LinX Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 Nu sunt inca hotarat la cauciucuri. Chiar nu se pot folosi Turancele pe plaja? Ca am o mica alergia la cramponate. Asa gandeam si eu si pana la urma am zis sa incerc un set de cramponate, ca de... cat de rau poa' sa fie? Pana la urma era mai mare regretul ca nu puteam sa ies de pe asfalt decat cu morcovu' (cand era risc de noroi). Cu siguranta pot spune ca ma asteptam sa fie mai rau, mai ales ca nici nu am pus TKC-uri, ci niste Karoo T f putin folosite. Rontaiala si zgomotul sunt insesizabile iar pe asfalt uscat cel putin si fara sa exagerezi merg foarte bine. Se lasa un pic mai repede pe viraje mobra, dand la inceput o senzatie de nesiguranta, dar e o chestie de adaptare, dupa doua trei zile de mers nici nu mai remarci treaba asta, te recalibrezi. Am mers si 140-150 km/h si sunt ok, doar ca la viteze mari se duc si mai repede. Astea sunt minusurile: se uzeaza rapid, nu poti sa mai fortezi(!) nota pe asfalt (adica peste 160 si chestii "de circuit") si inteleg ca trebuie sa fii maii atent pe ploaie. Altfel, poti sa mergi destul de zdravan si cu asa ceva, unii dau cu scaritele pe jos cu ele. Iar sentimentul pe care il ai stiind ca poti sa mergi pe oriunde, oricand cu o motocicleta care este destul de capabila pe off, mi se pare f misto. Daca insa mergi 99% pe asfalt si-ti place viteza, evident ca nu prea e rost cu ele. De unde pot cumpara si eu un adaptor de topcase care se monteaza pe locul seii din spate, ca nu am vazut asa ceva de vanzare?Mersi Daca intentionezi sa-i pui un topcase "normal" pe locul pasagerului, ai vazut si cum arata chestia asta? Vezi ca se gasesc poze... ideea e ca eu unul n-as face asa ceva din doua motive: o data pentru ca m-ar deranja cand sa ma urc / dau jos de pe mobra, eventual si cand stau daca imi vine prea in spate; si al doilea, ptr ca arata ca un coor! Absolut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 7, 2012 Share Postat Decembrie 7, 2012 (editat) ... poti sa mergi pe oriunde, oricand cu o motocicleta care este destul de capabila pe off... Presupunand ca vorbesti on-topic despre motocicleta ta ... ideea e ca eu unul n-as face asa ceva din doua motive: o data pentru ca m-ar deranja cand sa ma urc / dau jos de pe mobra, eventual si cand stau daca imi vine prea in spate; si al doilea, ptr ca arata ca un coor! Absolut! Asta am zis si io de la inceput, nu mi-as pune pt. ca ma va incurca la urcat/coborat. Dar am vazut destui care se urca pe GS&co altfel decat clasic, "aruncand" piciorul inainte direct peste sa, pt. acestia nu ar fi o diferenta. Deranjant pt. spate nu cred ca vine, din poze pare ok si nici nu cred ca ar fi gandit-o sa deranjeze dar ca si spatar pt. unii poate fi un avantaj. Ca arata ca un coor (un verdict cam grav as zice, mai ales unde poate fi vorba si de gusturi) ar putea fi adevarat dar asa multe accesorii arata in functie de persoana/gust ca un coor. Si eu gandesc asa despre multe accesorii dar am ezitat s-o zic asa direct Editat Decembrie 7, 2012 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 8, 2012 Share Postat Decembrie 8, 2012 Nu, linkurile pe care le-ai pus tu prezinta accesorii pe care poti fixa mai usor bagaje normale mai mari, gen rollbag, nu au legatura cu topcase, au rol de portbagaj. Cum am spus mai sus, eu ma refeream la adaptorul cu care montezi topcase-ul vario pe locul din spate. Adică nu exista decât vario? Al doilea link oferă soluție pentru orice tip de topcase aftermarket. De exemplu Givi, care după mine arată mai bine decât vario.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 Life is Joy (atentie la info din dreapta jos a ecranului) Highest unpaved mountain road in Europe.During the Stella Alpina rally climb to top Col de Sommeiller on BMW R1200GS.Sommeiller is in Italian Alps and total 3050 mtr. The unpaved road ends on 3009 mtr.The road is the highlight of the Stella Alpina Rally witch is held every year. Mai multe detalii aici: http://www.lifeisjoy.nl/Listmovies.php Cu ocazia asta m-am convins (iar) ca un crashbar nu e suficient, aparatorile de cilindri din aluminiu nu strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 10, 2012 Share Postat Decembrie 10, 2012 N-auzi ca iti trebuie doar o conserva... nu si aparatori de Al Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 un crash bar facut cu cap evita o spartura in capac. Cel de la wunderlich adica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 11, 2012 Admin Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) Este clat, Wunderlich si Touratech se vor lansa si in productie "de masa" de-acum .. Un poxipol si o tabla indoita fac minuni in cazuri de-astea..pt.restul exista Mastercard Editat Decembrie 11, 2012 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 11, 2012 Autor Share Postat Decembrie 11, 2012 (editat) Este clat, Wunderlich si Touratech se vor lansa si in productie "de masa" de-acum .. Un poxipol si o tabla indoita fac minuni in cazuri de-astea..pt.restul exista Mastercard M am tot uitat pe traseul facut si nu am vazut nici o "crapatura" sa bagi MASTERCARDUL.... Editat Decembrie 11, 2012 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 11, 2012 Share Postat Decembrie 11, 2012 Nici eu nu imi dadeam seama de cat de impotante is protectiile alea pe cilindrii, din moment ce ai crashbarul. Cred ca de fapt crashbarul te protejeaza doar pe asfalt, unde nu are cum atinge cilindrul asfaltul, dar la un drum de piatra, ori te dai cu protectii de Al or o impingi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Ma tot uit la cazatura asta si mi se pare foarte ciudat, cum face pac asa, dintr-o data. Inteleg ca i-a fugit fatza, dar tot pare cam aiurea... De remarcat ca era pe frana. (O avea si ABSul ala mai vechi?