ovideo Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 Multumesc tuturor! Sa avem cu toti o vara frumoasa si calatorii fara incidente! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 15, 2010 Share Postat Mai 15, 2010 Uleiuri si uleiuri... Nu stiu ce ganditi voi dar eu nu ma impac deloc cu gandul ca zeama aia minerala 20W50, Castrol, de la BMW tine fara probleme 10 000 km. Personal il schimb la 5000, dar dupa cateva schimburi am constatat ca isi pierde calitatile dupa vreo 3000. Cum imi dau seama ca uleiul nu mai e ok: La pornirea la rece motorul e mai zgolotos, se incinge si incepe si tzacane, in Buc se incinge tare, nu ajunge pe rosu dar e la limita. Am incercat o varianta de la motul 20w50, nu mi-a placut, mai scump, prea laudat, iar cand motoul se incingea se comporta la fel, in plus il papa mai repede. Al meu papa cam 100g la mie, rezonabil, in cazul motul consumul crestea cu 50g poate 100g Acum vreo 3 zile m-a vizitat un bun prieten care a fost vreme de multi ani director pe la mai multe service-uri renumite din Buc., culminand cu Porche. Omu' a plecat de jos asa ca e competent in ale motoarelor. Mi-a propus un Castrol EDGE 10w60 ca fiind uleiul folosti pentru motoare stresate puternic si in regimuri de functionare la temperaturi ridicate. Dupa specificatii acest ulei pare cel mai generos ca plaja de temperaturi, asa ca am luat decizia sa fac schimbul. Ce sper sa obtin, o ungere superioare cand merg prin rahatul asta de Buc., sa ma incadrez in limita de papat max 150g la mie, un schimb de ulei la 10 000 km, odata cu reglatul tachetilor si sincronizarea de rigoare. O sa va tin la curent dupa fiecare mie de km. Alta problema ar fi un filtru de aer K&N, merita, ii face bine? ca esapament am tobe standard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 ptu cine stii limba italiana: www.gsriders.org si forum si niste videoo de lucrarii foarte interesanti. baiet de nota 10 si cu multa esperienza. pofta max Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Uleiuri si uleiuri... Depinde mult,foarte mult de clima. Eu am schimbat pe putin 5 feluri de uleiuri pana sa ajung la concluzia ca orice 20W50 e cel mai potrivit pentru mine. Am pus 10W40 Shell,Castrol,Elf. 15W40 Shell, Castrol, Elf, Yamaha. Apoi 20W50 diferite marci,asta ultimul mi s-a parut excelent. Supapele se aud ca o masina de cusut nu ticaituri puternice,adaug cam 100 ml la 1-1500 km. Filtrul K&N dpdv al pretului nu merita,performanta da. Insa sincer,1-2 CP (daca sunt atatia) nu i-as simti. Am avut K&N pe 1200C si intr-adevar,avea ceva grunt insa pe mobra aia aveam doar 60 de cai,normal ca mi s-a parut o imbunatatire. In plus, cu K&N bagi mai mult aer in manifold deci ardere mai intensa -> uzura in timp un pic mai accentuata (vorbesc de sute de mii de km, boxerele au tolerante mult mai mari decat cele inline). On a plus note : you get a K&N filter sticker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Ieri am dat o fuga pana la BMw Pipera la invitatia unui prieten. GS-ul ne-a vrajit pe toti, indiferent ca avem acasa SS, enduro sau Sport-touring. Se inclina superb, franeaza exceptional iar greutatea nu e deloc atat de mare pe cat pare din exterior. Totusi, oricat de terapeutica (expresia unui prieten) ar fi plimbarea pe Gs, ne-a indepartat electronica in exces. Desi e f utila, odata trecut termenul de garantie toate minunile alea deloc de neglijat pot da nastere la 1000 de bube. Concluzia noastra a fost ca Gs-ul nu este pt noi(inca), ca sa ai un GS in stare decenta trebuie sa fii pe langa matur emotional si matur financiar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 In legatura cu uleiurile, din ceea ce stiu eu, cifra mica indica temperatura (exterioara) minima de la care uleiul poate fi folosit fara probleme (aici foarte importanta fiind pornirea la rece), iar cifra mare indica temperatura maxima pana la care uleiul isi pastreaza proprietatile de ungere. Daca ceea ce spun e corect, se poate trage concluzia ca un ulei foarte bun trebuie sa aiba ca indicativ cifra mica cat mai mica iar cea mare cat mai mare, astfel plaja de temperaturi in care poate fi folosita motocicleta este cat mai mare. Personal, consider ca propunerea lui Barbarossa cu uleiul 10w60 trebuie luata in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 Gresit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 