Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

si cum arata ?

negre

» Post actualizat in 11 Jul 2015 22:50

Am glumit,dar chiar sunt negre ,arata bine,nu am poze trimit prin WatsApp.Le-am primit la motor,nu stiu cine le-a fabricat,pe ele scrie TOURATECH......dar nu cred.Suportii si sistemul de prindere este lucrat profesionist Sigur o firma acreditata BMW.,Volumul este mai mare decat originalul.......sunt bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

"Aventurierii de autostradă

Îi vezi călare pe BMW R 1200 GS, că e miezul din dodoașcă. Ăi mai excentrici își iau KTM Adventure, că GS-ul e mai „pentru moși“. Catalogul Touratech e un fel de biblie, iar cutiile de aluminiu lucesc în soare, fără urmă de zgârietură. Cea mai mare aventură este un drum în Vamă. Că are și ceva off-road, între Expirat și Stuf.

 

Oprirea se face la hotelul acela urât de pe plajă, iar apoi se strâmbă din nas în cor că-i nașpa în Vamă. Vorbesc despre ture la schi în Alpi și se uită după gagici tinere, în timp ce nevestele-i așteaptă acasă. Să facă peste 500 de km pe zi li se pare inuman, inutil, inacceptabil, iar un bicilist dedicat pedalează mai mulți km decât reușesc ei să țină gazul deschis.

 

Poartă Rukka, Schuberth C3 Pro, țin în buzunar cheile de X5 și cea mai mare aroganță e să se ridice în scărițe și să treacă printr-o baltă. Parcă sunt din ce în ce mai mulți. Glam-ul noilor motociclete adventure, mai mult niște SUV-uri grele pline de sisteme, îi cucerește iremediabil. Se uită de sus la băieții care dau ture pe bulevard în tricou și nu înțeleg că sunt doar o variantă ceva mai fandosită, cu spoială dată de contul plin de bani făcuți din speculă.

 

Nu știu voi, dar eu îi văd din ce în ce mai des. Nu-mi plac, dar e bine că există. Contribuie la piața noastră străvezie, care de-abia trece de la o zi la alta. Și mai e ceva. Dacă vrei să-ți iei o motocicletă second hand, o poți cumpăra pe-a lor liniștit. Și ea ar vrea să scape la fel de mult de ei. Ca un cal de rasă, în putere și fără vină, care, îl loc să alerge, stă priponit în grajd cu fânul în față."

 

ZISE ...CRISTIAN PREDOI .......redactor sefla PEMOTOARE.RO

 

daca l intreb repede cat costa vinieta la bulgari pentru motociclete pun pariu ca incepe sa se gandeasca in euro sau leva????

 

stai linistit redactor sef........ poti sa treci podul la ruse cu motocicleta si fara taxa de pod iar in bulgaria NU ai nevoie de vinieta

 

si cand ma gandesc ca vream sa le dau niste filmari din vama....vama' suediorvegiana" dar ma abtin ca au destule facute de ei in parcarea din spatele blocului cu motociclete luate cu juma de ora de la reprezentante

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa arata suportii,se fixeaza in patru puncte si se demonteaza foarte rapid.Pentru cazul in care nu se doreste o deplasare cu sidecase-uri,aspectul motocicletei nu este influentat de suporti.Odata cu suportii ofer si cutiile de alu,nu sunt strambe,doar utilizate.Datorita punctelor de prindere cred ca se potriveste si la GSA.Pretul dupa cum am mai spus 200 euro,tel 0744842164

post-79322-0-96272800-1436900394_thumb.jpg

post-79322-0-46756400-1436900412_thumb.jpg

post-79322-0-29185300-1436900419_thumb.jpg

post-79322-0-79716000-1436900429_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai mie de ce nu mi-a spun nimeni ca e la moda gs-ul ca imi luam si eu unu.sa baga careva la un schimb .mai pun eu diferenta minim 3000 . Ba ce hater!!!!sau vrea sa scada preturile la gs sa isi ia si el unu?toti mai glumim intre noi dar articolul asta e chiar de prost gust si total nefondat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă gândeam că o să ajungă articolul ăla şi p-aici...

