Sari la conținut

BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->


Postări Recomandate

Cine latra la litere... nu are prezent, nu a trait istoria... si poate doar sa... o deformeze!

Este ca si cand ai judeca un brand, o viata de om sau un sentiment nobil indelungat...

numai dupa gadgeturi elegante si mileuri baroce...

Indivizi plasati la acelasi nivel cu posesorul si comentatorul unor cartoons dragute

sau filme pline cu imagini din lupte crunte sau raliuri dure...

...Sau a compara originalitatea tehnicii si a designului moto... dupa ciocul-cioacele unei Suzi...

fara sa stiii sau sa incercii sa afli... ce a realizat Hans Muth in domeniul moto la viata lui.

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 12,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

..Sau a compara originalitatea tehnicii si a designului moto... dupa ciocul-cioacele unei Suzi...

fara sa stiii sau sa incercii sa afli... ce a realizat Hans Muth in domeniul moto la viata lui.

 

Deci am dat "Hans Muth" pe Google caci nu stiu cine-i si supriza, japoneza Suzi:

 

Primul link:

http://www.bikeexif.com/suzuki-bandit

rimul clip:

 

BMW deci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai asta este miezul din dodoasca:

Desenul Suzuki Katana, prima realizare notabila "japoneza"...

si bavarezul de referinta BMW R65LS

sunt pe viata in portofoliul istoriei arhitecturii moto mondiale.

prin germanul Hans Muth.

BMW deci.


» Post actualizat in 01 Aug 2015 15:17

Daca nu sunt prea indiscret:

Tu ce ai realizat cu BMW R1200GS ?!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aaaa, d-aia sunt BMW-urile asa urate.... ca au avut designeri nemti. Trebuiau sa se limiteze la partea mecanica. Pt design aduceau si ei italieni sau pe orcine altcineva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

S-a mai lovit cineva de problema inlocuirii becului de pozitie de pe fata la un GS 1200 2007? Ca ma tot chinuiesc sa-mi bag mana printre matele de acolo si nu reusesc.

 

Intrebarea e daca trebuie demontat tot farul sau merge si cu el pe moto?

 

Si a doua intrebare e legata de denumirea lui. Nu am gasit pe nicaieri ce specificatii ar avea, doar ca e de 5 W. E ca cel normal de pozitie de la masina sau de la alte moto?

 

In bord da eroare LampF.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Urâțenia este întotdeauna în mintea privitorului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acuma am vazut ca moderatorul a stres postul meu.

Domnilor moderatori daca intra un fan Real Madrid la pub ul celor de la Bracelona si arunca cateva lozinci proprietarul barului nu da afara pe suporterii Barcelona care nu accepta aceasta. Stiti cum zic. Am incercat sa fiu subtil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu am asta si merge foarte bine, dupa parerea mea nu trebuie sa lipseasca din trusa de scule la un drum mai lung.

 

http://www.brake-magazine.com/rated-gs-911-diagnostics-unit/

 

O recomand calduros, daca nu vreti sa o cumparati pot sa o inchiriez la cerere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Eu am asta si merge foarte bine, dupa parerea mea nu trebuie sa lipseasca din trusa de scule la un drum mai lung.

 

http://www.brake-magazine.com/rated-gs-911-diagnostics-unit/

 

O recomand calduros, daca nu vreti sa o cumparati pot sa o inchiriez la cerere.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desprafuind topicul: prima baterie m-a tinut 1 an si 8 luni, iar a doua (tot BMW) a dat usoare semne de ezitare dupa 1 an si jumatate. Asa ca am trecut la Odyssey - tot AGM, dar cu caracteristici (pe hartie) net superioare, iar costul aproape cat cel de la AB (100 de lei in plus). Este mai mare decat originalul, insa intra dupa adaptari. M-am folosit de intructiunile http://advrider.com/index.php?threads/r1200gs-odyssey-battery-install-pictorial.320214/ cu diferenta ca am taiat complet aripioarele laterale. Respectand intocmai tutorialul, e treaba de jumatate de ora, cu tot cu scarpinat in crestet. M-am incapatanat sa rutez firele pe langa baterie, insa dupa 2 ore de bricolaj fara scule adecvate (e preferabila utilizarea unei menghine si a unui bomfaier, in locul taierii cu o panza, tinand piesa in mana :crack: ), am renuntat, pentru ca nu mai intra usor saua pe pozitia low.