In legatura cu uleiurile, din ceea ce stiu eu, cifra mica indica temperatura (exterioara) minima de la care uleiul poate fi folosit fara probleme (aici foarte importanta fiind pornirea la rece), iar cifra mare indica temperatura maxima pana la care uleiul isi pastreaza proprietatile de ungere.Daca ceea ce spun e corect, se poate trage concluzia ca un ulei foarte bun trebuie sa aiba ca indicativ cifra mica cat mai mica iar cea mare cat mai mare, astfel plaja de temperaturi in care poate fi folosita motocicleta este cat mai mare. Personal, consider ca propunerea lui Barbarossa cu uleiul 10w60 trebuie luata in seama. Error. In cazul uleiurilor multigrad (Xw-Y), X este vascozitatea la 0 grade (parca; oricum temp joasa) iar Y este vscozitatea la 100 grade. Protectia motorului e data de vascozitate: cu cat uleiul e mai gros (vascozitate MARE) cu atat pelicula de ulei e mai rezistenta, se rupe mai greu si protejaza mai bine. La rece, e de preferat o vascozitate mai mica pentru a usura pornirea motorului si a evita suprasolicitarea electromotorului. La cald, e preferabila o vascozitate mare ca sa nu se rupa pelicula de ulei si sa se uzeze piesele de pe acolo. 10w-60 este foarte subtire la rece si foarte gros la temp inalte. Daca bavarezu a zis ca merge si asa ceva in cartea lui tehnica, baga cu incredere. Altfel lasa-l pentru austriecii cu portocalele lor dubioase, ca ei sunt singurii care recomanda asa ceva. Si inca o chestie: cu cat raportul dintre cei doi indici e mai mare, cu atat uleiul respectiv e mai putin stabil in timp si la uzura. In fine, daca va bagati la prostii din astea la boxerele voastre, macar verificati sa fie respectate standardele din cartea tehnica precum si vascozitatea mentionata acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 16, 2010 Share Postat Mai 16, 2010 eu unul m-am gindit sa o vind sau sa o schimb; detalii aici: /index.php?showtopic=525667 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Cand ai probleme cu bagajele ... iti iei remorca (ultima) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 eu unul m-am gindit sa o vind sau sa o schimb; detalii aici: /index.php?showtopic=525667 Nu puteai sa pui anuntul acum o luna. Pt mine-i prea tarziu. Vanzare buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Error. In cazul uleiurilor multigrad (Xw-Y), X este vascozitatea la 0 grade (parca; oricum temp joasa) iar Y este vscozitatea la 100 grade. Protectia motorului e data de vascozitate: cu cat uleiul e mai gros (vascozitate MARE) cu atat pelicula de ulei e mai rezistenta, se rupe mai greu si protejaza mai bine. La rece, e de preferat o vascozitate mai mica pentru a usura pornirea motorului si a evita suprasolicitarea electromotorului. La cald, e preferabila o vascozitate mare ca sa nu se rupa pelicula de ulei si sa se uzeze piesele de pe acolo. Pai si eu ce-am zis, bre? Apropo, tu ce ulei vrei sa bagi in noua bestie? Si legat de asta, S-O STAPANESTI SANATOS! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 (editat) Pai si eu ce-am zis, bre? Apropo, tu ce ulei vrei sa bagi in noua bestie? Si legat de asta, S-O STAPANESTI SANATOS! Multam 20w-50 mineral Pe tema asta de vineri (sper!), pe celalalt topic de boxere Nu e bun 10w-60 pentru ca e prea subtire la rece (il papa repede la porniri dese = oras) si are prea mare raportul intre valori => se duce usor. Merita incercat macar o data, insa nu ma astept la un rezultat foarte bun. Oricum bavarezu nu recomanda utilizarea utilajului la temp la care ar fi nevoie de mai putin de 20w. Editat Mai 17, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 17, 2010 Share Postat Mai 17, 2010 Marti a fost ziua cea mare! Am adus motorul,e super! Exact ceea ce am visat! am facut deja 650km. Nu ma mai pot da jos de pe el! Salut Ovidiu! Sa-l stapanesti sanatos! asa cum ti l-ai dorit, cu spite Un crashbar, ceva protectii la cilindri? A picat numai bine inainte de excursia in Alpi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Nu puteai sa pui anuntul acum o luna. Pt mine-i prea tarziu. Vanzare buna. Pai nu plangeai tu ca GS-ul e cah? Lasa, fii cobaiul nostru si al japonezilor la ST10. Eu unul abia astept primele tale carcoteli la adresa SuperTenereului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Salut Ovidiu! Sa-l stapanesti sanatos! asa cum ti l-ai dorit, cu