Ex mea sententia, dacă nu recunoaşteţi că există şi posesori de GS de tipul celor descrişi în articol, sunteţi puţin ipocriţi şi încercaţi să ascundeţi mizeria sub covor :) Că sunt o minoritate, cel mai probabil. Dar există. Şi ştiu ce zic: ca ducatrist, fac probabil parte dintr-o comunitate stigmatizată la greu de prejudecăţi. Dar aşa cum eu pot să accept că ducatriştii ca gen sunt nişte infatuaţi care nu sunt în stare să meargă cu motoreta decât până la terasă sau la mecanic, la fel aţi putea şi voi să acceptaţi că mai sunt şi din-ăştia printre voi :)

PS: ca să nu mă înţelegeţi greşit, nu-i iau apărarea ăluia de a scris articolul; nu-l cunosc şi nu frecventez site-ul respectiv (şi n-am de gând s-o fac nici pe viitor). Sunt doar un cetăţean, p-aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare are dreptate, nu te inteleg ianachime cu postul tau.

aici unde sunt eu, sunt majoritatea

in germania, la fel.

1150-ul l-am luat la 8 ani cu 35,000km, tinut numai in garaj incalzit

chiar avea X5 si inca 4 BMW-uri in garaj

remorca, tot bmw

costum? nu se ezista rukka, e tot bmw

se merge pe autostrada 200km/ weekend

 

aici, 1200-le, a avut sub 7,700mile, in 4 ani

l-am intalnit si pe proprietar, ca aici bmw-stii cica-s prieteni si merg in grup sa nu-i atace harley-stii, fabule, de fapt din ce am vazut pana acum, harley-stii tanjesc dupa un salut de pe BMW.

mi se rupe, eu salut si scuterele

proprietarul, ma intreaba cu superioritate, cate motociclete am in garaj?

"n-am garaj, n-am nici casa"

"ah, deci esti la inceput? o sa-ti placa mobra"

"tie ti-a placut? chiar vroiam sa te intreb daca are ceva de nu te-ai dat cu ea?"

 

am un client la ford care are 11 motociclete, 9 ducatti, am vrut sa mearga prin utah

a luat avionul si si-a inchiriat acolo

altul, de la chrysler, are 6 BMW-uri

cica vrea sa mergem vreo 2 zile pana spre Chicago

i-am zis ca duminca trecuta am facut un "lap" in jurul lacului Erie de 650 mile.

bineinteles ca n-a crezut

 

stii ce e trist?

ca, astia fiind piata pricipala, astia dicteaza BMW-ului ce specificatie de motocicleta sa scoata

o sa fie cam cum a fost si cu porsche masina de racing, transformata in SUV pentru cei cu bani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mare are dreptate, nu te inteleg ianachime cu postul tau.

aici unde sunt eu, sunt majoritatea

in germania, la fel.

1150-ul l-am luat la 8 ani cu 35,000km, tinut numai in garaj incalzit

chiar avea X5 si inca 4 BMW-uri in garaj

remorca, tot bmw

costum? nu se ezista rukka, e tot bmw

se merge pe autostrada 200km/ weekend

 

aici, 1200-le, a avut sub 7,700mile, in 4 ani

l-am intalnit si pe proprietar, ca aici bmw-stii cica-s prieteni si merg in grup sa nu-i atace harley-stii, fabule, de fapt din ce am vazut pana acum, harley-stii tanjesc dupa un salut de pe BMW.

mi se rupe, eu salut si scuterele

proprietarul, ma intreaba cu superioritate, cate motociclete am in garaj?

"n-am garaj, n-am nici casa"

"ah, deci esti la inceput? o sa-ti placa mobra"

"tie ti-a placut? chiar vroiam sa te intreb daca are ceva de nu te-ai dat cu ea?"