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Pietrele is ascutite, mobra e grea, material gros in capace cat o foaie de ziar. Iaca... Cum e ala, abs mai vechi? Din ce stiu eu, toate 1200 il au la fel. La 1100/1150 e abs2, inainte de astea e abs1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Ma tot uit la cazatura asta si mi se pare foarte ciudat, cum face pac asa, dintr-o data. Inteleg ca i-a fugit fatza, dar tot pare cam aiurea... De remarcat ca era pe frana. (O avea si ABSul ala mai vechi?) Pare sa fie o piatra acolo. Se vede cand e cazut exact pe urma lasata de fatza in cadere. N-are treaba cu ABS-ul ca aluneca piatra pe pamant. Cred ca are treaba cu trasa relativ proasta, piatra pe trasa, ghidonat de viteza mica + frana fata + transfer de greutate (exact inainte de momentul ala luase ceva gen hop si se si lasa in sa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 Nici eu nu imi dadeam seama de cat de impotante is protectiile alea pe cilindrii, din moment ce ai crashbarul. Cred ca de fapt crashbarul te protejeaza doar pe asfalt, unde nu are cum atinge cilindrul asfaltul, dar la un drum de piatra, ori te dai cu protectii de Al or o impingi Ori iti iei motor adevarat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Ravishing Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 ... la un drum de piatra, ori te dai cu protectii de Al or o impingi Protectiile de aluminiu pe off sunt o loterie ca si crashbarul. Daca ai noroc nu patesti nimic, daca n-ai, n-ai. Cine face off cu gs-ul mare, ai sa vezi ca pe cilindrii are protecti "cauciucate" (nu stiu exact daca e cauciuc, dar seamana) ... in alea mai ai o sensa sa nu-ti crape cilindrul cand iei un colt de bolovan (iar atunci "poxipolul" face minuni). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sivi Postat Decembrie 12, 2012 Share Postat Decembrie 12, 2012 (editat) Protectiile de aluminiu pe off sunt o loterie ca si crashbarul. Daca ai noroc nu patesti nimic, daca n-ai, n-ai. Cine face off cu gs-ul mare, ai sa vezi ca pe cilindrii are protecti "cauciucate" (nu stiu exact daca e cauciuc, dar seamana) ... in alea mai ai o sensa sa nu-ti crape cilindrul cand iei un colt de bolovan (iar atunci "poxipolul" face minuni). Protecțiile de alu de la BMW au suporti cauciucati pe interior. Mie îmi par destul de bine gandite... Editat Decembrie 12, 2012 de xtrblack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Parerea mea este ca daca ai un engine guard SW Motech nu mai spargi nimic si nu ai nevoie de nicio alta protectie pentru cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2012 Admin Share Postat Decembrie 13, 2012 Nu mi se pare ca acopera cilindrii protectiile alea, in cazul unui bolovan mai ascutit se sparge capacul bine mersi. Ma rog, depinde si de cit ghinion ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Se pare ca domeniul protectiilor este foarte profitabil asa ca Wunderlich a mai scornit una: protectii pt. sidecase-urile vario, bineinteles extensibile ca si cutiile. Momentan negre si costa 269€. http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8161148-2-2300/shop/Parts-pool/8/Kofferschutzbuegel-schwarz.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Caut protectii pentru protectiile de chiuloasa, respectiv protectie pt scut motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Decembrie 13, 2012 Share Postat Decembrie 13, 2012 Se pare ca domeniul protectiilor este foarte profitabil asa ca Wunderlich a mai scornit una: protectii pt. sidecase-urile vario, bineinteles extensibile ca si cutiile. Momentan negre si costa 269€. http://www.wunderlich-bmw.com/shopart/8161148-2-2300/shop/Parts-pool/8/Kofferschutzbuegel-schwarz.htm wunderlich-kofferschutzbuegel.jpg Asta chiar ca-i cea mai aiurea idee ... ramai la fel de lat si cand n-ai gentile ca presupun ca se dau jos destul de incomod, costa cat mai bine iei o cutie in caz ca o spargi si mai adauga si kile in plus... bull-bar mai trebe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 13, 2012 Admin Share Postat Decembrie 13, 2012 Caut protectii pentru protectiile de chiuloasa, respectiv protectie pt scut motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 14, 2012 Share Postat Decembrie 14, 2012 Caut protectii pentru protectiile de chiuloasa, respectiv protectie pt scut motor Memorabil ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Decembrie 15, 2012 Share Postat Decembrie 15, 2012 In acelasi ton ar trebui o asigurare pentru asigurarea CASCO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tau Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 se pare ca (p-afara) "dracu' nu e chiar asa de negru"! http://advrider.com/forums/showthread.php?t=657113&page=268 - posturile 4012 & 4013 sa vedem la noi ce si cum ...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 16, 2012 Share Postat Decembrie 16, 2012 Concurenta isi spune cuvantul. La oferta generoasa din clasa si preturile trebuie aliniate. Totusi un GS cu detoate se va apropia de 20000 la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.