini pana la moarte. e misto GSA-ul , n am ce zice dar .. hai ca mi esti simpatic ,. nu te supar ma..gurita.... stii tu ca cifrele ....sunt totul asta e ....UNII STIU SA MINTA MAI BINE.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Decembrie 25, 2012 Share Postat Decembrie 25, 2012 hi hi hi... ma asteptam sa comenteze GRUPA MICA Mic la stat ....... oricum apreciez ca ai scris cu majuscule . . BTW nici nu stii ce mica era sa ajunga grupa in cauza ... dar stii tu cateodata " less is more". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 (editat) Vlad, am intervenit pentru ca tu promovezi BMW si ai denigrezi maxim pe ceilalti, incerci sa spui ca sunt comparabile la preturi dar ca bmw e mult mai dotat si capabil. GRESIT. Are ce-i drept mai multe dotari dar pretul, in cazul meu cu 50% mai mare, si faptul ca am avut patanii cu GS-ul si cu servisarea m-a facut sa aleg pragmatic respectiv XT1200. Gabi, tu ai dat exemple de preturi din Germania. Eu prefer sa folosesc ca reper tot preturi din Germania, din mai multe motive: - in primul rand, am constatat ca sunt foarte foarte apropiate cu preturile oficiale de la dealerii din Ro; - piata din Germania este una semnificativa, stabila si cu preturi, in mod normal, unitare la toti dealerii aceleiasi marci; in plus preturile imi par a fi intre cele mai mici la nivelul Europei, neexistand tot felul de taxe aditionale de lux, poluare etc. cum exista in unele tari; - preturile motocicletelor, optionalelor si accesoriilor sunt transparente si usor de gasit, atat in cataloage, reviste cat si pe site-urile oficiale ale producatorilor. Am specificat astea ca m-ai intrebat de unde iau eu preturile. Si daca vrei uite si site-urile pt accesorii la CT si la GS dar atentie ca la CT, scrie mic in germana ca se comanda numai cu (…) si se vad acolo niste pretrui scrise mic care trebuisec adunate: http://www.honda-crosstourer.de/zubehoer/ZubehoerCrosstourer.pdf http://www.teileineile.de/ Acum, referitor la povestea ta cu preturile, vad foarte mult subiectivism (care duce catre irelevanta): in primul rand, tu spui ca nu apreciezi multe dintre dotarile optionale si spui ca pt tine pretul a fost cel mai important criteriu. Asta nu este nici pe departe valabil pt. toata lumea. Dar cel mai important, ai dat niste exemple personalizate: - ai spus ca tu ai beneficiat de o reducere de 12% ajutat de un amic care este client fidel la dealerul respective, care a cumparat mai multe motociclete de acolo, lucru de care nu se poate bucura orice comparator normal, exact cum am si eu am reducerile mele permanente la BMW Viena; - ai spus ca motocicleta ta a costat numai 10400eur; mi-a sunat tare ciudat dar in urma unei minime cautari pe net, am inteles imediat cum a fost posibil. Imi permit sa fac o rotunjire cu 5 eur si iata pretruile reale: ST nou mdelul la zi (acum inseamna deja model 2013) costa 14000, exact cum stiam si eu, exact cum costa si modelul 2012 in catalogul aparut la inceputului anului, iar modelele ramase pe stoc din 2011/2012 costa 11800, din care scazand 12% ajungem la cel 10400 pe care i-ai dat tu. Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii. (?) Bravo tie, dar asta este iarasi ceva subiectiv. Sursa: http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx - Ai spus ca ai gasit GS-ul la 15000eur care avea ESA si manere incalzite; ei bine, fde-a lungul timpului am citit zeci de anunturi de vanzare cu GS si niciodata nu am vazut GS cu ESA fara sa aiba si pachetul Touring (in care ESA este inclus) si pachetul Safety (ABS, ASC si RDC). Deci tu ai povestit despre un GS full-option, care real avea un pret de baza de 13300eur la care s-au mai adaugat dotari de cel putin 2600eur. Pai… unde este obiectivitatea comparatiei?? Legat de pataniile tale cu fostul GS… in primul rand, eu