 

am un client la ford care are 11 motociclete, 9 ducatti, am vrut sa mearga prin utah

a luat avionul si si-a inchiriat acolo

altul, de la chrysler, are 6 BMW-uri

cica vrea sa mergem vreo 2 zile pana spre Chicago

i-am zis ca duminca trecuta am facut un "lap" in jurul lacului Erie de 650 mile.

bineinteles ca n-a crezut

 

stii ce e trist?

ca, astia fiind piata pricipala, astia dicteaza BMW-ului ce specificatie de motocicleta sa scoata

o sa fie cam cum a fost si cu porsche masina de racing, transformata in SUV pentru cei cu bani

redactorul sef " manca poponeata la motociclistii romani....

la aia vestici il...pupa!!!

 

ce funny......

pe straini ii pupa in fund chiar daca au gs.....

 

"Cei mai mulți dintre motocicliștii pe care-i vezi în Alpi sunt la fel. Au GS-uri, valsează pe fiecare viraj, atacă fiecare ac de păr cu precizie. Mai vezi și băieți cu vitezane, îmbrăcați în combinezoane, care duc motoarele cu patru cilindri în linie în limitele superioare și zboară la 3.000 de m altitudine. Mai vezi alți băieți cu cruisere mari care țin un ritm pe care l-ar invidia orice racer de Dorobanți de la noi. În general, vezi motocicliști care știu să se dea. Și o fac foarte-foarte bine.

 

Frânează când trebuie, se apleacă relaxat și precis, ies din viraj elegant și admiră peisajul în linia dreaptă. Pe la noi, obiceiul e altul: urlă vitezana de zici că-i crapă motorul în linie dreaptă, urmează apoi o frânare puternică și un viraj abordat cu viteza unei biciclete. Apoi, iar full gas, că avem cu ce.

 

Știu, ăia-s nemți cu bani care-și permit motoare noi și au bani de benzină. Dar nu e doar atât. Au bani, își permit motoare și știu ce se face cu ele. Dacă tot vrem să facem schimbări, n-ar fi mai simplu să începem cu asta?"

 

 

ar fi mai simplu sa avem "o media" de calitate............ asta nu costa NIMIC !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he he he, m-am prins acum...

cred ca gasesti mai multi motociclisti prin Romania decat gasesti la besinosii astia cu bani.


» Post actualizat in 15 Jul 2015 00:05

Ai ca m-am enervat acuma... ti-ar prostu-al dracu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tipic Romanesc. i-l intereseaza pe ''nimeni'' ce face celalalt cu bani lui si cu viata lui. e frustrat de capra si iarba vecinului. Ce oameni? in loc sa ne bucuram impreuna de viata, ne-o tragen uni altora cu articiole de rahat. Azi orce idiot scrie articole pe net ca poate-l baga cineva in seama. pacat ca-mi pierd timpul sa scriu despre nimeni, in loc sa ma dau peste tot cu frumosul meu GS. cine are GS stie de ce l-a luat si ce poate, eu nu vad cum si de ce sa te dai schmeker in varfu muntelui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca talent are..

mosule ... ceva drumuri frumoase pe acolo la tine???

da niste poze ca "REDACTORI SEFI" de parcare' si miloaga pe la reprezentante suntem satui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tsu,

 

am fost in jurul lacului Erie pentru teste, dar plictisitor de moare lumea

1,050km

In august imi las mandra si plec spre nord o saptamana in nord, Quebec, la Hodson Bay, oceanul arctic: Bay James route, poate si trans-taiga, acolo sa vedem cum fac cu benzina ca e rara...

 

la anu imi planific alaska, sa traim

am gasit cateva soselute mai inclinate de unde ma uit eu la ele, dar in rest...