spite Un crashbar, ceva protectii la cilindri? A picat numai bine inainte de excursia in Alpi Salut Vlad! Multumesc mult! Or sa vina si protectiile.Problema ca la noi sunt 8-9 grade ziua si 3-4 grade noaptea,ploua intruna de aproape o saptamana.Maine e o saptamana de cand nu m-am suit pe el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 18, 2010 Autor Share Postat Mai 18, 2010 Multam 20w-50 mineral Pe tema asta de vineri (sper!), pe celalalt topic de boxere Nu e bun 10w-60 pentru ca e prea subtire la rece (il papa repede la porniri dese = oras) si are prea mare raportul intre valori => se duce usor. Merita incercat macar o data, insa nu ma astept la un rezultat foarte bun. Oricum bavarezu nu recomanda utilizarea utilajului la temp la care ar fi nevoie de mai putin de 20w. asa am auzit si eu nemtii nu pleca cu motoarele decat cand afara sunt minim 20 C sub limita asta beau bere si se pisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Se pare ca BMW va rechema in service cca. 122.000 de motociclete la nivel mondial (din care 23801 in Germania) pentru posibile probleme de etanseitate la conductele de frana. Este vorba de urmatoarele modele: R1200 GS/GSA/RT/R/ST si K1200GT produse intre august 2006 si mai 2009. sursa: http://www.motorradonline.de/de/motorraede...k/305587?seite= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 Se pare ca BMW va rechema in service cca. 122.000 de motociclete la nivel mondial (din care 23801 in Germania) pentru posibile probleme de etanseitate la conductele de frana.Este vorba de urmatoarele modele: R1200 GS/GSA/RT/R/ST si K1200GT produse intre august 2006 si mai 2009. sursa: http://www.motorradonline.de/de/motorraede...k/305587?seite= Confirm! Mie mi le-au schimbat saptamina trecuta - cind am facut revizia de 10.000km - desi nu am avut nici o problema cu frinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 si eu am primit astazi scrisoarea de rechemare in service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
massi Postat Mai 18, 2010 Share Postat Mai 18, 2010 si eu am primit astazi scrisoarea de rechemare in service. ce fel de scrisoarea ai primit ? pentru ce fel de rechemare ? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 pentru ceea ce zice khk ceva mai sus: probleme la sistemul de franare, mai precis o conducta care trebuie inlocuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 19, 2010 Share Postat Mai 19, 2010 Am gasit treaba asta pe advrider, mie mi se pare interesanta Sau daca vreti sa va faceti voi cutii pe 1200 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 ref la uleiuri... indicativele respective sunt destul de discutabile, oricum de remarcat la 10W60 la rece e mai bun, adica pana motorul atinge temperatura normala de functionare (cand se deschide termostatul la ulei) mai stabil la temperaturi inalte 60 respectiv fata de 50, de fapt si pe bidon scrie ca este recomadat pentru motoare care lucreaza in stres termic accentuat, ceea ce m-a facut sa-l aleg pentru mobra mea cand merge in rahatul asta de buc. fiind sintetic isi pastreaza calitatile mai bine in timp,si km as vrea sa-l duc la 10 000 km alegerea acestui ulei a venit dupa ce am consultat advrider si alte forumuri cu impatiti in ale bmw-urilor boxer am aproape 1000 km cu el si pt moment e ok, dar asta nu inseamna nimic, concluzia va fi la 5000 cand voi trece din nou pe 20w50 sau continui pe 10w60 uleiul la noi e si agent de racire, aici e interesant de aflat cum se comporta noul castrol. alta modificare adusa de mine la motor au fost bujiile pe iridiun de la denso, cumparate cu aproape 100 euro setul au fost bani aruncati. motorul merge bine dar nu mai bine ca inainte. la consum sunt in plaja normala. cu filtru k&N ma abtin momentan. joi am fost la bavaria sa-mi completeze lichid de fr la centrala abs. cat am stat pe acolo am facut un drivetest cu noul gs, respectiv cel cu 2 axe cu came. are 110 cai, dar nu asta conteaza pt ca nu sunt vitezoman. ce m-a impresionat a fost cuplul motor de jos, iti rupe mainile. nu mai porneste ca un tractoras ci se infige pur si simplu din prima. in rest ca tinuta de drum nu am gasit nici o diferenta fata de al meu (2004). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Xomin Postat Mai 31, 2010 Share Postat Mai 31, 2010 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.