am laudat BMW intotdeauna pt tot ce ofera, prin prisma multor facori, dar nciodata nu m-am batut cu pumnii in piept cu fiabilitatea BMW, in ciuda faptului ca in 70.000km pe BMWuri (doar ultimul fiind luat de nou) nu am avut nicio problema. Din cate stiu, problemele tale au insemnat de doua ori stricarea aceluiaisi releu (da, in dum, nasol ce-i drept) dar acel model de releu, asa cum sit u ai zis, in final a fost o problema recunoscuta de BMW si remediata. Din pacate tu deja ti-ai pierdut increderea, te pot intelege… Apoi, cand compari GS-ul cu ST nu uita ca ST este un model relative nou, aparut in 2010. GS-ul tau era fabricat parca inainte de 2007, adica neschimbat de la aparitia din 2004, iar de atunci au mai fost schimbari pe la frane, cutie, motor, suspensii. Dar sa zicem ca asta nu conteaza asa mult… Legat de “denigrare”… ce-ti veni sa-mi spui asta tocmai acum?? Ca am postat niste preturi la accesoriile Honda prin comparative cu cele de la BMW? Ce este rau sau mai bine zis este ceva subiectiv in asta? Si ai vazut macar ca nu am postat asa aiurea ci ca raspuns la o afirmatie total nefondata a altui user? Si, asa cum am zis, in urma faptului ca cineva mi-a zis ca a fost uimit de pretul final la care ajunge CT-ul; si sunt date certe, documentate, nu aruncate aiurea cum fac o gramada de terminati pe forumul asta, care habar n-au dar se arunca sa faca afirmatii. Tu de exemplu tocmai ai afirmat mai sus ca CT e urat; eu unul sunt de accord cu tine dar asta este deja o afirmatie subiectiva, nu o poti sustine cu cifre sau date concrete. Sau poate m-ai vazut “denigrand” cu alte ocazii cand am pus poze cu diverse “fineturi” de la CT sau ST? Da, am comentat de felul in care aratau firele la CT, la ST am mentionat de reglarea cu surubelnita a parbrizului, de lipsa indicatorului de treapta, de bordul si fata “neterminata” care nu-mi plac… am exagerat cu ceva? Eu am cumva un regim special si nu am voie sa emit pareri, gusturi? Crede-ma ca daca nu erau atatia mancatori de cacao care mereu sugereaza (sau spun chiar pe fata) cat de rahat sunt motocicletele BMW, cat de prosti sunt posesorii ca au dat multi bani, ca au pus botu’ la marketing etc. nu m-as fi bagat sa fac asa afirmatii, au fost doar pe post de raspuns. Excat ca si postul meu de mai sus cu preturile la optionalele CT. Daca vrei sa vezi denigrare, uita-te numai pe topicul asta si vezi zeci de posturi ale colegului tau posesor de ST, Harea, in care, desi nevand mai nimic concret de spus, nu face decat sa improaste cu cat mai mult rahat. Insa ma opresc aici… In octombrie am facut un test cu ST-ul; a fost doar o ora dar cred ca am apucat sa “gust” cate ceva, atat in ceva aglomeratie urbana, pe “judetene”, ceva dealuri, curbe si in final vreo 30km de autostrada, mers inclusiv si cu peste 200km/h. Indiferent ca subiectiv sau nu, am fost destul de dezamagit, cu atat mai mult cu cat o lauda unii. Dar, dupa cum ai vazut, nu am facut deloc caz pe tema asta. Asa cum am vazut, sunt destui care emit imediat pareri “avizate” dupa o simpla urcare pe o motocicleta la un amic sau la un salon, sau unii mai norocosi dupa un test de 15min pe DN de la Bavaria. Eu am preferat sa ma abtin in a-mi exprima parerile, tocmai ca stiam ca este cel mai probabil ca tu sau Harea, cam singurii posesori ST activi pe forum, s-o luati personal si sa creez discutii. Am mentionat la un moment dat, intr-un context, ca nu mi-a placut ca am simtit clar diferenta de temperatura intre aerul aruncat catre picioare si bineinteles ca Harea a negat imediat vehement… Hai ca si eu am scris o poveste… Sarbatori fericite si tie! Si poate ne revedem candva prin plimbarile noastre sa stam la o bere Vlad, sa fie cu sanatate , se termina un an, hai sa ne bucuram de motoarele faine ( facute de aia care chair se pricepi :-) ) A naibii e pielea aia pe tine, nici macar cu cifre in fata n-ai recunoaste cand gresesti cu preconceptiile tale... Editat Decembrie 26, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 26, 2012 Autor Share Postat Decembrie 26, 2012 sunteti nebuni in general mai cumperi un lucru ca iti si palce cum arata este acea ..dragoste la prima vedere" nu cred ca un posibil cumparator atras de unul dintre modele va opta pentru celalalt doar ca 2 -3 accesorii sunt mai ieftine mai cred ca un procent mare de influenta o au si prietenii/mediul in alegelea unui marci de ex eu unul nu mi as cumpara mercedes nici mort, bmw un singur model insa audi as cam avea de unde alege apropo nu am avut niciodata o asemenea masina si nici macar nu am condus asa ceva deci comentariile foarte exacte asupra pretului la centima sunt deplasate mai bine te uiti la : exista dealer local, unde este cel mai apropiat dealer, cat dureaza sa fac rost de piese de schimb, cate modele vandute sunt pe piata, cati oameni gasesc sa se priceapa/mecanici la modelul respectiv, cate accesorii aftermarket sunt pe piata restul sunt povesti comparatiile de genul cardanul meu e mai avansat decat cardanul tau, sau a mea consuma cu 0,3. mai putin decat a ta, sau a mea baga aer cald pe stanga, uite un dezavantaj major de care ma lovesc acum cadrul de prindere a bagajelor facut ergonomic din fabrica ma obliga sa gasesc cutii taiate pt partea stanga si asta ma face sa atarn la o biata sudura in aluminiu .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 "comentariile foarte exacte asupra pretului la centima sunt deplasate" Deplasate...?! Nicicum! eu unul mai degraba le gasesc ca fiind ARGUMENTATE si chiar binevenite! Omul si-a expus punctul de vedere in mod civilizat si - mai mult - in sprijinul celor afirmate a adus arugmente. Ca asta convine - sau nu - unora sau altora ... asta e! In cele mai multe cazuri, pe acest forum se bat campii la greu; ca atare, un astfel de raspuns nu poate fi decat apreciat! Ba mai mult, este chiar folositor celor nehotarati - se intelege, in privinta achizitiei. "mai bine te uiti la : exista dealer local, unde este cel mai apropiat dealer, cat dureaza sa fac rost de piese de schimb, cate modele vandute sunt pe piata, cati oameni gasesc sa se priceapa/mecanici la modelul respectiv, cate accesorii aftermarket sunt pe piata" Corect! Chiar vroiam sa adaug aceste aspecte ca o completare la cele spuse de Vlad. Ba mai mult, eu as mai adauga un aspect foarte important: pretul pieselor de schimb! Din cate stiu, toate produsele care nu sunt fabricate in EU, sunt supuse unor taxe vamale de 30.5%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 26, 2012 Admin Share Postat Decembrie 26, 2012 Preturile sunt asemanatoare si la la japoneze si la BMW, nu e mare deosebire. In rest, cea mai buna motocicleta este aia care o are fiecare..am un vecin care sta calare numai pe GS500 si nu si-ar lua alta, pentru altul viroaga este suprema.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Preturile sunt asemanatoare si la la japoneze si la BMW, nu e mare deosebire. In rest, cea mai buna motocicleta este aia care o are fiecare..am un vecin care sta calare numai pe GS500 si nu si-ar lua alta, pentru altul viroaga este suprema.. da problema apare cand se duce cel cu gs500 la ala cu viroaga si ii zice cat e de prost ca a dat banii aiurea pe motor. noi sa fim sanatosi! La multi ani tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 26, 2012 Autor Share Postat Decembrie 26, 2012 Preturile sunt asemanatoare si la la japoneze si la BMW, nu e mare deosebire. In rest, cea mai buna motocicleta este aia care o are fiecare..am un vecin care sta calare numai pe GS500 si nu si-ar lua alta, pentru altul viroaga este suprema.. 