marcone Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 ..Sau a compara originalitatea tehnicii si a designului moto... dupa ciocul-cioacele unei Suzi... fara sa stiii sau sa incercii sa afli... ce a realizat Hans Muth in domeniul moto la viata lui. Deci am dat "Hans Muth" pe Google caci nu stiu cine-i si supriza, japoneza Suzi: Primul link: http://www.bikeexif.com/suzuki-bandit rimul clip: BMW deci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Tocmai asta este miezul din dodoasca: Desenul Suzuki Katana, prima realizare notabila "japoneza"... si bavarezul de referinta BMW R65LS sunt pe viata in portofoliul istoriei arhitecturii moto mondiale. prin germanul Hans Muth. BMW deci. » Post actualizat in 01 Aug 2015 15:17Daca nu sunt prea indiscret: Tu ce ai realizat cu BMW R1200GS ?!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 (editat) Deci am dat "Hans Muth" pe Google caci nu stiu cine-i si supriza, japoneza Suzi: Primul link: rimul clip: BMW deci. https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_R65 Editat August 1, 2015 de shpixy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Aaaa, d-aia sunt BMW-urile asa urate.... ca au avut designeri nemti. Trebuiau sa se limiteze la partea mecanica. Pt design aduceau si ei italieni sau pe orcine altcineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Salutare! S-a mai lovit cineva de problema inlocuirii becului de pozitie de pe fata la un GS 1200 2007? Ca ma tot chinuiesc sa-mi bag mana printre matele de acolo si nu reusesc. Intrebarea e daca trebuie demontat tot farul sau merge si cu el pe moto? Si a doua intrebare e legata de denumirea lui. Nu am gasit pe nicaieri ce specificatii ar avea, doar ca e de 5 W. E ca cel normal de pozitie de la masina sau de la alte moto? In bord da eroare LampF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2015 Admin Share Postat August 1, 2015 Este bec normal de pozitie, cu soclu tip sageata 5w Daca nu reusesti sa-l schimbi direct slabesti farul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 Danke, un domn ca intotdeauna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 1, 2015 Admin Share Postat August 1, 2015 Daca nu te descurci hai pe la mine saptamana viitoare si ti-l montez eu, am o gramade de becuri/sageata ramase.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat August 2, 2015 Share Postat August 2, 2015 Urâțenia este întotdeauna în mintea privitorului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Acuma am vazut ca moderatorul a stres postul meu. Domnilor moderatori daca intra un fan Real Madrid la pub ul celor de la Bracelona si arunca cateva lozinci proprietarul barului nu da afara pe suporterii Barcelona care nu accepta aceasta. Stiti cum zic. Am incercat sa fiu subtil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 :offtopic: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salutare, Eu am asta si merge foarte bine, dupa parerea mea nu trebuie sa lipseasca din trusa de scule la un drum mai lung. http://www.brake-magazine.com/rated-gs-911-diagnostics-unit/ O recomand calduros, daca nu vreti sa o cumparati pot sa o inchiriez la cerere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shpixy Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Salutare, Eu am asta si merge foarte bine, dupa parerea mea nu trebuie sa lipseasca din trusa de scule la un drum mai lung. http://www.brake-magazine.com/rated-gs-911-diagnostics-unit/ O recomand calduros, daca nu vreti sa o cumparati pot sa o inchiriez la cerere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Desprafuind topicul: prima baterie m-a tinut 1 an si 8 luni, iar a doua (tot BMW) a dat usoare semne de ezitare dupa 1 an si jumatate. Asa ca am trecut la Odyssey - tot AGM, dar cu caracteristici (pe hartie) net superioare, iar costul aproape cat cel de la AB (100 de lei in plus). Este mai mare decat originalul, insa intra dupa adaptari. M-am folosit de intructiunile http://advrider.com/index.php?threads/r1200gs-odyssey-battery-install-pictorial.320214/ cu diferenta ca am taiat complet aripioarele laterale. Respectand intocmai tutorialul, e treaba de jumatate de ora, cu tot cu scarpinat in crestet. M-am incapatanat sa rutez firele pe langa baterie, insa dupa 2 ore de bricolaj fara scule adecvate (e preferabila utilizarea unei menghine si a unui bomfaier, in locul taierii cu o panza, tinand piesa in mana ), am renuntat, pentru ca nu mai intra usor saua pe pozitia low. Sunt curios cat/cum o sa tina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 am odyssey de 5 ani, pe un 1150 gs adventure. anu asta a dat semne de oboseala in concediu. dar am montat gps si l-am cam uitat pornit (conectat direct la baterie) ) oricum, odata reintors acasa a functionat fara probleme. pe advrider, baietii zic ca ar trebui sa tina intre 7 si 12 ani. sa vedem... » Post actualizat in 10 Aug 2015 13:18 acuma vad ca voi la 1200 aveti PC535. eu am PC680. The Odyssey PC535 is built to military grade specs and has a life expectancy of 6-12 years with correct charge and maintenance. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Eu am 2 motociclete, ambele au avut exide uri si ambele au murit anul asta!. Ambele erau fabricatie 2005 -- am ramas absolut uimit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 (editat) Ma bag si eu in seamă, chiar dacă nu am boxer. Am incă bateria OEM din 2008 pe mobră. Anul trecut in primăvară, inainte de o tură lungă, am vrut să o schimb, dar pt ca nu am găsit ce vroiam, am păstrat-o. Să vedem cât mai tine. Editat August 10, 2015 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat August 10, 2015 Share Postat August 10, 2015 Salut, Eu am avut Exide OEM si a tinut eact 4 ani. 4 ani din ziua in care e fost facut mobra nu a mai pornit la prima cheie si a dat semne de sfarseala. Am luat tot un exide pe care l-am formatat singur, dar a avut un defect din fabrica iar vanzatorul a tot gasit motive sa nu mi-l schimbe asa ca am renuntat la Exide. Dupa ce ma lasa si asta pe care o am deja de 2 an o sa iau si eu un Odyssey. Eu am servofrana si asta o cam omoara in oras pe drumuri scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Si ? Va mai merg GS-urile sau deja s-au stricat ? Eu din pacate n-am prea avut timp anul asta pana acum sa il plimb pe cat mi-as fi dorit... Aveti idee daca ABS pro-ul se va putea pune si pe modelele '13-15 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert_bobariu Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Poate e interesant de vazut nu doar cat timp au tinut, dar si cati km (evident ca exista diferente - eu unul o fâtâi mult prin oras si cu drumuri scurte). Prima a dus aproape 44k km, iar a doua peste 50k (dar mai duce, ca acum invarte alt motor). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 A mea a crapat la 32k km / fix 3 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 11, 2015 Autor Share Postat August 11, 2015 moto din 2010 dar pornita in 2011 78000 km inca bateria originala exide dar iarna sta pe charger bmw anul asta a mai dat semne de oboseala asa ca cere schimbare ca nu stiu cand ma lasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 (editat) Si ? Va mai merg GS-urile sau deja s-au stricat ? Eu din pacate n-am prea avut timp anul asta pana acum sa il plimb pe cat mi-as fi dorit... Aveti idee daca ABS pro-ul se va putea pune si pe modelele '13-15 ? esti prin zona mea, pe la Magura.Normal ca merg GS-urile -dar in liniste. Al meu are deja 56000 km Editat August 12, 2015 de revo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dexxter Postat August 15, 2015 Share Postat August 15, 2015 Ma bag si eu in seamă, chiar dacă nu am boxer. Am incă bateria OEM din 2008 pe mobră. Anul trecut in primăvară, inainte de o tură lungă, am vrut să o schimb, dar pt ca nu am găsit ce vroiam, am păstrat-o. Să vedem cât mai tine. Nu stiu ce vine pe 800 OEM. Pe RT am avut Exide Gel, pe GS Yuasa. Tu ce ai? » Post actualizat in 15 Aug 2015 18:15 moto din 2010 dar pornita in 2011 78000 km inca bateria originala exide dar iarna sta pe charger bmw anul asta a mai dat semne de oboseala asa ca cere schimbare ca nu stiu cand ma lasa iana man, din ce am citit si pe adv si prin alte locuri, plus experienta din gasca, exide-ul pe gel moare de pe o zi pe alta - adica chiar daca da semne de oboseala azi porneste, maine dimineata nu. intrebare pt tine: exide-ul tau e specificatia standard - adica 12V cu 12Ah? eu am ramas f surprins cand am montat Garminul sa constat ca am yuasa si nu garmin; te intreb de exide din 2 motive: 1. yuasa mea e de 14 Ah si Aurelian nu a schimbat-o, cand am luat moto de la el inca nu avea un an; 2. am mai auzit de baterii de puteri un pic mai mari montate, fara riscuri; 3. la ultima revizie, dupa ce m-am intors din nord baietii mi-au semnalat o eroare de low voltage in calculator - tin motorul numai in garaj cu un Optimate 4 pe el si ma intreb daca trage sa moara; motorul are 38.000, l-am luat anul trecut la 6.000. n-ar fi un pic prea devreme sa dea coltu'? for the record, nu am masurat-o niciodata, i-am rugat pe baieti la service s-o faca si mi-au zis ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Să vedem cât mai tine. Este totusi riscant. Adica daca esti p-aproape de casa merge, dar daca esti la plimbare (mai departe) si cum ai toate sansele sa te lase dintr-o data, fara avertismente, nu prea e bine. » Post actualizat in 17 Aug 2015 06:36 A mea a crapat la 32k km / fix 3 ani Cred ca secretul logevitatii unei baterii (bune) este ca iarna sa nu apuce sa ajunga sa stea la foarte frig si ocazional folosit un charger bun. » Post actualizat in 17 Aug 2015 06:38 ... sa constat ca am yuasa si nu garmin; » Post actualizat in 17 Aug 2015 06:40 for the record, nu am masurat-o niciodata, i-am rugat pe baieti la service s-o faca si mi-au zis ca e ok. Deci n-o ai prea mica... » Post actualizat in 17 Aug 2015 06:48 2. am mai auzit de baterii de puteri un pic mai mari montate, fara riscuri; Deci, domnu' de la electricitate, cand vorbim de Ah la o baterie ne referim la "sarcina electrica", nu la putere, da? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.