ianachim Postat Mai 2, 2012 Autor Share Postat Mai 2, 2012 Off topic bogdan man sa intelegem ca ai trecut la "tuning"de magari???? nu am vazut canistra????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexcseh Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Pe orice flacon de zmeclem pt cauciucuri scrie ca nu se da pe alea moto. Acum au invatat si ei! Apropo de cauciucuri... Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate. Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj se simte cum trece de "muchia" respectiva. Am Anakkee 2 Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance? De unde imi recomandati? Multumesc! Tourance zic. Pt ca am un prieten si ne-am luat motoare identice comandate impreuna. A mea a venit cu Tourance a lui cu Anakee iar ce am observat cand am mai facut schimb e ca Touranceul se comporta mai bine pe ud. Pe uscatndiferentele sunt insesizabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 2, 2012 Autor Share Postat Mai 2, 2012 Apropo de cauciucuri... Trebuie sa le schimb, nu sunt tocite dar au facut un umar, cel putin ala din spate. Am mers mult pe drept fara viraje si s-au tocit aiurea. Acum cand intru in viraj se simte cum trece de "muchia" respectiva. Am Anakkee 2 Ce imi recomandati? Michelin Anakee 2 sau Metzler Tourance? De unde imi recomandati? Multumesc! daca stii ca iesi si off pastreaza anakke ... e mai cramponat daca bagi mai mult asfalt si te gandesi si la toamna mergi pe metzeler pt grip mai bun pe umed este exp ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Salutare la toata lumea.Dupa cativa ani de ros unghiile a venit vremea sa-mi iau si eu un GS. De cateva saptamani tot studiez in stanga si in dreapta si sunt mai confuz decat la inceput. Am 3 variante, evident cu diferenta de bani aferenta.Prima ar fi 1150GSA an 2003undeva pe la 5500 eupuroi, a doua 1200GS, an 2004, pe la 6500 euro si evidenta ultima, 1200GSA, an 2007 pe la 8000 euro ceea ce ma pune deja in situatie dificila din punct de vedere financiar.Este de preferat varianta 1150adv fata de 1200gs simplu? Cat despre km nu are rost sa discutam, toti stim ca nu sunt reali.Mobrele arata si functioneaza impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 3, 2012 Share Postat Mai 3, 2012 Cat despre km nu are rost sa discutam, toti stim ca nu sunt reali. Din pacate, cel putin dupa parerea mea, ai inceput prost. Cum adica "toti stim"?? La ce te referi? Iar in cazul in care stii deja asa ceva, in cazul particular al unei motociclete, ce te-ar mai face s-o cumperi?? Nu inteleg nici intrebarea daca merita 1200GS vs. 1150GSA. De ce ai lua o generatie mai veche, o motocicleta care face in curand 10 ani de cand nu se mai fabrica, care este considerabil mai grea? Poate aici or sa inceapa iubitorii de "oldies but goldies" cu teorii ca o repari mai ieftin, ca 12GS are nu stiu ce electronica sau mai stiu io ce argument... dar o iei ca s-o repari sau ca sa te dai cu ea? Insa, asa cum am mai sfatuit si pe altii, as lua 1200GS incepand cu 2005, adica as evita primul an de fabricatie (2004). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Din pacate, cel putin dupa parerea mea, ai inceput prost. Cum adica "toti stim"?? La ce te referi? Iar in cazul in care stii deja asa ceva, in cazul particular al unei motociclete, ce te-ar mai face s-o cumperi?? Nu inteleg nici intrebarea daca merita 1200GS vs. 1150GSA. De ce ai lua o generatie mai veche, o motocicleta care face in curand 10 ani de cand nu se mai fabrica, care este considerabil mai grea? Poate aici or sa inceapa iubitorii de "oldies but goldies" cu teorii ca o repari mai ieftin, ca 12GS are nu stiu ce electronica sau mai stiu io ce argument... dar o iei ca s-o repari sau ca sa te dai cu ea? Insa, asa cum am mai sfatuit si pe altii, as lua 1200GS incepand cu 2005, adica as evita primul an de fabricatie (2004). Ma refer la faptul ca nu pot sa cred ca BMW'ul meu are numai 56000km facuti in 16 ani desi arata si merge impecabil. Pe mine acest aspect m-a interesat ..Intrebarea, era daca se merita un 1150 adventure cu o gramada accesorii versus un 1200gs fara nici un accesoriu.Si da, poate fi si acesta un punct de vedere, ca un motor la sfarsitul generatiei sale, a ajuns la maturitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 ia-ti ce iti place, toata treaba asta cu motorul e foarte personala si n-o a gasesti raspunsuri la problema ta pe forum. mai rau te afunzi orice ai alege poti sa schimbi dupa un an-doi-3, vezi tu ce ti se lipeste de suflet si ce nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Ma refer la faptul ca nu pot sa cred ca BMW'ul meu