99% de acord dar depinde si ce vrei sa faci cu ea si unde vrei sa ajungi si cum vrei sa ajungi..... de aici incep discutiile despre .... 'scoruri' intreaba l pe vecinul cu gs500 unde a facut ultimii 10000 si compara i cu ultimii tai 10000 km....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 dar depinde si ce vrei sa faci cu ea si unde vrei sa ajungi si cum vrei sa ajungi..... de aici incep discutiile despre .... 'scoruri' Afirmatiile astea intelepte si "impaciuitoare" nu au nicio legatura cu discutia de fata. Cineva a afirmat ca BMW are preturi aberante si am incercat, prin cifre, sa arat ca in cazul unor comparatii directe, nu este asa. Poate ca motocicleta este cu max 3-500eur mai scumpa comparata strict la aceleasi dotari initiale, ceea ce mi se pare foarte departe de a numi aberant de scump. Dar de exemplu alti producatori pot fi "aberanti" cand cer aproape dublu pentru niste accesorii similare, fata de cei pe care noi ii numeam initial aberanti. Atat, simplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 26, 2012 Admin Share Postat Decembrie 26, 2012 (editat) Alde gura casca te vor crede pe cuvant dar cineva interesat sa cumpere se va informa, va da multe mail-uri si va cere oferte la mai multi dealeri. Corect, aceasta este de fapt singura certitudine reala, restul bla/bla-urilor pe care le-ai citit tin de "colinde" si de convingerea ca formezi fruncea daca bati campii toba cu fiecare prilej, asta in lipsa altei ocupatii.. Editat Decembrie 26, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Gabi, tu ai dat exemple de preturi din Germania. Eu prefer sa folosesc ca reper tot preturi din Germania, din mai multe motive: - in primul rand, am constatat ca sunt foarte foarte apropiate cu preturile oficiale de la dealerii din Ro; - piata din Germania este una semnificativa, stabila si cu preturi, in mod normal, unitare la toti dealerii aceleiasi marci; in plus preturile imi par a fi intre cele mai mici la nivelul Europei, neexistand tot felul de taxe aditionale de lux, poluare etc. cum exista in unele tari; - preturile motocicletelor, optionalelor si accesoriilor sunt transparente si usor de gasit, atat in cataloage, reviste cat si pe site-urile oficiale ale producatorilor. Am specificat astea ca m-ai intrebat de unde iau eu preturile. Si daca vrei uite si site-urile pt accesorii la CT si la GS dar atentie ca la CT, scrie mic in germana ca se comanda numai cu (…) si se vad acolo niste pretrui scrise mic care trebuisec adunate: http://www.honda-crosstourer.de/zubehoer/ZubehoerCrosstourer.pdf http://www.teileineile.de/ Acum, referitor la povestea ta cu preturile, vad foarte mult subiectivism (care duce catre irelevanta): in primul rand, tu spui ca nu apreciezi multe dintre dotarile optionale si spui ca pt tine pretul a fost cel mai important criteriu. Asta nu este nici pe departe valabil pt. toata lumea. Dar cel mai important, ai dat niste exemple personalizate: - ai spus ca tu ai beneficiat de o reducere de 12% ajutat de un amic care este client fidel la dealerul respective, care a cumparat mai multe motociclete de acolo, lucru de care nu se poate bucura orice comparator normal, exact cum am si eu am reducerile mele permanente la BMW Viena; - ai spus ca motocicleta ta a costat numai 10400eur; mi-a sunat tare ciudat dar in urma unei minime cautari pe net, am inteles imediat cum a fost posibil. Imi permit sa fac o rotunjire cu 5 eur si iata pretruile reale: ST nou mdelul la zi (acum inseamna deja model 2013) costa 14000, exact cum stiam si eu, exact cum costa si modelul 2012 in catalogul aparut la inceputului anului, iar modelele ramase pe stoc din 2011/2012 costa 11800, din care scazand 12% ajungem la cel 10400 pe care i-ai dat tu. Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii. (?) Bravo tie, dar asta este iarasi ceva subiectiv. Sursa: http://www.yamaha-motor.eu/de/products/motorcycles/adventure/xt1200z-super-tenere.aspx - Ai spus ca ai gasit GS-ul la 15000eur care avea ESA si manere incalzite; ei bine, fde-a lungul timpului am citit zeci de anunturi de vanzare cu GS si niciodata nu am vazut GS cu ESA fara sa aiba si pachetul Touring (in care ESA este inclus) si pachetul Safety (ABS, ASC si RDC). Deci tu ai povestit despre un GS full-option, care real avea un pret de baza de 13300eur la care s-au mai adaugat dotari de cel putin 2600eur. Pai… unde este obiectivitatea comparatiei?? Legat de pataniile tale cu fostul GS… in primul rand, eu am laudat BMW intotdeauna pt tot ce ofera, prin prisma multor facori, dar nciodata nu m-am batut cu pumnii in piept cu fiabilitatea BMW, in ciuda faptului ca in 70.000km pe BMWuri (doar ultimul fiind luat de nou) nu am avut nicio problema. Din cate stiu, problemele tale au insemnat de doua ori stricarea aceluiaisi releu (da, in dum, nasol ce-i drept) dar acel model de releu, asa cum sit u ai zis, in final a fost o problema recunoscuta de BMW si remediata. Din pacate tu deja ti-ai pierdut increderea, te pot intelege… Apoi, cand compari GS-ul cu ST nu uita ca ST este un model relative nou, aparut in 2010. GS-ul tau era fabricat parca inainte de 2007, adica neschimbat de la aparitia din 2004, iar de atunci au mai fost schimbari pe la frane, cutie, motor, suspensii. Dar sa zicem ca asta nu conteaza asa mult… Legat de “denigrare”… ce-ti veni sa-mi spui asta tocmai acum?? Ca am postat niste preturi la accesoriile Honda prin comparative cu cele de la BMW? Ce este rau sau mai bine zis este ceva subiectiv in asta? Si ai vazut macar ca nu am postat asa aiurea ci ca raspuns la o afirmatie total nefondata a altui user? Si, asa cum am zis, in urma faptului ca cineva mi-a zis ca a fost uimit de pretul final la care ajunge CT-ul; si sunt date certe, documentate, nu aruncate aiurea cum fac o gramada de terminati pe forumul asta, care habar n-au dar se arunca sa faca afirmatii. Tu de exemplu tocmai ai afirmat mai sus ca CT e urat; eu unul sunt de accord cu tine dar asta este deja o afirmatie subiectiva, nu o poti sustine cu cifre sau date concrete. Sau poate m-ai vazut “denigrand” cu alte ocazii cand am pus poze cu diverse “fineturi” de la CT sau ST? Da, am comentat de felul in care aratau firele la CT, la ST am mentionat de reglarea cu surubelnita a parbrizului, de lipsa indicatorului de treapta, de bordul si fata “neterminata” care nu-mi plac… am exagerat cu ceva? Eu am cumva un regim special si nu am voie sa emit pareri, gusturi? Crede-ma ca daca nu erau atatia mancatori de cacao care mereu sugereaza (sau spun chiar pe fata) cat de rahat sunt motocicletele BMW, cat de prosti sunt posesorii ca au dat multi bani, ca au pus botu’ la marketing etc. nu m-as fi bagat sa fac asa afirmatii, au fost doar pe post de raspuns. Excat ca si postul meu de mai sus cu preturile la optionalele CT. Daca vrei sa vezi denigrare, uita-te numai pe topicul asta si vezi zeci de posturi ale colegului tau posesor de ST, Harea, in care, desi nevand mai nimic concret de spus, nu face decat sa improaste cu cat mai mult rahat. Insa ma opresc aici… In octombrie am facut un test cu ST-ul; a fost doar o ora dar cred ca am apucat sa “gust” cate ceva, atat in ceva aglomeratie urbana, pe “judetene”, ceva dealuri, curbe si in final vreo 30km de autostrada, mers inclusiv si cu peste 200km/h. Indiferent ca subiectiv sau nu, am fost destul de dezamagit, cu atat mai mult cu cat o lauda unii. Dar, dupa cum ai vazut, nu am facut deloc caz pe tema asta. Asa cum am vazut, sunt destui care emit imediat pareri “avizate” dupa o simpla urcare pe o motocicleta la un amic sau la un salon, sau unii mai norocosi dupa un test de 15min pe DN de la Bavaria. Eu am preferat