 

pe autostrada e periculos sa depasesti 15 mile

am incercat pe drumuri secundare si am avut noroc cu carul.

era un caraliu la pescuit si eu aveam 110 intr-o zona cu 55 cu mandra-n spate

a ridicat mana sa ma opreasca. aia cred ca ar fi insemnat sfarsitul vietii, apoi mi-a facut dojenitor din deget. o fi fost si el biker, naiba sa-l ia

sa ma fi vazut dupa aia cum mergeam

 

aici daca ramai fara permis e crima. nu-ti permiti, nici taxiuri nu sunt

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stii ce e trist?

ca, astia fiind piata pricipala, astia dicteaza BMW-ului ce specificatie de motocicleta sa scoata

 

Generalizezi prea mult; dupa parerea mea, statistic vorbind, cel putin lumea pe care o cunosc eu in Ro si At (multi cu 12GS) nu e nici pe departe cea din exemplele tale. N-am niciun dubiu ca exista si destui din cei descrisi de tine si e normal ca sunt oameni multi care au motocicleta ca unul ditre hobby-uri (si nu poate cel mai important pt ei), care efectiv nu au timp si care se multumesc cu 200km. Dar de aici pana la a incerca macar sa faci profilul posesorului de GS in felul asta e cale tare lunga.

Chiar si eu intr-o zi frumoasa stau sa ma gandesc ce prefer: sa ma dau cu moto, sa fac o gramada de km pe bicicleta cu prietenii, sa urc putin pe munte, sa ma duc sa zac la o piscina... si tot asa. Nu motocicleta este singura placere in viata. Dar o am pentru atunci cand am chef sa ma dau cu ea.

 

Nu am inteles faza cu ce dicteaza "astia" BMW-ului... cu GS-ul urc si pe drumuri pietruite la un refugiu la munte, ma dau pe curbe, alerg cu 200+ pe autostrada... ce ar trebui sa mai faca? Da, au pus multe optiuni, dar personal mi se par toate atractive, fie ca sunt pt confort, siguranta sau doar placere. Dar si astea nu te obliga nimeni sa le iei pe toate. E alegerea ta.

» Post actualizat in 15 Jul 2015 12:56

o sa fie cam cum a fost si cu porsche masina de racing, transformata in SUV pentru cei cu bani

 

Total gresit: 911 exista in continuare ca si Carrera, S, Turbo, Turbo S, GT3 chiar si tot asa. Ai coupe, targa, cabrio, cu sau fara tractiune integrala... ai o mie de variante din care sa alegi. Toate (super) sportive. Nu mai zic de seria Cayman/Boxster si alea in mai multe variante. Deci, ce s-a "transformat"?? Si astea nu sunt oricum pentru cei cu (multi!) bani??

 

Faptul ca exista cerere mare pentru suv-uri nu mi se pare nimic aiurea; pe langa impresii si show-off sunt si ratiunile de confort si mai ales cele practice. Era normal ca si Porsche sa profite de segmentul asta si vanzarile dovedesc ca nu s-au inselat deloc.

» Post actualizat in 15 Jul 2015 13:04

Ex mea sententia, dacă nu recunoaşteţi că există şi posesori de GS de tipul celor descrişi în articol, sunteţi puţin ipocriţi şi încercaţi să ascundeţi mizeria sub covor

... aţi putea şi voi să acceptaţi că mai sunt şi din-ăştia printre voi

 

Eu din multi posesori de GS pe care-i cunosc, as spune ca din contra, nu cunosc vreunul care sa se incadreze in tiparul respectiv. Dar nu neg ca ar exista asa ceva. Insa nu am inteles, care a fost ideea cu "aventurierii de sosea"? Adica de ce tocmai astia il seaca si nu, de exemplu, harleistii sau vitezistii care isi iau niste motociclete pe care te chinui in tot felul de pozitii, simti in spate dureri la orice denivelare (mai ales pe drumurile din Ro) si cu care se plimba tot la fel de putin (ca la aia ma refer) si le pastreaza la fel de impecabile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in 2011 cand cautam motocicleta, din 10, 6 GS-uri aveau mai putin de 5,000km/an

in 2015 din 6, 4 aveau sub 3,000Mi / an

 

acum,e treaba lor cati km face fiecare, chiar imi convine faptul ca fiind multi pantofari, gasesti motociclete noi nerulate la preturi acceptabile, dar de profilul general se leaga si constructorul.

de ce mai e nevoie la reputatia pe care o are sa mai construiasca un tanc cand o balerina e suficient?