Sunt curios cat/cum o sa tina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

am odyssey de 5 ani, pe un 1150 gs adventure. anu asta a dat semne de oboseala in concediu. dar am montat gps si l-am cam uitat pornit (conectat direct la baterie) :))

oricum, odata reintors acasa a functionat fara probleme. pe advrider, baietii zic ca ar trebui sa tina intre 7 si 12 ani. sa vedem...

» Post actualizat in 10 Aug 2015 13:18

acuma vad ca voi la 1200 aveti PC535. eu am PC680.

 

The Odyssey PC535 is built to military grade specs and has a life expectancy of 6-12 years with correct charge and maintenance.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seamă, chiar dacă nu am boxer.

 

Am incă bateria OEM din 2008 pe mobră. Anul trecut in primăvară, inainte de o tură lungă, am vrut să o schimb, dar pt ca nu am găsit ce vroiam, am păstrat-o. Să vedem cât mai tine.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am avut Exide OEM si a tinut eact 4 ani. 4 ani din ziua in care e fost facut mobra nu a mai pornit la prima cheie si a dat semne de sfarseala. Am luat tot un exide pe care l-am formatat singur, dar a avut un defect din fabrica iar vanzatorul a tot gasit motive sa nu mi-l schimbe asa ca am renuntat la Exide. Dupa ce ma lasa si asta pe care o am deja de 2 an o sa iau si eu un Odyssey. Eu am servofrana si asta o cam omoara in oras pe drumuri scurte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ? Va mai merg GS-urile sau deja s-au stricat ? :laugh: Eu din pacate n-am prea avut timp anul asta pana acum sa il plimb pe cat mi-as fi dorit...

 

Aveti idee daca ABS pro-ul se va putea pune si pe modelele '13-15 ?

 

DSC02375_Fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate e interesant de vazut nu doar cat timp au tinut, dar si cati km (evident ca exista diferente - eu unul o fâtâi mult prin oras si cu drumuri scurte). Prima a dus aproape 44k km, iar a doua peste 50k (dar mai duce, ca acum invarte alt motor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moto din 2010 dar pornita in 2011

78000 km

inca bateria originala exide dar iarna sta pe charger bmw

anul asta a mai dat semne de oboseala

asa ca cere schimbare ca nu stiu cand ma lasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si ? Va mai merg GS-urile sau deja s-au stricat ? :laugh: Eu din pacate n-am prea avut timp anul asta pana acum sa il plimb pe cat mi-as fi dorit...

 

Aveti idee daca ABS pro-ul se va putea pune si pe modelele '13-15 ?

 

DSC02375_Fb.jpg

esti prin zona mea, pe la Magura.Normal ca merg GS-urile -dar in liniste. Al meu are deja 56000 km

Editat de revo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu in seamă, chiar dacă nu am boxer.

 

Am incă bateria OEM din 2008 pe mobră. Anul trecut in primăvară, inainte de o tură lungă, am vrut să o schimb, dar pt ca nu am găsit ce vroiam, am păstrat-o. Să vedem cât mai tine.

Nu stiu ce vine pe 800 OEM. Pe RT am avut Exide Gel, pe GS Yuasa. Tu ce ai?

» Post actualizat in 15 Aug 2015 18:15

moto din 2010 dar pornita in 2011

78000 km

inca bateria originala exide dar iarna sta pe charger bmw

anul asta a mai dat semne de oboseala

asa ca cere schimbare ca nu stiu cand ma lasa

iana man,

 

din ce am citit si pe adv si prin alte locuri, plus experienta din gasca, exide-ul pe gel moare de pe o zi pe alta - adica chiar daca da semne de oboseala azi porneste, maine dimineata nu.

intrebare pt tine: exide-ul tau e specificatia standard - adica 12V cu 12Ah? eu am ramas f surprins cand am montat Garminul sa constat ca am yuasa si nu garmin; te intreb de exide din 2 motive:

1. yuasa mea e de 14 Ah si Aurelian nu a schimbat-o, cand am luat moto de la el inca nu avea un an;

2. am mai auzit de baterii de puteri un pic mai mari montate, fara riscuri;

3. la ultima revizie, dupa ce m-am intors din nord baietii mi-au semnalat o eroare de low voltage in calculator - tin motorul numai in garaj cu un Optimate 4 pe el si ma intreb daca trage sa moara; motorul are 38.000, l-am luat anul trecut la 6.000. n-ar fi un pic prea devreme sa dea coltu'?

 

for the record, nu am masurat-o niciodata, i-am rugat pe baieti la service s-o faca si mi-au zis ca e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to BMW R1200/1250 GS/GSA/RS/RT/R LC - 2013->

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...