are numai 56000km facuti in 16 ani desi arata si merge impecabil. Nu stiu in cazul particular al motocicletei tale dar daca generalizezi, gresesti mult. Eu ma refer la motocicletele din Germania de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Imi aduc aminte ca un oficial de la BMW spunea intr-un interviu anul trecut ca posesorul de motoreta BMW parcurge 5000 km in medie pe an. Poate va ajuta informatia asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Intrebarea, era daca se merita un 1150 adventure cu o gramada accesorii versus un 1200gs fara nici un accesoriu.Si da, poate fi si acesta un punct de vedere, ca un motor la sfarsitul generatiei sale, a ajuns la maturitate. Parerea mea este ca se merita clar o motocicleta dintr-o generatie mai noua, pana la urma 1200 a fost evolutia fireasca a lui 1150. Ce spui tu cu maturitatea este logic dar nu cred ca justifica sa iei un model invechit. Oricum, te sfatuisem sa eviti primul an (2004) la 12GS. In plus, un 12GS cred ca se revinde destul de usor, un 1150 nu mai e chiar asa, se fac deja multi ani si intra la categoria "vechituri". In ce priveste accesoriile, important este sa aiba ABS-ul si manerele incalzite; restul le poti adauga in timp, dupa ce-ti dai seama ce ai nevoie. Pana la urma, iei ce-ti place. Eu mi-am dat cu parerea ca de fapt asta ai cerut. Normal ca un "nostalgic" sau un posesor de 1150 te va sfatui sa iei 1150, dar asta doar pana isi va lua si el 1200 si isi va schimba parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 eu zic sa-ti iei un 1150gsa super ultra mega echipat. de restul banutilor ii faci o revizie ca la carte si schimbi diverse piese, si de restul bagi benzin si faci turul europei anul acesta. per total iesi mai ieftin, mai ok si la general la acelasi nivel daca nu chiar peste un 1200 stock,parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) eu zic sa-ti iei un 1150gsa super ultra mega echipat. de restul banutilor ii faci o revizie ca la carte si schimbi diverse piese, si de restul bagi benzin si faci turul europei anul acesta. per total iesi mai ieftin, mai ok si la general la acelasi nivel daca nu chiar peste un 1200 stock,parerea mea. Nostalgicule Editat Mai 4, 2012 de Dan Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 aham! si ca sa-mi sustin punctul de vedere da-mi te rog linkul cu cei doi lituanieni ce inconjoara pamantul pe 1150-ul lor , mai exact i-ai ajutat cu un kit de reparatie carburi acu ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Tsilkonaut? (estonieni) Aia da oameni vinzi ce ai si meri in juru lumii. Cand le-am trimis kitu de reparatie, o zis ca adresa lui de ACUMA e cutare Stau si ma uit si la masini, din 2006 sau mai noi, cu toba balanganind dupa ele, ruginite, etc. Cum cristocea sfantu sa dai 10k eur pe o masina relativ noua si in cativa ani sa o apuce rugina? A mea din 97 nu are gram de rugina pe ea... Altfel zis, poate ca as achizitiona si un 1200, cu conditia sa pastrez 1100-le ca se back-up sa am cand se strica ala nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 aham! si ca sa-mi sustin punctul de vedere da-mi te rog linkul cu cei doi lituanieni ce inconjoara pamantul pe 1150-ul lor , mai exact i-ai ajutat cu un kit de reparatie carburi acu ceva vreme Lasand la o parte off-topicul (suntem pe topic de 1200)... care ar fi relevanta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Vlad, incercam o paralela 11xx/1200, pentru ca divulgaritatea umanistica unui om s-ar putea retusa pe un blastom ale nonsalantei nonconformistice intr-un "nancalvin",numai ca aceasta republistica interumana s-ar putea repudia pe un anumit tronson umanitar. As vrea ca totul in aceasta zi a unui prohod pe care divinitatea interumana se putea codifica. O impartasanie pura s-ar putea restructura pe un anumit discomfort plurirenascentistic umanitar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Vlad, incercam o paralela 11xx/1200, pentru ca divulgaritatea umanistica unui om s-ar putea retusa pe un blastom ale nonsalantei nonconformistice intr-un "nancalvin",numai ca aceasta republistica interumana s-ar putea repudia pe un anumit tronson umanitar. As vrea ca totul in aceasta zi a unui prohod pe care divinitatea interumana se putea codifica. O impartasanie pura s-ar putea restructura pe un anumit discomfort plurirenascentistic umanitar... Aaaa, pai daca stiam de la inceput, era altceva, abia acum am inteles. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Cat despre km nu are rost sa discutam, toti stim ca nu sunt reali.Mobrele arata si functioneaza impecabil. BMW tine istoricul de service pentru orice motoreta/masina/utilaj. Baza de date la care au acces persoane autorizate. Ai seria - se poate verifica. Sau mergi cu vanzatorul de manuta la ei si ti se confirma/infirma poezia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Vlad, incercam o paralela 11xx/1200, pentru ca divulgaritatea umanistica unui om s-ar putea retusa pe un blastom ale nonsalantei nonconformistice intr-un "nancalvin",numai ca aceasta republistica interumana s-ar putea repudia pe un anumit tronson umanitar. As vrea ca totul in aceasta zi a unui prohod pe care divinitatea interumana se putea codifica. O impartasanie pura s-ar putea restructura pe un anumit discomfort plurirenascentistic umanitar... orice ai fumat ruleaza si mie una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 orice ai fumat ruleaza si mie una! Amin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 (editat) Nu stiu in cazul particular al motocicletei tale dar daca generalizezi, gresesti mult. Eu ma refer la motocicletele din Germania de exemplu. Din Germania a fost adusa oricum..dar nu are importanta asa cum am spus mai sus.Iar chestia cu 5000km pe an, nu stiu ce sa zic..eu am facut mai mult de 5000 cu BMW'ul, in contextul in care ies cu el numai o data pe saptamana (dumnica) cand fac o plimbare de 200-250 km..dar mai merg si cu suzi iar sambata este pt KTM indiferent de anotimp sau de vreme. Multumesc tuturor pt raspunsuri..cred ca 12gs va fi pana la urma.Motivul este unul pur subiectiv, mai pe scurt imi place mai mult cum arata Editat Mai 4, 2012 de rob_debruce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 BMW tine istoricul de service pentru orice motoreta/masina/utilaj. Baza de date la care au acces persoane autorizate. Ai seria - se poate verifica. Sau mergi cu vanzatorul de manuta la ei si ti se confirma/infirma poezia. Cu conditia ca proprietarul/proprietarii sa fi facut toate reviziile la o reprezentanta bmw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Mai 4, 2012 Autor Share Postat Mai 4, 2012 Din Germania a fost adusa oricum..dar nu are importanta asa cum am spus mai sus.Iar chestia cu 5000km pe an, nu stiu ce sa zic..eu am facut mai mult de 5000 cu BMW'ul, in contextul in care ies cu el numai o data pe saptamana (dumnica) cand fac o plimbare de 200-250 km..dar mai merg si cu suzi iar sambata este pt KTM indiferent de anotimp sau de vreme. Multumesc tuturor pt raspunsuri..cred ca 12gs va fi pana la urma.Motivul este unul pur subiectiv, mai pe scurt imi place mai mult cum arata de ce ti ai lua un " ursulet" si nu ti ai lua o " pisicuta" daca ai prieten mecanic sau tu te pricepi si ai ceva sedevistica ia un model mai vechi daca doar te urci si ii dai gaz si nu te pricepi la frecat fiarele ia ceva nou de dus mai mult in service de ce nu iei un 990 adv sau un 1200 tenere doar ca arata " mai frumos " pe mine nu m ar face sa dau banii daca a fost un proprietar serios macar cei 2 ani de garantie ar trebui sa apara pe o carte de service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Cu conditia ca proprietarul/proprietarii sa fi facut toate reviziile la o reprezentanta bmw La cat de avion imi pare motoreta asta nu cred ca se poate face treaba buna la ea in fata blocului. Si nu cred ca iti iei bmw ca sa o intretii apoi la reprezentanta ktm. La cat costa motoreta asta chiar si second cartea de service care sa corespunda cu istoricul de servis e musai sa fie,.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 de ce ti ai lua un " ursulet" si nu ti ai lua o " pisicuta" daca ai prieten mecanic sau tu te pricepi si ai ceva sedevistica ia un model mai vechi daca doar te urci si ii dai gaz si nu te pricepi la frecat fiarele ia ceva nou de dus mai mult in service de ce nu iei un 990 adv sau un 1200 tenere doar ca arata " mai frumos " pe mine nu m ar face sa dau banii daca a fost un proprietar serios macar cei 2 ani de garantie ar trebui sa apara pe o carte de service Ianachim, nu sunt mecanic dar am prieteni mecanici.. pana acum nu am avut probleme cu motoarele mele asa ca nu a fost nevoie. Drept ca mi-am luat motoarele pt ca mi-au placut. KTM 990 adv este de asemenea una dintre optiunile mele, am gasit unul din 2008 la acelasi pret cu 1150 adv dar nu am vazut nici una live si din ce am citit despre el si mi s-a spus despre el, este o mobra fenomenala. Yamaha arata bine, este un motor foarte bun dar depaseste cu mult bugetul meu. Am ales BMW'ul pt ca am deja unul si stiu ce inseamna. Asa ca trebuie sa ma decid intre 1150 si 1200. Pana la urma cred ca va conta mai mult aspectul financiar decat ce imi place mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.