 

cum iti explici ca rulmentul spate la un GSA se sparge la 37,000km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu din multi posesori de GS pe care-i cunosc, as spune ca din contra, nu cunosc vreunul care sa se incadreze in tiparul respectiv. Dar nu neg ca ar exista asa ceva.

 

Personal am văzut câteva specimene. De-asta spun că nu se poate nega faptul că există.

 

Insa nu am inteles, care a fost ideea cu "aventurierii de sosea"? Adica de ce tocmai astia il seaca si nu, de exemplu, harleistii sau vitezistii care isi iau niste motociclete pe care te chinui in tot felul de pozitii, simti in spate dureri la orice denivelare (mai ales pe drumurile din Ro) si cu care se plimba tot la fel de putin (ca la aia ma refer) si le pastreaza la fel de impecabile...

 

Pentru că ura către cei pe care i-ai menționat există deja de ceva timp și a fost discutată și răs-discutată de multe ori. Pe scurt, e un subiect răsuflat: un articol despre așa ceva nu ar fi avut niciun fel de impact. Această categorie (a GS-iștilor în general) este ceva relativ nouă la noi. Doar anumiți motocicliști erau atrași de gama asta de motociclete, iar dintre cei care și-au dorit așa ceva, puțini și-au permis-o de-a lungul timpului. Pe măsură ce piața moto se dezvoltă iar nișa adventure-touring și adventure sport câștigă teren, și modelele astea devin mai curente, mai vizibile și evident mai vândute. Motiv pentru care apar și triști precum cei descriși în articol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Personal am văzut câteva specimene. De-asta spun că nu se poate nega faptul că există.

 

 

 

Pentru că ura către cei pe care i-ai menționat există deja de ceva timp și a fost discutată și răs-discutată de multe ori. Pe scurt, e un subiect răsuflat: un articol despre așa ceva nu ar fi avut niciun fel de impact. Această categorie (a GS-iștilor în general) este ceva relativ nouă la noi. Doar anumiți motocicliști erau atrași de gama asta de motociclete, iar dintre cei care și-au dorit așa ceva, puțini și-au permis-o de-a lungul timpului. Pe măsură ce piața moto se dezvoltă iar nișa adventure-touring și adventure sport câștigă teren, și modelele astea devin mai curente, mai vizibile și evident mai vândute. Motiv pentru care apar și triști precum cei descriși în articol.

Incep prin a specifica faptul ca sunt un amarastean cu o capra, vai steaua ei, pt ca nici macar ducatrist nu imi permit sa fiu, desi tanjesc dupa o multistrada.

In fine, intamplarea face sa stiu cativa gs-isti. Chiar ma iau cu ei si in ture scurte(pana in 1000km). In alea lungi nu ma bag, ca nu vreau sa risc.

Articolul in cauza e usor exagerat dar nu eronat. Greseala autorului e legata de omisiunea statisticilor.... Nu a precizat ca e vorba doar de o parte dintre mirobolantii posesori de GS si anume de cei care intr-adevar au GS doar pt ca e BMW si ...pot sa si-l permita sau de aia care isi iau GS ca sa arate lumii ca ei sunt motociclisti de top si se dau cu motorul pe unde vrea maciuca lor, iar ailalti cu motorete sunt copii, din spatele blocului.

Eu nu mi-am luat GS doar pentru ca e un pic mai scump decat vreau sa dau pe o motocicleta si... pt ca arata ca o MotoGuzzi cu tatele lasate. In rest, tot respectul pentru capabilitatile acestei motociclete!