sa ma abtin in a-mi exprima parerile, tocmai ca stiam ca este cel mai probabil ca tu sau Harea, cam singurii posesori ST activi pe forum, s-o luati personal si sa creez discutii. Am mentionat la un moment dat, intr-un context, ca nu mi-a placut ca am simtit clar diferenta de temperatura intre aerul aruncat catre picioare si bineinteles ca Harea a negat imediat vehement… Hai ca si eu am scris o poveste… Sarbatori fericite si tie! Si poate ne revedem candva prin plimbarile noastre sa stam la o bere A naibii e pielea aia pe tine, nici macar cu cifre in fata n-ai recunoaste cand gresesti cu preconceptiile tale... in momentul in care am inceput sa impart mail-uri era inceputul anului 2012 si ofertele le-am primit aproape toate pentru 2011, inclusiv de la BMW. acum m-am uitat pe certificatul de conformitate si XT-ul meu este fabricatie 08.2011 si si este importat in 01.2012 deci nicidecum nu a stat un an pe stoc. Am mentionat la Bmw manere incalzite si ESA pentru ca abs si traction control au si celelalte modele. Nu apreciez anumite dotari, consider ca pentru acest gen de motocicleta nu-mi sunt necesare si as prefera sa nu ma fi lasat in drum decat sa aibe leduri sau rdc. Hai sa le stapanim sanatosi si sa avem ce cheltui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 acum m-am uitat pe certificatul de conformitate si XT-ul meu este fabricatie 08.2011 si si este importat in 01.2012 deci nicidecum nu a stat un an pe stoc. Hai sa le stapanim sanatosi si sa avem ce cheltui Nu am spus ca a stat pe stoc un an, am zis asta: "Inteleg ca tu ai luat o motocicleta aflata pe stoc cu un an de fabricatie altul decat cel current la data cumpararii." Adica era pe stoc, nu ai comandat-o tu; si asa cum tocmai ai confirmat, ai cumparat in 2012 o motocicleta fabricata in 2011. Nu am vrut sa zic nimic altceva dar asta face diferenta de pret fata de pretul "normal", asa cum se vede si pe site-ul lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 (editat) Daca Marica, guru BMW, dupa o ora de calarie pe Supertenere, gaseste ca defect temperatura diferita a stangului fata de dreptul, inseamna ca este perfecta. Eu nici nu aveam cum sa-mi dau seama ca nu am mers niciodata in bermude si slapi. Interesant era intradevar o parere argumentata despre diferente, dar fara textele, deacum cunoscute, cu ieftin, caracter, personalitate, etc. La momentul testului meu si al lui Ovidiu, parerile lui chiar au contat pt mine si datorita lui am "descoperit" suspensia pusa de japonezi, pe care abia apoi cu ajutorul lui Mae si a altor ktmisti am reglat-o. Saracie ar fi un bun observator fiind proprietar pe amandoua si cu mai multi km decat se pot face intr-un test. Am mai spus-o, critica argumentata la adresa motoarelor nu poate fi decat folositoare actualilor si viitorilor proprietari, si nu trebuie luata personal. Fara astfel de discutii poate eu nu aflam, ce suspensie buna, dar prost reglata am, iar viitorii cumparatori fiabilitatea slaba a unor componente BMW. Daca critic un motor nu inseamna ca am ceva cu proprietarul. Sarbatori Fericite tuturor, indiferent de fierul de sub buci ! Editat Decembrie 26, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 26, 2012 Admin Share Postat Decembrie 26, 2012 guru BMW Asta se poate considera a fi o ofensa personala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 26, 2012 Share Postat Decembrie 26, 2012 Ba din contra, o recunostere a eforturilor dezinteresate de promovare a BMW-ului in lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 26, 2012 Autor Share Postat Decembrie 26, 2012 dezinteresate ...pe dracu credeti ca, calicul de KHK. a dat vreun ban pe bmw asta nou de sub buci i au dat o baietii sa va frece pe voi la melodie ...CAT DE BUN E GSUL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.