M-a distrat reactia celor de pe-aici. Cei care au GS pt ca isi permit si vor o mobra cu care sa faca multi km, fara probleme si fara sa se laude cu asta, nu au reactionat in mod deosebit fata de articol. Ailalti, cu fitze si creier de becali, au sarit ca arsi, cu replici usturatoare. (S-or fi regasit in descriere si nici macar nu au fost nominalizati?)

 

Inca o data, ma scuzati! Sunt acel sclav negru, scapat pe plantatia albilor bogati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare exista si alte branduri care pun motoare boxer pe motociclete ? La mine asta a fost motivul pt care mi-am luat bmw .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep prin a specifica faptul ca sunt un amarastean cu o capra, vai steaua ei, pt ca nici macar ducatrist nu imi permit sa fiu, desi tanjesc dupa o multistrada.

In fine, intamplarea face sa stiu cativa gs-isti. Chiar ma iau cu ei si in ture scurte(pana in 1000km). In alea lungi nu ma bag, ca nu vreau sa risc.

Articolul in cauza e usor exagerat dar nu eronat. Greseala autorului e legata de omisiunea statisticilor.... Nu a precizat ca e vorba doar de o parte dintre mirobolantii posesori de GS si anume de cei care intr-adevar au GS doar pt ca e BMW si ...pot sa si-l permita sau de aia care isi iau GS ca sa arate lumii ca ei sunt motociclisti de top si se dau cu motorul pe unde vrea maciuca lor, iar ailalti cu motorete sunt copii, din spatele blocului.

Eu nu mi-am luat GS doar pentru ca e un pic mai scump decat vreau sa dau pe o motocicleta si... pt ca arata ca o MotoGuzzi cu tatele lasate. In rest, tot respectul pentru capabilitatile acestei motociclete!

M-a distrat reactia celor de pe-aici. Cei care au GS pt ca isi permit si vor o mobra cu care sa faca multi km, fara probleme si fara sa se laude cu asta, nu au reactionat in mod deosebit fata de articol. Ailalti, cu fitze si creier de becali, au sarit ca arsi, cu replici usturatoare. (S-or fi regasit in descriere si nici macar nu au fost nominalizati?)

 

Inca o data, ma scuzati! Sunt acel sclav negru, scapat pe plantatia albilor bogati!

 

 

Asta mi-a sarit si mie in ochi, nu am gasit nimic exagerant

Mi-a deschis insa ianachimu ochii ca ziaristul se refera la piata din Romania.

Eu, in Romania am vazut o pondere mai mare plimbandu-se cu GSu decat aici

Cred ca in Romania gasim mai multi nemancati d-astia ca tine care abia asteapta un prilej sa se dea decat sa lustruiasca geseul.

 

Supararea mea nu vine din invidie, chiar ca mi se rupe cu ce merge fiecare, ci, din faptul ca, cu cat mai multi folosesc geseul sa mearga la teatru, cu atat mai multe surprize o sa aiba la drum unu care-l cumpara sa isi ia lumea-n cap.

Nu e o chestie romaneasca nici pe departe.

Chiar acum lucrez printre altele la trucks-uri Heavy Duty, la gradul de confort, sa le faca suspensia cat mai lina, sa se elimine zgomotele interioare si vibratiile in caroserie, partzurile de la burdufurile de amortizoare, sa le faca confort "Lexus".

Asta e trendul pietii.

Iar pentru cine vrea sa cumpere un truck sa-l foloseasca iarna in Alaska la sonda.. o sa-i pice si, i se va inlocui cu un subansamblu Heavy Duty, DACA se intampla ca solutia de "friptura" sa-i cada in garantie.

Daca e dincolo de garantie i se da alternativa pe care o va alege el,

Solutia "Lebada" sau "Kodiak", la diferenta mare de pret

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...